Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΚΙΤΠΡΟΠ ΚΑΙ Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΠΕΝΑΚΗΔΩΝ

εγκάρδια σχέση...


Γράφει ο Δημήτριος Τσεργίνης

Γιατί στη Συγγρού
δεν βρίσκουνε πια δουλειά οι τραβεστί;
Επειδή πήγε εκεί το κόμμα-τραβεστί
 της ‘δεξιάς’, η «Νέα Δημοκρατία»!


Χρήστος Σαρτζετάκης
Τον θυμάστε τον Χρήστο Σαρτζετάκη; Ε, μη μου λέτε όχι! Δεν μπορεί, θα τον θυμάστε. Αυτόν ντε, που, όταν ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε τάξει στον Καραμανλή (ο οποίος είχε συγκρατήσει τους στρατιωτικούς να μην ανατρέψουν τη νέα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, τον Οκτώβριο του 1981), να τον κάνει Πρόεδρο της Δημοκρατίας το 1985, αθέτησε τον λόγο του και βγήκε ο Μένιος Κουτσόγιωργας και κραύγαζε: «Βρήκα, Κύριε Πρόεδρε (ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν ο ‘Κύριος’  Πρόεδρος), Κρητικό με μακεδονικές ρίζες που θα ενώσει την Ελλάδα...» και τα ρέστα. Ο Κρητικός με τις μακεδονικές ρίζες ήταν ο Χρήστος Σαρτζετάκης.

Κυττάξτε τώρα την ιστορία του. Ο πατέρας του Χρ. Σαρτζετάκη ήταν χωροφύλακας/υπαξιωματικός ή, έστω, αξιωματικός της Ελληνικής Βασιλικής Χωροφυλακής, από την Κρήτη φυσικά. Η μητέρα του (που περιγράφεται ως σιωπηλή, σεβάσμια γυναίκα στο Ζἠτα του Βασίλη Βασιλικού) ήταν από «χωριό της Φλώρινας». Ως εδώ καλά, καλώς πορευόμεθα, ο χωροφύλαξ από τη λεβεντογέννα Κρήτη ήρθε και παντρεύτηκε στην επίσης λεβεντογέννα Φλώρινα, και γενικώς σμίξανε οι λεβεντογέννες περιοχές της «αιωνίας Ελλάδος». Το θέμα όμως είναι γιατί ο εκ της λεβεντογέννας Κρήτης χωροφύλαξ να πάει να πάρει γυναίκα από τη Φλώρινα; Στην Κρήτη π.χ. δεν υπήρχανε λεβεντογεννημένες κοπέλλες, να πούμε; 

           Θα μου πει τώρα κάποιος επαΐων: Ναι, αλλά οι ντόπιες Μακεδόνισσες είναι πολύ χαριτωμένες κοπέλλες. Ε, αυτό είναι: εδώ ευρισκόμεθα. Πραγματικά, οι ντόπιες Σλαβομακεδόνισσες, σαν Σλάβες που είναι, ξανθές κ.λπ., είναι πραγματικά πολύ χαριτωμένες. Η μητέρα του Χρ. Σαρτζετάκη λοιπόν πράγματι ήταν χαρακτηριστικός τύπος σλαβομακεδόνισσας.

Το ερώτημα όμως παραμένει: Γιατί την παντρεύτηκε ο πατέρας του Χρήστου Σαρτζετάκη, ο εκ της λεβεντογέννας Κρήτης χωροφύλαξ; Εδώ, παλληκάρια μου, οι γνώμες διίστανται, που λέγανε και οι παλιότεροι. Η συνήθης εκδοχή έχει ως εξής. (Σας τη λέω, αν και όποιος λίγο καταλαβαίνει τι γίνεται στην Ελλάδα μπορεί να τη φανταστεί και μόνος του.) Κόρη μακεδονομάχου πιστού στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως (το Οικουμενικό ντε, που δεν εκπροσωπεί τίποτα, αλλά το κρατάνε οι Τούρκοι, επειδή έτσι τους λένε οι Αμερικανοί, για να μη το πάρουνε οι Ρώσοι) καθώς ήταν η μητέρα του μετέπειτα Προέδρου της Δημοκρατίας μας, αγαπήθηκε από τον λεβεντογεννημένο Κρητικό χωροφύλακα, τον παντρεύτηκε και ιδού ο Χρήστος Σαρτζετάκης.

Υπάρχει όμως και άλλη εκδοχή: Οι Κρητικοί, οι οποίοι εκτενώς έδρασαν κατά τη διάρκεια του «Μακεδονικού Αγώνος»  (1904-1908), είχανε κάνει φοβερή σφαγή γυναικοπαίδων ειδικά στο χωριό της μητέρας του Σαρτζετάκη. (Καθόλου απίθανο, εάν αναλογιστεί κανείς τη δράση της Κρητικής Χωροφυλακής, στη Νότια Ελλάδα, κατά τα έτη 1917-1920.) Μιλάμε για σκηνές αδιανόητες ακόμη και κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας στον Μοριά και τα νησιά. Όπως λέγεται, ενέσκηψαν οι λεβεντογεννημένοι Κρητικοί στο σλαβομακεδονικό χωριό την ώρα που γινόταν γάμος και κατέσφαξαν περίπου τους πάντες που, μαζεμένοι σε ένα από τα σπίτια του χωριού γιορτάζανε τον γάμο. (Σύμφωνα με την παράδοση, μόνο ο γαμπρός σώθηκε, κοντούλης καθώς ήταν, επειδή τον έκρυψε η πόρτα, που ξαφνικά ανοίξανε οι Κρητικοί και αρχίσανε να σκοτώνουνε τους άοπλους άντρες και τα γυναικόπαιδα.) Ε, μετά, ο πατέρας του Χρ. Σαρτζετάκη, αφότου κατατάχτηκε στη Χωροφυλακή, ζήτησε να μετατεθεί στο χωριό της Μεγάλης Σφαγής και, για να «εξιλεωθεί» (αυτός ο ίδιος; η οικογένειά του; συνολικώς η λεβεντογέννα Κρήτη; ένας Θεός ξέρει!) παντρεύτηκε γυναίκα από το χωριό.

Εσείς, φίλοι και αναγνώστες του Θεόδοτου, μπορείτε να πιστέψετε όποια από τις δύο εκδοχές θέλετε. Εγώ πάντως, εδώ και καιρό εντρυφώντας στους διάφορους «ήρωες» που κατά φουρνιές, ιδίως από κατά τον 20ό αιώνα έχει βγάλει αυτός ο τόπος, σας δηλώνω ότι πιστεύω τη δεύτερη, δηλαδή εκείνη της Μεγάλης Σφαγής στο χωριό της Φλώρινας. Και ως ένδειξη (όχι απόδειξη βέβαια) θεωρώ το ότι ο κ. Σαρτζετάκης, όποτε γινόταν λόγος για την περίφημη ρήση του Ισοκράτη: Έλληνες καλούνται οι της παιδείας της ημετέρας μετέχοντες, αντιδρούσε ακαριαίως. Α, όλα κι όλα!  Οι Έλληνες είναι Φυλή, με αδιάσπαστη αιματική συνέχεια, και όχι καρπός/προϊόν Παιδείας. Και αυτός δηλαδή, στο πιο ευγενικό και ευπρεπές βέβαια, έλεγε ό,τι λένε οι Καραμανλήδες (απόγονοι Μακεδονομάχων και αυτοί ), οι κάθε λογής Βενιζέλοι (απόγονοι Αγωνιστών του... 1821),  οι Μινέικο (απόγονοι ηρώων των Βαλκανικών πολέμων)  και όλες οι άλλες δημοκρατικές δυνάμεις που μας ρουφάν το αίμα: Κατευθείαν απόγονοι του Περικλή και βάλε... Άρα συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο

* * *
Θα μου πείτε τώρα: Καλά, τι σχέση έχουν όλ’ αυτά με τον Σαμαρά και τη Μέρκελ; Ε, να σας πω. Λοιπόν, μετά από κάθε κρίσιμον καμπήν της Εθνικής μας Ιστορίας, ανευρίσκεται ένας λογοτέχνης που προωθεί στις «μάζες» την εκδοχή των γεγονότων που αρέσει στο καθεστώς. Δηλαδή: Πέφτει π.χ. το 1974 η «χούντα»; Πάπ! βρίσκεται ο Φρέντυ Γερμανός, που παίρνει συνεντεύξεις από τη μητέρα του Ανδρέα Παπανδρέου, τη Σοφία Μινέικο, και φτιάχνει τον θρύλο (δηλαδή μύθο) ότι ο Μινέικο, από οικογένεια της οποίας ο οικογενειακός τάφος είναι στο Βίλνιους της... Λιθουανίας, ήταν Πολωνός φιλέλλην που, το 1913,  παρέδωσε τα Γιάννενα στον Ελληνικό Στρατό. (Ακριβώς το αντίθετο έγινε βέβαια.) Έχουμε τα γεγονότα των ετών 1941-1944 στην Αθήνα; Παπ! επέρχεται ο Δημήτριος Ψαθάς και δίδει λογοτεχνικώς την επίσημη εκδοχή. Έχουμε την ελληνογερμανική σύγκρουση του 1941 στο Ρούπελ; Παπ! επέρχεται ο Ζαλοκώστας και επίσης δίνει την επίσημη εκδοχή. Έχουμε το 1821; Παπ! εμφανίζεται ο Σπύρος Μελάς και επίσης δίνει την επίσημη εκδοχή.
        
       Προσέξτε όμως!  Όλα αυτά καθόλου δεν σημαίνουν ότι ο Γερμανός, ο Μελάς, ο Ζαλοκώστας, ο Ψαθάς και όλοι οι άλλοι που κάνανε αυτήν τη δουλειά ήταν λογοτεχνικώς αμελητέες ποσότητες. Ακριβώς το αντίθετο! Υπήρξαν σπουδαίοι λογοτέχνες οι οποίοι, κάποια στιγμή, δέχτηκαν, για διάφορους λόγους, να μπουν στην υπηρεσία του καθεστώτος –ή μάλλον της αθέατης κυβέρνησης αυτού του τόπου-  και ανέλαβαν να «φρονηματίσουν» τις επόμενες γενεές.
Πηνελόπη Δέλτα
       
       Κορυφαία σε αυτήν την σειρά των μεγάλων λογοτεχνών που είχαν θελήσει ή, έστω, αναλάβει να δώσουν την επίσημη εκδοχή υπήρξε η Πηνελόπη Δέλτα, γιαγιά του Αντώνη Σαμαρά. Το λογοτεχνικό της ταλέντο υπήρξε αναμφισβήτητο. Η ιστορία όμως του «Μακεδονικού Αγώνα»  που ανέλαβε να μας παρουσιάσει υπήρξε πλήρως αντεστραμμένη: Τα πράγματα γίνανε  όπως τα είπε αλλά αυτοί που, στα Μυστικά του Βάλτου π.χ., παρουσιάζονται ως θύματα στην πραγματικότητα είναι οι θύτες. Κάποιος, κάποτε, εδώ στην Ελλάδα είχε πει ότι πρέπει κανείς να λέει όχι «Μακεδονικός» μα «Αντιμακεδονικός Αγών».

          Δυστυχώς, παλληκάρια μου, πιστεύω πως έχει δίκιο.

*  *   *

Οι Μπενάκηδες –και ιδίως αυτοί που πλαισιώσανε τον Ελευθέριο Βενιζέλο- ήταν οικογένεια ιουδαϊκής καταγωγής, όπως και πολλές άλλες, από τις ισχυρές και πλούσιες στην Ελλάδα.  Η Πηνελόπη Δέλτα, κόρη του Εμμανουήλ Μπενάκη, σπόνσορα γενικώς του κόμματος των Φιλελευθέρων και προσωπικώς του Ελευθέριου Βενιζέλου, ήτανε άθεη. Το βιβλιαράκι της Η ζωή του Χριστού το είχε γράψει για να εξευμενίσει τη μητέρα της, που την ήθελε «πιστόν τέκνον» της (Αγιωτάτης, ως γνωστόν)  Εκκλησίας μας. Είχε μια θυελλώδη ερωτική σχέση με τον Ίωνα Δραγούμη και λέγεται πως για αυτό ο ίδιος ο Εμμανουήλ Μπενάκης μεθόδευσε τη θανατική εκτέλεση του Δραγούμη το 1920 από τις βενιζελικές συμμορίες που τότε λυμαίνονταν ιδίως την Αθήνα. Όπως ήδη έχει γραφεί στον Θεόδοτο, αυτοκτόνησε το 1941 και, όσον αφορά την ταφή της, δεν ήθελε παπά. Η Εκκλησία όμως του φιλοχρίστου Γένους των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών δεν ήταν δυνατόν να αφήσει να πάει έτσι, αλειτούργητη κοτζάμ Μπενάκη. Έτσι πήγε και έκανε την κηδεία της αυτοπροσώπως ο τότε Μακαριώτατος Μητροπολίτης Αθηνών και πάσης Ελλάδος.

          Ο Αντώνης Σαμαράς, γιος γνωστού γιατρού που δρούσε κυρίως στην Αθήνα, λέγεται ότι έφυγε στις Η.Π.Α., για να σπουδάσει Ιατρική. Εκεί όμως τον πλησιάσανε ομογενείς (σαν κι αυτούς, να πούμε, που τώρα ισχυρίζονται πως πουλάνε αέρα κοπανιστό στα Αμερικανάκια) και του δώσανε τη δυνατότητα να ασχοληθεί με την πολιτική. Έτσι, αντί για Ιατρική, «σπούδασε Κοινωνιολογία» στο Χάρβαρντ, με συμφοιτητή του τον Γιωργάκη Παπανδρέου: Μένανε μάλιστα στο ίδιο δωμάτιο, αλλά αυτό αποκαλύφθηκε μόνο πρόσφατα. 

 Μέντορας τού Σαμαρά στην Αθήνα υπήρξε ο Ευάγγελος Αβέρωφ-Τοσίτσας. (Θα γράψουμε γι’αυτόν άλλη φορά.) Ο Αβέρωφ-Τοσίτσας, Βλάχος από το Μέτσοβο, υπήρξε στέλεχος του κεντρώου χώρου, μέχρις ότου ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έγινε, το 1955, πρωθυπουργός, οπότε τον προσέγγισε (όπως π.χ. ο Τρότσκυ τον Λένιν, να πούμε) και έκτοτε έγινε «στενός συνεργάτης»  του, με ειδικότητα τα Εξωτερικά και τις Ἐνοπλες Δυνάμεις. Εάν ο Σαμαράς δεν είχε προσελκύσει την αντιπάθεια της οικογένειας Μητσοτάκη, θα είχε γίνει πολύ προ πολλού πρωθυπουργός. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης όμως έχει δική του άποψη σε πάρα πολλά θέματα – ιδίως αυτά που αφορούν τον ίδιο, προσωπικώς, και τα νεότερα μέλη της οικογένειάς του. ¨Εφερε π.χ. με τη βοήθεια των κκ. Κ.Σβολόπουλου και Ευ. Κωφού τον Θοδωρή Κουλουμπή στην Ελλάδα και έστησε το ΕΛΙΑΜΕΠ,  αλλά δεν ήταν διατεθειμένος να αφήσει τον Σαμαρά -και τον κάθε Σαμαρά- να ανακόψει το μέλλον της κόρης του.

Η Μέρκελ σε νεαρή ηλικία ως στέλεχος του ΚΚΑΓ
           Για τη Μέρκελ, πάλι, τα έχουμε γράψει και ξαναγράψει στον Θεόδοτο (νομίζω ο κ. Α. Γιαννάς). Είναι κόρη Ιουδαίου, που δήλωσε Λουθηρανός, έγινε... πάστορας και μετά διέφυγε (εδώ είναι το καταπληκτικό) όχι από την Ανατολική Γερμανία στη Δυτική μα το ανάποδο, από τη Δυτική στην Ανατολική. Το όνομα «Μέρκελ» δεν είναι το δικό της αλλά κάποιου με τον οποίο είχε παντρευτεί και μετά τον χώρισε αλλά κράτησε το όνομα. Μετά σταδιοδρόμησε στην Κομμουνιστική νεολαία, στον μηχανισμό του Κομμουνιστικού κόμματος (στην Αγκιτπροπ συγκεκριμένα) και μετά την ενοποίηση της Γερμανίας μπήκε, χάρη στον Χέλμουτ Κολ, στο Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα. (Παντού και πάντοτε οι Ιουδαίοι επιδιώκουνε να ελέγχουν τη Δεξιά, διότι την Αριστερά ούτως ή άλλως την έχουνε στο χέρι.) Τώρα έρχεται εδώ, για να συνεννοηθεί με τον άλλο κρύπτο, τον Σαμαρά. Τι θα βγει από τη συνάντηση και τις συνεννοήσεις αυτές; Τίποτα, απολύτως τίποτα το καλό για τον Ελληνικό Λαό. Και τούτο, διότι όπως είχε γράψει ο Ερνέστος Ρενάν

Οπουδήποτε επικρατεί ο Ιουδαίος ο άλλος δεν μπορεί να ζήσει.

Όλα τ’άλλα δεν είναι παρά για τους αφελείς -  και τους εκ πεποιθήσεως δημοκράτες.


*  * *

Λίγα, πολύ λίγα μένουνε, για να συμπληρωθεί το παζλ, παλληκάρια μου. Ξέρετε τι παίζετε σήμερα στην Ευρώπη μας; Το εξής. Οι Ιουδαίοι της Αμερικής, αυτοί που τυπώνουνε τα δολλάρια ντε!, λένε στους ευρωπαϊκούς λαούς: Εμείς θα σας δώσουμε την ευκαιρία να επιτύχετα ό,τι αιώνες προσπαθούσατε και θέλατε, αλλά χωρίς να το κατορθώσετε. Θα έχετε όμως αρχηγό τον Ιουδαίο που σας υποδείξουμε εμείς.
        
          Τι θέλανε οι Γερμανοί; Την κυριαρχία στην Ευρώπη. Την έχουνε – αλλά με τη Μέρκελ ακλόνητη στο πρωθυπουργικό αξίωμα. Τι θέλανε οι Γάλλοι; Να τους υπολογίζουνε. Εντάξει, αλλά θα έχουνε Πρόεδρο Δημοκρατίας τον Σαρκοζύ πρώτα και τον Ολλάντ (επίσης Ιουδαίο) τώρα. Τι θέλουνε οι Άγγλοι; Όχι πολλά-πολλά με την ηπειρωτική Ευρώπη. Ουδέν πρόβλημα, μόνο που θα έχουνε τον Κάμερον, όχι κρυπτοϊουδαίο αλλά φανερό Ιουδαίο. Τι θέλουνε οι Ρώσοι; Να ξαναφτιάξουνε την αυτοκρατορία τους που διέλυσε ο Γέλτσιν και ο Γκορμπατσώφ. Εντάξει, αλλά ο Πούτιν θα υπολογίζει τον Μεντβέντιεφ (καθαρό Ιουδαίο) και θα κάνει ό,τι του λέει (ο Μεντβέντιεφ στον Πούτιν και όχι το αντίστροφο).
        
           Και για να έρθουμε και στα δικά μας. Τι φοβούνται οι Έλληνες; Τους Τούρκους! No problem από εδώ και στο εξής. Μόνο που θα μας προστατεύει το Ισραήλ.

             Καταλάβατε πώς παίζεται το παιγνίδι;



28 σχόλια:

  1. Ατυχέστατο άρθρο.
    Ο Σαρτζετάκης υπερασπίζεται την ελληνική φυλή - όχι, θα έπρεπε να λέει Έλληνες είναι οι Πακιστανοί επειδή ζουν εδώ.
    Η Δέλτα αγωνίζεται για την Μακεδονία - όχι θα πρέπει να μιλούμε για «Αντιμακεδονικό Αγώνα» (όρος παρμένος από τον Λιθοξόου, τον Νακρατζά και το Βουλγαρμάκ - μα καλά, δεν ντρέπεστε λίγο; )
    Κι όλες αυτές οι ασυναρτησίες γιατί; Μπας και βρούμε πάλι να γράψουμε τίποτα για τους κακούς οβριούς; Τί ότι θα μάς κάνουν κακό; Όχι, ότι θα μάς βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τους Τούρκους! Μα, αν είναι τόσο εθνοφελής η συμμαχία με το Ισραήλ, γιατί όχι; Αυτονόητη η ερώτησις. Μαγκιά μας αν καταφέρνουμε να κάνουμε συμμαχίες προς το συμφέρον μας.
    Α, μα πώς! Πώς θα ικανοποιούν την αντιεβραϊκή συνωμοσιολαγνεία τους οι Τσεργίνηδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Όταν συνεργάζεσαι με τους Ιουδαίους ,στο τέλος γίνεσαι θύμα των εχθρών των Ιουδαίων ,αλλά και των ίδιων των Ιουδαίων"

      Διαγραφή
    2. http://nowhiteguilt.com/wp-content/uploads/2012/05/with-jews-you-lose.jpg

      Διαγραφή
  2. E, αφού τόσο πολύ αγαπάτε τους "Οβριούς" τι παραπονιέστε με αυτά που γίνονται; Φάτε τα και να είστε και ευχαριστημένοι. "Μαγκιά σας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η "φιλία" των Ιουδαίων κοστίζει πολύ ακριβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μέγιστο διακύβευμα δεν είναι με ποιόν θα πάμε και ποιόν θα αφήσουμε, σε έναν δραματικά μεταβαλλόμενο υλιστικό κόσμο...αλλά με ποιούς θα διατηρήσουμε την ιδιοπροσωπία μας με σχετική ασφάλεια και εδώ θέλει πολύ συζήτηση τι θεωρεί ο καθένας σήμερα αδιαπραγμάτευτη συλλογική ιδιοπροσωπία!
    Πάντως το όνομα Ελλάς (εύδαιμον το ελεύθερον...), γιατί γιαυτό συζητούμε και όχι κάτι άλλο που κάποιοι ίσως θέλουν να επιβάλλουν, ιστορικά ποτέ δεν συνδέθηκε με χρηματουλιστικά επιτεύγματα, στα οποία ήσαν ανώτεροι άλλοι λαοί...( ουκ ην πάτριον, φησί, τοις Έλλησιν υπό αργυρωνήτων διακονείσθαι)
    Ο συγχωρεμένος Νεοκλής Σαρής κάποτε προέβλεψε πως... "όπως πάνε τα πράγματα, η Ελλάδα θα αναγκαστεί να κάνει είτε την οθωμανική είτε την σιωνιστική της επιλογή αλλά τότε θα πάψει να είναι Ελλάδα, έστω και ως παρακαταθήκη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eάν κατάλαβα καλά: Όταν οι Ιουδαίοι επίτηδες, για να πουλάνε όπλα, οξύνουνε την ελληνοτουρκική διένεξη (υπάρχει βιβλιογραφία, θα επανέλθουμε) είναι καλοί. Όταν μας βάζουνε να σκοτωθούμε στη Μικρά Ασία για να διασφαλίσουνε τη βρεταννική κατοχή των πετρελαϊκών κοιτασμάτων της Μοσούλης επίσης είναι καλοί. Όταν μας ρίχνουνε στη Θεσσαλονίκη, για να σωθούν οι εκεί Ιουδαίοι, τους οποίους, με συνοπτικές διαδικασίες, θα ξεπάστρευαν οι Σλαβομακεδόνες του Σαντάνσκυ, και πάλι είναι καλοί. Όταν χάνουμε τη Βόρειο Ήπειρο, περιοχή αναμφισβήτητα ελληνική, για να μπούμε στήν Ανατολική Μακεδονία και τη Δυτική Θράκη, περιοχές όπου σαφέστατατα αριθμητικώς μειονεκτούσε το ελληνικό στοιχείο, ξανά μανά είναι καλοί. Όταν μας φορτώνουνε τον Μινέικο, που "μοίρασε εκατομμύρια"στους ανόητους ψηφοφόρους του και ξεπάτωσε την ελληνική αγροτιά, ξανά μανά και πάλι είναι καλοί. Τώρα όμως που ζητάνε τα ρέστα, για να αρπάξουνε τα ελληνικά πετρέλαια, και συνακολούθως ξεζουμίζουνε με φόρους απίθανους τον Ελληνικό Λαό, ε τότε γίνονται κακοί.
    Τον λόγο, "κρυπτοϊουδαίε", τον έχει ο ψυχίατρος και όχι ο ιστορικός ή έστω ο μπλόγκερ. Και εάν και άλλοι σκέφτονται όπως εσύ, τότε δίκιο είχανε οι παλιότεροι που έλεγαν πως, όποιος πάει να συζητήσει λογικά με τους -όπως λέμε σήμερα- ελληναράδες, το μόνο που κάνει είναι να "χαλάει το σαπούνι του πλένοντας τον Αράπη".
    Η "φιλία" των Ιουδαίων παντού και πάντα κοστίζει πολύ ακριβά. Οι λευκοί της Νότιας Αφρικής το έχουνε νοιώσει αυτό στο πετσί τους.
    Θα το νοιώσουνε όμως σύντομα και οι απανταχού της γης ελληνοορθόδοξοι, προοδευτικοί και δημοκράτες ελληναραίοι.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aλλά σεις οι Ελληναραίοι,που πηγαίνετε κάθε Κυριακή στην εκκλησία, μη χάσετε λειτουργία για λειτουργία, με την "Ελευθεροτυπία" υπό μάλης, αυτήν τη δημοκρατία θέλετε. Τη δημοκρατία των Βενιζέλων (με πατέρα τελείως αγνώστου καταγωγής που εμφανίστηκε ως αγωνιστής της... Επανάστασης του '21), του Καραμανλή (με πατέρα τουρκόφωνο της Μικράς Ασίας που εμφανίστηκε...μακεδονομάχος), του Στεφανόπουλου (εμφανώς απόγονου εξελληνισμένων, μέσω της Εκκλησίας, Σλάβων της περιοχής της Πάτρας) και του Κάρολου (!) Παπούλια, του οποίου την οικογένεια κανείς δεν έχει δει από κοντά και του οποίου το μόνο προσόν είναι το ότι υπήρξε υπεύθυνος του παιδομαζώματος στην Ήπειρο και πολεμούσε τους Γερμανούς με μιαν αραβίδα... μεγαλύτερη από το μπόι του, τον Τούρκογλου/Τουρκοτζόγλου Βενιζέλο, κατάλοιπο "ελληνικών"πληθυσμών της Ανατολίας (βλέπει κανείς τη φάτσα του τη συγκρίνει με ένα αρχαίο άγαλμα σε οποιοδήποτε μουσείο του κόσμου κι αν βρίσκεται αυτό και καταλαβαίνει πόσο "ακραιφνούς και αμιγούς ελληνικής καταγωγής" είναι ο τωρινός πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
    Αυτά θέλετε, αυτά κι αυτούς έχετε.
    Το θέμα όμως είναι τι γίνεται με μας, που πια δεν θέλουμε άλλα μπουρδολογήματα αλλά ένα πραγματικό, συγκροτημένο Κράτος.
    Και να ξέρετε, ελληνοορθοδοξάρες μου, ότι εμείς θα έχουμε τον τελευταίο λόγο.
    Γκέγκε; Πανιάτνα;(Για να σας το πω και στις γλώσσες των πραγματικών σας προγόνων).
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα μου επιτρέψει, ελπίζω, ο Θεόδοτος να συμμετάσχω κι εγώ στη συζήτηση που άνοιξε το άρθρο του κ. Δ. Τσεργίνη. Από πού κι ως πού και από πότε, ένας "κρυπτοϊουδαίος" απέκτησε το δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του στο δικό μας σάιτ; Μήπως γίναμε δημοκράτες και δεν εγώ -τουλάχιστον- ακόμη δεν το κατάλαβα; Μήπως ξεχάσαμε τη βασική μας αρχή, ότι όσο βλακωδέστερη είναι μια ιδέα, τόσο ευκολότερα επικρατεί; Μήπως αρχίσαμε κι εμείς να γλείφουμε τις ανοιχτές κοινωνίες και τα ρέστα; Εάν όχι, με ποιο δικαίωμα ο Θεόδοτος παραχώρησε δικαίωμα άποψης σε κρυπτοϊουδαίους; Υπάρχουν ένα σωρό μπλογκς με ελληναραίους, ελληνοορθόδοξους και άλλους τέτοιους, πολλούς και διάφορους. Να πάει εκεί ο κρυπτοϊουδαίος να πει ό,τι του κατεβαίνει στο κεφάλι. Εκεί άλλωστε το νοητικό επίπεδο των αναγνωστών είναι, λόγω ιδεολογικοπολιτικής τοποθέτησης, τόσο χαμηλό που σίγουρα και στο φτερό θα αποκτήσει πλήθη οπαδών. Εγώ θερμώς παρακαλώ να μην ξανασυμβεί αυτό.
    Και για να έρθουμε στον κ. Χρήστο Σαρτζετάκη. Σύμφωνα με όσα, εγώ τουλάχιστον, μπόρεσα κατά καιρούς να μάθω, ούτε μιαν επίσκεψη δεν έστερξε να κάνει στο μακεδονικό χωριό της μάνας του, για να μη χαλάσει το ίματζ του ελληναρά που ένωσε τον Ελληνικό Λαό και τα σχετικά. Και δεν βρέθηκε ένας ντόπιος αρχιμανδρίτης, μητροπολίτης, θεοφιλέστατος, παναγιώτατος κ.λπ. να του πει: "Πήγαινε βρε να κάνεις ένα τρισάγιο στους τάφους των αδικοσφαγμένων προγόνων σου!"
    Αλλά, βέβαια, πολλά ζητάμε. Σιγά που η Εκκλησία η οποία αφόρισε τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη και σκότωσε τον Γιάννη-Ζορμπά Κολοκοτρώνη από τη μια και, από την άλλη, υποδεχόταν ως "Αυγούστα", με συνεχείς κωδωνοκρουσίες, τη Δήμητρα Λιάνη στην Τήνο, στην Εκκλησία της Μεγαλόχαρης, θα έκανε τέτοιο.
    Ε, τέτοια Εκκλησία, τέτοιο Κράτος εγώ δεν το θέλω. Και -είμαι βέβαιος- ότι τώρα πια υπάρχουνε και άλλοι που σκέφτονται όπως εγώ.
    Ευστάθιος Κυριώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ὠστε οἱ μακεδόνισες εἶναι Σλάβες; Ὥστε πρέπει νά μιλᾶμε ὄχι γιά ἀπελευθέρωση τῆς μακεδονίας, ἀλλά γιά "ἀντιμακεδονικό ἀγῶνα"; Μέ συγχωρεῖτε, τό ἱστολόγιο προωθεῖ θέσεις τῶν Σκοπιανῶν; Αὐτός εἶναι ὁ δρόμος σας γιά μιά "πραγματική δεξιά"; Ὀ Σκοπιανοδοσιλογισμός πού ἐκφράζει ὁ ἄθρογράφος; Ντροπή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομίζω είναι ξεκάθαρο πως η αναφορά γίνεται στη σλαβική μειονότητα της περιοχής.

      Διαγραφή
    2. Δεῖτε τό ἀπόσπασμα πού ἐπισυνάοτω. Δείχνει νά μιλάει γιά τήν "σλαβική μειονότητα τῆς περιοχῆς" πού λέτε; Ξέρουμε νά διαβάζουμε ἑλληνικά. Ὁ άρθρογράφος θεωρεῖ Σλάβους ὅλους τούε ντόπιους μακεδόνες, καί αὐτό δέν τό ἀρνεῖται στό παρακάτω σχόλιο του, ὡρα 6:07
      Παραθέτω: "Θα μου πει τώρα κάποιος επαΐων: Ναι, αλλά οι ντόπιες Μακεδόνισσες είναι πολύ χαριτωμένες κοπέλλες. Ε, αυτό είναι: εδώ ευρισκόμεθα. Πραγματικά, οι ντόπιες Σλαβομακεδόνισσες, σαν Σλάβες που είναι, ξανθές κ.λπ., είναι πραγματικά πολύ χαριτωμένες. Η μητέρα του Χρ. Σαρτζετάκη λοιπόν πράγματι ήταν χαρακτηριστικός τύπος σλαβομακεδόνισσας."
      Καί σεῖς μοῦ λέτε τώρα, ὅτι μιλάει γιά τήν "σλαβική μειονότητα τῆς περιοχῆς"! Προσέξτε ἀκόμα τόν ὐπαινιγμό τοῦ ἀρθρογράφου στό ἴδιο σχόλιο, ὅτι ὑπερασπιζόμενος κανείς τήν ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας, συγχέει τήν Δεξιά μέ τόν Ἐθνικισμό. Ἄν εἶναι δυνατόν!!!!

      Διαγραφή
    3. @cummulus

      Νομίζω ειναι γνωστό πως υπήρχε σλαβική μειονότητα στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, ο οποίος αργότερα αποχώρησε με ανταλλαγές πληθυσμών. Αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το θέμα της ελληνικότητας της Μακεδονίας. Και σε νησιά του Αιγαίου υπήρχαν/υπάρχουν τουρκικές μειονότητες αυτό τι πάει να πει πως τα νησιά αυτά λέει κανείς ότι δεν είναι ελληνικά; Aς μην πιανόμαστε από λέξεις. Το αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος με τον όρο "σλαβομακεδόνας" είναι ένα ζήτημα αλλά δε νομίζω πως ο αρθρογράφος θεωρεί πως η Μακεδονία δεν είναι ελληνική.

      Διαγραφή
  9. Σε προσεχές άρθρο μου στον Θεόδοτο θα αναπτυχθεί περιληπτικώς το Μακεδονικό. Και τούτο, επειδή ορισμένοι εξακολουθούν να συγχέουνε τη Δεξιά με τον εθνικισμό.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο-προκλητικό άρθρο. Τώρα πόσο φυλετικά Σλάβοι είναι οι εθνικά Σλάβοι στα Βαλκάνια είναι θέμα συζητήσιμο. Σύγκρινε έναν Πολωνό ή έναν Ρώσο με έναν Σέρβο ή έναν Βούλγαρο, οι διαφορές είναι τραγικά τεράστιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα γράψω αυτό και δεν θα επανέλθω.
    Διαλυθείσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας δημιουργήθηκαν κράτη έθνη από γλωσσικούς, θρησκευτικούς κλπ πυρήνες που ξεχώριζαν ο ένας κάπως από τον άλλο.
    Αλλά για να δούμε και την στατιστική της ίδιας οθωμανικής αρχής πριν αρχίσουν τα "ντράβαλα" του 20ου αιώνα, μια γενιά πριν.... ΤΟΥΡΚΟΙ Κ/ΛΕΩΣ 400000, ΕΥΡΩΠΗΣ-ΝΗΣΩΝ 2600000. ΕΛΛΗΝΕΣ Κ/ΛΕΩΣ 150000, ΕΥΡ. ΤΟΥΡΚΙΑΣ-ΝΗΣΩΝ-Μ ΑΣΙΑΣ 4650000. ΣΕΡΒΟΙ-ΣΛΟΒΕΝΟΙ 1200000. ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ 3000000.ΒΛΑΧΟΙ ΠΙΝΔΟΥ 600000. ΑΛΒΑΝΟΙ 1600000. ΑΡΜΕΝΙΟΙ Κ/ΛΕΩΣ 250000...με όποια κριτήρια και να το δεί κανείς ποιοί και πόσο αδικήθηκαν από τους εθνικούς "ΑΝΑΔΑΣΜΟΥΣ" που έγιναν στούς βαλκανικούς πολέμους;
    Αλλά και μετά στην συνθήκη της Λωζάνης πόσα εκατομύρια ήσαν οι τουρκικοι πληθυσμοί εν σχέσει με τον ελληνικούς που θα εμοιράζοντο πάλι τα εδάφη της πρώην οθωμανικής επικράτειας; Προσέχουμε τον συνολικό χάρτη... Ελλάς/Τουρκία 1/6, πληθυσμοί 1922 7 εκ( 8,3 κατά Βενιζέλο)/ 13εκ, συμπεριλαμβανομένων Κούρδων, Αλεβιτών κλπ.
    Και πάλι με όποια κριτήρια και να το δει κανείς, ποιοί αδικήθηκαν;
    Ο ελληνικός "ανθρωποχώρος" συρρικνώθηκε στα σημερινά ελληνικά εδάφη ενώ η πληθυσμιακή του έκταση ήταν ευρύτερη, όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί.
    Κανείς λογικός άνθρωπος δεν ισχυρίζεται ότι καλώς εκδιώχθηκαν με την βία πληθυσμοί ένθεν και ένθεν...όμως έγινε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΑΝΑΔΑΣΜΟΣ και συσσωματώθηκαν ευρύτερες μάζες (θρησκευτικώ κυρίως κριτηρίω ως προς τους ανατολίτες) πέριξ των εγγυτέρων ομοιογενέστερων περιοχών, πως αλλιώς θα γινόταν;
    Το να τίθενται σήμερα ζητήματα εθνικών "αποκαταστάσεων" σημαίνει πως οι Έλληνες πρέπει να ξαναγυρίσουν (με τις τότε αναλογίες τους σε σχέση με τους Τούρκους) στον Πόντο στην Σμύρνη, Κ/λη και όπου αλλού ευρίσκοντο, είναι δυνατόν κάτι τέτοιο;
    Κάτι τελευταίο, είναι γνωστό πως ο Βενιζέλος πρότεινε να λάβει μέρος της Θράκης η Βουλγαρία προκειμένου να βάλουμε "πόδι" με ασφάλεια απέναντι...επίσης προτάθηκε στην Ελλάδα η Β. Ήπειρος έναντι των νήσων του ανατολικού Αιγαίου.
    Τα πάρα πάνω δείχνουν πως "παζάρια" έγιναν επί παντός και απλώς "κάθησε" το σημερινό σενάριο.
    Ακόμη κάτι, το μπλόγκ έχει μία συγκεκριμένη στάση και περί ορέξεως...όμως το θέμα είναι με ποιά επιχειρήματα; Το θέμα πχ αρχικής εγκατάστασης θα ήταν επιχείρημα που στέκει όταν είναι γνωστό πως πυρήνες σερφαδιτών ήλθαν στην χώρα από τον 16 αιώνα; Όταν πχ, όπως τονίζεται και αλλού, δεν ξέρουμε από που κρατάει η σκούφια μας;
    Γνώμη μου είναι πως ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ "εγγραφής" στα εθνικά "υποθηκοφυλακεία" έχουν όσοι συνέβαλαν με αγώνες γιά να γίνει η χώρα ανεξάρτητη με ελληνική γλώσσα και οι απόγονοι τους με κληρονομικό δικαίωμα σε δύο π. πολέμους που καλώς ή κακώς συνέβαλαν στο να επικρατήσουν αυτοί που έχουν τώρα τα μαχαίρια και τα πεπόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tο άρθρο είναι πνευματικά προκλητικό, με την έννοια ότι παρέχει τροφή για σκέψη.
    Από την άλλη όμως μπερδεύει το αίμα με τον πολιτισμό,το DNA με την γλώσσα (δηλ. το εγγενές με το επίκτητο) και γενικεύει, πράγμα που κάποιες φορές οδηγεί σε παρεξήγηση.
    Το βέβαιο είναι, κατά την άποψή μου, ότι χρειάζεται επεξήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι σημερινοί Έλληνες μπορεί να είμεθα αχταρμάς φυλετικός και πολιτιστικός αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να μην διακρινόμαστε από άλλους τέτοιους αχταρμάδες. Αν θέλουμε να έουμε μέλλον καλό είναι να ενισχύσουμε την φυλετική μας ομοιογένεια και να εξελληνιστούμε πνευματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κατατοπιστικό άρθρο , είναι γνωστό ότι σλαβική και αρβανίτικη επιρροή υπάρχει σε όλη σχεδόν την ελλαδική επικράτεια. Αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι κακό αφού και τα δύο φύλα είναι πολεμικά. Το μεγάλο πρόβλημα στην νοοτροπία των νεοελλήνων ξεκινά μετά την Μικρασιατική καταστροφή (ας όψεται ο "μεγαλοιδεατισμός" του Μπενί Ζελί που ξεκίνησε μια εκστρατεία στά βάθη της Ανατολίας για να πάρουν οι αγγλογάλλοι ,οι Ρότσιλντ δλδ, τα πετρέλαια της Μοσούλης) όταν μας ήρθαν όλοι αυτοί οι πληθυσμοί ,οι οποίοι με εξαίρεση των Ποντίων, έφεραν μαζί τους μια διεθνιστική κουλτούρα, το πνεύμα του εμποράκου και φυσικά τον "πολιτισμό" του χασισιού και του μπουζουκιού!
    Εκτός από τους ελληναραίους-αρουραίους που εκκλησιάζονται με την "Ελευθεροτυπία" υπό μάλης έχουμε και τους εθνικοπατριώτας του Στόκου ,άλλη πληγή , που επί 30 έτη περιμένουν τον λοχία να σώσει τον τόπο . Για όλους αυτούς ελληναραίους και εθνικοπατριώτες οι αναρχοαριστερούληδες έχουν ένα πολύ πετυχημένο σύνθημα: "Πατριώτες του κ@λου απόγονοι του 5ου Στόλου"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Alex Synodinos
    Παρακαλῶ ξαναδεῖτε τό κείμενο: Ναι, αλλά οι ντόπιες Μακεδόνισσες ΕΙΝΑΙ πολύ χαριτωμένες κοπέλλες. Ε, αυτό είναι: εδώ ευρισκόμεθα. Πραγματικά, οι ντόπιες Σλαβομακεδόνισσες, σαν Σλάβες που ΕΙΝΑΙ, ξανθές κ.λπ., είναι πραγματικά πολύ χαριτωμένες."
    Βλέπeτε ὅτι ὁ ἀρθρογράφος χρησιμοποιεῖ ἐνεστῶτα χρόνο. Δέν ἀναφέρεται στό παρελθόν. Κοιτᾶξτε ἀκόμη, ὅτι χρησιμοποιεῖ τόν ὅρο "Μακεδόνισσες" καί ἀμέσως παρακάτω τόν ὅρο "Σλαβομακεδόνισσες" μέ τρόπο πού οἱ ἔννοιες νά ταυτίζονται. Ἐξ΄ἄλλου, καί ἡ χρήση τοῦ ὅρου "άντιμακεδονικός ἀγῶνας" πού χρησιμοποιοῦν σήμερα οἱ Σκοπιανοί, δείχνει τήν ὀπτική τοῦ ἀρθρογράφου, πού ταυτίζεται μέ τούς σημερινούς Σκοπιανούς, καί τό ΚΚΕ τοῦ 1944-49. Τό ἄρθρο εἶναι καθαρά προβοκατόρικο. Φαίνεται καί ἀπό σχόλιο τοῦ ἀρθρογράφου πού σημειώνει πως, "κάποιοι ἐξακολουθοῦν νά συγχέουν τήν δεξιά μέ τόν έθνικισμό", προετοιμάζοντας ἔτσι μελλοντικούς άναγνῶστες του νά δεχθοῦν ἀπόψεις, ὅπως ὅτι ἡ προάσπιση τῆς ἐλληνικότητας τῶν μακεδόνων εἶναι "ἐθνικισμός" καί δέν εἶναι "δεξιά" ὀπτική. Ἄν αὐτή εἶναι ἡ Δεξία τοῦ κ.Τσεργίνη γιά τό μακεδονικό, σίγουρα εἶναι μιά Δεξιά πού έξυπηρετεῖ τόν Γκρουέφσκι. Μιά Δεξιά συνοδοιπόρος τοῦ ΣΥΡΙΖΑ καί τῆς ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    Δέν εἶναι παράξενο τό παραπάνω μιᾶς κσί σέ παλαιότερο ἄρθρο του ὁ ἀρθρογράφος ἐξέφρασε τήν ἄποψη πώς ἡ Ἀριστερά εἶπε πολλά σωστά, πλήν ὅμως τά ἐξέφρασαν λάθος ἄνθρωποι.(κάπως ἔτσι...) Ἴσως τελικά νά εἶναι ὁ κατάλληλος γιά να ἐκφράσει τίς -πραγματικά- ἀντιμακεδονικές καί ἀνθελληνικές τους θέσεις. Λυπᾶμαι, γιά τήν Δεξιά τοῦ κ. Τσεγρίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οταν ζητήσουμε την ψήφο σας, μη μας τη δώσετε. Ψηφίστε "Νέα Δημοκρατία" π.χ. ή -γιατί όχι;- ΠΑΣΟΚ ή κατευθείαν ΣΥΡΙΖΑ.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλῶ διατηρεῖστε τήν ψυχραιμία σας. Οἰ δικές σας ἀπόψεις στό μακεδονικό συγκλίνουν μέ αυτές τῶν συνιστωσῶν τοῦ ΣΥΡΙΖΑ. Δέν τό καταλάβατε; Ελεος!

      Διαγραφή
  17. Yπάρχει μία διαφορά: Αυτά που λέμε εμείς στο Μακεδονικό είναι αποτέλεσμα έρευνας. Αυτά που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ό,τι του υπαγορεύεται από τις Η.Π.Α. Και τέλος πάντων σας εξηγήσαμε: Σήμερα Μακεδονικό στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Οι Ιουδαίοι του Σόρος στα Σκόπια και του Σταίητ Ντηπάρτμεντ στην Αθήνα αναζωπυρώνουνε το θέμα δημιουργώντας ψεύτικες ελπίδες στους Σλαβομακεδόνες αφενός και φοβίες στους εγκατεστημένους στη Μακεδονία Μικρασιάτες αφετέρου, για να μπορούν να ανακατεύονται. Ακριβώς δηλαδή ό,τι γίνεται με το Κυπριακό - που, όσο το κρατάνε στα χέρια τους οι Αμερικανοϊουδαίοι δεν θα λυθεί ούτε στον αιώνα τον άπαντα.
    Την ψυχραιμία μας τη διατηρούμε και να είστε βέβαιος ότι εγώ προσωπικά θλίβομαι που σας στενοχώρησα με τις απόψεις μου. Για ένα όμως μπορείτε να είστε βέβαιος: Δεν μου τις υπαγόρευσε κανείς. Μη νομίζετε όμως ότι ο -έστω και οξύς- αυτός διάλογος μαζί σας δεν υπήρξε, σε εμένα προσωπικώς, ωφέλιμος. Και από σας κάτι έμαθα.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε,
      1) Μακεδονικό ζήτημα εἶναι σαφές ὅτι ὑπάρχει καί σήμερα.
      2) Μιλᾶτε στό παραπάνω σχόλιο σας, γιά Σλαβομακεδόνες καί Μικρασιάτες. Ὅπως ἀκριβῶς οἰ Σκοπιανοί.
      2) Ἐαν οἱ ἀπόψεις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ προέρχονται ἀπό τίς ΗΠΑ, ένῶ οἱ δικές σας εἶναι ἀποτελέσματα "ἐρευνῶν" λίγο ἐνδιαφέρει. Αὐτό πού ένδιαφέρει εἶναι ἡ ταυτότητα τῶν ἀπόψεων.
      3) Δέν θά ἐπανέλθω. Εἶναι ἄδικος κόπος. Ἀπλῶς σᾶς τονίζω, ὅτι τό μόνο πού κάνετε -ἐάν δέν ένεργεῖτε συνειδητά- εἶναι νά μᾶς ΧΑΡΙΖΕΤΕ καί σεῖς μέ τίς "έρευνες σας", ἐμᾶς τούς μακεδόνες, στά Σκόπια, ὅπως στό παρελθόν μᾶς χάριζαν κάποιοι ἄλλοι στήν Βουλγαρία.

      Διαγραφή
  18. Λυπάμαι πολύ, που σας στενοχώρησα, αλλά δυστυχώς την Ιστορία δεν μπορώ να την αλλάξω. Είναι δεδομένη.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν με ενοχλεί τίποτα στα κείμενα του Θεόδοτου, ακόμα και όταν διαφωνώ. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει μια μεγάλη επιθετικότητα, σχεδόν ''μπινελίκομα'',στα σχόλια ενός ιστολογίου με επίπεδο...Κύριοι ας κρατηθεί ένα φιλικό επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΑ27 Απριλίου 2016 στις 10:54 π.μ.

    ...η απαντηση μετα χρονων απο μια Κεφαλονιτισσα και Μεσσηνια προς τους ασυνενοητους λογαδες ανδρες ειναι¨η εξης " οι σλαβικοι πληθυσμοι του συνοριακου βορρα μας ειναι οι πιο συγγενεις μας ως προς τα ηθη και τα εθιμα και το θρησκευμα αξιζε και αξιζει ειναι σοφο και απαραιτητο να ενσωματωθουν στο Ελληνικο εθνος και κρατος! αλλιως τα λενε και τα λενε οι λιθοξοοι....αναντιρρητα να τιμουν την σλαβικη τους ριζα,μην ξεχναμε οτι οι σλαβοι(Σερβοι)εχουν δωσει στην ανθρωποτητα τον μεγαλυτερο επιστημονα ολων των εποχων ολης της ανθρωποτητας τον ημιθεο ΝΙΚΟΛΑ ΤΕΣΛΑ.Δεν Θελουμε ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ(τουρκους και οσους ειναι τουρκαλβανοι)αγαπαμε τους ΣΕΡΒΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή