Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΤΟ 'ΚΑΤΕΧΟΝ'



Γράφει ο Ιωάννης Αυξεντίου

Μέχρι σήμερα στον Θεόδοτο, έχουμε αναφερθεί διεξοδικά στην αντι-παραδοσιακή δράση και στις ενέργειες για την ανατροπή  των θεμελίων του δυτικού πολιτισμού, από μέρους των υφιστάμενων πολιτικών εξουσιών, πολιτικών οργανώσεων και συνασπισμών, καθώς και των διαφόρων φανερών ή κρυφών ομάδων και κέντρων. Με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα, δεν είναι δυνατόν να μην αναφερθούμε στον ρόλο της σημερινής δικαστικής εξουσίας, αφού, πρακτικά, αυτή ορίζει και καθορίζει τις ζωές όσων δεν θέλουν να υποκύψουν, όχι στην 'νέα τάξη πραγμάτων', αλλά στην ''πρωτοφανή  αταξία  των  πραγμάτων''.

Ο μεγάλος Γερμανός  φιλόσοφος  του δικαίου Καρλ Σμιτ είχε δώσει τεράστια σημασία στην πολιτική και νομική ερμηνεία του «Κατέχον» (για την οποία έχουμε γράψει εδώ), δηλαδή εκείνης της μεταφυσικής υπόστασης που εμποδίζει την έλευση της οντολογικής ανομίας: το Κατέχον αντιπροσωπεύει, για τον Σμιτ, την διανοητικοποίηση της αρχαίας Χριστιανικής Αυτοκρατορίας, που με όλες τις αστυνομικές και στρατιωτικές δυνάμεις της επιδιώκει να επιβάλλει την ορθόδοξη  ηθική. Έγραφε ο Καρλ Σμιτ: «Πιστεύω στο 'Κατέχον': είναι για μένα ο μόνος δυνατός τρόπος για να κατανοήσουμε την χριστιανική ιστορία και να την βρούμε γεμάτη νόημα». Και  στην συνέχεια προσθέτει : «Κάποιος πρέπει να είναι σε θέση να αναφέρει το 'Κατέχον' για κάθε εποχή των τελευταίων 1948 χρόνων. Ο χώρος ουδέποτε υπήρξε κενός, αλλιώς δεν θα υπήρχαμε πλέον.»

'Αγιος Δημήτριος, Metropolitan Museum,NY
Μπορείτε να κατανοήσετε την βαρύτητα αυτής της δήλωσης; Και όμως, η καθημερινότητα εμποδίζει πολλούς να συνειδητοποιήσουν ότι αυτή την πορεία έχει πάρει ο δυτικός κόσμος, αφού απελευθερώνει και νομιμοποιεί συνεχώς και με πείσμα, όλες τις δυνάμεις της ανομίας: νομιμοποίηση των παραβατικών σεξουαλικών ηθών, ανατροπή  της ιεραρχικής  σχέσεως μεταξύ ανθρώπου και ζωικού βασιλείου, επιδίωξη ανάμειξης των ανθρωπίνων φυλών και εισβολή μη χριστιανικών πληθυσμών εντός των χριστιανικών επικρατειών, κατάργηση της θρησκευτικής αγωγής, ελεύθερη διάδοση ασέμνων εικόνων και παραστάσεων, μείωση των ποινών για τις εγκληματικές ενέργειες κλπ.

Ποια είναι λοιπόν η ουσία και ο βαθύτερος λόγος ύπαρξης του ΝΟΜΟΥ, σύμφωνα με τον μεγάλο δάσκαλο του δικαίου Καρλ Σμιτ; Να εμποδίζει την κατάλυση του 'Κατέχον', μη επιτρέποντας την νομιμοποίηση όλων εκείνων των πράξεων και δυνατοτήτων που έχουν ακριβώς αυτό τον σκοπό.

Φανταστείτε τις παρακάτω σκηνές, οι οποίες κάλλιστα θα μπορούσαν να συμβούν μέσα σε μία δικαστική αίθουσα:
 

ΣΚΗΝΗ  ΠΡΩΤΗ

Ληξίαρχος βρίσκεται στο ειδώλιο του κατηγορουμένου διότι, αρνήθηκε να παραλάβει το σύμφωνο συμβίωσης δύο ομοφυλοφίλων.

Πρόεδρος του δικαστηρίου: Γιατί αρνηθήκατε να  παραλάβετε αυτό το έγγραφο;

Ληξίαρχος: διότι δεν θέλω να νομιμοποιήσω μία αφύσικη συμβίωση.

Εισαγγελέας: Ο κατηγορούμενος να κηρυχθεί ΕΝΟΧΟΣ .

ΣΚΗΝΗ  ΔΕΥΤΕΡΗ

Πολίτης βρίσκεται στο ειδώλιο του κατηγορουμένου  διότι, καταφέρθηκε εναντίον  ξένων πληθυσμών που βρίσκονται στην Ελλάδα.

Πρόεδρος του δικαστηρίου: γιατί χρησιμοποιήσατε 'ρατσιστικούς' χαρακτηρισμούς έναντι αυτών των ομάδων;

Πολίτης: διότι δεν επιθυμώ την αλλοίωση της πολιτιστικής και θρησκευτικής ταυτότητας της Ελλάδας από αλλόθρησκους και αλλόφυλους  πληθυσμούς.

Εισαγγελέας: Ο κατηγορούμενος να κηρυχθεί  ΕΝΟΧΟΣ.
 
ΣΚΗΝΗ  ΤΡΙΤΗ

Χωρικός βρίσκεται στο ειδώλιο του κατηγορουμένου διότι σκότωσε ένα σκύλο.

Πρόεδρος του δικαστηρίου: Γιατί θανατώσατε αυτό το ζώο;

Χωρικός: Γιατί ο πάππους μου μου έμαθε ότι οι ιερές Γραφές λένε: «άρχετε των ιχθύων της θαλάσσης και των πετεινών του  ουρανού και πάντων των κτηνών και πάσης της γης και πάντων των ερπετών των ερπόντων επὶ της γης».

Εισαγγελέας : Ο  κατηγορούμενος να  κηρυχθεί  ΕΝΟΧΟΣ.

'Ο Πιλάτος νίπτει τας χείρας' Matthia Stomer,1600
Αυτά θα βλέπουμε από εδώ και στο εξής στα δικαστήρια εφόσον συνεχιστεί η αριστερόστροφη πορεία της κοινωνίας μας. (δείτε εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο επί του θέματος)

Εάν, όπως προαναφέραμε, η ουσία του Νόμου έγκειται στην προάσπιση του 'Κατέχον', τότε η μετανεωτερική δικαστική εξουσία δεν  εφαρμόζει τον Νόμο αλλά τον αντι-Νόμο (για την εσχατολογική ερμηνεία …  ο νοών νοείτω).             

Σήμερα υπάρχουν δύο στρατόπεδα που συγκρούονται: αυτοί που ακολουθούν τον  Νόμο  και αυτοί που ακολουθούν τον αντι-Νόμο.

Οι δικαστικοί λειτουργοί πρέπει να επανεξετάσουν τον ρόλο  τους, και να αντιληφθούν την ευθύνη που έχουν ως προς το άνοιγμα του δρόμου που θα οδηγήσει στην διαμόρφωση  αντινομιστικών κοινωνιών, δηλαδή, στην θεσμοθέτηση της γνωστικής ανατροπής.

Για εκείνους τους δικαστικούς που αποδέχονται αυτή την ευθύνη, δύο επιλογές υπάρχουν: να βγάλουν τις δικαστικές τηβέννους και να γίνουν δικηγόροι οι οποίοι  θα υπερασπίζονται  τον πολίτη που θα διώκεται από τον αντι-Νόμο ή να  αναζητήσουν ένα άλλο επάγγελμα με το οποίο δεν θα είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν τους κανονισμούς  που παράγει η μαζική δημοκρατία και η συνακόλουθη πνευματική παρακμή (επί αυτού δείτε ένα σχετικό άρθρο του Θεόδοτου)  

Εκτός  και  εάν  προτιμούν να αναλάβουν  τον  ρόλο  του  Πόντιου  Πιλάτου.

20 σχόλια:

  1. Kατι ασχετο:Χωρις την απειλη του πολεμου,και την ψυχολογια της προετοιμασιας και της προσμονης που αυτη συνεπαγεται,οι ανθρωποι θα εχαναν την δυναμικοτητα τους,θα γινονταν νωθροι,μαλθακοι και ακρως εγωκεντρικοι.Η κοινωνια θα εκυριαρχειτο απο τον ατομικισμο και την ηδονοθηρια,θα ωδηγειτο στον εκφυλισμο και θα διελυετο.'Ενγκελς-Μηπως γνωριζεις,απο ποιο εργο του Ενγκελς ειναι αυτο το κειμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι. Ο Μολτκε ειχε πει κατι παραπλησιο πάντως, πως χωρίς τον πόλεμο η ανθρωπότητα θα κατέληγε στον υλισμό. Κάτι που ασφαλώς ισχύει

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρον. Αλλά. Υπάρχει ένα μεγάλο «αλλά» εδώ όσο αφορά τη δομή και την πορεία της σκέψης σας, τουλάχιστον από τη δική μου σκοπιά και θεολογική ερμηνεία των πραγμάτων. Η σκέψη σας μοιάζει να είναι καθαρά ανθρωποκεντρική και ως εκ τούτου δυτική με την αρνητική έννοια του όρου. Δίνετε μεγάλη βαρύτητα στην πολιτική. Όμως δεν είναι οι άνθρωποι που κινούν την ιστορία ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο οι άνθρωποι αυτοί που κινούν την ιστορία του κόσμου. Το χάσμα μεταξύ Θεού και κόσμου - ανθρώπων δημιουργήθηκε στη δυτική σκέψη κατά τον Μεσαίωνα και δεν έχει σχέση με την ορθόδοξη οπτική του πράγματος. Στην ορθόδοξη προσέγγιση ο Θεός έχει άμεση σχέση με τον κόσμο και τα τεκταινόμενά του, δεν είναι αποκομμένος ο Θεός από τον κόσμο, αλλά επικοινωνεί διαρκώς μέσω των ακτίστων ενεργειών του. Δηλαδή η παρουσία του Θεού υπάρχει πάντα στον κόσμο, απλώς οι ακοινώνητοι δεν μπορούν να την διακρίνουν.

    Κάνετε το πολύ σοβαρό λάθος λοιπόν, κατά τη γνώμη μου, να κρίνετε βιαστικά όσα βλέπετε και υπερτονίζοντάς τα με πολύ ανθρώπινο πνεύμα. Είναι ένας πειρασμός εκ των δεξιών αυτός. Θα σας το πω αλλιώς με ένα παράδειγμα, ώστε να γίνω καλύτερα αντιληπτός. Η δική μου γνώμη, σύμφωνα με την θεολογική ερμηνεία που δίνω εγώ στην ιστορία και τα πράγματα, είναι ότι ο Χριστιανισμός επικράτησε επειδή το επέτρεψε ο Θεός να συμβεί. Δηλαδή ο Θεός κινεί την πορεία της ιστορίας. Σύμφωνα με τη δική σας όμως οπτική γωνία ο Χριστιανισμός επικράτησε διότι το επέτρεψαν οι αυτοκράτορες και η πολιτική που ακολούθησαν τότε.

    Εδώ είναι το σφάλμα σας και ελπίζω να το κατανοήσετε. Το σφάλμα σας είναι στην ερμηνεία της ιστορίας και του σκοπού της, καθώς και τη σχέση του Θεού με τα δημιουργήματά του (τους ανθρώπους). Σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνετε στα πολιτικά πράγματα, με τις πολιτικές που ακολουθούνται σήμερα το Ισλάμ και ο αντινομισμός θα επικρατήσει. Έτσι φαίνεται. Αυτό θέλετε να τονίσετε με λίγα λόγια και έχω παρακολουθήσει ότι το τονίζετε και σε παρελθόντα άρθρα σας. Έρχομαι όμως εγώ με τη σειρά μου από μια άλλη σκοπιά (την ορθόδοξη) και σας λέω ότι δεν θα επικρατήσει, παρότι αυτό φαίνεται ως επακόλουθο με τα μάτια και την περιορισμένη ανθρώπινη λογική, διότι πρωτίστως είναι ο Θεός αυτός που κινεί την ιστορία του κόσμου και δεν εμπαίζεται από καμία πολιτική και από κανέναν άνθρωπο. Το «κατέχον» ερμηνεύεται ως «η μεριά του Θεού». Οι προσευχόμενοι, οι ιερείς, οι πιστοί, οι μοναχοί και γενικά όσοι ασχολούνται με την αλήθεια και τη στηρίζουν στη ζωή τους, αυτοί είναι το «κατέχον». Αυτοί δημιουργούν την τάξη του Θεού. Δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με πολιτική, ειδικά την σημερινή, το κατέχον.

    Ελπίζω να έγινα αντιληπτός κύριε Αυξεντίου. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πολύ περισσότερο να τονίσω, ότι αν επιθυμείτε να ερμηνεύσετε ένα χωρίο της Γραφής, σίγουρα είναι προτιμότερο να προστρέξετε στις ερμηνείες των Πατέρων της Εκκλησίας και όχι σε έναν εθνικοσοσιαλιστή πολιτικό αναλυτή του 20ου αιώνα μ.Χ. Ειδάλλως όλη σας η θεώρηση, θεολογικά θα πάει χαμένη. Ελπίζω αυτό να το αντιλαμβάνεστε.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Απάντηση στον Ιωάννη Ένοχο : το μπλογκ μας είναι πολιτικό άρα γράφει για πολιτικά θέματα και μεταφυσικά, αλλά όχι για αυστηρώς θεολογικά και δογματικά θέματα, δεν αυτός ο ρόλος του Θεόδοτου. Τι είναι το Κατέχον κανείς δεν το γνωρίζει, ούτε οι Πατέρες της εκκλησίας. Μόνον υποθέσεις υπάρχουν. Εμείς γράψαμε την πολιτική και νομική ερμηνεία του Κατέχον(αυτό το τονίζουμε στο άρθρο)και όχι τη θεολογική, που το ξαναλέω δεν την γνωρίζει κανείς. Τέλος , η ορθόδοξη εκκλησία (=με την ευρύτερη έννοια) είναι καλό να αποκτήσει μία πολιτική θεωρία και μία κοινωνιολογική επιστήμη, διαφορετικά δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τις αντι-παραδοσιακές δυνάμεις.(εάν η εκκλησία είχε πολιτική θεωρία δεν ψήφιζε ο λαός τον Τσίπρα ή τον Μητσοτάκη. Και μην ξεχνάτε ποτέ ότι: «Συν Αθηνά και χείρα κίνει». Με άλλα λόγια, όταν θα είσαι άρρωστος θα κάμεις μεν την προσευχή σου, αλλά θα πας και στον γιατρό ή όχι;

      Διαγραφή
    2. Το blog σας καλά κάνει και είναι πολιτικό. Δεν το κρίνω εγώ αυτό. Όμως εσείς εμπλέκετε σε κάθε σας σχεδόν άρθρο χωρία της Γραφής. Όπως επίσης εμπλέκετε και αιρέσεις όπως τον γνωστικισμό, τους καθαρούς και γενικότερα τον αντινομισμό. Ή μήπως κάνω λάθος; Τα χωρία της Γραφής και οι αιρέσεις είναι και έχουν σχέση με θεολογία αγαπητέ, όχι με πολιτική ιδεολογία. Πρώτα προηγείται η θεολογία ως θεωρία και μετά η πολιτική ως πράξη. Αυτό είναι ένα αντικειμενικό γεγονός, όχι υπόθεση δική μου ή δικιά σας. Την θεολογική ερμηνεία του Κατέχον δεν την γνωρίζουν οι Πατέρες υποστηρίζετε, αλλά την πολιτική του ερμηνεία την γνωρίζει ο Καρλ Σμιτ; Σοβαρώς τώρα; Σε κανέναν αγράμματο νομίζετε ότι απευθύνεστε με τέτοιου είδους σοφίσματα; Εσείς είστε αντιπαραδοσιακός με αυτά που υποστηρίζετε, όχι η Εκκλησία.

      Το τελευταίο σας επιχείρημα, ειλικρινώς δεν το κατάλαβα. Στο γιατρό θα πάω αν έχω μία πολλή σοβαρή ασθένεια. Τότε θα πάω στο γιατρό. Τώρα, τι σχέση έχει ακριβώς το αν εγώ θα πάω στο γιατρό ή αν θα κάνω ή όχι προσευχή με αυτά που σας έγραψα παραπάνω στα σχόλια; Ειλικρινά, δεν κατανοώ τη σύνδεση. Θεωρώ ότι με το τελευταίο σας επιχείρημα ρίξατε σημαντικά το επίπεδο της συζητήσεως.

      Επαναλαμβάνω όμως, ότι ενώ κι εγώ βλέπω τα φαινόμενα που αναφέρετε, δηλαδή μία τάση προς τον αντινομισμό και το δαιμονικό (φεμινισμός, ελεύθερα ήθη κλπ.), έχω ταυτόχρονα στο νου μου ότι ο Θεός κινεί την ιστορία και ότι είναι πάντα σε σχέση με τους ανθρώπους. Εσείς απλώς υπερτονίζετε την πλευρά του αντινομισμού, δεχόμενος τον πειρασμό εκ των δεξιών. Δεν οδηγεί πουθενά αυτό, ούτε θα βρεθεί λύση μέσω της σύγχρονης πολιτικής σε αυτά τα θέματα. Η πολιτική είναι αδιέξοδο.

      Διαγραφή
  5. Σε παραπέμπω στο άρθρο του θεόδοτου http://theodotus.blogspot.gr/2013/05/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς Ιωάννη Ένοχο

    Για ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΛΕΤΗ επί τού θέματος, εδώ, εδώ κι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα ήθελα να πω στον Ιωάννη Ένοχο ,επειδή αναφέρεται στην ερμηνεία των Γραφών,ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας ερμήνευσαν την Αγία Γραφή με ως επί το πλείστον εβραϊκό-ιουδαϊκό τρόπο παρότι οι ελληνικές σπουδές τους ,τους άνοιγαν και άλλες διόδους για να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα του Ευαγγελίου.Είναι μεγάλη κουβέντα γιατί το έκαναν αυτό.Άρα μην κρίνετε αγαπητέ όσους ερμηνεύουν διαφορετικά τις καταστάσεις.Πρέπει να βλέπουμε και πέρα από αυτούς και συγκεκριμένα την παλαιοδιαθηκική θεώρηση των πραγμάτων που έκαναν.Αυτήν την θεώρηση και ερμηνεία έκαναν και έδωσαν αντίστοιχα κάποιοι άλλοι, και κυβερνούν την υφήλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προμηνύεται ενδιαφέρουσα η έκβαση της συζήτησης. Για πείτε μας λοιπόν αγαπητέ, γιατί οι Πατέρες ερμήνευσαν με ιουδαϊκό τρόπο τις Γραφές; Αν είναι να απαντήσετε με ανεδαφικά συνωμοσιολογικού τύπου επιχειρήματα όπως για να επικρατήσουν οι Εβραίοι στην υφήλιο και να κυριαρχούν, καλύτερα μην μπείτε στον κόπο καν. Αλλά θα ήθελα να διαβάσω το σκεπτικό σας.

      Διαγραφή
  8. Που είναι ο κύριος Αυξεντίου να μας εξηγήσει τι έχουμε εδώ; Κύριε Αυξεντίου διαβάζετε τα σχόλια; Αμφισβητεί ο παραπάνω σχολιαστής την Παλαιά Διαθήκη λόγω του ότι οι Ιουδαίοι προφήτευσαν τον Χριστό; Μάλιστα. Δεν έχουμε γνωστικισμό εδώ; Εδώ έχετε να ισχυριστείτε κάτι, ή μήπως πάλι θα ισχυριστείτε εντελώς αντιπαραδοσιακά ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας έδωσαν λάθος ερμηνείες και τις σωστές τις έδωσαν οι εθνικοσοσιαλιστές του 20ου αιώνα; Για αυτό σας λέω, για ποιο γνωστικισμό μιλάτε; Γνωστικισμός μπορεί να υπάρξει και εκ των δεξιών σας εξηγώ, όχι μόνο εξ αριστερών. Αν δεν κάνω και πάλι λάθος , σε κάθε σας άρθρο μέμφεστε τον γνωστικισμό και τα κακά που επέφερε. Και συμφωνώ. Έτσι είναι πράγματι. Να σας υπενθυμίσω μόνο ότι οι γνωστικοί που διαρκώς μέμφεστε (Μαρκίων π.χ.) αμφισβητούσαν και απέρριπταν την Παλαιά Διαθήκη. Λοιπόν, προσέξτε μήπως πάνω στην σεβαστή κατά τα άλλα προσπάθειά σας να θίξετε την αίρεση, δημιουργείτε την αίρεση χωρίς να το αντιλαμβάνεστε.

    Τι κάνουμε λοιπόν; Πετάμε την Παλαιά Διαθήκη επειδή ο Χίτλερ με την ιδεοληψία του ήταν αντισημίτης και πίστευε σε θεωρίες συνομωσίας ότι οι Εβραίοι κυβερνούν τον κόσμο όπως γράφει ο ανώνυμος στο παραπάνω του σχόλιο; Εγώ από τη μεριά μου, δεν σας πω τι θα κάνετε και σε τι θα πιστέψετε ή τι θα επιλέξετε. Αν το κάνετε όμως αυτό, σημαίνει ότι τοποθετείτε μια ανθρώπινη ιδεολογία (και τι ιδεολογία...) πάνω από την θεία τάξη του Ουρανού. Μούφα παράδοση πουλάτε δηλαδή. Σκέτος μοντερνισμός και νεωτερισμός. Αλλά δεν νομίζετε κι εσείς ότι είναι λίγο αστείο, από τη μία εσείς να μέμφεστε τον γνωστικισμό που απέρριπτε την Π.Δ., και από κάτω στα σχόλια οι αναγνώστες σας να είναι γνωστικοί και να μην το έχουν αντιληφθεί; Τα κενά είναι πολλά και χτυπητά. Αλλά ας μην το συνεχίσω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν...

      Πρώτον, μας κούρασες και πιο συγκεκριμένα κούρασες εμένα τον διαχειριστή που είμαι υποχρεωμένος να διαβάζει τα σχόλια που γράφεις.

      Δεύτερον, επειδή σχολιαστές στο μπλογκ διαφωνούν μαζί σου αυτό δε σημαίνει πως οι αρθρογράφοι του μπλογκ ταυτίζονται με τους σχολιαστές ή είναι υπεύθυνοι για τα διάφορα σχόλια που γράφονται.

      Τρίτον, επειδή κάποιοι για ιδεολογικούς/θρησκευτικούς λόγους απορρίπτουν την Παλαιά Διαθήκη και επειδή μερίδα γνωστικών απέρριπτε την Παλαιά Διαθήκη αυτό δεν κάνει τους πρώτους γνωστικούς. Να κάνουμε μια παρομοίωση για να σου είναι ευκολότερα κατανοητό. Οι μουσουλμάνοι δεν τρώνε χοιρινό. Οι χορτοφάγοι δεν τρώνε χοιρινό. Οι χορτοφάγοι ωστόσο δεν είναι μουσουλμάνοι και δεν ταυτίζονται με τους πρώτους. Κατανοητόν;

      Τέταρτον, η θρησκευτική πίστη είναι προσωπικό θέμα. Το τι θεωρείς εσύ παράδοση ή Παράδοση δεν σημαίνει πως αντιπροσωπεύει τους πάντες. Οπότε χαλάρωσε λιγάκι διότι οδηγείς το όλο θέμα στα όρια της γελοιότητας.

      Πέμπτον, εάν στα σοβαρά πιστεύεις πως δεν υπάρχει ενεργή ιουδαϊκή συνομωσία καλό θα είναι να σταματήσεις να διαβάζεις το παρόν μπλογκ καθότι εδώ είμαστε ολοι «συνομωσιολόγοι» που όχι απλά αναγνωρίζουμε την ύπαρξη της προαναφερθείσας συνομωσίας αλλά και την θεωρούμε από τα μείζονα προβλήματα της ανθρωπότητας, του χριστιανισμού και της λευκής φυλής.

      Αυτά τα ολίγα.

      Εκ της Διαχείρισης.

      Διαγραφή
    2. Άραι μάραι Κουκουνάραι.

      Ούτε δεξιός είσαι, ούτε αντίληψη έχεις ποιά η διαφορά σε φιλοσοφικό επίπεδο μεταξύ Αριστεράς και Δεξιάς, ούτε τίποτα.

      Ένας τυπικός θρησκόληπτος νεοδημοκράτης είσαι που ανακάλυψε το διαδίκτυο και μας κουβαλήθηκε εδώ από τις ηλίθιες ιστοσελίδες της ΝΔουλας τύπου antinews κλπ.

      Υπάρχουν εκατομμύρια σαν και εσένα, απλά έχουν το προτέρημα να μην έχουν ψευδαισθήσεις ότι είναι διανοούμενοι.

      Αλλά ας τα δούμε αναλυτικά.

      Ήδη από τα πρώτα άρθρα μας στο μπλογκ έχουμε επεξηγήσει την ουσιώδη διαφορά μεταξύ Αριστεράς και Δεξιάς. Η πρώτη πιστεύει στην ισότητα και στην εξισοποίηση των ανθρώπων, η δεύτερη πιστεύει στη φυσική ανισότητα τους και στην ιεραρχική και οργανική δομή της κοινωνίας.

      Είτε σ' αρέσει είτε όχι, ο Εθνικοσοσιαλισμός ανήκει στις ιδεολογίες της Δεξιάς και όχι της Αριστεράς καθότι ο απώτερος σκοπός του είναι η δημιουργία μιας ιεραρχικής και οργανικής κοινωνίας και στη δημιουργία μιας νέας ελίτ που θα άρχεται αυτής της κοινωνίας και θα αντικαταστήσει τον "απαλό κομμουνισμό" της δημοκρατίας.

      Εάν γνώριζες πολιτική ιστορία και κατανοούσες τα όσα προανέφερα εδώ θα ήσουν σε θέση να αντιληφθείς γιατί ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι αριστερή ιδεολογία. Αλλά καθότι Νεοδημοκράτης δηλαδή ένα άτομο που στερείται κάθε είδους ιδεολογίας και αναμένει από το κόμμα να του πει τι πιστεύει (πχ «μεσαιος χώρος», «κοινωνικός φιλελευθερισμός», «κεντροδεξιά»), κατάπιες την τελευταία αρλούμπα που του ξεφούρνησαν οι «διάνοιες» της ΝΔουλας. Ότι δηλαδή η διαφορά Αριστεράς και Δεξιάς έγκειται στο μεγάλο ή μικρό κράτος. Οπότε Φασισμός & Εθνικοσοσιαλισμός είναι αριστερές ιδεολογίες και κατά συνέπεια μπορούμε λογικά να υποθέσουμε πως οι αναρχικοί που θέλουν την κατάλυση του κράτους είναι δεξιοί…(!)

      Αυτή η κοτσάνα έχει τις ρίζες της όχι στην ευρωπαϊκή πολιτική σκέψη, αλλά στις κομματικές διαφορές μεταξύ Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικάνων στις ΗΠΑ. Αλλά αυτά συμβαίνουν όταν δεν έχεις ιδεολογία αλλά απλά κόμμα (ΝΔ) προς αναζήτηση ιδεολογίας.

      Η ιδέα της Παράδοσης δεν είναι πάντα συνδεδεμένη με την παράδοση. Εάν είχες κάποια βασική γνώση της Traditionalist School όπως αυτή εκφράστηκε από Guenon, Evola, Schuon, Nasr θα αντιλαμβανόσουν πως Παράδοση δεν είναι να βάφεις αυγά το Πάσχα. Αλλά όταν η αναγνωστική σου δίαιτα περιορίζεται στις "Προφητείες του Παϊσιου" είναι αδύνατον να αντιληφθείς τέτοιες έννοιες.

      Οι άνθρωποι που θεωρούν πως δεν υπάρχουν συνομωσίες στην ιστορία με απώτερο σκοπό πολιτικές ή και άλλες αλλαγές είναι απλά διανοητικά ηλίθιοι ή ουδέποτε άνοιξαν ένα βιβλίο στη ζωή τους.

      Άτομα σαν και εσένα είναι ο λόγος που η χώρα αφέθηκε στην καταστροφική μανία της Αριστεράς εδώ και δεκαετίες. Διότι ποτέ δεν αντέταξαν κάποια σοβαρή πολιτική θέση, πέρα από βλακώδη κομματικά και θρησκόληπτα συνθήματα.

      Θεώρησε τον εαυτό σου permabanned από το μπλογκ.

      Διαγραφή
  9. Θεόδωρος Λάσκαρης : Προς όλους τους ενδιαφερόμενους, μήπως επιτέλους καταλάβουν κάτι, διαβάστε το άρθρο του Θεόδοτου : ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΟΣΜΟ ΚΟΙΜΑΣΤΕ; ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιτρέψε μου Θεόδοτε μία εκ νέου απάντηση μου στον Ιωάννη Ένοχο.
    Πρώτον: Μην αναζητείτε τον κ.Αυξεντίου φίλτατε.Δεν είναι γονέας μου για να με μαλώσει.
    Δεύτερον:Δεν είμαι υποχρεωμένος να δέχομαι την Παλαιά Διαθήκη ή τουλάχιστον όλη την Παλαιά Διαθήκη.Δεν χρειάζεται να έχει κάποιος μεγάλη αντιληπτική ικανότητα για να καταλάβει ότι αυτό το «ιερό» βιβλίο προάγει τη βία. Ο Πίτερ Ουστίνοφ είχε πει κάποτε σε μια συνέντευξή του ΄΄Η Παλαιά Διαθήκη είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα βιβλία του κόσμου, διότι προπαγανδίζει το φόνο, τη βία, την εκδίκηση, το βιασμό των αντιπάλων, τη δουλεία, κ.λ.π. με εντολές του Θεού΄΄. Ο κοινωνιολόγος Αλέξανδρος Σωτηρίου διαπιστώνει ότι ΄΄Η Παλαιά Διαθήκη δεν διακρίνεται για την ανοχή της και την αγάπη της για τον ξένο, τον άλλο και συχνά ενσπείρει τον φόβο και τον τρόμο στους πιστούς και δίνει υποδείγματα βίαιης συμπεριφοράς και μίσους του Θεού προς τους ανθρώπους΄΄ Ελευθεροτυπία 15.3.2005.Στο Δευτερονόμιον 75-1 205-15 γράφει ενδιαφέροντα πράγματα πάνω στα προηγούμενα. Έχουν άδικο οι δύο προαναφερθέντες; Συνωμοσιολόγοι και αυτοί; Ο κόσμος δεν καταλαβαίνετε ότι κινείται μέσα από θρησκευτικά δόγματα της Παλαιάς Διαθήκης ;Ρίξτε μια ματιά εδώ(ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ 'Δευτερονόμιον' (Ζ1-6)Λευιτικό Κεφάλαιο ΚΕ Στίχοι 44-46) Ιησούς Ναυή κεφ.15). Χρειάζομαι τους Πατέρες να μου τα εξηγήσουν; Συνεχίζω. Η Παλαιά Διαθήκη περιγράφει την ιστορία των Εβραίων, αναλισκόμενη σε ένα πλήθος ενεργειών ,απόψεων και γεγονότων που τους αφορούσαν και συνέβαλαν στη θεμελίωση της εθνική τους ταυτότητας. Δεν την περιγράφει; Άλλο βιβλίο διαβάζω; Οι Εβραίοι φρόντισαν να ανακηρύξουν και να έχουν στην Βίβλο της πίστεως τους κείμενα που ταυτόχρονα υπάρχουν και στην Παλαιά Διαθήκη των χριστιανών. Τους χριστιανούς τι τους ενδιαφέρουν όλα αυτά περί των Ισραηλιτών;;; Συν τις άλλοις με το να μαθαίνουμε την ιστορία ενός άλλου λαού συνδέοντας την θρησκεία, ασυναίσθητα συνδέουμε την "καταγωγή" του Θεού με τον λαό αυτό.Και μετά ο Θεός του Ισραήλ και ο Θεός του Ισραήλ,λες και οι άλλοι λαοί στο… ξέρετε τι . O Θεός είναι Θεός όλων των λαών! Προσπαθώ να βρω την πηγή αυτής της λανθασμένης αναφοράς. Ποιος να φταίει, ποιος να φταίει;
    Και όταν δεχθεί βέβαια κάποιος την "καταγωγή" αυτή, τότε μπορεί να μιμηθεί τον λαό της καταγωγής σε διάφορα θέματα και καταστάσεις χρησιμοποιώντας αναφορές της ιστορίας του λαού ως παραδείγματα που μπορεί να μετατραπούν σε επιχειρήματα πειθούς και παραβλέποντας την ιστορία του δικού του λαού. «Ξύστε» την λέξη χριστιανός και θα δείτε τι βγαίνει από κάτω! Μετά δείτε το κατάντημα των Ελλήνων. Αυτά παθαίνεις όταν συνεχίζεις την ιουδαϊκή παράδοση και όχι την διδασκαλία του Χριστού και των προγόνων σου. Δεν καταλάβατε τι εννοώ;
    Μετά θα μου πείτε ΄΄Η απόρριψη της Π. Διαθήκης είναι αίρεση!΄΄ Ο ίδιος ο Χριστός την απέρριψε εμείς οι χριστιανοί την «λιβανίζουμε». Ο Ιησούς ξεκάθαρα διαφοροποιείτε από το ιουδαϊκό πνεύμα, θα σας απαντήσω. Γιατί είναι τόσο δυσκολονόητα αυτά;
    Τρίτον: Όσον αφορά τους Πατέρες ,ο Ν. Τωμαδάκης, καθηγητής της Βυζαντινής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών λέει για αυτούς ¨Οι Πατέρες αν και σπούδασαν ελληνικά, είχαν εβραϊκή σκέψη. Ο Βασίλειος και οι άλλοι μεγάλοι Πατέρες εσπούδασαν βεβαίως λαμπρά ελληνικά εις τας ελληνικάς σχολάς των Αθηνών και της Ανατολής άλλη επήρρεια του εβραϊκού πνεύματος επ'αυτών υπήρξε βαθεία". Νικ. Τωμαδάκης, "Εισαγωγή εις την Βυζαντινήν Φιλολογίαν", τ. Α, Αθήνα 1956,σελ 25.Για να σας δείξω όλα αυτά τα χωρία από αναλύσεις των Πατέρων χρειάζομαι αρκετό χρόνο και αυτήν τη στιγμή δεν τον διαθέτω.
    Τι είπατε; Είμαι αγνωστικιστής-αιρετικός-συνωμοσιολόγος; Εάν η διαφοροποιημένη σκέψη, κρίση, άποψη ο προβληματισμός χωρίς παρωπίδες και άκρατο δογματισμό που μαντρώνει τους πιστούς, συνιστούν σφάλματα, ναι είμαι!
    Ευχαριστώ τον Θεόδοτο για την φιλοξενία
    Α.Τσάβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δείτε,αν δεν είδατε και βγάλτε συμπεράσματα.Οι δύσπιστοι να δουν με μεγαλύτερη προσοχή!
    https://www.youtube.com/watch?v=PQe0GaNrRIk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς Ιωάννη Ένοχο (ξανά, διότι οι υπεσύνδεσμοι σε πιο πάνω σχόλιό μου, είναι - για μια ακόμη φορά - ανενεργοί)

    Για ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΛΕΤΗ επί τού θέματος,

    http://theodotus.blogspot.gr/2016/06/blog-post.html

    http://theodotus.blogspot.gr/2015/06/blog-post_19.html

    https://www.lectores.gr/2012/09/%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CF%89%CE%BC%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7/

    https://www.lectores.gr/wp-content/uploads/2012/09/%CE%98%CE%B5%CE%AF%CE%B1_%CE%9A%CF%89%CE%BC%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B1_%CE%A3%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "ΝΕΜΕΤΩΡ"

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00002 ] [ 2009.10.24 24:00 ]

    ΤΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "ΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ" ΚΑΙ Η ΑΠΟΡΡΕΟΥΣΑ ΝΟΜΙΚΗ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΕΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΟΝΤΑΣ ΒΙΑΙΩΣ ΔΕΚΑΤΡΙΑ (13) ΝΟΜΙΚΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΤΕΡΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΙΣΑΝΔΡΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΡΑΝΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΜΟΡΦΗΣ Ή ΤΡΙΠΡΟΣΩΠΗΣ ΕΝΤΟΜΟΕΙΔΟΥΣ ΕΚΑΤΑΙΑΣ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΟ ΟΛΕΘΡΙΟ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΠΑΥΣΗ ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑΣ ΠΑΥΣΗ ΤΕΧΝΟΓΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΓΟΝΙΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ

    http://nemetwr.pa-sy-a.gr/2009/10/24/24-00/pa-sy-a_nemetwr_2009-10-24_24-00.htm#plohgos_05

    ΑπάντησηΔιαγραφή