Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

ΤΑ ΜΕΙΚΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΕΝΑ ΝΕΟΓΝΩΣΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ

γράφει ο Ιωάννης Αυξεντίου

παλαιό γυμνάσιο θηλέων
Σε όλα τα επιστημονικά εργαστήρια εφαρμόζεται η ακόλουθη μέθοδος: Όταν θεωρείς ότι δύο ζωντανοί οργανισμοί είναι όμοιοι μεταξύ τους, τους τοποθετείς μέσα σε ένα περιβάλλον που τους παρέχει τα ίδια συστατικά θρέψης, τις ίδιες συνθήκες θερμοκρασίας και πιέσεως, το ίδιο οξυγόνο κλπ. Δηλαδή, η ποιότητα και η ποσότητα των εξωτερικών στοιχείων που παρέχονται για την ανάπτυξη δύο οντοτήτων, εξαρτάται από μία βασική θεώρηση: Εάν δεχόμαστε ότι αυτές οι δύο οντότητες είναι όμοιες ή διαφορετικές. Φυσικά, ανάγκη θρέψης δεν έχει μόνον η βιολογική υπόσταση μιας οντότητας αλλά και η ψυχική και πνευματική της υπόσταση που χρειάζεται άυλες τροφές. Ποιος λοιπόν, μετά την οικογένεια, παρέχει αυτές τις τροφές στα παιδιά; Το σχολείο φυσικά. Αναφερόμαστε στα γυμνάσια και τα λύκεια, διότι στα δημοτικά σχολεία η συνύπαρξη αγοριών και κοριτσιών δεν αποτελεί πρόβλημα, διότι λόγω της ηλικίας δεν έχουν ακόμη διαμορφωθεί συμπεριφορές, ανάγκες και τάσεις, έντονα διαφορετικές. Ακριβώς σε αυτή τη λέξη εστιάζεται το πρόβλημα: Διαφορετικές οντότητες.


Όπως έχει αναφερθεί και σε προηγούμενο άρθρο στο Θεόδοτο, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της γνωστικής οντολογίας είναι η θέληση για την ριζική ισότητα: η επίτευξη της απόλυτης ισότητας όχι μόνον στο κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι, όχι μόνον μεταξύ των ατόμων, αλλά και μεταξύ των διαφορετικών φύλων. Ο γνωστικός  μισεί  το διαφορετικό: το άνισο, το ανόμοιο, του δημιουργούν  υπαρξιακό άγχος.  (Αυτή η απέχθεια για το  Άλλο, έχει τις ρίζες  της  στην μεταφυσική κατάσταση του γνωστικού, ο οποίος  θέλει να εξαφανίσει το ατομικό εγώ μέσα στο απροσδιόριστο γνωστικό πλήρωμα, δηλαδή, στην ουσία, είναι το μίσος για την ίδια την  ποικιλομορφία της ύπαρξης.)


εκπαιδευτική "πρόοδος"
Όπως  είπαμε προηγουμένως, εάν δέχεσαι ότι η θηλυκή και αρσενική υπόσταση είναι όμοιες, τότε θα τους προσφέρεις το   ίδιο περιβάλλον, δηλαδή το μεικτό σχολείο. Εάν όμως τις θεωρείς διαφορετικές, αυτό έχει ως άμεση συνέπεια να τις προσεγγίζεις με διαφορετικό τρόπο, να τους προσφέρεις διαφορετικά ερεθίσματα, και φυσικά να τους επιτρέπεις να αναπτυχτούν  η κάθε μία στον  δικό της  χώρο, έτσι ώστε όταν φθάσουν στην ενηλικίωση  θα έχουν αναπτύξει με αρμονία και πληρότητα όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με τα μεικτά σχολεία: Ο καθηγητής  απευθύνεται  με τον ίδιο τρόπο σε  αγόρια και κορίτσια,  κάνει τις ίδιες συζητήσεις, και γενικότερα η συμπεριφορά του δεν μπορεί να έχει διαφορετική χροιά έναντι των κοριτσιών και των αγοριών. Ακόμη πιο προβληματική είναι η μαζική συνύπαρξη αγοριών και κοριτσιών: άλλη η συμπεριφορά, η φρασεολογία και οι τάσεις των αγοριών και άλλες των κοριτσιών. Για να κάνω ένα απλό παράδειγμα, τη λέξη μαλακ…(από τα «ιδιαίτερα» χαρακτηριστικά της φρασεολογίας των νέο-Ελλήνων) παλαιότερα την άκουγες μόνο από τα αγόρια. Τώρα την συνηθίζουν και οι μαθήτριες. Δηλαδή συμπεριφορές και τρόποι ύπαρξης διαφορετικοί μεταξύ τους, αναμιγνύονται αφύσικα σε μία ερμαφρόδιτη κατάσταση.
Και τέλος ερχόμαστε στο θέμα της σεξουαλικότητας. Από πολύ νωρίς οι έφηβοι, με το να έρχονται σε τόσο κοντινή απόσταση, βρίσκονται σε μία συνεχή σεξουαλική ένταση η οποία έχει διάφορα επακόλουθα: από την διάσπαση της προσοχής και του ενδιαφέροντος για την πνευματική τους εξέλιξη, μέχρι την  ασύστολη ικανοποίηση της σεξουαλικής ορμής. Είναι γνωστό ότι υπήρξαν περιπτώσεις ζωώδους σεξουαλικής ικανοποίησης, μέσα σε σχολικά προαύλια γυμνασίων κάτω από τα μάτια όλων των παρευρισκόμενων. Σκηνές που δεν εκτυλίσσονταν ούτε…στο  γνωστικό κοινόβιο του Επιφάνη.
Ας δούμε λοιπόν τι λένε οι σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες για το ζήτημα της μεικτής εκπαίδευσης. Ο Γάλλος κοινωνιολόγος Michel Fize, ερευνητής στο Εθνικό Κέντρο  Επιστημονικής Έρευνας (CNRS), στο βιβλίο του:  Les  Pièges  de la Mixité Scolaire (2003), [Οι παγίδες της μεικτής  σχολικότητας] υποστηρίζει ότι το δόγμα της μεικτής εκπαίδευσης πρέπει να αναθεωρηθεί, διότι τα ερευνητικά αποτελέσματα δείχνουν ότι όταν υπάρχει χωριστή διδασκαλία για αγόρια και κορίτσια, τότε οι μαθητικές  επιδόσεις των παιδιών γίνονται πολύ καλύτερες, και ταυτόχρονα μειώνονται τα κρούσματα ενδοσχολικής βίας.  Η Alessandra La Marca καθηγήτρια παιδαγωγικής στο πανεπιστήμιο του Παλέρμο γράφει: «Τα εμπειρικά αποτελέσματα είναι πιο ευνοϊκά για τα σχολεία που δεν είναι μεικτά και όσον αφορά το ζήτημα της εκμάθησης. Επίσης μέχρι τώρα δεν έχει αποδειχθεί, ότι τα αγόρια και τα κορίτσια που παρακολούθησαν μεικτά σχολεία έμαθαν να έχουν αμοιβαίο σεβασμό πιο γρήγορα από εκείνα που παρακολούθησαν χωριστά σχολεία. Το αντίθετο, φαίνεται ότι η εκτίμηση για το αντίθετο φύλο τείνει να είναι θετική μεταξύ των μαθητών των χωριστών σχολείων παρά αυτών των μεικτών σχολείων, ιδιαίτερα στην προεφηβική και εφηβική περίοδο.»      
Τελειώνοντας, να επισημάνουμε ότι τα πρώτα μεικτά γυμνάσια-λύκεια δημιουργήθηκαν στην Γαλλία τη δεκαετία του ’60, δηλαδή την εποχή που άρχισε η γνωστική εξέγερση. Βέβαια, αν στην Ελλάδα κάποιος μιλήσει δημοσίως για την ανάγκη επιστροφής στα γυμνάσια θηλέων και αρρένων, αμέσως οι διάφορες διανοούμενες καρακάξες θα αρχίσουν να ουρλιάζουν: «τι πράγματα είναι αυτά», «επιστροφή στο μεσαίωνα», «σκοταδισμός»  κλπ. Βλέπετε το μορφωτικό επίπεδο των διαφόρων παραγόντων στην χώρα μας,  εξαντλείται μέσα σε δύο όρους: «Προοδευτικό» - «Συντηρητικό». Πέραν αυτών των όρων δεν γνωρίζουν τίποτα, μα απολύτως τίποτα άλλο.

32 σχόλια:

  1. Μπορείς να δώσεις κάποια πηγή για τα περί ισότητας που πρεσβεύουν οι γνωστικιστές; Γιατί εγώ νόμιζα ήταν μόνο απάτη προς κατανάλωση από τα γκόιμ. Μεταξύ τους οι γνωστικιστές είναι άκρως ιεραρχικοί.

    Μάλιστα λέγεται ότι η κοινωνία που θέλουν να δημιουργήσουν όταν εξολοθρεύσουν όλους τους κατώτερους, τους "useless eaters", ορίζεται σε άκρως στεγανές και άνισες τάξεις στα πρότυπα του συστήματος των καστών στην Ινδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα ειδικευμένα έργα πάνω στο γνωστικισμό αυτό αναφέρουν. Υπάρχουν άπειρα βιβλία που μπορείτε να διαβάσατε. Ειδικά όμως για τα θέματα στα οποία κάνω αναφορά στο άρθρο, υπάρχει μία εξαιρετική μελέτη : E.S.Lodovici, Metamorfosi della gnosi. ED. Ares. Ο διαχωρισμός που έκαναν οι γνωστικοί ήταν μεταξύ ‘’πνευματικών ‘’ ανθρώπων , αυτών δηλαδή που είχαν αποκτήσει την «γνώση» και στους οποίους ήταν όλα επιτρεπτά, και στους ‘’ψυχικούς’’, δηλαδή τους μη γνωστικούς τους οποίους θεωρούσαν κατώτερους πνευματικά. Ιωάννης Αυξεντίου.

      Διαγραφή
  2. Κύριοι,
    Το άρθρο είναι πολύ ενδιαφέρον και πράγματι αποτελεί αντανάκλαση προβληματισμού που ακριβώς στις ημέρες μας απλώνεται - ιδίως στη Γαλλία και την Ιταλία. Επειδή όμως υποθέτω ότι ο συγγραφέας είναι νεότερος από εμένα, θα ήθελα να κάνω ορισμένες επισημάνσεις.
    Κατ΄αρχήν, ήδη από τη δεκαετία του 1950, στην Ελλάδα είχαν εφαρμοστεί η μεικτοποίηση των δημοτικών. Επιπλέον, δεν έχετε ζήσει τη φρίκη των Γυμνασίων Αρρένων και Θηλέων της δεκαετίας του 1960, με τις ποδιές κ.λπ., τα αγόρια που παραμόνευαν τα κορίτσια καθώς έβγαιναν από το σχολείο, τα "απαγορευμένα ζευγαράκια" που τα "συνελάμβαναν" οι καθηγητές και άλλα τέτοια πολλά.Εγώ όμως τα έχω ζήσει και δεν θα ήθελα να υπάρξει επιστροφή σε αυτά. Ένα μεικτό σχολείο, εάν είναι ΣΩΣΤΑ οργανωμένο και διέπεται από ΣΩΣΤΟ πνεύμα, μπορεί θαυμάσια να εξελιχθεί σε ιδεώδες κοινωνικό κύτταρο: Η σεξουαλική αφύπνιση συντελείται εκεί πολύ καλλίτερα από όσο στα "Αρρένων" και "Θηλέων" με την προσφυγή σε οίκους ανοχής.
    Αυτά που λέει ο συγγραφέας του άρθρου πράγματι γίνονται σήμερα: Καθόλου δεν είναι απίθανο να συνουσιάζονται μαθητές στην ώρα του διαλείμματος μπροστά στους συμμαθητές τους. Αυτό όμως οφείλεται στο γενικότερο πνεύμα της εποχής και όχι αναγκαστικά στη μεικτοποίηση των σχολείων. Ο γερμανικός Εθνικοσοσιαλισμός άλλωστε καθώς και ο ιταλικός Φασισμός είχαν ανοιχτά ευνοήσει τον συγχρωτισμό των δύο φύλων κατά την εφηβική ηλικία.
    Πάντως, θεωρώ το άρθρο σημαντικό - έστω και εάν δεν συμφωνώ με το κοινωνικό μήνυμα που στοιχειοθετεί.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορισμένες διευκρινίσεις. Α)Δεν έγραψα ότι οι μαθητές πρέπει να ΄΄αστυνομεύονται ΄΄εκτός σχολείου. Τι κάνουν εκτός σχολείου αφορά μόνον τους γονείς τους. Β)Δεν νομίζω ότι όλα πρέπει να υπόκεινται στην αρχή της ηδονής και της ευκολίας. Σε αυτή την ηλικία κάποιοι περιορισμοί δεν βλάπτουν .Γ)Τόσους αιώνες που δεν υπήρχαν μεικτά σχολεία στην Ευρώπη δεν νομίζω ότι οι ευρωπαίοι έπαθαν κάτι από αυτό. Δ)προτιμώ τις σχολικές ποδιές από τα μίνι και τα τρύπια παντελόνια. Δ) Ο εθνικοσοσιαλισμός και ο φασισμός είχαν και νεωτερικά στοιχεία που εγώ προσωπικά δεν τα εγκρίνω.(Βλέπε για παράδειγμα το κίνημα του φουτουρισμού στην τέχνη).Ε) Όπως έχει γράψει μία μεγάλη ιστορικός του μεσαίωνα, το ιδεώδες του «ευγενούς άνδρα» είναι δημιούργημα των γυναικών του μεσαίωνα, οι οποίες μάλλον δεν είχαν υποστεί την νεωτερική εκπαίδευση. Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι σχεδόν τίποτα δεν είναι τυχαίο και αθώο στην νεωτερική εποχή. Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.Ιωάννης Αυξεντίου

      Διαγραφή
    2. Tα μεικτά σχολεία αποδείχθηκαν καταστροφικά για τις επιδόσεις των αγοριών με πολλαπλούς τρόπους. Κατά πρώτον αγόρια και κορίτσια έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά. Τα κορίτσια ειναι εκ φύσεως πιό υπάκουα, ενώ τα αγόρια στην εφηβεία κατακλύζονται από ενέργεια. Όταν αυτή η ενέργεια δεν εκτονώνεται με γυμναστική και άθληση τα αποτελέσματα ειναι έλλειψη προσοχής. Γενικότερα τα αγόρια είναι δυσκολότερα στο χειρισμό από τα κορίτσια. Όταν λοιπόν βάζεις αγόρια και κορίτσια μαζί και με τα ιδεώδη περί ισότητας καταλήγεις στο συμπέρασμα πως κάτι λάθος συμβαίνει με τα αγόρια και πρέπει να τιμωρούνται για να πειθαρχήσουν. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι είναι γυναίκες και ποτισμένες με φεμινιστικό μίσος εναντίον των ανδρών και των αγοριών καταλήγει σε τραγικά αποτελέσματα, με παιδιά να αποβάλλονται επειδη κάνανε με το χέρι τους το σχήμα πιστολιού κλπ.

      Αυτό που έχει δείξει ουσιαστικά η εμπειρία ειναι πως τα αγόρια είναι μεν πιό απείθαρχα (και λογικό λογω της τεστοστερόνης που είναι στα ύψη στην εφηβεία) αλλά στα τεστ γράφουν πολύ καλύτερα από τα κορίτσια, όμως αποβάλλονται συχνότερα από το σχολείο ή το εγκαταλείπουν. Γιατί; Διότι τα μεικτά σχολεία έχουν πλήρως θηλυκοποιηθεί και προσαρμοστεί στις ανάγκες των κοριτσιών και όχι των αγοριών. Kαταστρέφουμε ως κοινωνία τις δυνατότητες του φύλου (ανδρικού) που κρατάει τον κόσμο σε κίνηση στο όνομα ηλίθιων και καταστροφικών ιδεολογημάτων (ισότητα, φεμινισμός κλπ)

      Για αυτό ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η άμεση δημιουργία ξανά ΧΩΡΙΣΤΩΝ σχολείων και τα σχολεία με αγόρια να έχουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ άνδρες δασκάλους.

      Όλα αυτά περί ζευγαριών ακούγονται κάπως εκτός χρόνου. Για γνωριμίες υπάρχουν οι καφετέριες και τα κλαμπς, τα σχολεία δεν είναι για αυτή τη δουλεία. Στο σχολείο πας για να μορφωθείς όχι να βρεις ταίρι.

      Έπειτα εγώ από όσο θυμάμαι οι κοπέλες στο λύκειο δεν τα είχανε με συμμαθητές τους αλλά με μεγαλύτερους (φαντάρους κλπ).

      Tα σχολεία είχανε γίνει μεικτά όχι από τους Εθνικοσοσιαλιστές αλλά από το προηγούμενο αριστερό καθεστώς. Οι Εθνικοσοσιαλιστές απλά το διατήρησαν πιθανόν γιατί να αποφύγουν την τεράστια γραφειοκρατεία που θα σήμαινε κάτι τέτοιο. Όμως όταν έφτιαξαν την Χιτλερικη Νεολαία, έφτιαξαν δύο ξεχωριστές οργανώσεις, μία για αγόρια και μια για κορίτσια.

      Διαγραφή
    3. Νικόστρατος:
      Κατά την προσωπική μου γνώμη, ως πρόσφατος απόλυτος λυκείου (εδώ και δύο χρόνια), το άρθρο δυστυχώς δεν κάνει σε τίποτα λάθος. Σημείωση πήγα σε ιδιωτικό, καλό, το τι έμαθα ότι γινόταν στις τουαλέτες, ας μην το περιγράψω, το τι είχε γίνει και σε μία εκδρομή, αυτό το γνώριζα όταν είχε γίνει όχι επειδή ήμουν στην εκδρομή βέβαια, θα το περιγράψω, δύο κορίτσια έκαναν στοματικό έρωτα σε τρία αγόρια, τις απέβαλαν βέβαια, και τον έναν επίσης, ο οποίος έκανε και χρήση κάναβης από ότι έμαθα αργότερα, εξτρημ καταστάσεις οι παραπάνω αλλά άξιζε να σημειωθούν. Προσωπικά πιστεύω ότι: τα μεικτά σχολεία χάλασαν τις σχέσεις των δύο φύλων. Πως; Επειδή όπως γράφει και το άρθρο, τα αγόρια κορίτσευσαν, και τα κορίτσια αρρενοποιήθηκαν, δεν μιλάω για εξτριμ καταστάσεις, αλλά: ντύσιμο σε γενικές γραμμές ουδετεροποιήθηκε, η γλώσσα και οι τρόποι γίνηκαν οι ίδιοι. Στην αστυνόμευση των μαθητώ εκτός σχολείου τη θεωρώ περιττή, αλλά αυτό έχει να κάνει με την περιοχή και την πόλη, ο παππούς μου θυμάται ακόμα την δυσκολία που είχε ως μαθητής στην Σπάρτη, λόγω των αυστηρώ ηθών της, κάτι που δεν ίσχυε από προσωπική του εμπειρία στις άλλες πόλεις στις οποίες δούλεψε ο πατέρας του. Αλλά ο βασικότερος λόγος, με τον οποίο κλείνω, είναι ότι το σχολείο έχει ένα λόγο ύπαρξης: να παιδέψει το παιδί, μια διαδικασία η οποία είναι επίπονη για αυτό ώστε να το αφομοιώσει. Σκοπός του δεν είναι η σύναψη σχέσης με συνομίλική του, αυτό προσφέρει περεταίρω βάρος στον έφηβο, ειδικά εκείνον που δεν σημειώνει επιτυχίες. Υπάρχουν άλλοι χώροι που σκοπός των οποίων είναι μεταξύ άλλων να γνωριστούν άτομα μίας κάποιας ηλικίας, πχ: εκδηλώσεις των σχολείων, πάρτι, μουσικές εκδηλώσεις όλων των γούστων, κλάμπ, μπουζούκια, καφετέριες, ομάδες εξωσχολικών δραστηριότητων, ακόμα και οι εκδηλώσεις της εκκλησίας(προσοχή εννοώ απλού γνωρίσματος και όχι κάτι παραπάνω, με την ανταλαγή του κινητού πλέον λύνεται το θέμα) και πολλά άλλα. Οπότε μπορεί με κάποια παραπάνω δυσκολία βέβαια να λυθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει.

      Νικόστρατος.

      Διαγραφή
  3. Τα μεικτά σχολεία είναι σαν τα σημερινά γυμναστήρια. Μπορείς να ασκήσαι στα βάρη, βλέποντας μπροστά σου μια αιθέρια θηλυκή ύπαρξη με κολλητό κολλάν να κάνει επικύψεις; Το σίγουρο είναι ότι αντί να δυναμώνουν οι μυείς του σώματός, θα δυναμώνει σίγουρα κάτι άλλο.

    Ε..ς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα είπες όλα σε τρεις γραμμές....Έτσι ακριβώς είναι

      Διαγραφή
  4. Κύριοι, δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Το παιδί δεν πάει στο σχολείο, μόνο και μόνο "για να μάθει γράμματα". Πάει, για να γίνει σωστό μέλος ενός σωστού κοινωνικού συνόλου. Δεν μπορεί κανείς να εἰναι μόνο για γρἀμματα: Στην Αναγέννηση λέγανε homo universalis, δηλαδή άνθρωπος που ασχολείται με όλα. Αυτό το μαθαίνει στο σχολείο: κοινωνική συμπεριφορά, σχέσεις με το άλλο φύλο κ.λπ.
    Βέβαια, υπήρχαν παλιότερα σχολεία, όπως τα Αρσάκεια νομίζω, που είχαν ειδική αποστολή: να εκπαιδεύουν μητέρες και δασκάλες. Σε τέτοια σχολεία νοείται ο χωρισμός των φύλων. Αλλά σε άλλα σχολεία γιατί; δ
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μήνυμα μου εξηγεί επακριβώς τους λόγους που τα σχολεία θα πρέπει να είναι ΑΥΣΤΗΡΑ διαχωρισμένα σε αρρένων και θηλέων.

      Έπειτα εδώ έχουν φτάσει να έχουν πρόβλημα οι δάσκαλοι με το τρόπο που πάνε ξεβράκωτα τα κοριτσάκια στο σχολείο ήδη από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού αν έχουν αναπτυχθεί πρόωρα (δευτέρα, τρίτη λυκείου μόνο γυμνές δε πάνε τελείως για μάθημα) ας σκεφτούμε τι γίνεται με τα αγόρια της αντίστοιχης ηλικίας. Δεν υπάρχει λόγος τα αγόρια να υποβάλλονται σε αυτό το βασανιστήριο επειδή η μπουρδ***κοινωνία του φεμινισμού και του πανσεξουαλισμού το θεωρεί θεμιτό.

      Όλη η κοινωνία ταλαιπωρείται από την εκπόρνευση των γυναικών και τον συναγωνισμό τους ποιά θα τραβήξει τα περισσότερα βλέμματα. Δεν χρειάζεται να καταστρέφεται και η μαθητική εμπειρία των αγοριών από αυτό.

      Αν τα σχολεία είναι για να γίνει σωστό μέλος του κοινωνικού συνόλου ένα άτομο τότε ακόμα ένας λόγος να έχουμε χωριστά σχολεία. Τα αγόρια μπορούν να βλέπουν τις συνομηλικες τους να κάνουν ημίγυμνη πασαρέλα στις καφετέριες και στα κλαμπ, δεν χρειάζεται και στο σχολείο.

      Έπειτα τα μεικτά σχολεία υποννοούν και κάτι άλλο, κοινή εκπαίδευση λες και άντρες και γυναίκες στη κοινωνία έχουν ίδιους ρόλους και μπορούν οι μεν να αντικαθιστούν τους δε. Mεικτά λοιπόν σχολεία μπορεί να επιθυμεί μόνο ένας αριστερός που θέλει να εκμηδενίσει με τη βία τις φυσικές διαφορές ανδρών και γυναικών.

      Εν κατακλείδι η λύση είναι ξεχωριστά σχολεία με διαφορετική διδακτική ύλη.
      Επίσης ΟΛΟΙ και ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ με στολές όπως το έχουν διατηρήσει ακόμα στη Βρετανία που όλος τυχαίως έχει και το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε παγκόσμιο επίπεδο.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ μαζί σου Αlex Synodinos28 Ιουνίου 2013 - 6:29 π.μ.

      Διαγραφή
  5. Εάν εννοείτε στολές κομψές, γκρίζα φουστάνια και πουλόβερ, με γαλάζια πουκάμισα π.χ., εντάξει. Εάν όμως με τον όρο "στολές" εννοείτε τις φρικαλεότητες με τις "σχολικές ποδιές", που ήταν πολύ χειρότερες από τα μουσουλμανικά τσαντόρ, και εκείνα τα ειδεχθή πηλίκια με τις κουκουβάγιες, ε όχι!
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά πρέπει να έχουν κοινή εκπαίδευση. Μαζί δεν θα ζήσουν στην κοινωνία; Νομίζω άλλωστε πως και στην Αρχαία Σπάρτη κοινή ήταν η εκπαίδευση αγοριών και κοριτσιών. Μόνο στη δημοκρατική, κρυπτοϊουδαϊκή Αθήνα, οι γυναίκες ήταν κλεισμένες σε γυναικωνίτες.
    L.V.F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το επιχείρημα πως πρέπει να έχουν κοινή εκπαίδευση επειδη θα ζήσουν μαζί στη κοινωνία είναι αίολο. Μαζί θα ζήσουν ναι, αλλά σε μια φυσιολογική και άρα Δεξιά κοινωνία θα έχουν διαφορετικές και διακριτές λειτουργίες και για αυτό η εκπαίδευση τους θα πρέπει να είναι διαφορετική και επίσης θα πρέπει να υπάρχει μηδενική επαφή μεταξύ αγοριών και κοριτσιών στα κέντρα μάθησης. για τους λόγους που ανέφερα σε προηγούμενα μηνύματα μου.

      Ο μόνος λόγος για να επιθυμεί κάποιος αγόρια και κορίτσια να έχουν κοινή εκπαίδευση είναι εάν πιστεύει πως τα δύο φύλα είναι interchangeable (δε βρισκω την ελληνικη λέξη τώρα) μεταξύ τους.

      Και όχι δεν είχαν κοινή εκπαίδευση στη Σπάρτη αγόρια και κορίτσια. Απλά είχαν και τα κορίτσια σκληρή εκπαίδευση (και αυτό μόνο για να κάνουν δυνατά παιδιά), αλλά όχι την ίδια. Έπειτα οι Σπαρτιάτες πέρναγαν λιγότερο χρόνο με τις γυναίκες τους από ότι οι Αθηναίοι διότι βρίσκονταν στα στρατόπεδα για εκπαίδευση όλη τη μέρα, μόνο το βράδυ γύριζαν σπίτι.

      Ιστορικά επί Ρώμης οι γυναίκες ήταν κάτι αντίστοιχο με πράγμα και οι Ρωμαίοι κατέκτησαν όλο το γνωστό κόσμο. Που το πρόβλημα λοιπόν; Αντίστροφα οι Σκανδιναβοί και τα Γερμανικά φύλα για περιβαλλοντολογικούς κυρίως λόγους τις είχαν σχεδόν στο ίδιο στάτους με τους άνδρες και είδαμε τι κατάφεραν. Έπρεπε να περιμένουν την αναγέννηση για να αρχίσουν να παρουσιάζουν κάτι σημαντικό και αφού ο χριστιανισμός είχε γυρίσει τις γυναίκες πίσω στο σπίτι.

      Τι βελτίωση είδε η κοινωνία μας από την "απελευθέρωση" των γυναικών; Καμία. Αυτό που βιώνει από την "απελευθέρωση" και έπειτα είναι τον βιολογικό θάνατο των Ευρωπαίων με τις εκτρώσεις και τις ηλιθιότητες περί καριέρας πάνω από την οικογένεια. Για αυτό και το Ισλάμ θα μας καταπιεί. Από πλευράς ψήφου οι γυναίκες ψηφίζουν μαζικά αριστερά κόμματα, εάν δεν ψήφιζαν οι γυναίκες στις ΗΠΑ δεν θα είχε εκλεγεί ποτέ το Δημοκρατικό κόμμα και ειδικά ποτέ ο Κλίντον και ο Ομπάμα... Και ασφαλώς υπάρχει και το θέμα του αθέατου οικολογικού ολοκαυτώματος που δημουργούν οι γυναίκες που με τα λεφτά που κερδίζουν από τις αεριτζίδικες, μηδενικής παραγωγικότητας δουλείες στις οποίες διαπρέπουν (πωλήτριες, τηλεφωνητριες, δημοσιοι υπάλληλοι, γραφειάδες κλπ) αγοράζουν τόνους επί τόνων τσαντών, παπουτσιών και ρούχων προωθώντας την οικολογική καταστροφή.

      Νομίζω το μοντέλο της Αθήνας και της Ρώμης ήταν τα ιδανικότερα. Και αντίστοιχο είχαν υιοθετήσει και οι Γερμανοί εθνικοσοσιαλιστές και καθόλου περιέργως οι γυναίκες ήταν οι πλέον φανατικές υποστηρικτές του καθεστώτος αυτού. Γιατί; Διότι η γυναίκα στην πρωταρχική της κατάσταση (δηλαδή άνευ προπαγάνδας/πλύσης εγκεφάλου) δεν επιθυμεί κανενός είδους φεμινιστικής/σεξουαλικής "απελευθέρωσης" επιθυμεί απλά ασφάλεια για να μεγαλώσει τα παιδιά της. Τα υπόλοιπα ειναι άνευ σημασίας.

      Εν κατακλείδι οπουδήποτε οι γυναίκες αφήνονται ελεύθερες από το στιβαρό χέρι της πατριαρχίας η κοινωνία καταρρέει. Τα πράγματα είναι τόσο απλά και εμφανή που μου κάνει εντύπωση που δεν είναι αυτονόητα σε όλους....

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και εννοούμε όμορφες στολές, όπως αυτές των Αγγλικών σχολείων ή κάποιων καλών Αμερικανικών σχολείων. Δυστυχώς στην Ελλάδα κυριαρχεί πάντα η προχειρότητα. Τέλος να αναφέρω ότι οι συνευρέσεις αγοριών και κοριτσιών μπορεί να γίνονται σε εξωσχολικές δραστηριότητες που θα οργανώνονται από τα σχολεία, όπως χοροί, θεατρικές παραστάσεις κλπ. Και φυσικά κανείς δεν εμποδίζει παρέες αγοριών να συναντώνται με παρέες κοριτσιών εάν έχουν την έγκριση των γονέων. Ιωάννης Αυξεντίου.

      Διαγραφή
    3. Στην αρχαία Σπάρτη τα κορίτσια έκαναν γυμναστική και αγώνες, αλλά έμεναν στο σπίτι με την οικογενειά τους και ελάμβαναν εκεί εκπαίδευση, δεν ζούσαν μαζί με τα αγόρια στους στρατώνες.

      Διαγραφή
  7. Αν και ως αρχαιότερος δεν έχω εμπειρία μεικτού σχολείου κατά την εφηβεία, να καταθέσω τα εξής από την δική μου γωνία.
    Φυσικά και δεν τίθεται θέμα διαχωρισμού δικαιωμάτων, ούτε πρέπει να είναι αυτός ο στόχος για τα δύο φύλα που είναι απολύτως ισότιμα.
    Αλλά πως νοείται η ισοτιμία πχ μεταξύ του χεριού μας και του ποδιού μας; Πως νοείται επομένως η ισοτιμία πχ μεταξύ της μάνας και του πατέρα μας, του αδελφού και της αδελφής μας κλπ;
    Αντιλαμβάνεσθε τι θέλω να υπονοήσω, κάθε φύλο έχει την μοναδική του αξία και αλληλοσυμπλήρωση που η διαφορετικότητα είναι το κλειδί της φύσης για να υπάρχει φυσικό ενδιαφέρον για κοινή συνεργασία, δράση... αλλά και επιθυμία επαφής σε ένα άλλο επίπεδο απ΄ ότι μεταξύ ομοφύλων.
    Αυτό έχει δημιουργήσει μια κουλτούρα απο τα παναρχαια χρόνια "ιπποτισμού" εκ μέρους των ανδρών... λόγω "σεμνότητας" βεβαίως των γυναικών (η ισχύς του "αδυνάτου"), τρομερό ενδιαφέρον για φυσιολογικούς ανθρώπους.
    Δεν γνωρίζω εγώ τουλάχιστον κάτι πιό διαπεραστικά ικανό να φέρει σε επαφή δύο ετερόφιλους ( η ακραία σεξιστική επιθετικότης και των δύο καλύπτει άλλες ανάγκες ενστίκτων καθαρής οχείας-βατεύματος- που αφορούν άλλο σπόρ)... εάν κάτι θυμάμαι με ενδιαφέρον από τις αναμνήσεις μου είναι αυτό, που σήμερα,απ' ότι φαίνεται, οι νεώτεροι αγνοούν ως απωλεσθέντα παράδεισο.
    Τίποτε δε, επιπλέον, πιό ελκυστικό (ακόμη και με αισθητικούς όρους) από μία σχολική ποδιά με το τελευταίο κουμπί (πάνω και κάτω) να "παίζει" κατά περίπτωση μερικά εκατοστά ανάλογα με το "θάρρος" της κοπελιάς!
    Για να το σοβαρέψω τώρα, ο ανταγωνισμός επίδειξης από ευπορώτερες νεάνιδες εις βάρος των πτωχοτέρων δεν είναι ότι καλλίτερο για την σκεπτική συγκέντρωση και την ειρηνική συνύπαρξη μέσα στην τάξη, που εκτός των άλλων πρέπει να καλλιεργεί την καλώς εννοούμενη κοινωνική συνεργασία και όσμωση στους μελλοντικούς πολίτες (κάτι που παλια τουλάχιστον το έκανε η πολύμηνη στρατιωτική θητεία που "έστρωνε", ως εμπειρία έστω, και τους πιό κακομαθημένους).
    Επομένως η επαναφορά της ποδιάς (έστω και σε μεικτές τάξεις) μας πηγαίνει ένα βήμα πιό κοντά σε δοκιμασμένες λύσεις, με ότι συναπάγεται αυτό.
    Άλλωστε τα διάφορα φροντιστήρια, οι ξένες γλώσες, γυμναστήρια, ωδεία κλπ κλπ, δίνουν πολλές ευκαιρίες για την επίδειξη του περιτυλίγματος... που μάλλον έχουν ανάγκη οι λιγώτερο προικισμένες-οι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικά και στα μεικτά σχολεία τα κορίτσια πηγαίνουν σπίτι τους μετά το μάθημα: Δεν πάνε σε κοινόβια μαζί με τους συμμαθητές τους! Αμάν!
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειστε σιγουρος αγαπητε? Γιατι απο το τελος του σχολειου μεχρι την αρχη του φροντιστηριου τα φαστ-φουντ, οι καφετεριες και τα χοντος σεντερ ειναι γεματα με ανηλικα,για να μην πω για κατι διαμερισματα αλλοδαπων εκει προς κυψελη και λιοσσιων μερια...
      Πρωην μαθητης

      Διαγραφή
  9. Ε, καλά, ρε παιδί μου και συ! Εάν πηγαίνουν με το αγόρι τους, ποιο το πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, στα 15 θέλουν και...αγόρι.Αχ,αχ, πίσω απο τις λέξεις ...δεν έρχεται ο Αλέξης, αλλά μια μεγάλη πολιτισμική παρεξήγηση.

      Διαγραφή
    2. Στα 15; Στα 15 φίλε μου έχουν ήδη κάνει ότι διαβάζουν στο Cosmopolitan και στα άλλα περιοδικά μαζικής εκπόρνευσης... Από τα 12 ξεκινάνε να πειραματίζονται...αστο μη το ψάχνεις...Ρώτα κάνα δάσκαλο σε κανένα σχολείο να δεις τι θα σου πει...

      Διαγραφή
    3. Είμαι καθηγητής σε μεικτά φυσικά. Μαθητευσα σε γυμνάσιο αρρένων όπως ήταν τότε. Η γνώμη μου; ΟΧΙ ΜΕΙΚΤΆ. Τ αγόρια συνηθίζουν να βλέπουν το διαφορετικό με άλλο μάτι στο τέλος βλέπουν το κορίτσι σαν φιλαράκι. Απόδειξη η ραγδαία αύξηση της ομοφυλοφιλίας.

      Διαγραφή
    4. Δυστυχως φιλε αναφερομαι σε 15-16 χρονα κοριτσια που ''καταστρεφουν'' οτι πιο ιερο εχουν με υπο-σαχαριους και βαλκανιους εποικιστες, συμμαθητες τους ή μη, κολλανε ενα σωρο αρρωστιες και μετα τρεχουν για ολη τους τη ζωη!
      Πρωην μαθητης

      Διαγραφή
  10. Είναι και η μόλυνση από πλαστικά με φθαλικές ενώσεις και πλαστικοποιητές που λειτουργούν ως μιμητές των ορμονών με αποτέλεσμα τα μεγαλύτερα στήθη, οι καμπύλες, η περίοδος και η σεξουαλική συμπεριφορά να εμφανίζονται από το δημοτικό.

    Μη ξεχνάμε επίσης ότι παλαιότερα η μέση ηλικία γάμου για τις γυναίκες ήταν 16 χρονών. Για όσους πιστεύουν ότι το σεξ σε αυτή την ηλικία είναι διαστροφή των ιλλουμινάτι λυπάμαι αλλά η φύση έχει διαφορετική άποψη για το τι είναι ώριμο. Άλλος ένας λόγος για το διαχωρισμό των φύλων κατά την εκπαίδευση. Ακόμα και κατά την πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος με ό,τι αφορά τους ιλλουμινάτι. 'Ενα κορίτσι 16 χρονών είναι πολύ "μεγάλο" γιά να ικανοποιήσουν τις διαστροφές τους, τύπου "Bohemian Grove". Δεν νταλαβερίζονται μονάχα με κοριτσάκια όσο και με αγοράκια, γιά να μην πω περισσότερο με αγοράκια. Οι ηλικίες ξεκινούν από τα 4 έως τα 10-11 το ανώτερο. Τότε είναι που τα βουτάνε και μέσα στα προγράμματα Mind Control (MK-ultra), "sex slavery" και δεν συμμαζεύεται... Μετά, όσα είναι τα "τυχερά" τα προωθούν στη βιομηχανία του θεάματος γιά να "κουρδίσουν" με τη σειρά τους αλλά ανήλικα μέσω των περιοδικών, των Μέσαν Μαζικής Αποχαύνωσης, τον κινηματογράφο κλπ, δημιουργώντας πρότυπα και μοντέλα συμπεριφοράς...

      Διαγραφή
  11. δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι τα μεικτά σχολεία. Σ'αυτό συμφωνώ με τον κ.Τσεργίνη το πρόβλημα είναι η πλύση εγκεφάλου που υφίστανται τα νεαρά κορίτσια από περιοδικά τύπου "Senenteen", "Cosmopolitan" κλπ και τα διάφορα σήριαλ τύπου "Sex and the City", "Desperate Housewives" κ.α. Το "Social engineering" της "Frankfurt School" δουλεύει μια χαρά! Η καλύτερη λύση θα ήταν μεικτά σχολεία αλλά με κώδικα ενδυμασίας γιατί το κακό έχει παραγίνει και στα κορίτσια και στα αγόρια!
    Στην hitlerjugend και στην Φασιστική Νεολαία αλλά νομίζω και στην Σοβιετική "Κομσομόλ" υπήρχαν ξεχωριστά τμήματα για αγόρια και κορίτσια αλλά αγόρια και κορίτσια βρίσκονταν μαζί σε κοινές εκδηλώσεις και φυσικά υπήρχαν και τα φλερτάκια κάτι το θεμιτό άλλωστε.
    Νομίζω ότι τόσο η ελευθεριότητα όσο και ο πουριτανισμός είναι δημιουργήματα των περιουσίων και οι δύο στάσεις είναι ξένες προς την Αριοευρωπαϊκή παράδοση! Και εννοείται καταστροφικές και αφύσικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 40.000 αμβλώσεις από έφηβες στη χώρα μας

    "Η εικόνα που διαμορφώνεται στις εφηβικές ηλικίες 14-18 ετών είναι χειρότερη από το παρελθόν, επειδή οι έφηβες σήμερα ξεκινούν πολύ πιο νωρίς τις σεξουαλικές επαφές έχοντας πλήρη άγνοια για το τι είναι άμβλωση, τι επιπτώσεις έχει στη σωματική και ψυχική τους υγεία, καθώς δεν γνωρίζουν ότι από την πρώτη στιγμή της σύλληψης το γονιμοποιημένο ωάριο είναι ένα άτομο σε πλήρη ανάπτυξη". εξηγεί η κοινωνική λειτουργός" κ. Αναστασία Παπαδοπούλου, κοινωνική λειτουργός για το Σύλλογο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού "Η Αγκαλιά",

    "Οι αμβλώσεις κάθε χρόνο στην Ελλάδα φτάνουν στις 70.000 περίπου, από τις οποίες οι περισσότερες σημειώνονται σε ηλικίες 18-30 ετών. Τα στατιστικά στοιχεία, όμως, δεν είναι ακριβή, κι αυτό γιατί δεν δηλωνονται όλες, ειδικά όταν πρόκειται για μικρές ηλικίες 16-20 ετών" λέει στον "Ε.Τ." η κ. Αναστασία Παπαδοπούλου, κοινωνική λειτουργός για το Σύλλογο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού "Η Αγκαλιά". Οι έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί κατά καιρούς στην Ελλάδα έχουν δείξει ότι τα περιστατικά των αμβλώσεων είναι πολύ περισσότερα από τα καταγεγραμμένα, τα οποία είναι συχνότερα και πιο επικίνδυνα στην εφηβεία. Πηγή: Ελεύθερος Τύπος


    Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
    Τετάρτη 5 Μαΐου 2010, σελίδες 28-29
    των Παναγιώτη Μαυραγάνη και της Ελένης Βέργου

    ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΩΣ 18 ΕΤΩΝ. ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΚΥΗΣΕΩΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΙΣ 70.000 ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 200.000 ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

    1.822 έφηβες γέννησαν ένα παιδί στα πανεπιστημιακά νοσοκομεία Αρεταίειο και Αλεξάνδρα από το 1999 μέχρι το 2003, σύμφωνα με έρευνα του Τμήματος Μαιευτικής του ΤΕΙ Αθηνών. Οι μισές είναι αλβανίδες....εδώ μιλάμε για ξένες φυλές ,με διαφορετική κουλτούρα στα σπλάχνα μιας κοινωνίας. Φανταστείτε τι δούλεμα πέφτει απο τις ξένες φυλές...

    Υπάρχει μέλλον;;;; Ποια σχολεία;;; Εδώ, μιλάμε για δράμα. Δεν άφησαν τίποτα όρθιο. Στα διάφορα Πανεπιστήμια-Τ.Ε.Ι γίνεται χαμος...και το ξέρετε.Τυχαία άνοιξαν τόσες σχολές;; Μειώθηκε η ανεργία;;; Η ήθελαν να κρύψουν την ανεργία με σχολές αμφιβόλου ποιότητας απλά για να πέφτει το χρήμα;; Oι εγχώριοι διαχρονικοί μιζαδόροι, οι ατζέντηδες των corporations και τα παιδιά των καναλαρχών μαζί με μαρξιστές καθηγητές έστηναν parties αν θυμάστε....

    ΝΕΟΓΝΩΣΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ με μανδύα μαρξιστοφιλελευθερισμού πέρα για πέρα.....γύρισαν ανάποδα την κοινωνία και φυσικά κανείς δεν μιλά...γιατί στην μέση υπάρχει το χρήμα.

    Στην διαλυμένη κοινωνικά Αμερική γίνεται χαμός στα σχολεία. Το ομαδικό sex στους έφηβους-mixed races κάποιοι κύκλοι το θεωρουν ευλογία....αυτό δεν είναι νεογνωστικό φαινόμενο;;

    Προσωπικά συμφωνώ με το κείμενο. Δυστυχώς, στην Ελλάδα του ΔΝΤ, τέτοια κείμενα είναι "πολυτέλεια".....πλέον. Η σήψη είναι παντού.Το να ορθοτομείς τον λόγον της Αλήθειας ειναι πολύ δύσκολη υπόθεση σε μια χώρα ΚΟΛΑΣΗ. Δεν εκπλήσσομαι...Ας μη ξεχνάμε, ανήμερα της υπογραφής του Μνημονίου κυκλοφόρησε ειδικά για τις έφηβες και το DVD της Τζούλιας ως αντικείμενου ηδονής ενός ξένου επιβήτορα.

    ΤΑΙΠΕΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία που παρουσιάζεις.
      Οι εκτρώσεις και το πόσες νέες κοπέλες σακατεύουν τα γεννετικά τους όργανα με αυτές είναι το κερασάκι στη τούρτα του βιολογικού θανάτου του ελλαδικού ελληνισμού
      Αυτή η πορεία προς τον βιολογικό θάνατο του ελλαδικού ελληνισμού είναι πλέον αδύνατο να αντιστραφεί λόγω καθαρά μαθηματικών-δημογραφικών δεδομένων.

      Ακριβώς επειδή το παιχνίδι για τον ελλαδικό ελληνισμό είναι χαμένο αυτός είναι ένας από τους λόγους που εδώ στο μπλογκ προωθούμε έναν πανευρωπαικό εθνικισμό.

      Διαγραφή
    2. Tώρα μέσω του ΔΝΤ θέλουν να προωθήσουν την πορνεία.Πως το είχε πει ο εβραίος George Soros πριν χρόνια ( αποκάλυψη βόμβα απο το περιοδικό γυναίκα το 2003) "Η Ελλάδα στο άμεσο μέλλον θα είναι πρότυπο ανάπτυξης. Θα παράγει νόμιμη πορνεία καθώς και νόμιμα ναρκωτικά"
      Κατάλαβατε τώρα γιατί μια από τις πρώτες εντολές του Παπανδρέου όταν μας έβαζε στο ΔΝΤ, ήταν να περάσει (τα κατάφερε) την πορνεία ως πταίσμα;;; Γνώριζαν απο πρώτο χέρι τι συμβαίνει...στα σπλάχνα. Υπουργός Παιδείας δεν ήταν;;; Για ελευθεριότητα δεν μιλούσε;;; Για κακιά Χούντα δεν μιλούσε;;; Για κακό συντηρητισμό των Ελλήνων δεν μιλούσε;; Έκανε "καλή" δουλειά ο Παπανδρέου..


      Απο την στιγμή που πέρασαν μαζί με τα άλλα άθλια υποκείμενα τον νεογνωστικό φαινόμενο στα σπλάχνα μια κοινωνίας δεν θα υπήρχε πρόβλημα....

      Όλα ήταν και είναι ένα οργανωμένο σχέδιο.

      ΤΑΙΠΕΔ

      Διαγραφή
  13. Εγώ θα σας περιγράψω ένα πραγματικό περιστατικό που έζησα στην τελευταία τάξη του λυκείου. Ήταν τότε που ο μεγάλος ηγέτης της αλλαγής απάλλαξε τις συμμαθήτριες μου από τις ποδιές.
    Ένα μεσημέρι λοιπόν (τότε πηγαίναμε πρωί – απόγευμα) ενώ κάναμε αγγλικά κάποια συμμαθήτρια έρχεται καθυστερημένη. Εγώ τότε καθόμουν στο πρώτο θρανίο στην σειρά από την μεριά της εισόδου. Μπαίνει μέσα λοιπόν η κοπελιά και τι να δω, φορούσε ένα μίνι μέχρι τον αφαλό. Εγώ εντελώς αυθόρμητα σφυρίζω και φωνάζω «να χαρώ τις μπούτια σου μωρό μου», οι κοπελιά βέβαια όλο καμάρι κουνάμενη, λεγάμενη πήγε κάθισε στο θρανίο της.
    Η καθηγήτρια των αγγλικών όμως αντέδρασε έντονα και θέλησε να με αποβάλει από το μάθημα της. Εγώ όπως ήταν φυσικό δεν δέχτηκα την τιμωρία και το θέμα έφτασε στον λυκειάρχη.
    Όταν λοιπόν με εκκάλεσε ο λυκειάρχης στο γραφείο του και με ρώτησε για την ανάρμοστη συμπεριφορά μου του απάντησα πως δεν φταίω εγώ αλλά το προκλητικό ντύσιμο της συμμαθήτριας μου. Ο λυκειάρχης τότε έπεσε από τα σύννεφα γιατί η καθηγήτρια έντεχνα του είχε αποκρύψει όλο το πραγματικό περιστατικό.
    Ο λυκειάρχης κάλεσε και την κοπέλα και αφού διαπίστωσε τα λεγόμενα μου εγώ πήγα για μάθημα και η κοπέλα στο σπίτι της για να αλλάξει.
    Την τελευταία ώρα αντί για μάθημα κάναμε ελεύθερη συζήτηση με τον λυκειάρχη για το θέμα των ποδιών.
    Τότε υποστήριξα την επαναφορά των ποδιών για τους παρακάτω λόγους
    Οι κοπέλες από την φύση τους είναι κοκέτες και θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους στα λούσα. Οι γονείς όμως δεν έχουν όλοι τα ίδια εισοδήματα και επομένως δεν έχουν όλοι την ίδια δυνατότατα για απόκτηση τους, με αποτέλεσμα κάποιες κοπέλες να οδηγηθούν σε άλλες λύσεις για την απόκτηση τους ….
    Τα αγόρια πλέον δεν θα είναι προσηλωμένα στα μαθήματα αλλά θα είναι προσηλωμένα στα ακάλυπτα κάλλη των κοριτσιών που μέχρι τότε έκρυβε η ποδιά.
    Επίσης και οι άντρες καθηγητές θα έχουν το ίδιο πρόβλημα .
    Τότε χαρακτηριστικά συντηρητικός , χουντικός κ.α. συναφή .
    Και για να μην νομίσετε ότι ήμουν κανένα «φυτό» σας λέω ότι αποφοίτησα με διαγωγή κοσμία και για την κάνω κοσμικότατη υπέγραψε ο παπάς τις ενορίας.
    Τελικά εάν είχα δίκιο ή άδικο στις απόψεις μου αγαπητοί φίλοι αφήνω να κρίνετε εσείς.
    Γιώργος
    Μαθηματικός , Προγραμματιστής Η/Υ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κόλαφος στον ανώμαλο και αισχρό φεμινισμό
    http://niksothropoulos.wordpress.com/2013/05/23/a-279/

    ΑπάντησηΔιαγραφή