Γράφει ο Ελευθέριος Αναστασιάδης
Ζbigniew Brzezinski |
"Η μεγάλη σκακιέρα", "Η επιλογή, παγκόσμια κυριαρχία ή παγκόσμια ηγεσία", "Η τεχνοτρονική εποχή", είναι μερικά από το πιο γνωστά βιβλία του γεωπολιτικού που καθόρισε σε σημαντικό βαθμό την εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ εδώ και αρκετές δεκαετίες και συνέβαλλε στην δημιουργία των πρώτων παγκοσμιοποιητικών δομών (Trilateral Commission): μιλάμε φυσικά για τον εκ Πολωνίας προερχόμενο και εγκατεστημένο στην Αμερική το 1940, Zbigniew Brzezinski.
Ο Zbigniew Brzezinski και ο G. Soros έχουν 6 κοινά χαρακτηριστικά: εβραϊκή ασκεναζίμ καταγωγή, είναι αντιπαθείς στους Ισραηλινούς σιωνιστές, αλλά όχι σε βαθμό να θεωρηθούν 'μη ανεχτοί' (το Arutz Sheva για τον Brzezinski εδώ, η Jerusalem Post κατακεραυνώνει τον Soros εδώ) είναι κοσμοπολίτες, είναι οπαδοί του φιλελευθερισμού, η καταγωγή τους είναι από την ανατολική Ευρώπη, και μισούν την Ρωσία.
Γιατί περιοχές όπως η Πολωνία και η Ουγγαρία, και γενικά η ανατολική Ευρώπη 'έβγαλε' εβραϊκές προσωπικότητες με αυτά τα χαρακτηριστικά;
Σε ένα προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί εκτενώς στην γνωστική αιρετική σέκτα των Φρανκιστών. Η ιστορία της ιουδαϊκής γνωστικής αίρεσης των Ντονμέδων (Dönme), που είχε "μέγα διδάσκαλο" τον Shabbetai Zevi είναι γνωστή: Οι Nτονμέδες έδρασαν από τον 17ο αιώνα και μετά μέσα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και από αυτούς αργότερα προήλθαν οι Νεότουρκοι. Ένα παρακλάδι λοιπόν αυτής αίρεσης, οι Φρανκιστές (ονομάστηκαν έτσι από το όνομα του αρχηγού τoυς Jacob Frank), έδρασε στην Ευρώπη από τα μέσα του 17ου αιώνα. Αυτοί, σε αντίθεση με τους Ντονμέδες που εξωτερικά είχανε γίνει Μουσουλμάνοι, είχαν -δήθεν- ασπαστεί τον Ρωμαιοκαθολικισμό, αλλά στην πραγματικότητα ακολουθούσαν τον οργιαστικό Γνωστικισμό. Ο Jakob Frank (Jakob Judah Leib) γεννήθηκε το 1726 σε ένα χωριό της Ποδολίας, στην Ουκρανία. Ο πατέρας του ήταν οπαδός του Shabbetai Zevi. Ειδικά για τον Jakob Frank ισχύει η ρήση «ο μαθητής ξεπέρασε τον δάσκαλο». Πράγματι, όταν ο πατέρας του τον μύησε στη διδασκαλία του Shabbetai Zevi, ο Frank είπε: «Ο δάσκαλος γεύθηκε όλα τα απαγορευμένα, αλλά εγώ θέλω να γευθώ την απόλυτη δύναμη». Το 1753, λοιπόν, εμφανίζεται σε μία συναγωγή της Θεσσαλονίκης και ανακηρύσσει τον εαυτό του σε μετενσάρκωση του Shabbetai Zevi. Μετά γυρίζει στην Πολωνία και αρχίζει να μαζεύει οπαδούς· τους διακηρύσσει: «Δεν ήλθα για να σώσω, αλλά για να καταστρέψω και να βυθίσω τα πάντα στην άβυσσο… Εγώ διαλέχτηκα, γιατί είμαι το σκοτάδι από το οποίο θα ξεπηδήσει το φως».
Κατάλογος εβραϊκών οικογενειών με τίτλους ευγενείας |
Πολωνία λοιπόν, η πατρίδα του Zbigniew Brzezinski. Όπως αναφέρει το Genealogy.com: «Τον 18 °αιώνα, υπήρξε ένα κίνημα καθοδηγούμενο από τον Frank που έφερε έναν αριθμό που υπολογίζεται στους 40.000 εβραίους να ασπαστούν τον χριστιανισμό (εξωτερικά).Ο σκοπός τους ήταν, δεχόμενοι την χριστιανική θρησκεία, να αποκτήσουν όλα τα δικαιώματα που ήταν συνδεμένα με αυτήν (παραμένοντας μυστικά στον εβραϊκό γνωστικισμό). Μεταξύ αυτών των οικογενειών υπάρχει και η οικογένεια Brzezinski όπως αναφέρεται στο βιβλίο ''Πολωνοί χριστιανοί εβραϊκής καταγωγής'' του Mises.» (βλ. και εδώ)
Μάλιστα, πολλοί από αυτούς τους νέο-προσηλυτισμένους στον καθολικισμό απέκτησαν τίτλους ευγενείας και αναρριχήθηκαν στα υψηλά κοινωνικά στρώματα (szlachta) της Πολωνίας. Με το πέρασμα των αιώνων, αυτές ο οικογένειες ξέχασαν εντελώς την αιρετική καταγωγή τους (κάποιες ακόμη και την φυλετική τους) και αφομοιώθηκαν πλήρως στις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Τώρα πλέον οι γνωστικές καταβολές τους είχαν εκκοσμικευθεί και μετουσιωθεί σε πολιτική ιδεολογία και φιλοσοφία ζωής: κοσμοπολιτισμός, φιλελευθερισμός, αντι-θρησκευτισμός.
Όπως είναι ευνόητο, το ίνδαλμα τους έγινε η Αμερική. Ήταν εκείνη η υπερδύναμη, φιλελεύθερη-καπιταλιστική και πολυεθνική, που θα μπορούσε να επιβάλλει στον κόσμο την φιλοσοφία τους και έτσι μετανάστευσαν σε αυτή. Εβραίοι Ασκεναζίμ με δραστήριο μυαλό, κατάφεραν να τεθούν σε καίριες θέσεις μέσα στο αμερικανικό ακαδημαϊκό, οικονομικό και πολιτικό establishment (πράγματι περίεργη περίπτωση αυτοί οι Ασκεναζίμ: κάποιοι από αυτούς, από τις σοκαριστικές θρησκευτικές πρακτικές στον μεσαίωνα και τα γνωστικά όργια στον 18ο αιώνα, βρέθηκαν στα υψηλά σαλόνια των ΗΠΑ στον 20ο αιώνα.)
Karl Popper |
O Zbigniew Brzezinski και ο G. Soros (μαθητής του Καρλ Πόππερ, δείτε το ακόλουθο κείμενο για τις θέσεις του: Karl Popper on Jewish Nationalism and Cosmopolitanism) λοιπόν, δεν συμπαθούν τον εβραϊκό εθνικισμό, διότι δεν ταιριάζει στο κοσμοπολίτικο–παγκοσμιοποιητικό και φιλελεύθερο πνεύμα τους. Όσον αφορά ειδικά τον Brzezinski, μάλλον πρέπει να έχει ελάχιστη συνείδηση της εβραϊκής-γνωστικής καταγωγής του.
Η σχέση των Σιωνιστών με αυτούς τους Εβραίους είναι μία σχέση αγάπης και μίσους: Ενδόμυχη αγάπη, διότι τους θεωρούν στυλοβάτες της αμερικανικής ηγεμονίας, προωθητές του πολυπολιτισμού και των παγκοσμιοποιητικών διαδικασιών, αποδομητές των κοινωνιών και εχθρούς των χωρών που διατηρούν τις παραδόσεις τους. Μίσος, διότι δεν υποστηρίζουν τον ισραηλινό εθνικισμό.
Πίσω από αυτά τα δύο σύγχρονα εβραϊκά ρεύματα και νοοτροπίες που αγαπιούνται και ταυτόχρονα μισιούνται, κρύβεται ο απόηχος εκείνων των τάσεων που με την πάροδο των αιώνων αναπτύχθηκαν και συγκρούστηκαν μέσα στον εβραϊκό κόσμο: Ιουδαϊσμός-γνωστικισμός (ή αθεϊσμός), κολεκτιβισμός (Μαρξ) - καπιταλισμός (Ρότσιλντ), εθνικισμός (Theodor Herzl) – κοσμοπολιτισμός (Moses Mendelssohn).
Άλλοτε αντιτίθενται μεταξύ τους και άλλοτε συνεργάζονται, άλλοτε τραβούν ξεχωριστούς δρόμους και άλλοτε συγκλίνουν. Με συγκλίνουσα κατεύθυνση, αντίθετη ή παράλληλη, η πορεία τους οδηγεί προς το χάος και την καταστροφή.
''Για το εβραϊκό ζήτημα'' (χρησιμοποιώ την φράση ενός άλλου εβραίου αντι-ιουδαϊστή κοσμοπολίτη, του Κ. Μαρξ), θα μπορούσε να υπάρξει μία λύση η οποία όμως δεν θα προέλθει από τις επιφανειακότητες του Μαρξ, όπως ότι η κατάργηση το καπιταλισμού θα επιφέρει και την εξάλειψη του ιουδαϊκού πνεύματος, αλλά αυτή (η λύση) έγκειται στο εξής: Οι εβραίοι απαιτούν ο ''Κόσμος'' να τους υπηρετεί, όταν λοιπόν αποφασίσουν να αντιστρέψουν αυτή την ιεράρχηση και αρχίσουν οι ίδιοι να υπηρετούν τον ''Κόσμο'', τότε το εβραϊκό ζήτημα θα λυθεί. Όσο αυτό δεν συμβαίνει, ο ''Κόσμος'' θα βρίσκει τρόπους, όχι πάντα ευχάριστους, να τους υπενθυμίζει ότι δεν είναι άρχοντες, αλλά δούλοι.
Σημείωση: Εκ Πολωνίας προέρχεται και η Ασκεναζίμ δημοσιογράφος της εφημερίδας Washington Post, Αnne Αpplebaum η οποία αρθρογραφώντας εναντίον του Donald Trump επισήμανε ότι εάν εκλεγεί πρόεδρος των ΗΠΑ «…θα έλθει το τέλος του δυτικού κόσμου όπως τον γνωρίζαμε» καθώς και ότι «θα έλθει το τέλος του ΝΑΤΟ, της ευρωπαϊκής ένωσης και ίσως της φιλελεύθερης παγκόσμιας τάξης.». Ευχαριστούμε την δημοσιογράφο, η οποία με την δήλωση της μας αποκαλύπτει πως ακριβώς θέλουν τον κόσμο οι Aσκεναζίμ ομοϊδεάτες της.
19 ειδοποιητήρια κατεδαφίσεων οικιών Ελλήνων στη Βόρειο Ήπειρο, ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζοντας το παραπάνω άρθρο συμπερένει κάνεις ότι υπάρχουν δυο κατηγορίες Εβραίων,οι οποίες απο ότι φαίνετε αντιπροσωπεύουν διαφορετικά συμφέροντα η μία με την άλλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακάτω σας δίνω κάποια άρθρα για να βγάλετε τα συμπερασματά σας:
α)http://vmediagr.blogspot.gr/2016/10/blog-post_251.html
β)http://www.volcanotimes.com/2013/08/blog-post_1554.html(για το δευτερό ζητώ συγνώμη για τον αμφιβόλου ποιότητας ιστιότοπο αλλά δεν το βρηκα πουθένα αλλού.)
Πιστεύω ότι καλό θα ήταν ο Θεόδοτος να κάνει μία ερεύνα για την Ρωσία του Πουτιν,που πολύ μας την έχουν παρουσιάσει ως ελπίδα εναντίων της Ν.Τ.Π
Σας ευχαριστώ
...ΕΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ Η ΔΗΘΕΝ?ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.ΑΠΟΣΑΦΗΝΕΙΣΤΕΤΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι συγχαρητήρια στον Θεόδοτο, επειδή κατέδειξε την πηγή των δεινών που μαστίζουν σήμερα τις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Πράγματι, εφόσον οι Ιουδαίοι θεωρούν ότι έχουν κάνει ειδική συμφωνία με τον Θεό, απτή εκδήλωση της οποίας είναι η περιτομή τους, δεν είναι δυνατόν παρά να θεωρούν όλους τους άλλους "δούλους τους". Η χριστιανική Εκκλησία πάντως παίζει, συνειδητά ή μη, άθλιο ρόλο, επειδή, με το να δέχεται τους Ιουδαίους στους κόλπους της, διευκολύνει καθοριστικώς τη διείσδυσή τους στην κοινωνία. Το συμπέρασμα λοιπόν που αβίαστα προκύπτει είναι ότι, πρώτο βήμα για την επίλυση του Ιουδαϊκού ζητήματος σήμερα, θα είναι ο δραστικός και οριστικός χωρισμός της Εκκλησίας από το Κράτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτριος Τσεργίνης
Περιγράφετε μια κατάσταση διχασμού στον εβραϊκό κόσμο πού δεν έχει καμμία σχέση με τον ελληνικό διχασμό . Νομίζω ότι ο διχασμός των εβραίων έχει ήπια χαρακτηριστικά , τέτοια που δείχνουν την πολυμορφία του εβραϊσμού . Ο δικός μας διχασμός είναι παθολογικός , διασπαστικός , διχοτομικός που σχετίζεται με ασύμπτωτη πορεία ,ενώ ο διχασμός των εβραίων έχει κοινά, συμπτωτικά στοιχεία . Σε κάθε περίπτωση - ακόμη καί αν τα πρωτόκολλα των σοφών της Σιων είναι πλαστά- η εικόνα της παντοδυναμίας των εβραίων δείχνει μεγεθυμένη ή είναι απλώς ενταγμένη στο Blue Beam Project; ( ακούστηκε και αυτό!) Προσωπικώς , θεωρώ πώς η κυριαρχία τους είναι μελετημένη και προσεγμένη με αφετηρία τούς Γνωστικούς καί ίσως ακόμη νωρίτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ διχασμος των Εβραιων εχει σχεση οτι οι Ασκεναζι ειναι αλλο Γενος αλλα ιδια θρησκεια.Εμεις ειμαστε ιδιο γενος και ιδια Θρησκεια
ΔιαγραφήΟ κ.Τσεργίνης γράφει εύστοχα''Η χριστιανική Εκκλησία πάντως παίζει, συνειδητά ή μη, άθλιο ρόλο, επειδή, με το να δέχεται τους Ιουδαίους στους κόλπους της, διευκολύνει καθοριστικώς τη διείσδυσή τους στην κοινωνία".Θα το γράψω διαφορετικά κ.Τσεργίνη. Η εκκλησία δεν διευκολύνει απλά καθοριστικώς τη διείσδυσή τους στην κοινωνία,αλλά είναι η ίδια που τους δημιουργεί με την διδασκαλία της η οποία δεν απογαλακτίστηκε ποτέ από τα ιουδαϊκά πρότυπα μη ικανή να καταλάβει το μήνυμα του Χριστού!!Μη ικανή να καταλάβει κ.Τσεργίνη ή καταλαβαίνει πολύ καλά τι κάνει;Κατ΄όνομα λοιπόν χριστιανοίΣτις πράξεις,αθεράπευτα Ιουδαίοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.Τσάβος