Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

ΥΠΟΠΤΗ ΜΑΝΙΑ



                                                
Γράφει  ο  Ελευθέριος Αναστασιάδης


η θεμελίωση της δημοκρατίας
Ασφαλώς όλοι θα έχετε διαπιστώσει την μανία με την οποία τα αστικά πολιτικά κόμματα υπερασπίζονται την κοινοβουλευτική δημοκρατία. Η δημόσια άρνηση  αυτού του είδους πολιτεύματος, θεωρείται πλέον θανάσιμο αμάρτημα το οποίο πρέπει να εξομολογηθείτε στον πνευματικό σας.  Εάν υβρίσεις τα Θεία κανείς δεν θα ενδιαφερθεί, μάλιστα αν τα υβρίζεις συχνά μπορεί να βολευτείς και σε κανένα τηλεοπτικό κανάλι ή εφημερίδα. Εάν υβρίσεις την "δημοκρατία μας" μπορεί και να σε πάνε στα κάτεργα. Αυτό το γεγονός δημιουργεί εύλογες υποψίες για τους εξής λόγους


Α) Παρατηρείται το φαινόμενο ότι όσο περισσότερο λαμόγιο είναι ένας πολιτικός, όσο περισσότερο κλέφτης και απατεώνας, με τόσο μεγαλύτερη θέρμη υποστηρίζει την δημοκρατία. Θυμηθείτε τους δημοκρατικούς λόγους και τον "αγώνα για την δημοκρατία" όσων σήμερα είναι έγκλειστοι στον Κορυδαλλό.



Β) Από επιστημονικής σκοπιάς, αν κάποιος ανοίξει ένα εγχειρίδιο πολιτικής επιστήμης, η κοινοβουλευτική δημοκρατία αναφέρεται απλά ως ένα από τα πολλά είδη πολιτευμάτων που υπάρχουν. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Άρα για την πολιτική επιστήμη η κοινοβουλευτική δημοκρατία δεν αποτελεί αξίωμα ή δόγμα.


Γ) Ακόμη πιο παράδοξο είναι το γεγονός ότι οι πολιτικοί υπερασπίζονται την δημοκρατία με περισσότερη θέρμη από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, δηλαδή τον λαό! Όσες φορές έκανα ένα μικρό γκάλοπ ρωτώντας τον κόσμο: "Θα σας πείραζε να μην υπήρχε κοινοβουλευτική δημοκρατία αλλά η χώρα να λειτουργούσε καλύτερα;" Η απάντηση που έδωσε το 70-80% των ερωτηθέντων ήταν: "όχι δεν θα μας πείραζε". Προτείνω λοιπόν στους υπερασπιστές της δημοκρατίας να κάνουν, αν τολμούν, ένα δημοψήφισμα με το ίδιο ερώτημα.


Και τέλος ερχόμαστε στα πολύ ωραία και ψυχωφελή διαγγέλματα περί της "βίας", της "νομιμότητας" κλπ. Φαίνεται ότι οι υπερασπιστές της δημοκρατίας ξεχνούν ότι η ίδια η ύπαρξη τους οφείλεται στην Βία και την παραβίαση της νομιμότητας:  Η αστική δημοκρατία εγκαθιδρύθηκε χρησιμοποιώντας την βία στον υπέρτατο βαθμό (Γαλλική Επανάσταση, αγχόνες, αποκεφαλισμοί, δήμιοι) και φυσικά στην κατάλυση της νομιμότητας που  ίσχυε τότε. Αλλά εκτός από την αστική δημοκρατία και η αριστερά εδραιώθηκε χρησιμοποιώντας την βία και την κατάλυση της νομιμότητας (Οκτωβριανή Επανάσταση).


Και φυσικά η βία και η παραβίαση της νομιμότητας από την αστική δημοκρατία συνεχίζεται και σήμερα σε καθημερινή βάση: Σας ρώτησε μήπως κανένας αν θέλετε οι γειτονιές σας να είναι γεμάτες από Αλβανούς , Πακιστανούς, Αφγανούς, Αφρικανούς και λοιπούς; Σας ρώτησε μήπως κανένας αν θέλετε να ομιλείτε ελεύθερα για αυτούς που μισείτε ή αντιπαθείτε, ή αντίθετα μήπως επιθυμείτε  διακαώς ένα αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που θα σας βοηθάει στον… αυτοέλεγχο έκφρασης συναισθημάτων; Σας ρώτησε  κάποιος  "δημοκράτης'' αν έχετε να φάτε ή να πληρώσετε το ρεύμα; Σας  ζήτησαν  μήπως  την  άδεια  για αυτά που γράφουν στα σχολικά βιβλία που δίνουν στα παιδιά σας; Ίσως σας ρώτησαν  αν  θέλετε ή όχι να υπάρχει η αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες;



Όταν λοιπόν σας ομιλούν για την "δημοκρατία μας" μπορείτε να τους πείτε να την βάλουν εκεί που συνήθως βάζουν τον ''φλογισμένο πυρσό'' που τους χαρίζει  στιγμές...ανακούφισης. Ξέρουν εκείνοι…Πέστε τους επίσης, όταν κάνουν εσωκομματικές εκλογές, να μην πληρώνουν μόνον ρομά για να ψηφίζουν επί χρήμασι όταν τους λείπουν τα κουκιά, αλλά εκτός από ρομά να καλούν και κανέναν αφγανό, όχι για τίποτε άλλο αλλά για μην  λέει ο κόσμος μετά ότι μας  κυβερνούν….. οι γύφτοι.

28 σχόλια:

  1. ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΑ8 Νοεμβρίου 2013 στις 9:35 π.μ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ΚΥΡΙΕ ΘΕΟΔΟΤΕ,ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ.ΠΑΡΑΚΛΙΣΗ! ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ,ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΒΡΟΧΗ ΑΛΗΘΕΙΩΝ! ΕΙΣΤΕ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΩΝΗ,ΕΙΣΤΕ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λανθάνων νους μέγα αλήθειες λέει, δεν θυμάμαι ποιος το είπε πρώτος αυτό.
    Το μόνο σωστό πάντως που είπε ο Κάρλ Μάρξ ήταν το εξής: "άμα μπορούσε το σύστημα να αλλάξει από τις εκλογές αυτές δεν θα γίνονταν".

    Είναι γεγονός ότι οτιδήποτε μπορέσει να φέρει έστω και τις πιο ήπιες αλλαγές στα τεκταινόμενα καταδικάζεται και κυνηγιέται, ακόμη και άμα έχει συστημικούς σκοπούς (όπως είναι η δυσφήμιση του ελληνικού εθνικισμού-πατριωτισμού, ο νοών νοεί τω) η προσωρινή άνοδος του.

    Η καταδίκη της όποιας ανατροπής της παρούσας κατάστασης είναι το μόνο που ενδιαφέρει τους κυβερνώντες, εν τέλει, όπως θα αποδειχθεί περίτρανα, οι σημαντικότερες αλλαγές για την καταδίκη της χώρας και του λαού της θα περάσουν σχεδόν απαρατήρητες και ένα μεγάλο μέρος της απολιτίκ πολιτικά ορθής μέσης μάζας (ας μην ξεχνάμε τις ρήσεις του Έρμαν Έσσε για τη μεσαία ή αστική τάξη: "θέλει, ο μέσος (αστός, ή στην περί-πτώσης μας: ο νεοέλλην), να είναι μέσα σε όλα και έξω από όλα ταυτόχρονα" χωρίς να αφοσιώνεται ουσιαστικά σε τίποτα) θα τα δεχθεί με ανοιχτές αγκάλες μόνο και μόνο για να σωθεί από την "βία" που όσο πάει όλο και περισσότερο μου φαίνεται να χάνει το νόημά της (στο άμεσο μέλλον οι μη πολιτικά ορθές απόψεις και ρήσεις θα χαρακτηρίζονται ως βίαιες πιθανότατα).

    Όπως εξελίσσεται η όλη κατάσταση διαφαίνεται όλο και παραπάνω το γεγονός ότι υπό αυτό το καθεστώς μόνο συγκεκριμένες ομάδες-μειονότητες επωφελούνται: αυτές που υπό οποιαδήποτε άλλο καθεστώς θα διώχνονταν. Μία παρατήρηση πάνω σε αυτό: η δημοκρατία είναι το μόνο καθεστώς στο οποίο η οποιαδήποτε μορφή προδοσίας νομιμοποιείται με το να εισέλθει στο βασικό φορέα της εκτελεστικής εξουσίας: βουλή, σύγκλητος, senate κλπ.

    συνεχίζεται.
    -Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συνέχεια...

    Τώρα γιατί μου ήρθαν να τα πω όλα αυτά τα παραπάνω; Ποιο ήτο το ερέθισμα που ξεκίνησε όλη την παραπάνω διαδικασία που όσο πάει όλο και πιο επικίνδυνη για εμένα και τους μη ορθούς πολιτικά γίνεται; Η παρακολούθηση μίας κινηματογραφικής εμπορικής ταινίας στο βασικό μέσω αποβλάκωσης (θα μπορούσε να ήταν και καλλιέργειας αλλά έτσι δεν θα πουλούσε) V for Vendetta. Θα μου πείτε γιατί το παραλήρημα; Απλό γιατί σε αυτήν την ταινία διαφαίνεται όλη η κοινωνικώς φιλελεύθερη προπαγάνδα και μέσω αυτής η ατζέντα, για την ταινιοκριτική στην παράγραφο.

    Το έργο είναι διασκευή αυτού ενός αναρχικού συγγραφέα και σκιτσογράφου του Άλλαν Μούρ, καμία σχέση με τον ντοκιμαντερίστα. Το ίδιος απίδηυσε από το έργο έτσι ώστε να ζητήσει να φύγει το όνομά του από τους τίτλου της ταινίας. Ο λόγος; Ότι η μάχη εναντίον του φασισμού από τον αναρχισμό, φάνηκε ως η μάχη του φιλελευθερισμού εναντίον του συντηρητισμού, η κυβέρνηση της Αγγλίας παρουσιάζεται κυρίως ως μία μίξη τηλεπερσόνων συντηρητικών Αμερικάνων και ο πρόεδρος ως ένας θρησκόληπτος αρχηγός κράτους ή τουλάχιστον έτσι παρουσιάζεται η κτηνωδίες της κυβερνήσεως φαίνονται ως μέλη του παρελθόντος της και κυρίως των μελών της κυβέρνησης που εν ελλείψει χαρακτήρως λειτουργούν ως μοντέλα συγκεκριμένων πεποιθήσεων. Ας ξεχάσουμε ότι ο αρχιερέας κλασσικά βιάζει κορίτσια και ως ιατρός στο στρατόπεδο συγκέντρωσης μοίραζε τις ενέσεις με τα δηλητήρια στους κρατούμενους, το μόνο που ξέρουμε για αυτούς είναι ότι είναι ομοφυλόφιλοι (ο πρόεδρος αν θυμάμαι καλά έχει την φαρμακευτική). Στον αντίποδα έχεις ένα αριστερό τρομοκράτη που ανατινάζει κυβερνητικά κτίρια έναν ομοφυλόφιλο τηλεπαρουσιαστή που κοροϊδεύει τον κυβερνήτη και έχει το κοράνι στο σπίτι κρυφά μόνο και μόνο για τις ωραίες του εικόνες (μάλλον προσθήκη ήταν το κοράνι γενικά αλλά βλέπετε προς τα που κατευθύνεται) ο τρομοκράτης με τη μάσκα (που συμβολίζει το ανώνυμο πλήθος όπως αυτό διαφαίνεται στις τελευταίες σκηνές) βασανίζει ο ίδιος με ό,τι αυτό πέρασε την πρωταγωνίστρια(στο κόμικ δημιουργεί την συνέχειά του με αυτόν τον τρόπο μιας και η Ήβι αναλαμβάνει μασκοφορεμένη το ρόλο του αφού αυτός πεθάνει, βασικά στο κόμικ το όλο κυνήγι των κυβερνώντων ήταν ένα κομμάτι συγκάλυψης της ταυτότητάς του παρά μία βεντέτα έτσι ώστε να κυριαρχεί το ελεύθερο πλήθος αναρχικών για να αυτοδιαχειριστεί, πράγμα που δεν φαίνεται στην ταινία) και αυτός είναι ο ήρωας, τα όσα κάνει έχουν βάσει του κόμικ και εν μέρει της ταινίας συμβολικό καθαρά χαρακτήρα, αλλά το όλο θέμα είναι το εξής (ξεχάστε και τη λέξη τρομοκράτης εδώ πέρα) ότι οι αλλαγές που έκαναν για πετύχει εμπορικά η ταινία ήταν να δείξουν το τι θα κάνουν οι μη φιλελεύθεροι άμα αυτοί κυριαρχήσουν, το ποιους θα φιμώσουν και θα σκοτώσουν.
    Πρόκειται δηλαδή για την καταδίκη της κάθε έννοιας της παράδοσης, βαμμένη με τα λεγόμενα γιαλαντζί δημοκρατικά χρώματα για να μπορέσει να μιλήσει και να επηρεάσει τους σύγχρονους ανθρώπους οι οποίοι (εφόσον δεν είναι ιδεολόγοι) δεν μπορούν να νοιώσουν την παραμικρή έννοια της δικτατορίας πάνω στο πετσί τους.

    Το άρθρο σας αγαπητέ κύριε Αναστασιάδη μου θήμισε αυτό το πράμα, το πόσο καλά προωθημένος είναι ο φιλελευθερισμός-δημοκρατικιστικός λαϊκισμός που κυριαρχεί στον σύγχρονο δυτικό κόσμο και το πόσο έχει εμβαθύνει και εγκατασταθεί στην κουλτούρα.Το γεγονός ότι οποιοσδήποτε, στραφεί εναντίον έστω με κριτική στην κατεστημένη κατάσταση πρώτα θα διαπομπευτεί (όπως συμβαίνει με όσους πολέμησαν εναντίον των κομμουνιστών κατά τη διάρκεια του εμφυλίου, υπό και μετά κατοχής. Εξαιρείται μόνο η Μελίνα Μερκούρη (κατάδωσε κομμουνιστή στους γερμανούς) μόνο και μόνο λόγο της αντι-χουντικής της ρητορικής, πριν ήταν απολιτικοποιημένη) και μετά θα φυλακισθεί και θα εξοντωθεί ουσιαστικά, όχι φυσικά, ώστε να μην μπορεί να επηρεάσει πλέον κόσμο και όσοι δεν συμφωνούν με το πνεύμα της νεωτερικότητας να παραδειγματιστούν.

    Ελπίζω να μη σας ζάλισα.

    -Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ σωστά ο αρθρογράφος βάζει τη λέξη "δημοκρατία" εντός εισαγωγικών.
    Διότι το πολίτευμα που έχουμε, δηλαδή η αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία ΔΕΝ είναι δημοκρατία, απλά έχει κλέψει το όνομα.
    Στην πραγματικότητα είναι ολιγαρχία. Ολιγαρχία του Χρήματος.
    Όπως είχε πει και ο Ιωάννης Μεταξάς, η Δημοκρατία των Νεότερων Χρόνων - η democracy - δεν είναι δημοκρατία, αφού δεν δίνει στους πολίτες ουσιαστικό μερίδιο στη λήψη των αποφάσεων ούτε υπολογίζει τη γνώμη τους.
    Αυτή η democracy, όπως λέει ο Μεταξάς, "είναι το μονογενές και γνήσιο τέκνο του Καπιταλισμού".
    Διότι για να λειτουργήσει χρειάζεται κόμματα, τα οποία όμως κόμματα, για να λειτουργήσουν χρειάζονται κεφάλαια. Αυτοί που διεκδικούν να εκλεγούν σ' αυτήν την democracy, χρειάζονται επίσης κεφάλαια για τον προεκλογικό αγώνα.
    Συνεπώς σ' αυτήν την ψευδο-δημοκρατία, μπορούν να διεκδικήσουν ενεργό ρόλο και αξίωμα μόνον κάτοχοι πολλών χρημάτων, ή, μόνον άνθρωποι που ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ από ανθρώπους που κατέχουν πολλά χρήματα.
    Άρα : μιλάμε για ένα σύστημα που κατά 95 % στηρίζεται στο χρήμα και στους κατόχους του, και όχι σε ιδέες και προτάσεις.
    Και το χειρότερο: αυτοί οι κάτοχοι κεφαλαίου, με εργαλείο πάντα το χρήμα, καταφέρνουν και παρουσιάζουν τη θέλησή τους ως εθνική θέληση.
    Ο απλός πολίτης δεν έχει σχεδόν καμία θέση σ' αυτό το σύστημα.
    Άρα, έχει δίκιο ο αρθρογράφος που λέει ότι δεν έχουμε δημοκρατία.

    ΓΡΑΚΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιωργάκης Παπανδρέου εκλέχθηκε από τους Έλληνες με 44%, δεν νομίζω πως επιβλήθηκε δια της βίας από κανέναν. Σε λίγο καιρό έρχεται και η σειρά του Τσίπρα που ο σοφός λαός θα τον οδηγήσει στην εξουσία, και πάλι δεν θα έχει πέσει από τον ουρανό. Εδώ σε αυτό το μπλογκ δεν είμαστε υπερ ούτε της "δημοκρατίας" (democracy οπως την αναφέρεις) ουτε της δημοκρατίας (άνευ εισαγωγικών). Αντίστοιχη θέση είχε και ο Μεταξάς επί του θέματος. Δες άρθρα μας επί του θέματος: http://theodotus.blogspot.gr/2013/02/blog-post_12.html http://theodotus.blogspot.gr/2013/01/blog-post_19.html http://theodotus.blogspot.gr/2012/04/hans-georg-gadamer.html και γενικά θα σου πρότεινα να δεις ολα με την ετικέτα Δημοκρατία για μια πιό σφαιρική εικόνα των θέσεων μας περί μαζικών πολιτευμάτων.

      Διαγραφή
    2. Αυτό που ακριβώς με λίγες λέξεις περιγράψατε είναι η κατάντια του ανθρώπου εις την δημοκρατία. Ο George Orwell, ο ίδιος ήτο αναρχικός, εφόσον ζούσε, μάλλον θα τον κάνουν οι σύγχρονοι φιλελεύθερο, θα κτυπούσε το κεφάλι εις τον τοίχο εις διαρκή επανάληψη, άμα έβλεπε τη σύγχρονη κατάσταση. Την κατάσταση όπου έχει γίνει ο κανόνας η διαρκή και ακούσια κοινοποίηση των προσωπικών δεδομένων με τη χρήση των μαζικών (πριν ήταν μόνο για μικρές ομάδες ανθρώπων, πχ τα πρώτα facebook των φοιτητικών αδελφοτήτων στις Η.Π.Α. από αυτά άντλησε ο Zuckenberg τις πληροφορίες για τη φάρσα, η οποία αργότερα τον ενέπνευσε να δημιουργήσει ένα, πρωτόγονο ακόμη, ενιαίο facebook.) κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Αυτό άμα το πάρει κανείς σε συνδυασμό με τα τηλέφωνα νέας τεχνολογία, τα smartphones, ή έξυπνα τηλέφωνα, που έγιναν επιτυχημένα λόγω της χρήσης των κοινωνικών μέσων μαζικής δικτύωσης όπου σε αυτά τα προγράμματα σύνδεσης πάντα τρέχουν συνδυάζονται με το G.P.S. (Global Positioning Satelite) ο κάθε άνθρωπος έχει πρόσβαση σε δεδομένα που οι ίδιοι οι χρήστες ανεβάζουν. Αυτό μου ήρθε από τη συνεχή εμμονή του τηλεφώνου μου να του συνδέσω το φατσοβιβλίο, το λογαριασμό που είχα εκεί το διέγραψα. Σημειωτέων το πρόγραμμα σύνδεσης δεν μπορεί να διαγραφεί.

      Το παραπάνω μπορεί να φαίνεται εκτός θέματος, αλλά εφόσον η πλειοψηφία των χρηστών αυτών θα είναι οι αυριανοί ψηφοφόροι, και αρκετοί ήδη ψηφίζουν εδώ και μερικά χρόνια, τι μπορεί κανείς να περιμένει από τις αποφάσεις τους; Θα είναι σώες και μελετημένες; Δεν το νομίζω. Η ιστορία δυστυχώς τείνει να συμφωνήσει με αυτήν τη διαπίστωση.

      Οι παλιοί ψηφοφόροι ήταν καλύτεροι; Όχι δεν ήταν, το παρών τους ενδιέφερε μόνο και μετά ήρθε το μέλλον.

      Η μόνη λύση είναι μία παραδοσιαρχία κατ' εμέ με ισχυρή την παρουσία της θρησκείας (ως το μόνο όργανο ικανό να προστατέψει την παράδοση, τα ήθη και την ηθική μας εν μέρει και τα έθιμα, μιας και υπάρχουν και καθαρά εθνικά έθιμα, εκτός άμα τα οικιοποιήσει) η ύπαρξη αριστοκρατίας για τα τοπικά θέματα, υπό την ηγεσία ενός, για τα κρατικά και διακρατικά θέματα, δεν ξέρω άμα συμφωνεί το σάιτ σε αυτό αλλά συμφωνεί στα περί της βιωσιμότητας του παρόντος συστήματος.

      -Νίκος.

      Διαγραφή
  5. Εγώ σταμάτησα να βρίζω τη δημοκρατία απ'την στιγμή που κατάλαβα ότι παγκοσμίως (κυρίως στη χώρα μας) κυριαρχεί ένα άλλο πολίτευμα. Λέγεται μασωνοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπέρα σας, προσπαθούμε να σας στείλουμε κόσμο μέσω λινκ.
    Θα θέλαμε όμως να μάθουμε κατα πόσο αυτό πετυχαίνει, αν έχετε την καλοσύνη απαντήστε μας με μήνυμα κάτω απο οποια αναρτηση.
    http://www.paratiritis.net/2013/11/8721/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πιο κοντινό πολίτευμα στη δημοκρατία άνευ εισαγωγικών μπορεί κανείς να πει ότι το έχει η Ελβετία, ένα κράτος με σύνταγμα κατασκευασμένο από τον Καποδίστρια όπου τα δημοψηφίσματα είναι εύκολα και συχνά ενώ κάθε πολίτης όταν εκπληρώσει τη στρατιωτική του θητεία παίρνει το όπλο... στο σπίτι του.
    Με ένα τέτοιο σύνταγμα και πολίτευμα τι διαφωνία έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Ελβετία είναι μια χωρα με μηδενικές απειλές από ξένες δυναμεις, με ομογενοποιημένο πληθυσμό και με υψηλότατο μέσω όρο IQ. Ταυτόχρονα ειναι μια χώρα που λόγω της ιδιαιτερότητας της ως το κέντρο των παγκόσμιων τραπεζών όλες οι δυνάμεις επιθυμούν να έχει πλήρη σταθερότητα και ασφάλεια. Δηλαδή είναι το ακριβώς αντίθετο της Ελλάδας σε όλα τα επίπεδα. Η Ελβετία δεν αποτελεί παράδειγμα επιτυχίας της δημοκρατίας ως πολιτεύματος, αλλά εξαίρεση σε έναν κανόνα διαρκών αποτυχιών και η εξαίρεση αυτή υφίσταται λόγω των ιδαιτεροτήτων της χώρας.

    Αλλά και υπό αυτές τις συνθήκες πέρα από μια απλή διατήρηση μια επιφανειακής σταθερής πορείας τι έχει επιτύχει το δημοκρατικό καθεστώς της Ελβετίας; Ήδη η Ελβετία έχει προδιαγράψει τον βιολογικό θάνατο του γηγενούς πληθυσμού της με 1,33 παιδιά ανα γυναίκα όταν κάτω από 2,05 σημαίνει αδυναμία διατήρησης του πληθυσμού.Στο 1.3 σημαίνει πως δεν υπάρχει η πιθανότητα ανάκαμψης ποτέ. Την ίδια ώρα η δημοκρατία στην Ελβετία επιτρέπει την ισλαμοποίηση της χώρας μέσω της λαθρομετανάστευσης. Εάν η δημοκρατία λειτουργεί όπως λες στην Ελβετία πως και απέτυχε στο να ασχοληθεί με το σημαντικότερο; Την ίδια την βιολογική συνέχιση του πληθυσμού της χώρας; Χρειάζεται να συνεχίσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή το έχω ψάξει αυτό, αυτά τα περί δυνατότητα επανάκαμψης δεν ισχύουν μόνο και μόνο για ένα λόγο: δεν ψάχνουν τα πόσα παιδιά σχεδιάζουν να κάνουν οι γυναίκες. Θα μου πείτε, ότι ισχύει αυτό που γράψατε και ναι ισχύει αλλά αρκετές φορές στο παρελθόν έχει διαψευσθεί με την ιδιότητα της έκπληξης. Άμα αυτό συμβεί στην Ελβετία: χλωμό το βλέπω όσο και εδώ.

      Ο λόγος είναι ένας: αυτός είναι η ηγεσία, στις δημοκρατίες αυτή εκλείπει. Άμα θέλει κάτι η ηγεσία μπορεί να το πιέσει-προπαγανδίσει-επιβάλει στους κατοίκους, το έκανε αυτό η βασίλισσα Βικτώρια της Αγγλίας με αποτέλεσμα να γιγαντωθεί ο αγγλικός πληθυσμός σε μία εποχή όπου ο ευρωπαϊκός συρρικνωνόταν σε διάστημα μόλις 60 περίπου ετών.

      Τώρα το άμα θέλει η ηγεσία μας να κάνει για αυτό, δεν το βλέπω, για την ακρίβεια η υπογεννητικότητα που συχνά ήταν και αντικείμενο πολλών λαϊκιστών δημοσιογράφων και αναφερόταν πολύ συχνά στα δελτία και στις πρωϊνές ενημερωτικές εκπομπές, έχει πλέον εξαφανισθεί από το σκηνικό της ενημέρωσης. Δεν το ακούς να συζητιέται από ανθρώπους στο δρόμο. Έχει ξεχαστεί, σα να έχει λυθεί ως δια μαγείας, η μήπως λύνεται με τη σταδιακή αλλαγή των κατοίκων τούτης 'δω της χώρας.

      Όσο πλέον ασχολείται με αυτό ο κόσμος άλλο τόσο ασχολείται η κυβέρνηση μας και η κυβέρνηση της Ελβετίας όσο και ο Ελβετικός λαός, δημοκρατία ισούται με παρακμή αυτό δείχνει η ιστορία, αυτό φαίνεται μιας και όταν ακόμα και άμεση προκαλεί πολλά προβλήματα και αδυνατεί να τα λύσει ίσως περισσότερα από ότι θα προκαλούσε η λιγόστευσή της.

      -Νίκος

      Διαγραφή
    2. Όσον αφορά τα στοιχεία που δίνει ο Θεόδοτος για την Ελβετία, συμφωνώ με τα περισσότερα, εκφράζοντας κάποιες επιφυλάξεις για 2 από αυτά :
      1. Όσον αφορά το ΙQ των Ελβετών το οποίο υποτίθεται είναι μεγάλο ενώ των Ελλήνων μικρό, υπάρχουν έγκυρες αλλά και αποδεκτές από την επιστημονική κοινότητα μετρήσεις που να αποδεικνύουν κάτι τέτοιο; Δεν απορρίπτω τον ισχυρισμό του Θεόδοτου, απλώς ρωτάω από πού πηγάζει αυτός ο ισχυρισμός.
      2. Όσον αφορά την απόρριψη της Ελβετικής δημοκρατίας με το σκεπτικό ότι αυτή δεν εξασφαλίζει τη βιολογική συνέχεια του ελβετικού λαού λόγω της μείωσης των γεννήσεων, δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να χρεωθεί στη δημοκρατία. Διότι και το σύστημα της Αρχαίας Σπάρτης οδήγησε σε τρομακτική μείωση τον αριθμό των Λακεδαιμονίων πολιτών : από περίπου 8.000 πολίτες που είχε η Σπάρτη τον καιρό των Περσικών Πολέμων, 150 περίπου χρόνια αργότερα είχε γύρω στους 1.500. Αυτή η μείωση δεν οφειλόταν στους συνεχείς πολέμους, γιατί η Αθήνα της ίδιας περιόδου, κατεξοχήν φιλοπόλεμη (περισσότερο φιλοπόλεμη από τη Σπάρτη) , δεν είχε σε καμία περίπτωση τέτοια δραματική δημογραγική κάμψη. Η μείωση του σπαρτιατικού πληθυσμού οφείλεται στις ιδιαιτερότητες του σπαρτιατικού συστήματος (ο Αριστοτέλης αναφέρει σχετικά).
      Συνεπώς κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί η μείωση του πληθυσμού να συνδέεται με συγκεκριμένο πολίτευμα.

      ΓΡΑΚΧΟΣ

      Διαγραφή
    3. Μετρήσεις του μέσου όρου του IQ των διαφόρων λαών γίνονται διαρκώς και από ιδρύματα και πανεπιστήμια. Οι Ελβετοί έχουν από το ανώτερο στην Ευρώπη, οι Έλληνες έχουν το κατώτατο (πιό κάτω και από τη Βουλγαρία). Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί είναι τόσο δυσκολοχώνευτο ότι αντικειμενικά οι Έλληνες είναι ηλίθιος λαος (με ευρωπαικά κριτήρια), όλο το σύγχρονο ιστορικό της Ελλάδος το αποδεικνύει άλλωστε. Μιλάμε για το λαό που εξέλεξε τον Jeffey, τον "κινέζο", και σε λίγο καιρό θα εκλέξει και τον Τσίπρα.

      Έγραψα πολλα ζητήματα γιατί η ελβετική δημοκρατία δεν μπορεί να εφαρμοσθεί στην Ελλάδα, αλλά και γιατί ακόμα αποτελεί μια επιφανειακή εξαίρεση στον καταστροφικό κανόνα της δημοκρατίας. Στην Ελβετία και κομμουνισμός να εφαρμοζόταν η χώρα θα παρέμενε σχετικά ένας παράδεισος. Γιατί; Διότι είναι θέμα λαού, ιδιαιτερότητας της Ελβετίας (η τράπεζα του πλανήτη), ασφάλειας απο εξωτερικές απειλές κλπ. Στην Ελλάδα ότι καθεστώς και να εφαρμοσθεί εκτός από μια πατριωτική πεφωτισμένη δεσποτεία είναι αδύνατον να λειτουργήσει. Δοκιμάσαμε σοσιαλισμό και τα κάναμε σα τα μούτρα μας, δοκιμάσαμε καπιταλισμό και επίσης σα τα μούτρα μας τα κάναμε, δοκιμάσαμε δημοκρατία και πήγαμε στο γκρεμό. Οι Έλληνες είναι ανίκανοι να αυτοκυβερνηθούν όπως καταδεικνύει η ιστορία, πόσω μάλλον να έχουν και πολίτευμα άμεσης δημοκρατίας (!) όπως πολλοί έχουν φτάσει να υποστηρίζουν.

      Το επιχείρημα "ναι αλλά και η Σπάρτη δε μπορούσε να κρατήσει το πληθυσμό της σε ικανά επίπεδα" μου θυμίζει το κλασσικό με τους νεοέλληνες όταν συζητάνε και λέει ο ένας "ο παπανδρέου έκλεβε τη χώρα" και απαντάει ο άλλος "και ο μητσοτάκης έκλεβε", λες και το πρώτο ακυρώνεται από το δεύτερο.

      Όταν εξετάζεις κάτι θα πρέπει να το εξετάζεις στο σύνολο του και βάσει των ιστορικών δεδομένων της εποχής του, όχι να βγάζεις συμπεράσματα παντελώς αυθαίρετα συγκρίνοντας ανόμια πράγματα. Κάνεις κβαντικά άλματα λογικής με τα όσα γράφεις για τη Σπάρτη

      Εν κατακλείδι η δημοκρατία απέτυχε καταστροφικά, επιφανειακά δείχνει να λειτουργεί στην Ελβετία, αυτό όμως είναι εξαίρεση του κανόνα και οι λόγοι ήδη εξηγήθηκαν δυο φορές.

      Δεν προτάχθηκε από το μπλογκ η υιοθέτηση του σπαρτιατικου μοντέλου. Έχουμε εκφράσει τις θέσεις μας περί μοντέλου πολιτικου σε προηγούμενα άρθρα. Και το πρώτο που θα είχε ως στόχο ένα πολιτικό μοντέλο για να είναι πατριωτικο και εθνικού χαρακτήρα θα ήταν η επιβίωση του έθνους. Ιστορικά μόνο Δεξιά καθεστώτα έχουν λάβει τέτοια μέτρα, τα δημοκρατικά νοιάζονται απλά για τους ψήφους.

      Διαγραφή
    4. Γεια σας. Θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη μου για τους Έλληνες και για το επίπεδο ΙQ. Πιστέυω ότι το μεγαλύτερο μειονέκτημα των Ελλήνων είναι καθαρά θέμα παιδείας και πολιτισμού. Στην Ελλάδα παρατηρείται το μοναδικό φαινόμενο του "ξερόλα". Ο μέσος Έλληνας μεγαλώνει με έναν γιγαντωμένο εγωισμό με αποτέλεσμα να νομίζει ότι μπορεί να κατακτήσει τα πάντα μόνο και μόνο λόγω εξυπνάδας και ταλέντου. Στην Έλλάδα είναι μοναδικό το ποσοστό αυτών που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους γιατί αυτό είναι η νόρμα. Έχουν αλλάξει τα κριτήρια αξιολόγησης των πάντων και το μόνο που δεν έχουμε είναι αξιοκρατία και αριστοκρατία. Στο εξωτερικό αν είσαι καλός προοδεύεις, στην Ελλάδα μόνο αν είσαι λαμόγιο. Στις περιπτώσεις όμως τις μεμονωμένες ατόμων που θέλουν να αναδειχτούν με την αξία τους, οι Έλληνες πραγματικά είναι άπιαστοι και ασύγκριτοι με όλους τους "έξυπνους" ευρωπαίους. Ο μέσος "έξυπνος" ευρωπαίος λειτουργεί αποδοτικά μόνο μέσα σε συγκεκριμένα και ελεγχόμενα πλαίσια. Αν έρθει αντιμέτωπος με μη συμβατικές καταστάσεις και προβλήματα, η φαινομενική εξυπνάδα εξαφανίζεται. Ο λόγος που ισχύει αυτό, κατά την γνώμη μου οφείλεται στην έστω και κουτσουρεμένη ελληνική γλώσσα που μιλάμε. Ακόμα και σε αυτή την μορφή, είναι το απόλυτο συγκριτικά με άλλες εγκεφαλικό software που υπάρχει. Αν μπορούσε να αναβαθμιστεί η παιδεία μας, και να επικρατήσει πολιτισμικά η αξιοκρατία, πραγματικά πιστεύω ότι δεν θα μπορούσαν ούτε τρίχα από...μας να αγγίξουν.
      Δεν μιλάω συναισθηματικά, ότι αναφέρω είναι προϊόν προσωπικής έρευνας(περιορισμένης βεβαίως).
      Επίσης η γνώμη μου είναι ότι εξαιρούντος του Μεταξά και του Καποδίστρια, ουδέποτε υπήρξαμε κάτι άλλο εκτός από πλήρως ελεγχόμενης κρατικής οντότητας.
      Όταν σε εκπαιδεύουν να είσαι σκλάβος, σε κρατούν αμόρφωτο, σε έχουν μονίμως σε διχασμό, σου στερούν την αξιοκρατία, σε οπαδοποιούν, και μόνο το γεγονός ότι βγάζουμε ακόμα ανθρώπους που κάνουν την διαφορά, για μένα είναι άθλος.
      Αν αναπνεύσουμε ποτέ ελεύθερα έστω και για μία γενιά, πιστεύω ότι από ουραγοί θα γίνουμε ηγέτες.
      Εγώ στην θέση "τους" θα είχα κάθε λόγο να φοβάμαι ελεύθερους Έλληνες.

      Διαγραφή
  9. To μεγαλύτερο πρόβλημα με την αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία είναι η κομματοκρατία.Η κομματοκρατία ήταν που διέλυσε την χώρα.Και αυτό φαίνεται στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, όπου δημιουργήθηκε το πελατειακό κράτος και καταστράφηκε η παραγωγική δύναμη της χώρας.Η κομματοκρατία υπάρχει ακόμη και σήμερα, που παρά την οικονομική κατάσταση του κράτους, βλέπουμε τον Μητσοτάκη να αδυνατεί να καθαρίσει το δημόσιο από τα λαμόγια που διατηρούν την γραφειοκρατία και επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό.Τα βλέπουμε και με τον Τσίπρα, που την μία λέει ότι θα καταγγείλει την δανειακή σύμβαση και θα καταργήσει όλους τους μνημονιακούς νόμους, και από την άλλη λέει ότι η αποχώρηση από το ευρώ θα είναι καταστροφική(ομιλία στο τέξας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το υπόδειγμα της Ελβετίας δεν είναι, κατά την γνώμη μου, τόσο η ασφαλής συνομοσπονδιακή της υπόσταση, αλλά η απόδειξη πως μικρές εθνικές οντότητες μπορούν να επιβιώσουν με σχετική αυτοδυναμία. Εάν υπήρχε ένα σύστημα εγγυημένης ασφάλειας ποιός θα ήταν ο λόγος αυτό το "κοινοτικό" σύστημα να μήν επικρατήσει παντού;
    Εάν μάλιστα περαιτέρω "εγονιμοποιείτο" και με ΝΕΕΣ ιδέες κοινωνικοπολιτικής ιδιαιτερότητας... νομίζω πως το αποτέλεσμα για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας θα ήταν συναρπαστικό!
    Τα πάντα εξαρτώνται από ένα σύστημα σφαλείας, που επί τέλους θα έχει ως προτεραιότητα το ευ ζην και όχι τις οικονομικές εξαπλώσεις που έλαβαν πρακτικά τέλος.
    Όσο για τον πληθυσμό, τον εγνώρισα ως μαθητής κάτω των 3 δις. Ο άνθρωπος είναι υπερενεργητικός και βλάπτει με την υπερεξάπλωσή του (Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και κατακυριεύσατε την Γην...) το περιβάλλον εντός του οποίου ζη, εκτός και εάν του αρκεί η εικονική ηλεκρονική πραγματικότητα για να καταστή ένα απολύτως εγκεφαλικό όν με βιομηχανοποιημένη χημικά ελεγχόμενη τροφή και ενσωματωμένες -από ποιούς άραγε-τσιποενδείξεις για την γενική του κατάσταση, εάν είναι αυτή η επιθυμία των νέων τότε ΟΚ.
    Είτε θα αποφασίσουμε πως ξεπεράσαμε τις φυσιολογικές ασφάλειες, είτε θα ρομποτοποιηθούμε υβριδικά στο μέλλον πλήρως, η ροπή προς την σωματική ακινησία είναι τεράστια και ζωικός προγραμματικός στόχος (το μεγαλύτερο αποτέλεσμα με την λιγώτερη προσπάθεια) και εξίσου τεράστιες είναι και οι κοινωνικοπολιτικές - ηθικές συνέπειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ο άνθρωπος είναι υπερενεργητικός και βλάπτει με την υπερεξάπλωσή του (Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και κατακυριεύσατε την Γην...) το περιβάλλον εντός του οποίου ζη"

      Περίεργο, τέτοιες βλακείες προπαγανδίζονται μόνο στους λευκούς πληθυσμούς.

      Διαγραφή
    2. Άμα θεωρείς την αύξηση του πληθυσμού επικίνδυνη, τότε πρέπει να την αντιμετωπίσεις με δίκαιο τρόπο.Δεν γίνεται, για παράδειγμα, η Ελλάδα να έχει την ίδια αντιμετώπιση με την Κίνα.Δεν μπορείς να λάβεις τα ίδια μέτρα και για τις δύο χώρες, γιατί είναι τελειως διαφορετικές περιπτώσεις.

      Η Κίνα έχει ένα πληθυσμό που ξεπερνάει το1 δις.Άμα βγει νόμος που θα επιτρέπει στην κάθε οικογένεια να αποκτάει μόνο ένα παιδί(μπορεί και να έχει βγει), τότε η Κίνα δεν θα κινδυνεύει από την υπογεννητικότητα, γιατί είναι ήδη πολύ μεγάλη πληθυσμιακά.

      Άμα πάρουμε τον ίδιο νόμο και τον εφαρμόσουμε στην χώρα μας, τότε το Ελληνικό έθνος θα καταστραφεί.

      Επίσης πρέπει να καταλάβουμε ότι η υπογεννητικότητα δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, αλλά Ευρωπαϊκό.Η λευκή φυλή πλήττεται από την υπογεννητικότητα ενώ ταυτόχρονα οι μουσουλμάνοι αυξάνονται επικίνδυνα επειδή τους το επιβάλει η θρησκεία τους.

      Όλα αυτά πρέπει να τα λάβουμε υπ' όψιν μας ώστε να καταλάβουμε τον επερχόμενο κίνδυνο που θα υπάρξει στο Έθνος μας τα επόμενα χρόνια.Αλλά και σε όλα τα Ευρωπαϊκα έθνη που αντετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.

      Ο υπογεννητικότητα σε συνδυασμό με την πολυπολιτισμική επιβολή, θα οδηγήσουν τα λευκά έθνη σε αφανισμό,καθώς και την λευκή φυλή.

      Το θέμα είναι, εμείς, οι εθνικιστές, πως θα αντιμετωπίσουμε αυτά τα προβλήματα;

      Διαγραφή
    3. Οι λευκοί πληθυσμοί προυποθέτουν την ευφυία και επομένως την κρίση, πως ο υπερπληθυσμός δεν αφορά αυτούς τους ίδιους αλλά όποιους τον παράγουν.

      Διαγραφή
    4. Προς τον Ρομαντικό εθνικιστή έχει βγεί νόμος στην Κίνα που απαγορεύει τις οικογένειες από το να κάνουνε παραπάνω από ένα παιδί, η κυβέρνηση επίσης επιδίδεται στο να κάνει εκτρώσεις σε γυναίκες που δεν τηρούν το νόμο είτε συναινούν είτε όχι. Εξαίρεση στο νόμο είναι άμα το πρώτο παιδί γεννηθεί κορίτσι, τους επιτρέπουν να κάνουν δεύτερο με την προϋπόθεση να βγει αγόρι, για αυτό το λόγο βρίσκονται πεταμένα μωρά σε κάδους συχνά τα οποία είναι δεύτερα παιδιά που δεν βγήκαν αγόρια. Η τιμωρία του ζευγαριού είναι ο χωρισμός και η μετακίνηση σε άλλους τόπους διαμονής ξέχωρα χωρίς γνώση του ενός και του άλλου για τους νέους τόπους διαμονής.

      Επίσης και αυτά που είπε ο ανώνυμος 10 Νοεμβρίου και αυτό που αναφέρατε εσείς (αυτά προωθούνται στους λευκούς) είναι απλά η αντιρατσιστική ατζέντα.

      Δεν έχω να πω τίποτα άλλο.

      Διαγραφή
    5. Την απομένη φορά apparatus criticus, ειλικρινά είναι πολύ απογοητευτικό να μην αντιλαμβάνεται ο ένας τα αυτονόητα που εννοεί ο άλλος και να εκτοξεύει χαρακτηρισμούς...
      Για... να το ψάξουμε λιγάκι περί της νεοελληνικής ψυχολογίας και τις αποσυνθετικές επιπτώσεις της.

      Διαγραφή
  11. Νομίζω πως πρέπει να αποσαφηνισθούν κάποια πράγματα για να μην υπάρχουν σκιές (ίσως λόγω πυκνής διατύπωσης).
    Ανήκουμε, ως ανθρώπινα όντα, σε ομόκεντρους κύκλους φυλετικών και κοινωνικών παραδόσεων.
    Ο μέγιστος κοινός μας κύκλος είναι η ανθρώπινη φυλή (που πχ θα υπερασπιζόμασταν όλοι από μια επίθεση εξωγηίνων), μετά η πατρίδα των κοινών μας επί εκατονταετίες προγόνων (με κάποια γλωσσικά, πολιτισμικά και θρησκευτικά κριτήρια- ακόμη και πριν τα όποια εθνικά σύνορα), ύστερα η όποια εντοπιότητά μας κλπ... έως τον κύκλο που κλείνει στην οικογένεια και τελικά στο ζευγάρι.
    Ως εταίροι του πρώτου κύκλου, νομίζω πως πρέπει να μας απασχολεί η υγεία του κοινού μας σπιτιού που είναι η γη μας.
    Εάν πχ στην Ιταλία κυνηγούν ασύστολα τα αποδημητικά και εμείς έχουμε ολικές απαγορεύσεις κάτι δεν πάει καλά, το ίδιο εάν στην Αδριατική οι Ιταλοί έχουν ολικές εναποθέσεις ανεπεξέργαστων λυμάτων και πχ οι Αλβανοί όχι, οι καμινάδες, τα πυρηνικά απόβλητα κλπ κλπ.
    Επομένως κάποια πράγματα ανήκουν στην συνευθύνη όλων προκειμένου να διευθετηθούν με δίκαιο τρόπο γιά την ζωή των πέριξ και πέραν πληθυσμών .
    Εδώ τίθεται επί τέλους η γενεσιουργός αιτία των προβλημάτων και η αποκάλυψή της. Γιατί πρέπει να ρυθμίζονται από μια κοινή αρχή αυτά; Είναι αυτό ζητούμενο αφού θα έχει και ασύμμετρες συνέπειες; (τοποθετούμεθα μετρητικά και λογικά υποτίθεται και παρακάμπτουμε τις όποιες άλλες σκοπιμότητες που είναι θέμα άλλης συζήτησης).
    Έτσι το ερώτημα καταλήγει να είναι (και θα το θέσω απλοικά για να μη πλατειάσω), πόσος πρέπει να είναι ο ζωτικός χώρος που έχει ανάγκη κάθε άνθρωπος και ευρύτερες ομάδες, προκειμένου να ζη με φυσιολογικές συνθήκες; (θα πρέπει να ορισθούν αυτές και αυτό δεν είναι θέμα οικονομίας τόσο, όσο φιλοσοφίας ζωής και βιο-ηθικής).
    Εδώ υπεισέρχεται μια ισχυρή παράμετρος, που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε και έχει σχέση με εσκεμμένες, ή άλλης κουλτούρας συμπεριφορές παραγωγής και διάχυσης πληθυσμών για εθνοπολιτικούς ή ειδικούς "εγωιστικούς" λόγους.
    Πολιτισμοί εξαφανίστηκαν επειδή δεν "πρόβλεψαν" την πληθυσμιακή τους συνέχεια, ή και περιορίσθηκαν γιά τους λόγους της προηγουμένης πρότασης (περίπτωση Κόσοβο κλπ).
    Πρέπει να υπάρχουν και να διατηρούνται ποικίλοι πολιτισμοί; (Πρέπει να διατηρούνται οι φυτικές και ζωικές ποικιλίες της φύσης, ή κρίνουμε α λα καρτ;)
    Τουλάχιστον εκ μέρους μου, η ανάδειξη των ανωτέρω έχει να κάνει με την ποιοτική σχέση του ανθρώπου στο περιβάλλον, τις διαφορετικές ιστορικές διαδρομές του και την διατήρηση της φύσης που τον κατεσκεύασε, τίποτε άλλο.
    Εάν η εύκρατη Ευρώπη δεν μπορεί να διατηρήσει τα ποιοτικά της κριτήρια, υπερασπιζόμενη τα σύνορά της και πρέπει να αντιγράψει την "εκκολαπτική" μέθοδο της Ασίας για να ισορροπήσει τους νέους πληθυσμούς... το αφήνω στην κρίση σας.
    ΥΓ
    Δεν αισθάνομαι ούτε και είμαι ρατσιστής, κάθε άλλο, θεωρώ μια Κινέζα εξ' ίσου ενδιαφέρουσα με μια γερμανοβόρεια, όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με τα εμπράγματα και εργασιακά δικαιώματα της βόρειας, που εάν δεν "προσέξει" κάποιοι θα κερδίσουν εις βάρος της. Είναι θέμα υποθηκοφυλακείων, ατομικών και συλλογικών, εκτός εάν καταργήθηκαν και δεν το γνωρίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ποιο απλο μια χωρα να δωσει κινητρα στους γηγενεις να κανουν παιδια ετσι ωστε να αυξησει τον πληθυσμο της με αποτελεσμα να εξασφαλισει την ομαλη συνταξιοδοτικη-ιατροφαρμακευτικη-επαγγελματικη-κοινωνικη συνεχεια της. Ναι δεν λεω ειναι λυση βαθους 20ετιας αλλα σιγουρα η πιο ενδεδειγμενη. Γιατι αραγε οι ευρωπαιοι ηγετες μας οταν μας ελεγαν οτι σε μερικα χρονια η Ε.Ε. θα χρειαζεται 145 εκ. νεους εργαζομενους δεν επελεξαν μια τετοια λυση, παρα τζογαρησαν τα ρεστα τους σε αφροασιατικες ορδες μονο και μονο για να μας λενε σημερα οτι ”υπαρχει προβλημα” οτι ”οι μουσουλμανοι δεν ομογενοποιουνται” οτι ”απαιτουνται περισσοτερα μετρα για την ασφαλεια των πολιτων”? Τοσο πολυ μας μισουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και το μίσος τους απέναντι μας ειναι τόσο απύθμενο που πραγματικά γίνεται δυσκολοχώνευτο και δυσνόητο.

      Διαγραφή
    2. Γιατί η αφότου αφήσεις φεμινίστριες να τρέχουν αμόκ, να προωθείται η καριέρα και η καλοπέραση από τα Μ.Μ.Ε. και έχεις βάλει και τέτοιους και στις βουλές, τους δίνεις άλλοθι τους αφήνει να κάνουν Μ.Κ.Ο. που είναι απυρόβλητοι νομικά, και έχεις εξαφανίσει τον αντίλογο.

      ΠΩΣ μπορείς κάποιος και να θέλει να αλλάξει τα πραττόμενα; είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον. αφότου οι χαρακτηρισμοί θα πέφτουν βροχή πριν καν αρχίσει το έργο του.

      -Νίκος

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια - και για το άρθρο και για τα σχόλια.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Βολταίρος, πνευματικός πατέρας της σύγχρονης "δημοκρατίας", έγραψε, στο "Φιλοσοφικό Λεξικό" του, ότι καλύτερα να έχεις να κάνεις με έναν παρά με τους τριακόσιους βουλευτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή