tag:blogger.com,1999:blog-2281751415182135207.post7833937412305917775..comments2024-01-27T18:17:18.922+02:00Comments on Θεόδοτος: ΤΡΕΙΣ ΣΕΚΤΕΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥΘεόδοτος http://www.blogger.com/profile/02301360235467639037noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-2281751415182135207.post-50335140702833998292017-11-27T09:37:04.752+02:002017-11-27T09:37:04.752+02:00Η φιλελεύθερη διαδικασία ιδίως μαζί με τον ευρωκρα...Η φιλελεύθερη διαδικασία ιδίως μαζί με τον ευρωκρατισμό σαν συνέχεια μετά την πτώση της σοβιετικής ένωσης είναι βαβέλ σε διαδοχικές παραλλαγές απόλυτα. Κάτι ενδιαφέρον.<br />https://www.youtube.com/watch?time_continue=87&v=m41Tdl5mvdgΚάποιο ενδιαφέρον βίντεοhttps://www.youtube.com/watch?time_continue=87&v=m41Tdl5mvdgnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2281751415182135207.post-73795547036558631582017-11-24T18:53:06.847+02:002017-11-24T18:53:06.847+02:00Με τη διαφορά πως ο Γκιράρντ κάνει και λάθη που επ...Με τη διαφορά πως ο Γκιράρντ κάνει και λάθη που επισημαίνονται από αναλυτές της θεωρίας του. Στηρίζει τη θεωρία του απόλυτα στον μιμυτισμό, όμως υπάρχει και ο καλώς εννοούμενος μιμυτισμός.<br />Επίσης δεν γίνεται απόλυτα να μεταφερθεί η αντίληψη των λιμπεριαλιστών στις αρχαίες κοινωνίες οι οποίες δεν ήταν λιμπεριαλιστικές. <br />Η θεωρία Γκιράρντ προσπάθησε να καταδείξει πως υπήρχε ένας αυτοματισμός κατά κάποιον τρόπο ως τελευταία διαφυγή για την επίτευξη σχετικής ομαλότητας μιας κοινωνίας και καταργήθηκε με την έλευση του Χριστιανισμού. Το σύγχρονο καθεστώς και καταργεί το πρότυπο της αυτοθυσίας σε πόλεμο και εγκαθιδρύει διαφοροποιημένο νόημα με τέτοιο τρόπο ώστε να φέρνει ανοικτά και ηθελημένα τις κοινωνίες σε περισσότερο δύσκολη θέση, δηλαδή απόλυτα πολιτικά αυτιστικά και παρασιτικά.<br />Η θεωρία του Γκιράρντ μπορεί να ταιριάζει πλέον αλλά όχι απόλυτα κυρίως στον τρόπο που εκμεταλεύεται ή στήνει περιστατικά η αριστερά με τις μειονότητες.<br />Είναι γεγονός πως ο φιλευθερισμός ως εγκληματική αντίληψη εκλογικεύει τις θυσίες για μερίδες του πληθυσμού όπως των αυτόχθονων για οικονομικές και πολιτιστικές διεθνιστικές ιδεοληψίες, ή επιζητά περιστατικά με μειονότητες για να βγεί με τα ευαγγέλια του δικαιωματισμού και του ανθρωπισμού. Αυτός ο διπολισμός είναι κάτι το διαφορετικό όσον αφορά την αρχαιότητα διότι δεν υπάρχει η ίδια σύνδεση κοινωνικών κινήτρων επιρροής: εντολές ιερατείου για κάποια κοινωνική ευμάρεια και άρα κάποια κοινωνική αποδοχή. Το μέρος που συνδέει ως προς τις αναλογίες τις καταστάσεις είναι η τρομοκράτηση για την δήθεν ευμάρεια. Η μεγάλη διαφορά πλέον τα κοινωνικά σύνολα που απέχουν μεταξύ τους με διαφορετικό τρόπο απ΄ότι στην αρχαιότητα που δεν υπήρχαν οι κομματικές παρατάξεις, ο κοινοβουλευτισμός και τα πλοκάμια από χιλιάδες κοινωνικές πολιτικές "ιδεολογίες". Η αριστέρα δεν ενδιαφέρεται για εθνικές αυτοθυσίες ή το εθνικό συμφέρον, ο εθνικός χώρος δεν έχει λόγο να ενδιαφέρεται για τις νεομειονότητες και ελευθεριότητες και το "δράμα" των λαθρομεταναστών εποίκων που τους παρουσιάζουν ως πρόσφυγες και μετανάστες. Τα μμε προσπαθούν ματαίως να πείσουν πως οι ανθρωπιστικές ευαισθησίες των λιμπεριαλιστών είναι στη σωστή κατεύθυνση και τα οικονομικά ολοκαυτώματα και η άλωση των ευρωπαϊκών εθνών ως κάποια τεχνοκρατική ανάγκη. Έχετε ακούσει ποτέ καθεστωτικούς να κάνουν νύξη για αναγκαίες ουσιαστικές υποχωρήσεις τραπεζιτών ή του οικονομικού συστήματος;<br />Οι πληθυσμοί ή το δυναμικό και από τις δύο παρατάξεις δεν ενδιαφέρονται για την Ευρωπαϊκή ένωση και τον οικονομικό διεθνισμό, ή δεν ενδιαφέρονται έστω με τον ίδιο τρόπο σε κοινοβουλευτικά πρότυπα. Το σύστημα όμως τους φιλελευθερισμού αυτιστικώς προσπαθεί στην εσωτερική μορφή του να επιβάλει μη αρεστές καταστάσεις για τη συντριπτική πλειοψηφία ζητώντας ψήφους από μερίδες πληθυσμού που δεν έχουν κανένα ουσιαστικό συμφέρον σε αυτό το απρόσωπο καθεστώς (της αριστεράς του χρήματος, του καπιταλισμού και του διεθνισμού μισητό από όλους από διαφορετική οπτική γωνία). Εδώ βλέπουμε και το νόημα της Βαβυλώνας ως μια διαδικασία που παραπλανά τα πλήθη ως δήθεν πλουρεαλιστική (μετά αιματηρής βίας) ειρήνευση με αποτέλεσμα να χάνονται στην ασυνεννοησία και σε ανούσιες ερμηνείες, ή συνενώνονται κάποιοι με βάση τον ατομισμό για να διαλυθούν πάλι λίγο αργότερα σε έναν φαύλο κύκλο μέσα σε ένα υπερσύστημα.<br />Η φιλελεύθερη διαδικασία είναι η αρνητική βαβέλ σε παραλλαγές; Iσως.<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2281751415182135207.post-1154840754240166692017-11-18T06:44:48.905+02:002017-11-18T06:44:48.905+02:00Τα σχετικά με την περιβόητη Σχολή της Φραγκφοὐρτης...Τα σχετικά με την περιβόητη Σχολή της Φραγκφοὐρτης έχουν γίνει πλέον αρκετά γνωστά κυρίως χάρη σε αυτό εδώ το ιστολόγιο. Τα σχετικά με το ινστιτούτο Warburg δεν ήσαν γνωστά και τα πληροφορούμαι από εδώ. Μάλιστα το 2014 το πανεπιστήμιο του Λονδίνου (στο οποίο ανήκει το εν λόγω ινστιτούτο) για οικονομικούς λόγους επρόκειτο να το κλεισει. Βρέθηκαν αρκετοί υποστηρικτές του και έγινε μάλιστα και συλλογή υπογραφών -petition- στο διαδίκτυο (σε γνωστό ιστότοπο του Σόρος: change.org) Πολλοί αφελώς υπέγραψαν μεταξύ αυτών και ο υποφαινόμενος από άγνοια - βλ. σχετικά https://www.lrb.co.uk/v36/n23/charles-hope/on-saving-the-warburg. Χαίρομαι ιδιαίτερα που διευκρινίζετε τα θέματα αυτά και πλέον μπορεί ο αναγνώστης σας να λάβει μια υπεύθυνη στάση απέναντί τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2281751415182135207.post-40081716151569918762017-11-17T03:26:23.838+02:002017-11-17T03:26:23.838+02:00Κάποια σύνδεση αρχαίων αιρέσεων της Καρχηδόνας και...Κάποια σύνδεση αρχαίων αιρέσεων της Καρχηδόνας και λογότυπων σύγχρονων διεθνών ουμανιστικών εταιριών http://www.arcalog.com/wp-content/uploads/2014/04/stelate.png https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfWSa0cU0iAhH_fcHgz_5irqdCG_Kxy9XE1X2Lzh1WHvSbFTkA9A θα μπορούσε να εξηγηθεί περαιτέρω και ουσιαστικά σε κάποιο βαθμό μέσω της θεωρίας του Rene Girard που εστιάζει στον τρόπο που προήλθε η σύνδεση τελετουργικής θυσίας κατά την προϊστορική εποχή και της νοητικά οπισθοδρομικής και κατά συνθήκη εγκληματικής σύγχρονης φιλελεύθερης εγκαθίδρυσης για τα οικονομικά και όχι μόνο, ολοκαυτώματα προς χάριν επίτευξης οικονομικών - διεθνών χρηματιστηριακών - στόχων. Το καθεστώς επιδιώκει να ομαλοποίησει λεκτικά φράσεις και έννοιες με εξαιρετικά βαρύ φορτίο και παραλλήλως απίστευτης μορφής εγκλήματα - που προσπαθεί συνδυαστικώς να παρουσιάσει "ομαλοποιημένα" ή να επιβάλει ως αναγκαίο κακό - για την διατήρηση του ίδιου αυτού του καθεστώτος λειτουργώντας συνολικά και διεθνώς όπως ακριβώς δηλαδή αντιλαμβάνεται και εκλογικεύει παρανοϊκά τα πράγματα ή συχγύζει, υποβαθμίζει και αντιστρέφει τις έννοιες ένας ψυχωτικός νούς ενταγμένος σε μια καταστροφική λατρεία. Φυσικά δεν έχει καμία σημασία που αυτοπροσδιορίζονται οι λιμπεριαλιστές ως προστάτες "ανθρώπινων δικαιωμάτων". Γνωρίζουμε ότι είναι πρόσχημα αντικατάστασης. Εάν δούμε πέρα από τα οικονομικά, εύκολα εντοπίζεται πως υπάρχει κάτι πολύ κοινό και προφανώς διασυνδετικό ως προς αυτή την παράλογη αντίληψη με την αποδοχή των αμβλώσεων από τους ουμανιστές και τις οργανώσεις δικαιωμάτων.<br />Σε οικονομικά διεθνή πλαίσια ευθέως διατυπώνουν πως απαιτούν θυσίες από λαούς για να βγουν οι οικονομικές αλχημείες ή να διασωθεί η ευρωζώνη και το τραπεζικό σύστημα. <br />'Ετσι παράγονται κοινωνικά και πολιτικά κοινά πολιτιστικά φαινόμενα και επιβαλλόμενες αλληλοεξαρτώμενες παρανοϊκές αντιλήψεις. Σύμφωνα με αυτές τα πάντα πρέπει να απελευθερωθούν για την αυτοδιάθεση και το ατομικό συμφέρον του φιλελευθερισμού με θυσίες, όπως και τα πάντα πρέπει να ανατραπούν ή να μετασχηματιστούν βιαίως για το υπερεθνικό οικονομικό χρηματιστηριακό σύστημα με θυσίες. Όπως και τα πάντα πρέπει να αναμειχθούν για τον πολυμορφισμό με εθνολογικές θυσίες προς αντικατάσταση σύμφωνα με τα κοινωνιολογικά και οικονομικά ευαγγέλια του καθεστώτος. <br />Κατά κάποιο τρόπο έτσι αντιλαμβάνονται οι ψυχωτικοί ως προς το περιεχόμενο την επίτευξη ειρήνευσης σε διάφορες λατρείες έχοντας προεκτάσεις δικτύωσης σε πολιτικά κινήματα κινούμενοι σε αυτό το κοινό παράλογο ψυχολογικό μοτίβο. Η απελευθέρωση της οικονομίας στο νεοφιλελεύθερο μοντέλο με τον απελευθερωτισμό της ελευθεριακής αυτοδιάθεσης έχουν προφανέστατα κοινές αλληλοεξαρτήσεις και ίδιες απαρχές. Σχεδόν κάθε οικονομολόγος ανά τακτά χρονικά διαστήματα αναφέρει με διάφορα κίνητρα προσέγγισης τις στερεότυπες φράσεις: "απαιτούνται θυσίες", "οι θυσίες δεν πάνε χαμένες", "γίνανε πολλές θυσίες". Δεν γνωρίζουμε κατά πόσο μιλάνε αλληγορικά οικονομικά ή συμπεριλαμβάνουν σαφώς και τις χιλιάδες αυτοκτονίες, εννοώντας δηλαδή 'ότι δεν θα πάνε χαμένες' για να κλείσει κάποιο πρόγραμμα. Κάποια στερεότυπα όπως συναντώνται διατυπωμένα στα διαδυκτιακά και έντυπα μμε: http://ysterografa.gr/στουρνάρας-οι-έλληνες-έκαναν-σημαντι/ «Οι θυσίες δεν ήταν πουκάμισο αδειανό» όπως διαβάζουμε εδώ http://www.capital.gr/epikairotita/1502571/papadimos-oi-thusies-den-itan-gia-ena-poukamiso-adeiano Το κίνητρο διατύπωσης επίσης μπορεί να είναι επιφανειακά το αντίκτυπο των αποτυχημένων οικονομικών ολοκαυτωμάτων για μικροπολιτική. <br />https://www.google.gr/search?client=opera&hs=gJV&ei=wBAOWrD7JYvQwQLH0IrwDQ&q=ελληνικό+χρέος+θυσίες&oq=ελληνικό+χρέος+θυσίες&gs_l=psy-ab.3...187048.189953.0.190572.14.11.0.0.0.0.614.1742.0j1j1j1j1j1.5.0....0...1.1.64.psy-ab..11.0.0....0.4Evo1BAxa7c<br />Όπως και να έχει, γενικά έχει καταστεί επικίνδυνα και ασύμμετρα συνηθισμένη η χρήση, η μετατόπιση και η "ομαλοποίηση" αυτής της έννοιας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2281751415182135207.post-54715205242852186502017-11-16T00:33:11.473+02:002017-11-16T00:33:11.473+02:00Nα συμπεριλάβουμε την Μπεζάντ, την Elizabeth Gould...Nα συμπεριλάβουμε την Μπεζάντ, την Elizabeth Gould Davis και την Αλίκυ Μπέιλυ και τους υδροχοϊστές που συναποτέλεσαν μακρο-σκελώς ως πρόσωπα, κινήματα - αιρέσεις και σέκτες τους σύγχρονους οργανισμούς και τις παραφυάδες που είναι φορείς θεοσοφικού νεογνωστικού και εωσφορικού περιεχομένου. Ως γνωστόν τo πολιτικό νομοθετικό σκέλος και τις εξεγέρσεις και τους συντονισμούς ως προς την κοινωνική 'πολιτικοποιημένη' πλευρά των διάφορων σεκτών έχει αναλάβει ουσιαστικά να ενισχύει ο George soros και το ίδρυμα Rockefeller.<br /><br />Η Lucis trust, ο εκκοσμικευμένος χριστιανισμός clergy, Unitarian Universalism εκκλησίες αθρησκείας και ουμανιστές εταιρίες, οι περισσότερες δραστηριοποιούνται πέριξ της συντονιστικής μεγάλης ανατολής Γαλλίας, Church of Satan και προτεστανικές φιλελευθεροποιημένες αιρέσεις όπως το salvation army και άλλες οργανώσεις είναι οι σύγχρονοι μετασχηματισμοί.<br /><br />υπ. Σαν κύριο σύμβολο το "happyhuman" http://thehumanistsociety.org/wp-content/uploads/2015/08/Humanist-Society-logo-teal-300x300.png χρησιμοποιείται από τις 'ουμανιστικές εταιρίες', δηλαδή από τους υποστηρικτές προγραμμάτων υποστήριξης των εκτρώσεων και των πολιτιστικών μειονοτήτων. Εξώφθαλμα αποτελεί συνέχεια προσαρμογής του συμβολισμού των δακτυλίων του Κρόνου - tophet των αιρέσεων της Καρχηδονιακής λατρείας του Κρόνου και του ερμητισμού με επίκεντρο λατρείας θεοτήτων όπως Τανιτ-Αστάρτη-Μόλεκ.<br /><br />http://www.goddess-pages.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2012/07/sign_of_tanit-189x300.jpg<br />http://www.arcalog.com/wp-content/uploads/2014/04/stelate.png<br />https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBS4mvHsMaUY2olVt213yuqdxTy6uluvwMJgR5_ShZRxd3FssV<br />http://uuch.ca/wp-content/uploads/2016/01/uu-humanist-chalice-300x270.png<br />http://www.uugettysburg.org/images/chalice%20and%20flame.jpg<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.com