Το παρόν κείμενο γνωρίζουμε πως μπορεί να ενοχλήσει κάποιους αναγνώστες μας, το δημοσιεύουμε όμως καθότι πιστεύουμε πως με «χαϊδέματα» δεν «ξύπνησε» ποτέ κανείς...
ΘεόδοτοςΚατερίνα Μουτσάτσου, σε στιγμές πατριωτικής έξαψης και ρίγους... |
Γράφει ο Ευστάθιος Κυριώτης
Εσείς δεν τον ξέρετε τον Norman Mailer. Ήταν ένας Αμερικανοϊουδαίος συγγραφέας του δεύτερου μισού του περασμένου αιώνα που, όπως συνήθως γίνεται, είχε φήμη αρκετά μεγαλύτερη από την αξία του. Πολλά πάντως από αυτά που έγραψε ήταν σωστά. Σε ένα βιβλίο του λοιπόν έγραφε (αυτός ήταν, εάν θυμάμαι καλά) για κάποιον πλούσιο Αμερικανό που είχε έρθει στην Ελλάδα και είχε βρει μια ντόπια καλλονή που τον περίμενε ξαπλωμένη στα «ονειρεμένα ακρογιάλια της γαλανής μας πατρίδας» σαν «μπριζόλα απλωμένη πάνω σε βράχια καφτά».
Εσείς δεν τον ξέρετε τον Norman Mailer. Ήταν ένας Αμερικανοϊουδαίος συγγραφέας του δεύτερου μισού του περασμένου αιώνα που, όπως συνήθως γίνεται, είχε φήμη αρκετά μεγαλύτερη από την αξία του. Πολλά πάντως από αυτά που έγραψε ήταν σωστά. Σε ένα βιβλίο του λοιπόν έγραφε (αυτός ήταν, εάν θυμάμαι καλά) για κάποιον πλούσιο Αμερικανό που είχε έρθει στην Ελλάδα και είχε βρει μια ντόπια καλλονή που τον περίμενε ξαπλωμένη στα «ονειρεμένα ακρογιάλια της γαλανής μας πατρίδας» σαν «μπριζόλα απλωμένη πάνω σε βράχια καφτά».
Ο Ν.Μailer σε εξώφυλλο του LIFE |
Όταν το πρωτοδιάβασα, δεν κατάλαβα τι «εννοούσε ο ποιητής». Καμιά από τις Ελληνίδες που γνώριζα εγώ και οι γονείς μου δεν «περίμενε» ποτέ της κάποιον Αμερικανό «ξαπλωμένη σαν μπριζόλα σε καφτά βράχια». Μετά περάσανε τα χρόνια και βλέποντας από ‘δω κι από ‘κει διάφορες «Ελληνίδες» των ανώτερων και κατώτερων κοινωνικών τάξεων κατάλαβα πως μάλλον δίκιο είχε ο Mailer. Πείστηκα όμως τελείως, μόλις είδα το σποτάκι αυτής της απίθανης Κατερίνας Μουτσάτσου... Ναι, αυτής της καλλίγραμης και διακριτικώς ημίγυμνης που σειέται, λυγιέται και φοβερίζει το σύμπαν, εάν δεν σπεύσει (το σύμπαν) να «μας πληρώσει και τα σώβρακα, επειδή διδάξαμε (στο σύμπαν) τη ... δημοκρατία και την... ελεύθερη αγορά».
Πίσω της, εάν παρατηρήσατε προσεχτικά το σποτάκι, φαίνονται άλλες δύο επίσης –αν και όχι και τόσο διακριτικώς- ημίγυμνες καλλονές που από ξαπλωμένες «σαν μπριζόλες πάνω σε καφτά βραχάκια» έχουν μπει σε βαρκάκια, τεντώνουν τα κάλλη τους προς τους γαλανούς ουρανούς και περιμένουν τον –όποιο ματσωμένο- Αμερικανό, να του διδάξουν και «τα υπόλοιπα» της ελεύθερης αγοράς.
* * *
Πράγματι, υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα: Αυτή που βγήκε στην επιφάνεια με την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, τον Οκτώβριο του 1981. Όχι η Ελλάδα των γονιών, συγγενών και φίλων μας, όχι η Ελλάδα της δημιουργικής Εργασίας, της Σκέψης και της Τιμής αλλά η Ελλάδα της Αρπαχτής και του Ταπιάνιν, του Τσοχατζόπουλου, των φίλων και των ομοίων τους• η Ελλάδα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, της κομπίνας και της απάτης, η Ελλάδα που αποτελεί το πιο διεφθαρμένο και ηθικώς μολυσμένο κομμάτι ολόκληρης της ευρωπαϊκής ηπείρου.
δείγμα ψηφοφόρου του ΠΑΣΟΚ |
Αυτή η Ελλάδα πάντοτε υπήρχε. Αρκεί, για να το καταλάβει κανείς, να διαβάσει έργα λογοτεχνών της δεκαετίας του ’60 (Το Δέκα π.χ. του Καραγάτση) ή τον Χειμώνα του ’41 του Δημήτρη Ψαθά – ονόματα που, δυστυχώς, σεις οι νεότεροι ούτε καν ακουστά δεν έχετε. Για να μην σας ρίχνω όμως στα βαθιά και σας λέω πράγματα που είναι δύσκολο να καταλάβετε, θα σας γράψω τα λόγια από δυο τραγούδια, που ορθότατα το Κ.Κ.Ε. είχε αφήσει να γίνουν της μόδας μετά την αποχώρηση των Γερμανών από την Αθήνα, τον χειμώνα του 1944.
Το ένα τραγουδάκι έχει ως εξής:
Τα κορίτσια πούχαν πρώτα Ιταλούς,
Τα κορίτσια πούχαν πρώτα Γερμανούς,
Τώρα έχουν Εγγλεζάκια με κοντά παντελονάκια
Κι από πίσω ένα σύνταγμα Ινδούς...
Τα πιάσατε τα υπονοούμενα; Κι επειδή μπορεί να έχουμε και αναγνώστες οι οποίοι, παρά τα δημοκρατικά τους «πιστεύω», ενδομύχως επιθυμούν ν’ ανοίξουν τα μάτια τους, σας γράφω και τους στίχους άλλου τραγουδιού της εποχής:
Τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;
Τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;
Τόνα μου φωνάζει Σι!
Τ’άλλο μου φωνάζει Για!
Τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;
Και απαντάει η Ελληναρού:
Τό ‘να είναι Ιταλού Φασισταρά!
Τ’άλλο είναι Γερμανού Ναζισταρά!
Και το τρίτο είναι το δικό μας,
Γ...ώ το κερατό μας,
Αγάπη μου γλυκειά!
Αυτόν τον κόσμο, τον κόσμο του «γ...ώ το κέρατό μας, αγάπη μου γλυκειά» έφερε στην επιφάνεια το ΠΑΣΟΚ το 1981• και αυτόν τον κόσμο ολόκληρο το καθεστώς επιχειρεί τώρα να κρατήσει στην εξουσία ακόμη και με σποτάκια τύπου «I am Hellene...» αυτής της απίθανης Κατερίνας Μουτσάτσου.
Τα κορίτσια πούχαν πρώτα Ιταλούς,
Τα κορίτσια πούχαν πρώτα Γερμανούς,
Τώρα έχουν Εγγλεζάκια με κοντά παντελονάκια
Κι από πίσω ένα σύνταγμα Ινδούς...
Τα πιάσατε τα υπονοούμενα; Κι επειδή μπορεί να έχουμε και αναγνώστες οι οποίοι, παρά τα δημοκρατικά τους «πιστεύω», ενδομύχως επιθυμούν ν’ ανοίξουν τα μάτια τους, σας γράφω και τους στίχους άλλου τραγουδιού της εποχής:
Τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;
Τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;
Τόνα μου φωνάζει Σι!
Τ’άλλο μου φωνάζει Για!
Τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;
Και απαντάει η Ελληναρού:
Τό ‘να είναι Ιταλού Φασισταρά!
Τ’άλλο είναι Γερμανού Ναζισταρά!
Και το τρίτο είναι το δικό μας,
Γ...ώ το κερατό μας,
Αγάπη μου γλυκειά!
Αυτόν τον κόσμο, τον κόσμο του «γ...ώ το κέρατό μας, αγάπη μου γλυκειά» έφερε στην επιφάνεια το ΠΑΣΟΚ το 1981• και αυτόν τον κόσμο ολόκληρο το καθεστώς επιχειρεί τώρα να κρατήσει στην εξουσία ακόμη και με σποτάκια τύπου «I am Hellene...» αυτής της απίθανης Κατερίνας Μουτσάτσου.
H K.Mουτσάτσου τις εποχές που έπαιζε σε τουρκικά σηριαλ |
H Kατερίνα Μουτσάτσου είναι βέβαια «άξια» αναφοράς από μόνη της, ημίγνωστη ηθοποιός και αοιδός που έπαιξε σε τουρκικά προπαγανδιστικά σήριαλ και ταινίες και που και που κάνει μικρές εμφανίσεις σε ταινίες του Hollywood (πχ στο Τhe Hangover, παίζει την βοηθό ή φιλενάδα ενός τουρκοαραβοκάτι μαγαζάτορα ο οποίος της δίνει και ένα χτύπημα στον πισινό διατάζοντας την να φέρει μπακλαβά στους πελάτες...). Την περίοδο της ξέφρενης ελληνοτουρκικής «φιλιάς» (θυμάστε ε; Τότε λίγο κάτι οι σεισμοί, κάτι τα ζεϊμπέκικα του Γιωργάκη με τον Ιsmail Cem να του χτυπάει παλαμάκια κλπ) έβγαινε στα κανάλια και μας έλεγε το ψυχικό της δράμα (...) όταν έβλεπε τουρκικές σημαίες και μέσα της σκεφτόταν: «Εχθρός! Εχθρός!». Αλλά έβγαλε γρήγορα από μέσα τις αυτές τις «σωβινιστικές προκαταλήψεις» και απόλαυσε την τουρκική φιλοξενία...
Το επαναλαμβάνω: Επειδή αργία μήτηρ πάσης κακίας, τα φαινόμενα του τύπου «τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;» ενδημούν όχι στη μεσαία τάξη (αυτήν που τώρα θυμήθηκαν να «σώσουν» ο Βενιζέλος/Türkoğlu και η δεσποινίς Μουτσάτσου, «θεσμός της οποίας είναι η οικογένεια») αλλά στην ανώτερη και την κατώτερη. Στους ανθρώπους δηλαδή που έχουν, ανεξάρτητα από την περιουσιακή τους κατάσταση, ένα κοινό χαρακτηριστικό: Δεν θέλουν καθόλου να εργαστούν – και είναι είτε αρκετά τυχεροί, ώστε να γεννηθούν στη «σωστή οικογένεια» κατά πως λένε και οι Αμερικανοί, δηλαδή οικογένεια με λεφτά, οπότε είναι πλούσιοι, είτε γεννιούνται σε «λάθος οικογένεια», οπότε μας προκύπτουν απένταροι.
Σε αυτόν τον κοινωνικό βόθρο παρουσιάζονται τα φαινόμενα του τύπου «... τα κορίτσια πούχαν πρώτα Γερμανούς, τώρα έχουν Εγγλεζάκια με κοντά παντελονάκια...». Γι’αυτό κι οι παλιοί αστυνομικοί, όταν μπαίνανε για «έρευνες» σε πολυκατοικία είτε πολύ πλούσια είτε πολύ λαϊκή, λέγανε ειρωνικά ο ένας στον άλλο : «Πολυκατοικία γαμ...μεθα».
* * *
Δελτίο Ειδήσεων Mega: η πλέον επίσημη φωνή του καθεστώτος |
Ας ξαναέρθουμε όμως στην δίδα Κατερίνα Μουτσάτσου που, χάρη στο Μega ανηγορεύθη σε διδάσκαλο της Οικουμένης και επιδεικτικώς σειέται και λυγιέται με φόντο την ελληνική σημαία και ηχητικό ντεκόρ τον Εθνικό μας Ύμνο. Όπως μπορεί ακόμα και δημοκρατικών πεποιθήσεων τηλεθεατής να επισημάνει:
Α) Το σποτάκι προβάλλεται από το Mega, κανάλι καθεστωτικό.
Β) Προβάλλει εθνικά σύμβολα, άρα επιχειρεί να αποκαταστήσει την «εθνική ενότητα».
Γ) Προβάλλει ως δεδομένη την πολιτικώς και κοινωνικώς ιδιαιτέρως επιζήμια σχέση των τωρινών Ελλήνων με τους Αρχαίους.
Καταρχήν βέβαια, εφόσον προβάλλεται η ιστορία με τις –διακριτικώς ή μη- ημίγυμνες καλλονές από καθεστωτικό κανάλι αποκλείεται να είναι για καλό σκοπό. Ποτέ μα ποτέ μην ξεχνάτε ότι η «εθνική ενότητα» πάντοτε μα πάντοτε μα πάντοτε είναι σε όφελος αυτών που βρίσκονται στην εξουσία. Λένε δηλαδή οι καθεστωτικοί: «Εθνική Ενότητα! Βέβαια! Για να δουλεύετε σεις και να τρώμε εμείς!» Γι’αυτό και σεις οι νεότεροι ιδίως μη δίνετε ποτέ σημασία στο τι λέγεται, αλλά στο ποιος το λέει. Η πραγματικότητα συνήθως είναι αυταπόδεικτη• η χρησιμοποίηση της πραγματικότητας είναι εκείνη που διαφοροποιεί τους ανθρώπους και τις πολιτικοκοινωνικές ομάδες...
Γι’αυτό και προσέχετε πάρα μα πάρα πολύ τις λεκτικές ρουκέτες που συνεχώς από εδώ και πέρα θα εξαπολύουν οι καθεστωτικοί για τους «Αρχαίους μας προγόνους» και τα συναφή –προκειμένου να παραμείνουν στην εξουσία και να συνεχίσουν το φαγοπότι τους.
Προσέχετε πάρα πολύ: Το σύστημα εδώ και δεκαετίες έχει προβάλει/επιβάλει την «αρχή» πως η συγγένεια των Αρχαίων Ελλήνων με τους σημερινούς αποδεικνύεται κυρίως βάσει των... ελαττωμάτων. Έτσι, όταν, να πούμε, βλέπετε τυχάρπαστους να σας κάθονται στο σβέρκο, οι καθεστωτικοί απαντούν: «Τα ελαττώματα της Φυλής! Τα ίδια κάνανε και στον... Θεμιστοκλή!» Κι εσείς, μια και σας φέρνουν στο επίπεδο του Θεμιστοκλέους, καταπίνετε τον εξευτελισμό και δεν λέτε τίποτα. Ή βλέπετε, για να το πούμε διαφορετικά, κάποιον κολοτούμπα/προδότη να πάει να γίνει υπουργός, πρωθυπουργός, πρόεδρος δημοκρατίας κ.λ.π. και επιχειρείτε να διαμαρτυρηθείτε. «Α, έτσι είναι η Φυλή μας», σου λένε. «Να, ο Παυσανίας, ο Εφιάλτης, οι... Θηβαίοι» και ούτω καθ’εξής. Και ακόμα, τώρα που θα σας παίρνουνε και το σπίτι, θα σας κουδουνίζουνε: «Σκέψου τι κάνανε οι Αθηναίοι, όταν μπήκανε οι... Πέρσες στην Ελλάδα! Και την πόλη τους ακόμα αφήσανε να καεί». Κι εσείς, προκειμένου να μοιάσετε με τους «αρχαίους μας προγόνους» και να «σώσετε την πατρίδα», θ’αφήνετε να σας γδύνουν αδιαμαρτύρητα... Κι αν τυχόν σεις ή το παιδί σας δεν βρίσκετε δουλειά, η απάντηση είναι έτοιμη: «Έχουμε ελεύθερη αγορά, που την εδίδαξαν στον κόσμο οι... πρόγονοί σας».
Να, λοιπόν, το βαθύτερο νόημα της συγγένειας των τωρινών Ελλήνων με τους Αρχαίους...
* * *
Να ξαναγυρίσουμε καλύτερα όμως στην Κατερίνα Μουτσάτσου. Είδατε να πέφτει ο Εθνικός Ύμνος καθώς αυτή κραύγαζε πως «δεν ξέρει κανένα Γιάννη ή Κώστα». (Εδώ λέει την αλήθεια. Πού να ξέρει κάποιον Γιάννη ή Κώστα, εφόσον κατοικοεδρεύει στο... Los Angeles των Η.Π.Α.) Για να δούμε όμως τον Εθνικό μας Ύμνο, με την υπόκρουση του οποίου η –διακριτικώς ημίγυμνη- δεσποινίς κραύγαζε τα διάφορα για την Ελλάδα. Είναι ο Εθνικός Ύμνος, όπως μπορεί να ξέρει και άνθρωπος που τελείωσε το σχολείο μετά το 1974, έργο του Διονύσιου Σολωμού, μελοποιημένο από τον Νικόλαο Μάντζαρο. Λοιπόν, ας τους πιάσουμε έναν-έναν.
Διονύσιος Σολωμός |
Διότι, φίλοι και φίλες του Θεόδοτου, το επώνυμο «Σολωμός» δεν προέρχεται από το ψάρι αλλά από το εβραϊκό όνομα «Σολομών». Η πατρική, δηλαδή, οικογένεια του Διονυσίου Σολωμού ήταν εκχριστιανισμένοι και εξιταλισμένοι Ιουδαίοι της Κρήτης, οι οποίοι, μετά την κατάληψη της Μεγαλονήσου το 1669 από τους Τούρκους, φύγανε στα Εφτάνησα που ακόμα κρατούσανε οι Βενετοί. Στο Solomon το δεύτερο –ο- έγινε –ω- για να «θολώσουν τα νερά» και ιδού ο Σολωμός.
Το καταλάβατε; Άλλωστε ο ίδιος ο Δ. Σολωμός (δεν κρίνουμε, βέβαια, εδώ την ποίησή του) έριχνε πού και πού τις σπόντες του. Έγραψε π.χ. «γλυκειά η ζωή κι ο θάνατος μαυρίλα». Αυτό (όσο ωραίος στίχος κι αν είναι) αποκλείεται να το πει Χριστιανός. Μόνο οι Ιουδαίοι πιστεύουνε πως ο θάνατος είναι «μαυρίλα και συμφορά».
Δύσκολο να το καταπιείτε; Ρωτήστε τη μάνα σας, τον πατέρα σας, εφόσον είναι πια σε προχωρημένη ηλικία και βλέπανε παλιότερα το «Θέατρο Σκιών» (Σπαθάρη, Μιχόπουλο κ.λ.π.) Στον Καραγκιόζη, πράγματι, υπάρχει τύπος «Εβραίου» που λέγεται «Σολομών».Ε, πώς τον αποκαλούσανε οι φτωχοί Χριστιανοί τύπου Χατζηαβάτη; «Κύριε... Σολωμέ μου». Νομίζετε πως αυτά που λέει ο Λαός είναι για πέταμα; Κάνετε πολύ μεγάλο λάθος.
Νικόλαος Μάντζαρος |
2. Μάντζαρος. Το επώνυμο του μουσουργού που μελοποίησε τον Εθνικό μας Ύμνο δεν ερμηνεύεται με βάση τα Νέα Ελληνικά. Παλιά, στα σχολεία, προκειμένου να αποφύγουν τις ενοχλητικές ερωτήσεις και συζητήσεις, λέγανε ότι πιθανόν να είναι... ιταλικό. Αυτό ποτέ δεν αποδείχτηκε ούτε και μπορεί να αποδειχτεί. Στα ιταλικά υπάρχει ρήμα mangiare (τρώω), αλλά ο «φαγάς» λέγεται mangione και όχι «μάντζαρος».
Το «Μάντζαρος», πράγματι, φίλες και φίλοι του Θεόδοτου, είναι λέξη τουρκική, Macar (προφέρεται Μάτζαρ), και σημαίνει τον «Μαγυάρο», δηλαδή τον Ούγγρο. Πριν από τον φθόγγο –τζ- τώρα οι Νεοέλληνες προσθέσανε ένα –ν- ευφωνικό (όπως συνηθιζόταν και κατά τη βυζαντινή περίοδο και κατά την τουρκοκρατία) και το Μάτζαρ έγινε «Μάτζαρος»/Μάντζαρος ή και Μάντζαρης.
Στρ. Στυλιανός Παττακός |
Και μια και μιλάμε για Μαγυάρους (Ούγγρους), πρέπει να ξέρετε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ περισσότερα άτομα ουγγρικής καταγωγής από όσο μπορείτε να φανταστείτε. Το τοπωνύμιο «Δομοκός» είναι ουγγρικό. Τα επώνυμα Πατάκης και Πατ(τ)ακός επίσης είναι ουγγρικής προέλευσης. Ειδικά το Πατ(τ)ακός δεν είναι Κρητικό. Βρίσκεται, πράγματι, και στις Κυκλάδες και αλλού και σημαίνει τον «πλούσιο άνθρωπο». Και αυτό, επειδή «πατ(τ)ακούς» ονομάζανε τα ασημένια αυστριακά τάλληρα της Μαρίας Θηρεσίας που ήταν πολύ διαδεδομένα, ως νόμισμα, στα Βαλκάνια μέχρι και τις αρχές του 20ού αιώνα περίπου. (Επειδή βλέπω να αιωρείται το ερώτημα, σπεύδω να απαντήσω, πριν να διατυπωθεί: Ο στρατηγός Στυλιανός Παττακός, o οποίος με τους άλλους δυο συναγωνιστές του είχε σώσει, το 1967, την Ελλάδα και προσέφερε στη χώρα μας αυτάρκεια, ευημερία και εθνικό νόμισμα παγκοσμίως σεβαστό, ναι, κατάγεται από την Κρήτη, αλλά η απώτερη καταγωγή της οικογένειάς του ήταν από τη Μικρά Ασία). Ακριβώς βέβαια επειδή ο Παττακός και οι συναγωνιστές του κορύφωσαν το ελληνικό οικονομικό θαύμα, καθυβρίζονται από το σύνολο του, βαθύτατα δημοκρατικού, ελληνικού λαού.
Αλήθεια για τον Σημίτη που κατέστρεψε οικονομικά την Ελλάδα βάζοντας την στο Ευρώ, διέλυσε τα ασφαλιστικά ταμεία, εξευτέλισε τους Έλληνες παγκοσμίως με τα όσα έπραξε (Οτσαλάν, Ίμια, S-300 κλπ κλπ) ακούτε κανέναν να λέει κάτι;
* * *
Αυτή είναι η Ελλάδα «του Περικλή και του Θεμιστοκλή, του Αναξίμανδρου και του Αγαθαρχίδα» που «υπερασπίζεται» η ελληνοτουρκογερμανοαμερικανίδα του Los Angeles. Και το σπουδαιότερο:
Αυτή είναι η Ελλάδα που οι καθεστωτικοί θέλουνε εσείς να σώσετε - με τις δικές σας και μόνο θυσίες.
* * *
Αυτή είναι η Ελλάδα «του Περικλή και του Θεμιστοκλή, του Αναξίμανδρου και του Αγαθαρχίδα» που «υπερασπίζεται» η ελληνοτουρκογερμανοαμερικανίδα του Los Angeles. Και το σπουδαιότερο:
Αυτή είναι η Ελλάδα που οι καθεστωτικοί θέλουνε εσείς να σώσετε - με τις δικές σας και μόνο θυσίες.
Διαβάζοντας το εκπληκτικό κείμενο του κ.Κυριώτη, θυμάμαι αυτό που είχε πεί ο γνωστός Βρεταννός συγγραφέας Oscar Wilde:"Ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων" . Και ο συγκεκριμένος συγγραφέας με την παρακμιακή του φύση ,δεν μου είναι αρεστός αλλά δεν έχει άδικο μιλώντας για έναν συγκεκριμένο πατριωτισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι θυμάμαι επίσης και ένα συγκεκριμένο σύνθημα που κάποιοι αναρχοαριστεριστές είχαν γράψει προ καιρού:Η Εθνική ενότητα είναι μια παγίδα. Και με αυτό επίσης συμφωνώ! Τι θέλω όμως να πώ:
Είναι τραγικά γελοίο να βλέπει κανείς άτομα τα οποία προέρχονται απο τον ευρύτερο μαρξιστικό χώρο κυρίως πρώην τροτσκιστές ή κοσμοπολίτες φιλελεύθερους να μιλούν για ανάγκη εθνικής ενότητας ,σύμπνοιας για έναν νέο πατριωτισμό και δεν συμμαζεύεται! Εννοούν φυσικά να πάψουμε να αντιδρούμε στο ξεπούλημα της χώρας να τους αφήσουμε να αποτελειώσουνε το έργο της καταστροφής του τόπου!
Εθνική ενότητα δεν μπορεί να υπάρξει με την ψευτοελίτ των διαχειριστων των ιουδαϊκών αγόρων, με τους δοσίλογους παρατρεχάμενους της Ε.Ε ,του ΝΑΤΟ των ΗΠΑ! Εθνική ενότητα δεν μπορεί να υπάρξει με τα λαμόγια που έφαγαν και κατασπατάλησαν το δημόσιο χρήμα, και τώρα όλοι αυτά τα υποκείμενα θυμούνται την εθνική ενότητα, την πατρίδα και την σημαία, μας καλούν για ενότητα να δώσουμε όλοι μαζί την μάχη. Για ποιον και γιατί; Για το καλό του τόπου; Για το λαό; Ή μήπως για να συνεχίσουν το έργο της αποδόμησης, οικονομικής, κοινωνικής και εθνικής;
Και μήπως ο ελληνικός λαός δεν είναι άμοιρος ευθύνων για το σημερινό χάλι; Αυτός ο λαός δεν τους ψήφιζε τόσα χρόνια, δεν τους έγλειφε τόσα χρόνια, δεν ακολούθησε το όραμα της αλλαγής ,της απαλλαγής ,του εκσυχρονισμού,της ανάπτυξης της χρηματηστιριακής φούσκας; Δεν είχε βολευτεί με το αποφάγια που του πέταγαν οι επιβήτορες της εξουσίας; Τότε ήταν όλα καλά τώρα που ήρθε το τέλος των παχιών αγελάδων αυτούς που εδόξαζαν κάποτε τώρα τους καταριούνται. Αλλά διαχρονικά έτσι είναι οι μάζες!
Και στο κάτω κάτω της γραφής τι είναι αυτός ο πατριωτισμός, και πόσο πατριώτες είναι οι τσιφτετελληνες; Αν πατριωτισμός είναι να νιώθουμε,υπερήφανοι, για την eurovision, την εθνικάρα , την φέτα και το τζατζίκι, αν πατριωτισμός είναι οι κλάψες και η μιζέρια για αυτά που είχαμε και χάσαμε στην Μ.Ασία , στην Πόλη και στον Πόντο δηλαδή τα φαγιά τα τραπεζώματα (όπως στην ταινία πολίτικη κουζινα)τότε συγγνώμη ή εγώ εννοώ κάπως αλλιώς τον πατριωτισμό ή είμαι άπατρις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα του χώρου δηλαδή τα του οίκου μας, αν θεωρούμε πατριωτισμό να αυνανιζόμαστε πνευματικώς περιμένοντας πότε θα ξυπνήσει ο λοχίας να πάρει την ταχεία και να μας σώσει φτάνοντας τα σύνορα της Ελλάδος μέχρι τις Ινδίες, ή για να μην πώ και για διάφορους διανοητικά ανάπηρους που πιστεύουν ότι το έθνος θα το σώσουν οι εξωγήϊνοι ή το ξανθό γένος ,οι Ρώσοι δλδ. (και ο γράφων όπως έχετε καταλάβει είναι φανατικά Ρωσόφιλος) τότε μάλλον έχουμε ανάγκη ψυχιάτρου.
Ομοθυμαδόν , 10 εκατ. τσιφτετέλληνες , βγήκαν στους δρόμους νδεδυμένοι με την γαλανόλευκη για να πανηγυρίσουν για την νίκη της αοιδού με το μεσανατολίτικο παρουσιαστικό και για το euro το 2004! Κανείς όμως πλην ελαχίστον δεν βγήκε τον Ιανουάριο του 1996 να κάνουν ότι κάνουν οι Σέρβοι και Ρώσοι εθνικιστές όταν το αδελφάτο παρελαύνει ,ή οταν στην περίπτωση των Σέρβων οι δοσιλογικές κυβερνήσεις παραδίδουν τους Ήρωες τους στη Χάγη. Θα μου πείτε εδώ το 1996 οι ελληνάρες εψήφισαν το ΠΑΣΟΚ του τάπερμαν Σημίτη. Και φυσικά οι "ευπρεπείς" συμπολίτες μας (και του χώρου) αποκαλούν τους Σέρβους και τους Ρώσους πατριώτες ακτιβιστές χούλιγκανς και αλήτες, γιατι μάλλον δεν έχουν τα "φρύδια" να κάνουν το ίδιο σε ανάλογες περιπτώσεις.
Προσωπικά προτιμώ τους "αλήτες" με τα ξυρισμένα κεφάλια ,τις μοϊκάνες τις μαλλούρες τα tattoo, και τα σκουλαρίκια που υπερασπίζονται με εργα και όχι με λόγια την τιμή της πατρίδας τους απο τις "ευπρεπείς" κότες που ενώ στα σαλόνια εξαπολύουν μύδρους ενάντια των προδοτών ,σαν κότες που είναι κάθονται στα αυγά τους!
Δυστυχώς αυτός ο τόπος ,αυτός ο λαός είναι καταδικασμένος να πεθάνει στην παρακμή του και στην σαπίλα του. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.
Η δική μου πατρίδα βρίσκεται εκεί που πολεμούν για τις Ιδέες μας. Στο τσιφτετελλιστάν πάντως δεν είναι!
..."Στους ανθρώπους δηλαδή που έχουν, ανεξάρτητα από την περιουσιακή τους κατάσταση, ένα κοινό χαρακτηριστικό: Δεν θέλουν καθόλου να εργαστούν"...Να παραποιήσωμεν.."εξ αργίας ερρύη τα φαύλα" Όταν αυτή η ραστώνικη έφεσι, ολίγο ή πολύ, εμφιλοχωρεί, φυσικώ τω τρόπω, εις όλους και όχι μόνο δεν αποκρούεται από την όποια ατομική φιλοτιμία αλλά περιβάλλεται και από υποστηρικτική ιδεολογία περί του καλώς έχειν κάποιοι να διάγουν με ευμάρεια επειδή κάποιοι άλλοι, περισσότεροι βεβαίως, δημιουργούν αυτήν την ευμάρεια με τα μυικά τους "θερμοδυναμικά" αξιώματα...και ακόμη όταν οι "παραγωγικές" αποδόσεις ολονέν και πλέον εκτοξεύονται, με υποκατάστατα των ανθρώπων μηχανικά μέσα, που η ιδιοκτησία τους ανήκει στα κέντρα παγκόσμιων πολιτικοκοινωνικών αποφάσεων... και η ελληνική μαρξιστική εναπομείνασα ιδεολογική σιλουέτα περί κοινωνικοποιήσεως μέσων και αγαθών παραγωγής, υπέρ του ελληνικού λαού, απεκαλύφθη μετά 90 χρόνια πως ισούται (και ο άγνωστος χ αποκεκαλυμμένος τώρα στην εξίσωσι!) κοινωνικοποίησι υπέρ των ξένων λαών...τότε το ερώτημα που τίθεται είναι εάν αυτή η τελευταία γενεά ελληνιζόντων ανθρώπων (και σε άλλα μήκη και πλάτη θα υπάρχη παρεμφερές πρόβλημα που θα πρέπη να απασχολήση αντιστοίχως τους ενδιαφερομένους) εμπεριέχει μία ολίγη ή ολίγιστη γενεά Ελλήνων που θα καταφέρη, τίνι τρόπω δεν γνωρίζω...υποψιάζομαι πάντως, την διατήρησι ιδιοχαρακτηριστικών, κυρίως πνευματικής υπερασπίσεως παλαιών δικαιωμένων ανθρωπιστικών δογμάτων, προκειμένου "μουσικές" 3000 ετών να συνεχίσουν να ακούονται στον παγκόσμιο οικιστικό θόλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι είναι ακριβώς όπως τα λέει ο Νικολάϊ Ρομανώφ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυστάθιος Κυριώτης
Εγώ υποθέτω πως η Ελληναρού του "Τίνος είναι, βρε γυναίκα, τα παιδιά;" θα έβγαλε μετά και σύνταξη αντιστασιακίνας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ............................
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως και όποιος λέγεται Μιχαλαρόπουλος είναι Εβραίος αφού:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαήλ ή Μιχάλης είναι ένα εβραικό όνομα (מִיכָאֵל / מיכאל) το οποίο σημαίνει "Ποιος μοιάζει με τον Θεό;" ή "συνδεμένος με τον Θεό". Και παρακαλώ μη μου απαντήσετε πως το Μιχαήλ οφείλεται στη Χριστιανική θρησκεία γιατί το ίδιο μπορεί κάποιος να ισχυριστεί και για το "δίκαιο" Σολομώντα της χριστιανικής θρησκείας.
Επίσης, όποιος λέγεται Ασανσερίδης είναι Γάλλος διότι το ασανσέρ είναι γαλλική λέξη. Όχι επειδή έφτιαχνε ασανσέρ για παράδειγμα και του έμεινε το επίθετο...
Και βέβαια δεκάδες μανιάτες της Επανάστασης (Χαραμής, Καράτζαλης κλπ) είναι Τούρκοι που ξεσηκώθηκαν.. εναντίον του εαυτού τους. Μπερδεύτηκαν μάλιστα και άρχισαν να μιλάνε ελληνικά και να σταυροκοπιούνται.
Το ότι ο θάνατος είναι "μαύρος" είναι μια κουλτούρα που υπάρχει σε όλο τον κόσμο. Ότι και να λέει η κάθε θρησκεία. Ποιός θεωρεί το θάνατο ή τον θεωρούσε κάτι καλό και τη ζωή κάτι κακό; Το μοναδικό φιλοσοφικό σύστημα στο οποίο ο ένδοξος θάνατος θεωρείται καλός και ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ (και με σοβαρά επιχειρήματα) είναι σε μια μικρή μερίδα του αρχαίου ελληνικού κόσμου και πουθενά άλλου. Η Χριστιανική θρησκεία που υπονοείτε δεν λέει πως ο θάνατος είναι καλός αλλά το ότι οι "καλοί" Χριστιανοί θα πάνε στον παράδεισο και οι "κακοί" στην κόλαση. Εφόσον πάντως δεν είμαστε και Έλληνες όπως υπονοείτε, ας δώσουμε υπηκοότητα σε 5-6 εκατομμύρια λαθρομετανάστες. Θα προσαρμοστούν και θα γίνουν Σολωμοί, Μάντζαροι, Πατακοί και φυσικά Μιχαλαρόπουλοι. Μη διαμαρτύρεστε λοιπόν για την κατάσταση στην Ελλάδα.
Όσον αφορά το σύστημα, δεν διαφέρει στην ουσία με πολλά απο τα επιχειρήματα σας. Αυτό ξεθάβει το Φαλμεράγιερ και μιλά Σλάβους και Αλβανούς, για Μακεδονικές μειονότητες, βλάχικες (!!), τουρκικές κλπ. Όσο και αν φαινομενικά φαίνεται να ακολουθείτε άλλο δρόμο, καταλήγετε ακριβώς όπου και αυτοί που κατηγορείτε. Για σκεφτείτε το λίγο. Ιστορικώς βέβαια δεν είναι και η πρώτη φορά.
Ξέχασα βεβαίως να αναφέρω και το οικόσημο της οικογένειας Σολωμού...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.museumsolomos.gr/images/stories/eikones_ai8ouswn/ai8ousa_solwmou/oikosimo_solomou.jpg
Σας διαψεύδει φυσικά...
Tι ακριβώς διαψεύδει το οικόσημο της οικογένειας Σολωμού;
ΔιαγραφήΜάλλον δεν θα έχετε ακουστά για το φαινόμενο του κρυπτο-ιουδαϊσμού.
Eπειδή η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. καλή ανάγνωση : http://64.244.59.70/IMH/output/2823285570500a.pdf
ΔιαγραφήΕνδιαφέροντα τα όσα γράφει ο κ.Κυριώτης και τον ευχαριστούμε. Αυτό που κρατάω είναι ότι ο εθνικός μας ύμνος είναι αποκύημα ενός "Μαγυάρου" και ενός "Ιουδαίου". Επίσης κάπου είχα διαβάσει ότι και η σημαία μας αποτελεί αντιγραφή της αγγλικής πατσαβούρας
ΑπάντησηΔιαγραφήτης περιβόητης όσο και εγκληματικής British East India Company(τάδε έφη Γουϊκιπίντια : http://en.wikipedia.org/wiki/British_East_India_Company). Ελληνικό Κράτος κατά τα άλλα...
'Ενοιωσα την απόλυτη αηδία και αποστροφή όταν πρωτοείδα το σποτάκι με τα μαθήματα "ελληνικής υπερηφάνειας" της τουρκάλας (στα επαγγελματικά) και βλαχοαμερικάνας (στην παιδεία) Μουτσάτσου, της κατά τα άλλα προωθημένης στα καλλιτεχνικά πράγματα από τον νταβατζή Μαστοράκη... Για να μην ξεχνιόμαστε : είναι ο ανήθικος και διεστραμμένος τύπος που τηλεοπτικά εκμαύλισε και διέφθειρε την ελληνική κοινωνία αμερικανοποιώντας την...(και όχι μόνον)!
Δυστυχώς δεν υπάρχουν καλλιεργημένοι πολιτικοί άνδρες με όραμα για να εμπνεύσουν τον λαό σε αγώνες. Οι ίδιοι έχουμε ρίξει τον πήχυ και συμβιβαζόμαστε καθημερινά με την μετριότητα και την κακογουστιά. Δεν έχομε εθνική συνείδηση. "Εθνική" συνείδηση για τους περισσοτέρους από εμάς είναι η τσέπη του που δίνει και τις ανάλογες προεκτάσεις στην καλοπέρασή του. Είμαστε ένας λαός ακαλλιέργητος, ημιμαθής, αστοιχείωτος, κουτοπόνηρος και αλαζόνας. 'Οπως πολύ σωστά λέει και ο Romanov : τσιφτετέλληνες. Εμείς οι νεοψευδέλληνες ξέρουμε μονάχα να καμωνόμαστε, να "πουλάμε μούρη" και να είμαστε τσαπατσούληδες με ό,τι καταπιανόμαστε. Επιδερμικοί και ουσία μηδέν "εις το πηλίκιο". Φοβόμαστε να μπήξουμε το νυστέρι βαθιά στο εσώψυχά μας και να καθαρίσουμε τη σαπίλα, τον βούρκο και τη βρώμα που ο καθένας φέρει μέσα του. Οι τωρινές εκλογές αποτελούν μιά θεόδοτη ευκαιρία γιά περισυλλογή και αυτοκριτική. Περνώντας μέσα από τις συμπληγάδες της Κάθαρσης είναι πέρα από βέβαιο ότι θα βιώσουμε τον απόλυτο πόνο. Αλλά έπειτα έρχεται η λύτρωση, η αναγέννηση και η ανάταση. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι το μονοπάτι που οφείλουμε να βαδίσουμε ως λαός και ως έθνος εάν επιθυμούμε πραγματικά να δούμε κατί νέο να ανατέλλει σ'αυτή τη γλυκειά πατρίδα και να λουστούμε με πνευματικό φως. Είναι μονόδρομος. Τώρα είναι η ώρα. 'Ο,τι είναι να κάνουμε ας το κάνουμε αυτοβούλως. Και αυτοβούλως σημαίνει : ...με το "καλό". Διότι τα γεγονότα και οι καταστάσεις που θα βιώσουμε όλοι μας τους επόμενους μήνες Θα μας ωθήσουν στο να αλλάξουμε στάση σε πολλά θέλομε δεν θέλομε...
εμένα προσωπικά η σύγχρονη ελληνική σημαία μου θυμίζει προσωπικά το παντελόνι του Οβελίξ, (για όποιους εξήμών στα παιδικά μας χρόνια διαβάζαμε το πασίγνωστο κόμικ)! Οι τσιφτετελληναράδες επειδή έχω ταξιδέψει σε πολλές χώρες της Ευρώπης είναι ένας λαός χωρίς πνευματική καλλιέργεια, πολιτισμό και ευγένεια. Απο τα μουσικά τους ακούσματα (σκυλάδικα,ελληνάδικα κλπ) απο τον τρόπο της συμπεριφοράς τους και απο την αισθητική τους καταλαβαίνει κανείς πολλά, είμαστε ο περίγελος της Ευρώπης. Και όσοι μιλούν με το μεγαλύτερο φανατισμό για την αρχαία Ελλάδα, τους αρχαίους ημών προγόνων είναι αυτοί που έχουν την μεγαλύτερη άγνοια για την αρχαία ελληνική γραμματεία!
ΔιαγραφήΚλείνοντας οι τσιφτετελληναραδες ομοιάζουν με ξεπεσμένους γόνους οικογενειών που κάποτε είχαν μεγάλη περιουσία, νομίζουν ότι η οικογενειας τους ακόμα μεγαλουργεί . Το "μεγάλο" όνομα όμως δεν έπεται ότι ο φορέας του έχει δικαιώματα, έχει πάνω από όλα υποχρεώσεις! Αυτό είναι κάτι που οι νεοέλληνες ξεχνούν!
ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Ο ΦΙΛΤΑΤΟΣ ΘΕΟΔΟΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΡΥΠΤΟ - ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΥ. ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΗ ΚΑΛΟΣΥΝΗ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το ανοίξουμε και αυτό το θέμα κάποια στιγμή.
Διαγραφή