Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Ο ΣΑΜΠΕΤΑΪΣΜΟΣ- ΦΡΑΝΚΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΗΠΕΙΡΩΝ

 Άρθρο του Ιωάννη Αυξεντίου

Ζέβι και Φρανκ
Μέχρι πριν από κάποιες δεκαετίες, ο ρόλος του Φρανκισμού στην παγκόσμια ιστορία ήταν σχεδόν άγνωστος και η ακαδημαϊκή έρευνα δεν τον είχε αναδείξει στον βαθμό που θα έπρεπε. Όμως πριν από λίγα χρόνια, σε ένα  μεταπτυχιακό πρόγραμμα έρευνας του Ιταλικού πανεπιστημίου της Σιένας, διαβάσαμε τα εξής:

«Α) Θα μελετηθεί ο ρόλος του εβραϊκού Φρανκισμού στην συγκρότηση των εθνικών κρατών και στις διαδικασίες χειραφέτησης  και  εκδημοκρατισμού των σύγχρονων κρατών. Β) Ο F. B. ιστορικός του εβραϊσμού, συγγραφέας ενός βιβλίου πάνω στον εβραϊκό αναρχισμό θα μελετήσει τον σύγχρονο αναρχισμό και το κίνημα των Φρανκιστών που προεικονίζει τον μηδενισμό και μία μυστικιστική θεωρία της επανάστασης.»

Φυσικά η παρουσίαση του Φρανκισμού σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα, γίνεται με τον κατάλληλο, ''παραποιητικά εξευγενισμένο'' και συστημικό τρόπο. Τέλος πάντων, οι γνωστές  ακαδημαίζουσες  τζιριτζάντζουλες. Αυτό που εμάς ενδιαφέρει στην παραπάνω ανακοίνωση, είναι η παραδοχή για τον σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισε στις πολιτικές και πολιτισμικές εξελίξεις της Δύσης αλλά και της Ανατολής,  μία εβραϊκή γνωστική σέκτα με εξτρεμιστικά  πιστεύω  και  πρακτικές.

Εν ολίγοις, τι μας λέει ο Eβραίος ιστορικός σε αυτό το πρόγραμμα έρευνας; 
  • Ότι οι ευρωπαϊκές αστικές-μασονικές επαναστάσεις που οδήγησαν στην δημιουργία των εθνικών κρατών, έγιναν με την συμμετοχή και την βοήθεια αυτής της εβραϊκής γνωστικής σέκτας. 
  • Ότι πίσω από  τα επαναστατικά κινήματα εκείνης της εποχής, αλλά και τα μετέπειτα αναρχικά και ανατρεπτικά κίνημα (πχ. Μάιος του ‘68), κρυβόταν μία ''μυστικιστική θεωρία της επανάστασης'', δηλαδή, το γνωστικό πιστεύω των Φρανκιστών.
Ας συνοψίσουμε λοιπόν την ιστορία του Φρανκισμού, όπως την είχαμε παρουσιάσει σε ένα προηγούμενο άρθρο, ώστε να καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα: Η ιστορία της ιουδαϊκής γνωστικής αίρεσης των Ντονμέδων (Dönme), που είχε "μέγα διδάσκαλο" τον Shabbetai Zevi είναι γνωστή: Οι Nτονμέδες έδρασαν από τον 17ο αιώνα και μετά μέσα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και από αυτούς  αργότερα προήλθαν οι Νεότουρκοι. Ένα παρακλάδι λοιπόν αυτής αίρεσης, οι Φρανκιστές (ονομάστηκαν έτσι από το όνομα του αρχηγού τoυς Jacob Frank), έδρασε στην Ευρώπη από τα μέσα του 17ου αιώνα. Αυτοί, σε αντίθεση με τους Ντονμέδες που εξωτερικά είχανε γίνει Μουσουλμάνοι, είχαν -δήθεν- ασπαστεί τον Ρωμαιοκαθολικισμό, αλλά στην πραγματικότητα ακολουθούσαν τον οργιαστικό Γνωστικισμό.
Ο Jakob Frank (Jakob Judah Leib) γεννήθηκε το 1726 σε ένα χωριό της Ποδολίας, στην Ουκρανία. Ο πατέρας του ήταν οπαδός του Shabbetai Zevi. Ειδικά για τον Jakob Frank  ισχύει η ρήση «ο μαθητής ξεπέρασε τον δάσκαλο». Πράγματι, όταν ο πατέρας του τον μύησε στη διδασκαλία του Shabbetai Zevi, ο Frank είπε: «Ο δάσκαλος γεύθηκε όλα τα απαγορευμένα, αλλά εγώ θέλω να γευθώ την απόλυτη δύναμη». Το 1753, λοιπόν, εμφανίζεται σε μία συναγωγή της Θεσσαλονίκης και ανακηρύσσει τον εαυτό του σε μετενσάρκωση του Shabbetai Zevi. Μετά γυρίζει στην Πολωνία και αρχίζει να μαζεύει οπαδούς· τους διακηρύσσει: «Δεν ήλθα για να σώσω, αλλά για να καταστρέψω και να βυθίσω τα πάντα στην άβυσσο…Εγώ διαλέχτηκα, γιατί είμαι το σκοτάδι από το οποίο θα ξεπηδήσει το φως». 

Παράλληλα, τους δίνει οδηγίες για το πώς πρέπει να δράσουν:

α) να βαπτιστούν Χριστιανοί, ώστε να διεισδύσουν στις δομές των δυτικών κοινωνιών και να τις καταστρέψουν εκ των έσω· 
και
β) να μην παντρεύονται "χριστιανές  πόρνες".

 Πράγματι, το 1759 χίλιοι διακόσιοι Φρανκιστές βαφτίζονται Χριστιανοί στον καθεδρικό ναό της Λεμβέργης (Lemberg). Στη συνέχεια ο Frank αρχίζει να δημιουργεί ένα μικρό στρατό -με στολές κόκκινες: εμφανίζεται έτσι ο "μιλιταριστικός Γνωστικισμός". Το 1775 ο Jacob Frank μιλούσε πολύ για μία επανάσταση που θα κτυπούσε πολλά βασίλεια, και ειδικά τη Χριστιανική Εκκλησία, και ονειρευόταν μία περιοχή που θα γινόταν το κέντρο των Φρανκιστών.

Το πού έβρισκε ο Frank τα χρήματα για να διατηρεί το στρατό του παραμένει μυστήριο. Κάποιοι μιλούσαν για βαρέλια χρυσού που έφθαναν από το εξωτερικό...Οι Φρανκιστές, όπως άλλωστε και οι Ντονμέδες, τελούσαν οργιαστικές σεξουαλικές τελετές  με την ονομασία  το  "Σβήσιμο των φώτων". Τα παιδιά που γεννιόντουσαν από αυτές τις συνευρέσεις τα θεωρούσαν "άγια".

Ο Thomas von Schoenfeld (δηλαδή ο Moses [=Μωυσής] Dobrushka), εξάδελφος του Jakob Frank, μαζί με άλλους  συντρόφους πηγαίνει στη Γαλλία και προετοιμάζει το κλίμα για τις επαναστατικές εξεγέρσεις του 1789. Οι Φρανκιστές απλώνονται σε όλη την Ευρώπη σαν επιδημία. Μπαίνουν στις μασονικές στοές, ιδρύουν δικές τους οργανώσεις και συμμετέχουν σε οποιαδήποτε δραστηριότητα και επαναστατικό  κίνημα έχει ως σκοπό πλήγμα σε βάρος των παραδοσιακών δομών. Απώτερος στόχος τους είναι η δημιουργία μιας αστικής κοινωνίας όσο το δυνατόν περισσότερο άθρησκης αλλά και αντίθετης προς το κλασσικό πνεύμα. Ο Gershom Scholem γράφει: «Η σχέση της αιρετικής Καμπάλας των Φρανκιστών με τις ιδέες του [νέου] Διαφωτισμού είναι εμφανής τόσο σε χειρόγραφα που διασώθηκαν στην Πράγα όσο και στις παραδόσεις των οικογενειών της Βοημίας και της Μοραβίας. Στη Βαρσοβία, μεταξύ των ετών 1830-1840 πολλοί δικηγόροι ήταν απόγονοι Φρανκιστών, ενώ πολλοί από αυτούς ήταν επιχειρηματίες, ιατροί, συγγραφείς κ.λπ. Για πολύ καιρό αυτός ο κύκλος διατηρούσε μυστικές επαφές με τους Nτονμέδες της Θεσσαλονίκης. Στην Αυστρία, εκατοντάδες Φρανκιστές βαφτίζονται Χριστιανοί και, με αυτόν τον τρόπο, αποκτούν τίτλους ευγενείας και εντάσσονται στα ανώτερα, τα ισχυρά αριστοκρατικά κοινωνικά στρώματα της επικράτειας των Αψβούργων.»

Πρέπει να αναφέρουμε ότι ούτε ο Ναπολέων δεν έμεινε αλώβητος από αυτούς. Στην αρχή εκατοντάδες Φρανκιστές κατατάχθηκαν στον στρατό του υποστηρίζοντας τον αυτοκράτορα, διότι πίστευαν ότι θα τους βοηθήσει να αποκτήσουν δικά τους εδάφη. Υψηλά αξιώματα στον στρατό αυτού του τελευταίου είχαν ο Jakob Lewinski (μακρινή απόγονός του είναι η Monica Lewinsky, για όσους θυμούνται το σκάνδαλο με τον πρόεδρο Bill Clinton), ο Alexandre Matuszewicz, ο Jan  Dembowski κ.ά. Μετέπειτα όμως, όταν πια διαπίστωσαν ότι ο Ναπολέων δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντά τους, συνεργάστηκαν με Εβραίους και Προτεστάντες τραπεζίτες και τον χτύπησαν με δύο τρόπους: α) υποστήριξαν τους Ρώσους· και β) του έκοψαν τον ανεφοδιασμό, με τα γνωστά αποτελέσματα.
Αργότερα, το 1890 συγκεκριμένα, παρατηρείται μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα κίνηση: πολλές οικογένειες Φρανκιστών μεταναστεύουν στη Νέα Υόρκη των Ηνωμένων Πολιτειών. Τέτοιες οικογένειες είναι οι Brandeis, οι Dembitz, οι Goldmark, οι Bondi, οι Lichtenberg, οι Rohatyn. Στην Αμερική προωθούνται σε στρατηγικές θέσεις του συστήματος. Ο Louis Dembitz Brandeis π.χ. έγινε μέλος του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ και προσωπικός σύμβουλος του Προέδρου Thomas Woodrow Wilson. Οι Rohatyn πάλι απέκτησαν μεγάλο αριθμό μετοχών ισχυρών τραπεζών, όπως η Lazard της Νέας Υόρκης, ο γνωστότερος των Rohatyn έγινε σύμβουλος του Δημοκρατικού Κόμματος στις ΗΠΑ και πρέσβης στη Γαλλία. Έτσι οι Φρανκιστές μπόρεσαν να επηρεάσουν καθοριστικά την πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών.

H πορεία της αίρεσης.

Tα γεγονότα που αφορούν την δράση των Φρανκιστών στην Ευρώπη και την Αμερική είναι τόσο πολλά που εδώ δεν είναι δυνατόν να τα παρουσιάσουμε εκτενώς. Μιλάμε για ένα δίκτυο τεραστίων διαστάσεων με δαιδαλώδεις διασυνδέσεις .

Κοιτάξτε λοιπόν πως παρουσιάζονται τα  στίγματα των Ντονμέδων - Φρανκιστών  στον  παγκόσμιο  χάρτη  την  εποχή 1650-1920:

Ευρώπη: Οι Φρανκιστές συμμετέχουν σε όλες τις αστικές επαναστάσεις που ανέτρεψαν τα παραδοσιακά καθεστώτα της Ευρώπης.
Τουρκία: Οι γεννήτορες του Φρανκισμού, δηλαδή  οι Ντονμέδες, το 1909 καταλαμβάνουν την εξουσία και θέτουν υπό τον έλεγχό τους ότι απομένει από την πρώην οθωμανική αυτοκρατορία.
ΗΠΑ: Οι Φρανκιστές  εισέρχονται σε σημαντικούς θεσμούς του κράτους.
Να τελειώσουμε με μία σύντομη αναφορά στην επίδραση του Σαμπετανισμού-Φρανκισμού σε θέματα σύγχρονης κουλτούρας: Ο Mehlman Jeffrey, καθηγητής γαλλικής φιλολογίας στο πανεπιστήμιο της  Βοστόνης,  υποστήριξε ότι  η διανοητική καταγωγή του Γαλλικού Μεταδομισμού  μπορεί να αναζητηθεί πίσω στον 17ο αιώνα, στο πνεύμα του αποστάτη -μεσσία Shabbetai Zevi. Και ότι αυτό το παραβατικό πνεύμα διαβιβάστηκε από τον Scholem στον στενό φίλο του Walter Benjamin (Σχολή της Φρανκφούρτης). Σύμφωνα με τον Mehlman,  ο Benjamin μετέδωσε αυτή την νοοτροπία στον  Γάλλο φιλόσοφο Georges Bataille, ο οποίος γνώρισε τον Benjamin στο Παρίσι στην δεκαετία του '30. Και δεδομένου ότι ο Bataille είχε μία  κεντρική επιρροή στο γενικό πάνθεον του γαλλικού μεταμοντερνισμού - από τον Jacques  Derrida στην Julia Kristeva, στον Michel Foucault, στον Jean Baudrillard - το ανατρεπτικό πνεύμα της γαλλικής θεωρίας, μπορεί να  ιδωθεί ως πρόσφατη εκδήλωση αυτού του αιρετικού εβραϊκού γνωστικισμού. (Βλ. Weingrad  Michael, Parisian Messianism: Catholicism, Decadence, and the Transgressions of Georges Bataille )

Μετά από όλα αυτά, υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι εποχή της νεωτερικότητας και της μετανεωτερικότητας  είναι  η  ΕΠΟΧΗ TOY ΑΝΤΙΝΟΜΙΣΜΟΥ;

Σημείωση:

Επειδή στην Πολωνία η παρουσία των Φρανκιστών υπήρξε ιδιαίτερα έντονη, ο  σκηνοθέτης  Adrian Panek  γύρισε την ταινία   ''Daas'',  η  οποία  εξιστορεί (μυθιστορηματικά)  την ζωή του Jacob Frank. To τρέιλερ της ταινίας μπορείτε να το δείτε εδώ

17 σχόλια:

  1. Δε νομίζω ότι μόνο τώρα είναι η εποχή του αντινομισμού. Πάντα ήταν η εποχή του αντινομισμού, απλώς στο παρελθόν υπήρχε καταστολή και αυτό δημιουργούσε μια πνευματική ισορροπία η οποία διαφαινόταν στην κοινωνία. Αν ήσουν αιρετικός στην Ύστερη Αρχαιότητα ή στον Μεσαίωνα φαινόσουν αμέσως. Ήταν σχετικά εύκολη διαπίστωση. Γιατί συνέβαινε αυτό; Διότι τα κριτήρια ήταν θεολογικά και φιλοσοφικά. Η πίστη ή η θρησκεία αν θέλετε ήταν ζωτικό κομμάτι της καθημερινότητας, που απάρτιζε κάθε κοινωνική έκφανση. Σήμερα αντιθέτως, υπάρχει διαχωρισμός θρησκείας και κοινωνίας. Η θρησκεία είναι ατομική υπόθεση του καθενός. Έτσι δεν λένε οι προτεστάντες και οι διαφωτιστές (πως θα κρύψουν αλλιώς τα πνευματικά χάλια τους); Στις εκκοσμικευμένες κοινωνίες δεν υπάρχει καταστολή τέτοιων φαινομένων και αυτό το γεγονός κάνει την πλάστιγγα να φαίνεται πως γέρνει υπέρ αυτών των αιρετικών τάσεων και να ανησυχεί όλους εμάς. Αυτό ίσως αποτελεί και ψευδαίσθηση και σκληρό αγώνισμα και δοκιμασία για τους αγωνιζόμενους, εάν θεωρήσουμε εξ αρχής ότι η όλη υπόθεση της σωτηρίας του ανθρώπου δεν κρίνεται αποκλειστικά στον εδώ κόσμο. Αυτή η στρώση της εκκοσμίκευσης έχει καλύψει και παραμορφώνει την ερμηνεία των φαινομένων. Σήμερα έναν αιρετικό που καταστρέφει ανθρώπους πνευματικά χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε, μπορεί να τον ονομάζουμε ελεύθερο πνεύμα και ανοιχτόμυαλο ή να λέμε «δικαίωμά του». Και αυτός ο άνθρωπος μπορεί να κάνει τη δουλειά του ελεύθερα και ανενόχλητα.

    Πρέπει λοιπόν να επικεντρωθούμε και αν μπορούμε να εξηγήσουμε το γιατί ορισμένοι άνθρωποι φτάνουν σε τέτοιες καταστάσεις. Τι στραβώνει στην πορεία; Είναι απλή απογοήτευση της ζωής; Είναι εκδικητικότητα; Είναι έμφυτο μίσος κατά του Θεού; Τι είναι τελικά; Και η πλάκα είναι ότι δεν εξηγείται ικανοποιητικά με πολιτικούς, κοινωνιολογικούς, ψυχολογικούς και λοιπούς όρους. Και εδώ ακριβώς μπαίνει η θεολογία στο παιχνίδι. Και αρχίζουμε σιγά σιγά και επανερμηνεύουμε το παρελθόν με άλλο τρόπο, με άλλα κριτήρια και προϋποθέσεις, καθώς και τον παρόντα κόσμο στον οποίο ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κακό όμως είναι, ότι έναν πιστό, τέτοια φαινόμενα τον ρίχνουν ψυχολογικά και σε παίρνει από κάτω, διότι ακριβώς λόγω του ότι είσαι συνειδητοποιημένος, αντιλαμβάνεσαι και την τραγική κατάσταση του αιρετικού. Αυτός δεν την αντιλαμβάνεται πάντα.

    Για να τονίσω την διαφορά των κοινωνιών. Σήμερα διαπιστώνουμε όλοι περίτρανα τι εστί η σατανική αίρεση του Ισλάμ. Κι όμως οι εκκοσμικευμένες κοινωνίες βλέπετε ότι παρά όλες τις ενέργειες του Ισλάμ και τις αποδείξεις, αυτές συνεχίζουν να τονίζουν ότι είναι «δικαίωμά τους να θρησκεύονται» κι άλλα τέτοια. Τα ανθρώπινα δικαιώματα κρίνουν εδώ αν οι κοινωνίες είναι επιτυχημένες ή αποτυχημένες, όχι η σύνδεση πράξεων και ήθους σε έναν άνθρωπο. Νομίζουν, οι αφελείς ανιστόρητοι ότι με τέτοιες πρακτικές και συναινέσεις θα αλλάξουν την στάση των αιρετικών ισλαμιστών. Αν τους πεις από την άλλη ότι το Ισλάμ είναι αίρεση θα σου πουν ότι είσαι οπισθοδρομικός και μεσαιωνικός και ότι δεν ζούμε στον Μεσαίωνα. Πράγματι ναι, δεν ζούμε στον Μεσαίωνα. Δε θυμάμαι τότε οι ισλαμιστές να έπρατταν αυτές τις βαρβαρότητες με αυτά τα τεχνολογικά μέσα (ανατινάξεις πόλεων και ανθρώπων κλπ). Καταλαβαίνετε όμως τώρα γιατί αντιμετωπίζονταν με σκληρό τρόπο οι αιρετικοί στις παλαιότερες κοινωνίες; Διαλύει τον κοινωνικό ιστό η αίρεση και καταστρέφει τους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γνωρίζει άραγε κανείς από όσους εξυμνούν τα ανθρώπινα δικαιώματα πόσες μάχες έδωσε το Ισλαμικό Χαλιφάτο στην Ευρώπη από τον 7ο αιώνα μ.Χ. και μετά; Τις Σταυροφορίες όμως, που είναι μετρημένες στα δάχτυλα, ξέρουν πολύ καλά να τις κατηγορούν και να τις ενοχοποιούν. Ακούστε γιατί αυτά είναι σημαντικά. Στην ερμηνεία της ιστορία παίζεται το παιχνίδι. Πάνε εμμέσως να ενοχοποιήσουν και σε αυτό το θέμα τους χριστιανούς πνευματικά και πολιτισμικά, οι καραγκιόζηδες ανιστόρητοι. Και κατηγορούν τις σταυροφορίες κάθε φορά που τους λες για το Ισλάμ. Ώστε με αυτόν τον τρόπο να γίνει το έργο των τζιχαντιστών και των μουσουλμάνων ακόμα πιο εύκολο. Τους ανοίγουν τις πύλες ορθάνοιχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια πολύ επίκαιρη ανάλυση... Άραγε οι υποτιθέμενοι γεωπολιτικοί...καλή ώρα ο Μάζης, θα έχουν το θάρρος να ομολογήσουν ότι όλη η υπόθεση Συρίας, Ερντογάν, Πραξικοπήματος, στάσης της ιουδαίο μπολσεβικικής ΕΕ , και των λοιπών, εξαρτώνται απο όλα όσα αναφέρετε;;;;
    Είναι ξεκάθαρο.
    Ο Ερντογάν, αντίπαλος των ντονμέδων, παρά τον σουνιτισμό του, ως πρώτη δήλωση ανέφερε ότι ο σιωνισμός είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητος.Τώρα τσακίζει τον ντονμεδισμό...
    Φυσικά αυτό δεν τον κάνει φίλο μας, όμως η επιδίωξη των ελλήνων πολιτικών να στηρίζουν την κοσμική Τουρκία, αυτομάτως τους στιγματίζει και ως ενεργούμενα των στοών και της συνωμοσίας. Μην ξεχνάτε ότι τα συριζικά κατακάθια, ποζάραν ευχαρίστως κάτω απο την φωτό του Ντονμέ Κεμάλ....
    Ο Θλιβερά φαιδρός Αβραμό , μαζί με τον Δαβίδογλου Νταβούτογλου, επίσης ποζάραν κάτω απο την φωτό του ΚΕμάλ και του Βενιζέλου....
    Είναι κάποιος καλός πατριώτης ικανός να καταλάβει το αληθινό γεωπολιτικό μοντέλο ;;;ή θα αρχίσουν όλοι να ομιλούν περί αγωγών ΤΑΠ και λοιπών παπαριών;;;;(συγχωρήστε μου την έκφραση)
    Ένα άρθρο σαν αυτό...για λίγους...εξηγεί επακριβώς το τι συμβαίνει και προλέγει το μέλλον της περιοχής.
    Φυσικά όλα αυτά επ ουδενί λόγω θα διδαχθούν στην ....Πάντειο.......
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΠΡΞΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εδω αν μου επιτρεπεται ενα φοβερο αρθρο για τον καρκινο της αριστερας.
    ξυπνανε ολο και περισσοτεροι....
    Η Αριστερά ως… κοινωνική Νόσος!

    http://www.ksipnistere.com/2016/08/blog-post_312.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η εβραικη θρησκεία λογω των ιδιαιτεροτητων της παραγει συχνα γνωστικες σεκτες. Οι αιρετικοι εβραιοι εκφραζουν το αιωνιο αριστερο πνευμα και διεισδυουν στις παραδοσιακες κοινωνιες. Ειναι αποστατες των εβραιων και αντιμετωπιζονται εχθρικα απο τους ορθοδοξους. Οι ορθοδοξοι εβραιοι είναι δεξιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρής σημασίας η διαφορά μεταξύ αιρετικών και ορθόδοξων όσον αφορά το μίσος τους προς εμάς, που είναι το ίδιο.

      Διαγραφή
  7. Νομίζω ότι υπάρχουν αρκετές και θεμελιώδεις διαφορές μεταξύ γνωστικισμού και ορθοδόξου ιουδαϊσμού. Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ένα άρθρο σχετικά με τις σχέσεις μεταξύ των δύο αυτών ρευμάτων και το πώς αυτά συνυπάρχουν στην ελίτ. πχ οι γνωστικιστές, ερχόμενοι σε πλήρη αντίθεση προς τον παραδοσιακό ιουδαϊσμό, απορρίπτουν την παλαιά διαθήκη, την οποία επίσης δεν δέχονται και πολλοί του "εθνικιστικού χώρου". Ποια είναι η θέση του κ.Αυξεντίου, και γενικότερα του Θεοδότου, επί της παλαιάς διαθήκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο λιμπεραλ ιουδαϊσμός είναι η κυρίαρχη "θρησκεία" της ελιτ, αμφιβάλλω εαν υπάρχουν πολλοί ορθόδοξοι εβραίοι μεταξύ τους. Το θέμα είναι σύνθετο και δεν αναλυεται σε σχόλια.

      Διαγραφή
  8. Σίγουρα αλλα αγαπητε θεοδοτε μονο οι πρωτοι κατάφεραν να μας βλαψουν σοβαρα. Τους αλλους τους τσοπανηδες της ερημου δουλους του ειχαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μία διευκρίνηση. Οἱ ὀργιαστικὲς σεξουαλικὲς τελετὲς ποὺ ἔκαναν οἱ Ντονμέδες καὶ οἱ Φρανκιστὲς δὲν εἶναι τίποτα καινούργιο. Οἱ ἀρχαῖοι Ἑλληνες καὶ σὲ αὐτὸ τὸ εἶδος ἦταν οἱ πρῶτοι διδάξαντες μὲ τὶς μυστηριακὲς τελετὲς στὰ Διονύσια. Οἱ ἄπλυτοι, οἱ Ἑβραῖοι ἢ ὅπως ἀλλιῶς θέλετε νὰ τοὺς ὀνομάσετε, σέκτες, σιωνιστὲς κ.ο.κ δὲν ἔχουν ἀνακαλύψει τίποτα ἁπόλύτως. Τὰ πάντα ἔχουν λεχθῇ καὶ πραχθῇ ἀπὸ τοὺς ἀρχαίους ἡμῶν προγόνους. Τὰ πάντα, ἀπὸ τὸ σὲξ, τὸν ἔρωτα, τὴν ἀγάπη, τὴν ἐπιστήμη τὰ πάντα. Οἱ ἄλλοι ἁπλὰ ἀντιγράφουν καὶ ἀντιγράφουν μὲ τὸν πιὸ κακέκτυπο τρόπο. Καὶ κάτι τελευταῖο. Τί σημαίνει ὀργιαστικὴ σεξουαλικὴ τελετή; Γιατί ἔχει ἐνοχοποιηθῇ κάτι τὸ ὁποῖο ἔχει δημιουργηθῇ ἀπὸ τὴν φύση; Ὅταν φυσικὰ συναινοῦν καὶ τὰ δύο φύλα. Οἱ ἄρχαῖοι Ἕλληνες ἔκαναν τὰ πάντα γιατί ἤξεραν τὸ γιατὶ καὶ ἤξεραν τὴν ἔννοια τοῦ μέτρου. Οἱ σημερινοὶ ἄνθρωποι εἶναι μόνο καταναλωτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθυστέρησα να δημοσιεύσω το σχόλιο σου διότι δεν είχα αποφασίσει ακόμα εάν θα πρέπει να το κάνω (καθότι ανόητο και απαγορεύεται η δημοσίευση τέτοιων σχολίων στο μπλογκ) ή να το δημοσιεύσω για να απαντήσω καθότι τα όσα λες φαίνεται να είναι ειλικρινείς απορίες. Προφανώς κατέληξα στο δεύτερο.
      Ας τα δουμε ένα ένα λοιπον.
      α) Εάν κατάλαβα καλά θες να μας πεις πως οι Αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν τα όργια και αυτό θα πρέπει να συμπεριληφθεί στα επιτεύγματα του ελληνικού πολιτισμού που αργότερα "κλάπηκαν" από τους Εβραίους. Προφανώς βέβαια οι Έλληνες δεν ήταν ο πρώτος πολιτισμός που "οργίασε σεξουαλικά" καθώς υπήρχαν πολιτισμοί πολύ πριν τους Έλληνες που συνέδεαν τις σεξουαλικές πρακτικές και τη θρησκευτική λατρεία (π.χ. συγκεκριμένες θρησκευτικές ομάδες στην ινδική χερσόνησο, μεσανατολικές λατρείες).

      β) Έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσει κάποιος πως οι λεγόμενες οργιαστικές τελετές σχετίζονται με λατρευτικά τυπικά που αφορούν ξενόφερτες επιρροές (πχ η λατρεία του Διονύσου) εξ ανατολής ασφαλώς...Αυτό άστο να ωριμάσει ως σκέψη μέσα σου και δες που καταλήγει...

      γ) Αναφέρεσαι στην έννοια του μέτρου και θεωρείς πως λόγω της αντίληψης του μέτρου που είχαν οι Αρχαίοι Έλληνες (υποτίθεται στο σύνολο τους) δεν θα μπορούσαν να σφάλλουν ακόμα και όταν οργίαζαν. Ασφαλώς η έννοια του μέτρου είναι ένα παράγωγο του ελληνικού πολιτισμου και ασφαλώς δεν αφορά την ολότητα του ούτε και γινόταν αποδεκτό (εάν κρίνουμε από τις πρακτικές τους) από το σύνολο των Ελλήνων και σε όλες τις εποχές του ελληνικού πολιτισμού. Εκτός κι αν θες να μας πεις πως οι ανθρωποθυσίες στην Αρκαδία στο όνομα του Λύκαιου Διός ήταν εντός "μέτρου" και αυτές...

      Το πρόβλημα με τέτοιες θεωρήσεις είναι πως προσπαθούν να παρουσιάσουν τις εκ διαμέτρου αντίθετες πρακτικές και αντιλήψεις ενός πολιτισμικού φαινομένου (της Αρχαίας Ελλάδας), που είχε διαφορετικές εκφάνσεις και όψεις, ως κάτι εννιαίο και κοινό. Αυτό ασφαλώς δεν ισχύει καθώς ένα από τα χαρακτηριστικά του αρχαίου ελληνικου πολιτισμού είναι όχι μόνο η διαφορετικότητα του αλλά και οι συχνότατες αντικρουόμενες απόψεις που συνυπήρχαν (δες τις διαφωνίες των φιλοσόφων μεταξύ τους).

      Για την ακρίβεια δε το "παν μέτρον άριστον" είναι ρήση του Κλεόβουλου (ο οποίος είχε πει και το "ηδονής κράτει" που θα ήταν ενδιαφέρον να το αντιπαραβάλεις με τις οργιαστικές πρακτικές...) και θα έλεγα πως οιοσδήποτε το αποδέχεται σίγουρα θα απήχε από τα όργια. Τα οποία άλλωστε ως πρακτικές ήταν και καταδικαστέα από όσους είχαν μια φιλοσοφικότερη άποψη της θρησκείας.

      δ) Θέτεις το ερώτημα γιατί θεωρούνται καταδικαστέα τα όργια αφου το σεξ δημιουργήθηκε από τη φύση. Μάλιστα...Ασφαλώς η φύση δημιούργησε και την ανάγκη του ανθρώπου να τραφει για να μείνει ζωντανός, ωστόσο η λαιμαργία, η υπερβολή στην κατανάλωση φαγητού, η βουλιμία και η παχυσαρκία είναι καταδικαστέες συμπεριφορές από όλους (υποθέτω και από εσένα). Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά; Καταδικάζοντας την υπερβολική χρήση ενός ενστίκτου δεν καταδικάζεις το ένστικτο το ίδιο.

      Ωστόσο το θέμα του σεξ ειναι ακόμα πιό σύνθετο, διότι η γενετήσια ορμή χρησιμοποιείται και έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθον για να διαστρέψει και καταστρέψει τις κοινωνικές δομές, την οικογένεια και τις σχέσεις των ανθρώπων. Εάν είχες διαβάσει τα άρθρα που έχουμε για το θέμα θα είχες καλύτερη κατανόηση του θέματος.

      Διαγραφή
    2. Εὔστοχα τὰ σχόλιά σας καὶ οἱ ἐπικρίσεις ἢ διευκρινίσεις. Μὲ τὴν μόνη διαφορὰ ὅτι ἐμεῖς οἱ σημερινοὶ κρίνουμε μὲ βάση τὸ τί ἐστὶ ἦθος, τῶν ἔξεων τὰς ἐπενατὰς ἀρετάς κατὰ τὸν Ἀριστοτέλη καὶ τὸ τί εἶναι σωστὸ ἢ λάθος μὲ βάση τὶς ἀρχὲς ποὺ ἔχουν ἐπικρατήσει κατὰ κύριο λόγο ἀπὸ τὸν χριστιανισμό. Ἐγὼ δὲν ἀμφισβητῶ τίποτα απὸ τὰ ὅσα ἔχουμε διδαχθῇ καὶ τηρήσει ὥς ἦθος στὸν καιρό μας. Ἀλλὰ τὰ ὅσα ἔγραψα, τὰ ἔγραψα διότι σαφῶς ὅλες οἱ μετέπειτα ὁμᾶδες εἴτε πολιτισμικές, εἴτε θρησκευτικές, εἴτε ὁτιδήποτε ἔχει ἐπικρατήσει μετὰ τὸν θάνατο τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνρου τὰ ἔχουν κλέψει ἢ ἀντιγράψει, εἴτε καλὰ εἴτε κακά, πάντοτε ὡς μέτρο σύγκρισης τὶς δικές μας ἀρχὲς, πιστεύω ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι, συμπεριλαμβανωμένων καὶ τῶν Ἑβραίων. Τώρα ὅσον ἀφορᾶ αὐτοὺς ποὺ παρουσιάζονται ὡς Ἑβραῖοι, ἂς μοῦ ἐπιτραπῇ ἡ ἔκφραση εἶναι μία ὁμάδα ποὺ τοὺς ἑνώνουν δεσμοὶ αἵματος καὶ τίποτα παραπάνω, εἶναι ἕνα σύνολο οἰκογενειῶν ποὺ θέλουν νὰ φτιάξουν ἕναν ἄνθρωπο ἐκμαυλισμένο καὶ μία παγκόσμια κοινωνία δούλων καὶ καταναλωτῶν. Δὲν εἶναι οὔτε ἔθνος καὶ πολὺ περισσότερο δὲν ἐκφράζουν κανέναν πολιτισμὸ, τοῦ᾽ναντίον εἶναι φορεῖς καταστροφικῶν ἐπιθυμιῶν. Αὐτὸ ὅμως δὲν ἔρχεται σὲ αντίφαση μὲ αὐτὰ ποὺ ἔγραψα γιὰ τοὺς Ἀρχαίους Ἕλληνες καὶ πῶς αὐτοὶ ἀντιλαμβανόντουσαν τὸ ἢθος καὶ τὶς ἀξίες, ἀκόμα καὶ στὸ σέξ. Εἶναι ὅπως μιλᾶμε σήμερα γιὰ δημοκρατία καὶ δημοκρατία. Ἡ δημοκρατία ἔτυχε μιᾶς συγκεκριμένης περιόδου στὴν ἀρχαία Ἀθήνα καὶ δὲν μποροῦμε νὰ τὴν κατανοήσουμε μὲ κανένα τρόπο σήμερα. Γιατὶ πολὺ ἁπλὰ δὲν εἴμαστε στὴν τότε ἐποχή, δυστυχῶς γιὰ ἐμένα. Ἐγὼ δὲν μίλησα γιὰ ἐπίτευγμα γιὰ τὶς ὁργιαστικὲς τελετὲς τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων, ἁπλὰ ἔγραψα ὅτι πολὺ πιὸ πρὶν ἀπὸ τὶς ὁποιεσδήποτε αἱρέσεις τοὺς τελευταίους αἱῶνες, οἱ Ἕλληνες αὐτὰ τὰ κάνανε. Καλῶς ἢ κακώς κρίνουμε ἐμεῖς σήμερα μὲ τὰ δικά μας μέτρα καὶ σταθμά. Τίποτα περισσότερο καὶ τίποτα κατακριτέο.

      Διαγραφή
    3. https://el.m.wikisource.org/wiki/%CE%91%CE%B9%CF%83%CF%8E%CF%80%CE%BF%CF%85_%CE%9C%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CE%B9/%CE%96%CE%B5%CF%8D%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%B1%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%BD%CE%B7

      Συγαρητήρια για την εφυεστάτη απάντηση σας.
      Οσοι μιλούν για όργια στην Ελλάδα ξεχνούν την ...αισχύνη.
      Και στην σημερινή Ελλάδα όργια γίνονται αλλά γίνονται κατά πράβασιν των εντολών του Λόγου του Χριστού μας. Εαν κοιτάξει κάποιος την Ελλάδα μας μετά "απο δύο χιλιάδες χρόνια" τι θα λέει για τους σημερινούς Ελλήνες;
      Οτι ίσως πολλοί λένε σήμερα για τους προγόνους μας, ξεχνώντας πως ολα οσα γίνονται σήμερα είναι ξενόφερτα και επιβάλλονται δια της πνευματικής βίας των Ελλήνων Χριστιανών ορθοδόξων.
      Πνευματική βία που καταλήγει και σε σωματική βία προς όσους αντιδρούν , οχι σήμερα αλλά εδω και πάρα πολλά χρόνια μόνο που .ξεχνάμε ως έθνος πάρα πολύ γρήγορα "με την θέληση μας δημοκρατικότατα"!

      Διαγραφή
    4. @dimiki

      Μεγάλος αριθμός αρχαιοελληνικών μύθων έχουν σουμερική και βαβυλωνιακή καταγωγή. Οι δε μυστηριακές όψεις της αρχαιοελληνικής λατρείας είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου ξενικές (πχ Καβείρια). Ακόμα και τα περίφημα Ελευσίνια βασίζονται σε μύθο με απώτερη χιττιτική καταγωγή με τη θεά Hannahannah στο ρόλο της Δήμητρας και τη θεά Inara στο ρόλο της Περσεφόνης. Όλοι "αντέγραφαν" όλους ανέκαθεν...

      Ας τελειώνουμε πλέον με αυτή την αρλούμπα ότι οι Έλληνες ανακάλυψαν τα πάντα, πέρα από ανακριβές έχει και καταστροφικές συνέπειες στον πολιτικό μας χώρο.

      Διαγραφή
  10. Ρε τον Αντωνάκη... Αποκαλεί τους «μπουμπούκους», τους Βελοπουλαίους και τους Λιακοπουλαίους... «Δυνάμεις Ανασχέσεως». Χαχαχα... Α Ν Α Σ Χ Ε Σ Ε Ω Σ ! Ανασχέσεως ωρέ Κωνσταντίνε Αντωνάκη; Ανασχέσεως; «Μ' ένα σμπάρο, δυο τρυγώνια» πονηρούλη, ε; Άσε να... «μπουρδουκλώσω» και το ιστολόγιο που χτυπάει το φιλαράκι μου τον Νικόλαο Λάο και τον κυρ Γιώργη Καρατζαφέρη (στο κανάλι τού οποίου εμφανίζομαι συχνά) σού λέει... «Δυνάμεις Ανασχέσεως Υπέρ τού Συστήματος»: 'Σ'ωραίος ωρέ Αντωνάκη, σε... «παραδεχόμαστε» ! Χαχαχα... Μάς διαβάζεις κι εσύ πονηρούλη, ε; Τόσο πολύ ενοχλεί τελικά το ιστολόγιό μας;

    http://esxatianasxesi.blogspot.gr/2016/08/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή