Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Η ΚΟΙΝΟΚΤHΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

               
Γράφει ο Ιωάννης Αυξεντίου


Σε προηγούμενο άρθρο του Θεόδοτου, είχαμε παρουσιάσει την ανάλυση του κομμουνιστικού μανιφέστου, χρησιμοποιώντας τα φιλοσοφικά και ανθρωπολογικά εργαλεία της Παραδοσιακής Δεξιάς, μία εργασία που ίσως να μην έχει γίνει ούτε στο εξωτερικό.

 Επιστρέφουμε πάλι σε αυτήν την εργασία, για να επισημάνουμε ένα ιδιαίτερο σημείο του κομμουνιστικού μανιφέστου, το οποίο οι διάφοροι αριστερίζοντες ή προοδευτικοί αναλυτές, το ''περνάνε στα γρήγορα'' ή προσπαθούν να το καλύψουν με διάφορες δαιδαλώδεις και ομιχλώδεις αναλύσεις. Αναφερόμαστε στο ζήτημα της κοινοκτημοσύνης των γυναικών: «Ο Μαρξ, με την δικαιολογία ότι κάποιοι από τους αστούς απατούν τις γυναίκες τους (λες και αυτό δεν συμβαίνει και στις τάξεις των προλετάριων) καθώς και στο ότι στην κοινωνία υπάρχει η πορνεία, προτείνει: να αντικατασταθεί η ανεπίσημη κοινοκτημοσύνη των γυναικών (δηλαδή το ότι κάποιοι αστοί ξελογιάζουν ο ένας την γυναίκα του άλλου) με μία επίσημη κοινοκτημοσύνη των γυναικών.» Αργότερα, με την έλευση της σχολής της Φρανκφούρτης, αυτές οι ελευθεριακές απόψεις, απέκτησαν μεγαλύτερη σαφήνεια και πιο δομημένο θεωρητικό υπόβαθρο.
Είχαμε λοιπόν σημειώσει ότι παρόμοιες απόψεις, μόνον στις αρχαίες γνωστικές σέκτες συναντάμε: «Πράγματι, είναι σαν κάποιος να διαβάζει τα κείμενα του γνωστικού Επιφάνη τον 2ο αιώνα μΧ, ο οποίος παραπονιόταν γιατί: «….ο μίαν αγόμενος εχέτω, δυναμένων κοινωνείν απάντων, ώσπερ απέφηνε τα λοιπά των ζώων» δηλαδή: «αυτός που πείρε μία γυναίκα την διαφυλάττει, ενώ όλοι θα μπορούσαν να τις είχαν από κοινού, όπως δείχνουν ότι κάνουν τα άλλα ζώα.» 

 Αν τώρα σε κάποιον έλθουν στο μυαλό οι Πλατωνικές θεωρίες κοινοκτημοσύνης, ας μην συγχέει τα πράγματα, διότι αυτός αναφερόταν μόνον στους στρατιώτες (φύλακες), οι οποίοι στο σύστημα του δεν έπρεπε να ασχολούνται με τις ευθύνες της οικογένειας, ούτε να είναι συναισθηματικά δεμένοι με συγκριμένα πρόσωπα, αλλά  να είναι εξολοκλήρου αφιερωμένοι στα άσκηση της πολεμικής τέχνης και στην υπηρεσία της Πόλεως. Ο Πλάτων λοιπόν δεν μίλησε για κοινοκτημοσύνη των γυναικών μεταξύ των πολιτών των άλλων τάξεων, πλην όπως είπαμε των φυλάκων.

H διάλυση-απορρόφηση του ατομικού εγώ
Αυτή λοιπόν η Μαρξιστική οπτική έχει ιδιαίτερη σημασία διότι μαρτυρεί, μία βασική κατάσταση που είναι χαρακτηριστική της αιρετικής γνωστικής οντολογίας: Την επιθυμία της ισότητας, δηλαδή, την αρχαία και άσβεστη γνωστική απόρριψη της περιορισμένης κατάστασης, μία κατάσταση έντασης (η ποία βιώνεται από όσους δεν έχουν ερωτική σχέση με τον Δημιουργό) διότι το ατομικό εγώ, ως δημιούργημα, δεν μπορεί να είναι το Όλον. Μόνον αρνούμενο ως Εγώ, θα μπορέσει να επιστρέψει στην τέλεια ενότητα του γνωστικού ''πληρώματος'', θα σταματήσει να είναι μέρος και θα επιστρέψει να είναι Ολότητα. Η αποδόμηση της ατομικής ταυτότητας, μέσω πρακτικών κοινοκτημοσύνης, δεν είναι τίποτε άλλο από μία τεχνική πραγματοποίησης, είναι το τελευταίο και θεμελιώδες βήμα που ο γνωστικός πρέπει να επιτελέσει, για να φθάσει σε μία κατάσταση στην οποία όλες οι εντάσεις διαλύονται, όλες οι διαφορές καταργούνται, όλες οι αντιθέσεις αφανίζονται.

Στην επίθεση στην οικογένεια, της οποίας η κοινοκτημοσύνη είναι η τελευταία πράξη, η ολοκληρωτική ισότητα των μελών πραγματοποίησε, τουλάχιστον υποκαταστατικά, την επιθυμία του απεριόριστου, την Θέωση. Πράγματι, η βαθιά έννοια της σεξουαλικής επανάστασης αποκαλύπτεται ως εξής: είμαστε τόσο ίσοι, τόσο όμοιοι, είμαστε τόσο τέλεια ανταλλάξιμοι ο ένας με τον άλλο, που δεν είμαστε πια δύο, ή πολλοί, αλλά μόνον Ένας.

Έτσι, πίσω από έναν φαινομενικά απλό διονυσιασμό, κρύβεται η αρχαία επιθυμία ενός απόρθητου μονισμού. Το Εγώ, επιτελούς, επέστρεψε να είναι θεός.

Οι στοχασμοί μας σε αυτό το άρθρο είχαν ως έναυσμα την μαρξιστική κοινοκτημοσύνη των γυναικών, όμως οι ίδιοι στοχασμοί μπορεί να εφαρμοστούν και στην έννοια της δημοκρατίας: εδώ η ισότητα επιτυγχάνεται διαμέσου της ίσης αξίας της άποψης και της θέλησης όλων των πολιτών, χωρίς καμία εξαίρεση ή ιεράρχηση. Όπως γράψαμε προηγουμένως: «είμαστε τόσο ίσοι, τόσο όμοιοι, είμαστε τόσο τέλεια ανταλλάξιμοι ο ένας με τον άλλο, που δεν είμαστε πια δύο, ή πολλοί, αλλά μόνον ένας.» Πίσω λοιπόν από μία φαινομενική δημοκρατικότητα, κρύβεται το ακριβώς αντίθετο: η άρνηση της διαφορετικότητας, η απόρριψη της ατομικότητας, δηλαδή, η θέληση και επιβολή ενός ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ  ΕΓΩ, ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

15 σχόλια:

  1. Κυριοι,οσοι το επιθυμειτε,σχολιαστε παρακαλω το κατωθι:Δανος δημοσιογραφος:"Σε μερικα χρονια η Σουηδια θα ειναι μια τριτοκοσμικη χωρα".Εν πασει περιπτωσει η φεμινιστικη Σουηδια,η χωρα του φεμινισμου δηλαδη του φιλελευθερισμου,γιατι φεμινισμος και φιλελευθερισμος ειναι ενα και το αυτο,δυο λεξεις για ενα πραγμα,η γυναικεια χειραφετηση,δηλαδη ο φεμινισμος,ειναι η πρωτη και βασικη πραξη (κοινωνικου) φιλελευθερισμου,ολα τα υπολοιπα επονται αυτης,η κατεξοχην φιλελευθερη λοιπον χωρα η φεμινιστικη Σουηδια δεν αναμενεται ουτως η αλλως να εχει και πολλες ελπιδες.Μια αναρχικη χωρα η οποια εχει """αρχιεπισκοπο""" γυναικα λεσβια παντρεμενη με αλλη λεσβια,η χωρα του φεμινισμου,της παντελους και τυπικως πλεον ελλειψεως ανδροκρατιας τουτεστιν ιεραρχιας,ανδροκρατια=ιεραρχια,η χωρα του φιλελευθερισμου,της (φεμινιστικης) αναρχιας,οπου ο καθενας κανει κυριολεκτικως οτι θελει ανα πασα ωρα και στιγμη ειναι κατι παραπανω απο φυσιολογικο επακολουθο λιαν συντομως να καταληξει πακισταν,μπαγκλαντες,νιγηρια και σομαλια.Το ερωτημα που πλεον τιθεται εν προκειμενω ειναι γιατι εμεις,που δεν εχουμε φθασει ακομα σε αυτο το επιπεδο,τουλαχιστον φαινομενικως,εστω φαινομενικως,δηλαδη δεν εχει υπαρξει μεχρι τωρα επισημη θεσμοθετηση τετοιων ανωμαλιων-περαν και της πραγματικως δυσμενους εν προκειμενω γεωγραφικης θεσεως της Ελλαδος-κινδυνευουμε να τους προλαβουμε και καταστουμε πριν απο αυτους πακισταν,μπαγκλαντες,νιγηρια και σομαλια;
    Υ.Γ.:Στην παρελαση(πως λεμε gay parade,στους ιδιους δρομους γινονται σε Αθηνα και Θεσσαλονικη)της 28ης Οκτωβριου για την """νικη"""(εννοουν κατα του Φασισμου,του Ρατσισμου κ.λ.π. κ.λ.π.)πρεπει να παρελασουν στρατιωτικα αποσπασματα απο το πακισταν,το μπαγκλαντες,την νιγηρια και την σομαλια.Αυτοι ειναι οι πραγματικοι νικητες του επους του '40...
    -Βεβαιως δεν ξεχναμε και την Ιταλικη σωβινιστικη ιταμοτητα-αλλα εχω την εντυπωση οτι οι Ελληνες στρατιωτες οι οποιοι πολεμησαν στα βουνα της Βορειου Ηπειρου εαν γνωριζαν εκ των προτερων το αποτελεσμα μαλλον δεν θα πηγαιναν ποτε να πολεμησουν.Κατι μου λεει οτι εαν ηξεραν οτι θα κατακτουσαν την δυστυχη Ελλαδα οι πακιστανοι θα επελεγαν-ασυζητητι-ως κατακτητες τους (Λευκους Ευρωπαιους/εν τη εξαιρεσει των σαρακηνων της Σικελιας) Ιταλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάποιο περίεργο λόγο το πρώτο μηνυμα σου ειχε βρεθει στα spams, δεν έχω ιδεά γιατί. Αν δεν είχες στείλει το διευκρινιστικό δεν θα έβλεπα ποτέ το πρώτο. Το κάνει αυτό μερικές φορές το blogspot για άγνωστο λόγο.

      Όσον αφορά το υστερόγραφο, ναι αυτή ήταν και η θέση του Synodinos στο παλιότερο άρθρο για την Απόβαση στη Νορμανδία που δημοσιεύσαμε για τον... εορτασμό του όλου εγχειρήματος...

      Διαγραφή
    2. ΟΝΤΩΣ,ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ,ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΥΘΥΣ ΕΞ'ΑΡΧΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ.
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ.Η ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΧΘΟΝΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ,ΚΑΤ'ΟΥΣΙΑΝ ΑΝΤΙΔΟΜΗ,ΑΝΑΡΧΙΚΗ.
      Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΕ/ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
      ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΕΒΡΑΙΕΣ,ΤΕΤΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΟΥΦΡΑΖΕΤΕΣ...
      ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ...
      ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ ΩΣ ΛΕΥΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ/ΑΝΔΡΟΚΡΑΤΙΚΗ,ΔΗΛΑΔΗ
      ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ
      ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΟΔΕΥΕΙ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ...
      -ΜΑΡΙΟΣ-

      Διαγραφή
    3. Η θέση πως οι σουφραζέτες (δηλ. το πρώτο κυμα φεμινισμου) ήταν ιουδαικής καταγωγής ειναι πληρως ανακριβης. Επρόκειτο για αγγλίδες, κυρίως της μέσης και υψηλής κοινωνίας και κυρίως από ακραία προτεσταντικό background, η C. Pankhurst ειναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα.

      Εάν βέβαια μιλάμε για το δεύτερο κύμα φεμινισμού βέβαια, αυτό που αναπτύχθηκε τη δεκαετία του 60, ναι ηταν σχεδόν εξ ολόκλήρου οδηγούμενο και κατευθυνόμενο από γυναίκες εβραϊκης καταγωγής, G.Steinem, A.Dworkin κλπ.

      Αυτό το δεύτερο κύμα ήταν και το καθαρότερο και πιο ξεκάθαρο είδος φεμινισμού. Το πρώτο ηταν απλά κακομαθημένα πλουσιοκόριτσα με φουσκωμένο εγώ και αρκετές αεροκέφαλες από διάφορες τάξεις.

      Διαγραφή
    4. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ΣΟΥΦΡΑΖΕΤΕΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΣ,ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΟ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΚΑΤΑ ΒΑΣΙΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΥΜΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ.
      ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΣΑΦΕΣ ΚΥΜΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΕΥΘΥΣ ΕΞ'ΑΡΧΗΣ ΓΝΗΣΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΥ ΣΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ"ΑΚΡΑΙΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟ BACKGROUND" ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΧΘΟΝΙΑ ΜΟΡΦΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ,ΑΥΤΗ ΚΑΘΕΑΥΤΗ,ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΡΕΥΜΑ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΡΑΡΧΙΚΟ/ΑΝΑΡΧΙΚΟ,Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΟΛΑ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ,ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ,ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙ,ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΟΣ.ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ-ΒΛΕΠΕ ΔΥΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΑΛΜΟΥΔ-ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΙΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ-ΚΟΝΤΣΙΤΑ,"ΓΑΜΟΣ" ΠΙΣΟΓΛΕΝΤΗΔΩΝ Κ.Λ.Π.-ΔΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΖΩΟ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΙΝ-ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ-ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΜΑΓΙΚΗ ΛΕΞΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΘΕΑΣ,ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ,ΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΩΣ ΦΥΣΙΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ "ΦΑΣΙΣΤΕΣ/ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ" ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ.
      ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΗΔΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ,ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η ΖΩΟ...
      ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ...
      -ΜΑΡΙΟΣ-

      Διαγραφή
    5. Η περιβόητη μητριαρχική περίοδος της ανθρωπότητας είναι κατασκευασμένος μύθος της δεκαετίας του 60 μαζί με άλλους μύθους που φτιάχθηκαν τότε για την ιστορία, την ανθρωπολογία κλπ.
      Μητριαρχία δεν μπορεί να υπάρξει σε ανθρώπινες κοινωνίες παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και κυρίως σε περιόδους παρακμής. Οι άνδρες διοικούν και αυτό λόγω των διαφορών μεταξύ των φύλων.

      Μπορεί βέβαια να υποστηριχθεί πως κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν το πολιτικοκοινωνικό μοντέλο αυτου του μητριαρχικού μύθου στη σύγχρονη εποχή. Αυτό είναι πιθανό, ειδικά όσον αφορά τους σκοπούς των φεμινιστριών. Αλλά ο φεμινισμός ειναι περισσότερο εργαλείο των ελίτ για τη διάλυση της οικογένειας και το βιολογικό θάνατο των πληθυσμών που στοχεύονται, όχι αυτοσκοπός.

      Δεν βλέπω κάποια σχέση μεταξύ ιουδαϊσμου ως θρησκευτικό σύστημα και μητριαρχίας. Οι σημιτικές φυλές είναι πατριαρχικές και ο ιουδαϊσμός ως θρησκεία είναι κάθε άλλο παρά αναρχικός...οι κανόνες που πρέπει να υπακούσει ένας ορθόδοξος εβραίος ειναι υπερβολικά πολλοί.

      Τώρα όσον αφορά τους φιλελεύθερους (liberal) εβραίους της αμερικής,ναι βρίσκονται στην εμπροσθοφυλακή των 'προοδευτικών' ιδεών.

      ΥΓ αν θες γράφε με μικρά γράμματα, δεν υπάρχει λόγος για κεφαλαιογράμματη γραφή


      Διαγραφή
    6. Εννοειται οτι οι φεμινιστικες πατσαβουρες ειναι υποχειρια και εργαλεια των μασονικων ελιτ17 Οκτωβρίου 2014 στις 6:12 μ.μ.

      Αυτο ακριβως ειπα οτι οι πατριαρχες οσον αφορα τα του οικου τους εβραιοι θελουν να επιβαλλουν την παρακμιακη και αναρχικη μητριαρχια στον Δυτικο κοσμο,εξυπηρετωντας τους δικους τους σκοπους.
      Προφανως και η υποτιθεμενη υπαρξη μιας παναρχαιας-και...υπερλαμπρης(sic)-μητριαρχικης εποχης ειναι σιωνιστικο κατασκευασμα και επισης προφανως στην παγκοσμια εμπροσθοφυλακη του σιωνισμου-εχοντας το προσωπειο παντοτε των φεροντων "προοδευτικες ιδεες" εννοειται-δεν βρισκονται οι μισοχαμενοι στον κοσμο τους-αλλα παρ'ολα αυτα γνησια σιωνιστικα σκυλια-κοτσιδακηδες των κιμπουτσ καπου στην μεση της ερημου,αλλα οι κυβερνωντες τον κοσμο αδερφοι τους απο την διαβοητη ακτη του χρηματιστηριου,τις βορειοανατολικες πολιτειες των Η.Π.Α.,οι οποιοι ειναι ευρυτερα γνωστοι ως φιλελευθεροι(liberals).
      Προσωπικως πιστευω οτι ευαριθμοι εξ'αυτων,εαν οχι και η πλειοψηφια,ασπαζονται ολες αυτες τις ανωμαλιες και διαστροφες που θελουν να επιβαλλουν στον κοσμο.
      -Μαριος-

      Διαγραφή
  2. Δεν ξερω εαν εγινε κατανοητο,αλλα η ουσια του ερωτηματος μου αφορα την μαστιγα του φεμινισμου και τις αποσυνθετηκες της επιπτωσεις στην ανθρωπινη κοινωνια,τα αλλα τα οποια αναφερω-οπως η τριτοκοσικη (λαθρο)μεταναστευση ειναι απλως το φυσιολογικο επακολουθο αυτης της διαλυτικης διαδικασιας(του αιδιοκρατικου φεμινισμου/της επιστροφης στην μητριαρχια).
    Αυτο ειναι το δια ταυτα του τιθεμενου υπ' εμου ζητηματος.
    Ελπιζω να δημοσιευθουν και το πρωτο σχολιο μου καθως επισης και το δευτερο που βοηθα να γινει σαφες το πρωτο.Σας ευχαριστω κυριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εννοειται οτι τα ορθογραφικα λαθη και παραλειψεις στα οποια εχω υποπεσει ειναι εκ παραδρομης.Απλως γραφω παρα πολυ γρηγορα στο πληκτρολογιο του υπολογιστη και ορισμενες φορες δεν προσεχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γράφει ο Βαρώνος Μυνχάουζεν:

    Προς τον λευκό δεξιό: θα έπρεπε να διαβάσετε και ένα βιβλίο υπέρ της μητριαρχίας, η θεωρία του για την καταρευσή της είναι ότι βγήκε ο θεσμός της περιουσίας που παραγόταν από τον άνδρα και μετά το τέλος της εργασίας του την έβλεπε να χωρίζεται στους εκ μητρός συγγενείς τους και σε παιδιά των αδελφών (γυναίκες αδέλφια) του. Ουσιαστικά τα παδιά του δε κέρδιζαν τίποτα από όσα είχε βγάλει ο παρέρας τους. Για να υπερασπιστεί τη μητριαρχία ο έλληνας συγγραφές είχε στραφεί έπειτα εναντίον του θεσμού της περιουσίας, το βιβλίο όμως δε το θυμάμαι, ήταν και μικρό, στη βιλβιοθήκη έχουμε όμως μία πηγή του την πατριαρχία ενός γερμανού, μιά τεράστεια εργασία, που βασίζεται στην ίδια ιδέα και την αναλύει παραπάνω, όσον αφορά την κατάργηση της μητριαρχίας, οπότε θέλω να σας πω πως η παρατήρησή σας είναι απόλυτα σωστή, στο πρώτο δημοσιευμένο σχόλιό σας.

    Δηλαδή οι υποστηρικτές της μητριαρχίας είναι έτσι καθαροί μαρξιστές και εκμηδενιστές, γιατί βασίζονται να εξοντώσουν το μόνο χαρακτηριστικό που έχει απομείνει που δημιουργεί ταξική κοινωνία στο καιρό μας.

    (Για το τι χρειάζεται μία ταξική κοινωνία είναι να αναγνωρίζονται επίσης οι πνευματικές και οι ψυχικές ιδιότητες του ανθρώπου πέραν των υλικών του. Η πλάκα της υπόθεσης είναι πως έχουν απαγορέψει στο διάλειμα στις Η.Π.Α. τη σωματική επαφή μεταξύ των μαθητών γιατί έτσι μόνο πλέον μπορεί να φανεί η φυσική υποτέλεια και η δημιουργία τάξεων, πάντα βάσει τη γυναικεία υστερία και υπερπροστασία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΕΟΔΟΤΕ,ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΧΕΤΟΝ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΩΝ ΑΡΘΡΩΝ-ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ-ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑ,ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να γραφτεί επί του παρόντος για το Βυζάντιο. Τα ιστορικά ζητήματα έχουν καλυφθεί σχεδόν πλήρως από την ακαδημαϊκή έρευνα.

      Διαγραφή
  6. H Μητριαρχία είναι σύστημα το οποίο δεν υπήρχε σε όλους τους φυλετικούς κλάδους κατά την προϊστορία. Αυτοί που επιδιώκουν την επιβολή της μητριαρχίας και παλινδρομούν σε μια υποτιθέμενα "ειρηνική" μητριαρχική περίοδο εξαπατούν τους οπαδούς τους πολυεπίπεδα αφενός με την παράκαμψη αναφοράς μακάβριων τελετουργιών που υπήρχαν σε αυτά τα συστήματα όπως ακρωτηριασμοί, ευνουχισμοί, μαστεκτομές που φαίνεται να αποτελούν και τον τελετουργικό πυρήνα της Κρόνιας λατρείας.
    Οι "κοινωνίες" μητριαρχικών συστημάτων παρότι λανσάρονται ως "ειρηνικές" (από τον Αλ γκορ και άλλους φορείς) δεν ήταν καθόλου, αν και η "ειρήνη" δεν έχει συγκεκριμένο πολιτικοϊδεολογικό νόημα, εκτός και αν εννοούν οι υποστηρικτές τέτοιων συστημάτων την "ειρήνη" μεταξύ των μελών εντός ενός μητριαρχικού κοινοβίου ως μια κωδικοποίηση που αναπέμπεται στη βάση της ισότητας μεταξύ γυναικών με πολλές ομοφυλοφιλικές και λεσβιακές τάσεις και ευνουχισμένων Ανδρών... Μήπως κάπου στην προϊστορική Σκυθία και σε ιθαγενείς ινδιάνους (ολίγον κανίβαλλους) σε περιοχές της Νοτίου Αμερικής και στην Ασία ανιχνεύονται οι απαρχές του ονείρου επιβολής τέλειας ισότητας και της "ειρήνης";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο βασικός θεωρητικός θρησκευτικός πυρήνας της μητριαρχίας είναι μια οπισθοδρομική αντίληψη πως οι γυναίκες μένουν έγκυες μόνες τους διότι σύμφωνα με κάποιες προσεγγίσεις τα μητριαρχικά συστήματα απέκτησαν μεγάλη εξουσία μέσω σαμάνων γυναικών, επειδή σε κάποιες πρωτόγονες σχηματισμένες κοινωνίες δεν γνώριζαν περί Ανδρικής σπερματοδοσίας. Άρα και μόνο που "πλέον γνωρίζουμε" τα βασικά περί γενετήσιων λειτουργιών Ανδρός και γυναικός δεν έχει αυτομάτως κίνητρο αναβίωσης καμία μητριαρχική κίνηση - οπισθοδρόμηση σε κοινωνικά πλαίσια αναφοράς που δεν σχετίζονται ούτε αποδεικνύεται πως σχετίστηκαν στο παρελθόν με τη φυλή μας.

    Οι Έλληνες απέδειξαν πως σχετίζονται με την γένεση πολιτισμού, ήτοι ανώτερης μορφής κοινωνικής οργάνωσης ενώ οι μητριαρχικές δομές στην πραγματικότητα δεν αποτελούσαν ούτε καν κοινωνίες, παρά μόνο κοινόβια γυναικών. Κοινωνία και επεκτεινόμενα πολιτισμός χωρίς Άνδρες και γυναίκες δεν νοείται ούτε υφίσταται.

    Η μητριαρχία είναι θρησκευτικό σύστημα που εμπεριέχει την ισότητα, εξ ορισμού την ανισότητα εις βάρος Ανδρών αλλά και την γυναικεία βασιλεία. Ο κομμουνισμός και η μητριαρχία παράγουν ένα πολιτοθρησκευτικό σύστημα που προφανέστατα αποκαλύπτει το πραγματικό πρόσωπο του κομμουνισμού (χθόνιας οργάνωσης).
    Η σύγκριση "αθεϊας" και "πίστής" στη "μεγάλη θεά" φανερώνει επιπλέον την εξαπάτηση από πλευράς των υποστηρικτών της μητριαρχίας οι οποίοι απέκρυψαν πως είναι και κομμουνιστές ενώ με τη σειρά τους οι κομμουνιστές αποκρύπτουν πως μέσω της ταύτισης τους και της προώθησης της μητριαρχίας αποδέχονται την "μεγάλη θεά" και τις "μέλισσες" βασίλισσες. Ας μην επεκταθούμε σε τυχόν σύγκριση μεταξύ της φεμινιστικής "θεωρίας του φύλου", την νομοθετική και πολιτιστική προώθηση της ομοφυλοφιλίας και στις μητριαρχικές ερμαφροδιτικές θεότητες και τελετουργίες ερμαφροδιτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ22 Νοεμβρίου 2014 στις 11:56 μ.μ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,Η ΥΠΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΧΘΟΝΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ "ΜΟΡΦΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ".
    Ο ΑΡΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΩΣ,ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤ'ΟΥΣΙΑΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ,ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ=ΑΝΔΡΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΝΑΡΧΙΑ,ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή