Πέμπτη, 1 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΠΡΩΤΟ “ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ” ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ


Γράφει ο Θεόδωρος Λάσκαρης

Πριν λίγες ημέρες, όταν στη βουλή γινόταν η συζήτηση για την ψήφιση των νόμων του νέου μνημονίου, όλοι εστίασαν την προσοχή τους στις “καρπαζιές” που έπεσαν μεταξύ του κ. Κασιδιάρη και του κ. Δένδια. Ως γνωστό, η προσοχή κατευθύνεται από την αντίληψη, και όταν αυτή υστερεί, η προσοχή εστιάζεται στα λιγότερο σημαντικά. Το ουσιώδες γεγονός που έπρεπε να εστιάσουν τα ΜΜΕ ήταν ασφαλώς άλλο…

Όταν ο κ. Λοβέρδος είπε στον κ. Τσακαλώτο ότι δεν φοραεί παντελόνια διότι δεν παραιτήθηκε όπως είχε υποσχεθεί σε περίπτωση που μειωθεί το αφορολόγητο, ο κ. Τσακαλώτος ουδόλως θίχτηκε για το γεγονός ότι του αμφισβήτησαν τον ανδρισμό του και την ανδρική τιμή του, αλλά στενοχωρήθηκε για κάτι εντελώς διαφορετικό. Αντί λοιπόν να κτυπήσει την γροθιά του πάνω στο βήμα της βουλής φωνάζοντας, «δεν σας επιτρέπω κύριε να θίγετε την ανδρική μου τιμή», αυτός είπε τα εξής απίθανα: «παρακαλώ πολύ επειδή μας παρακολουθούν και παιδιά των σχολείων από τα θεωρεία να μην λέτε τέτοιες εκφράσεις διότι οραματιζόμαστε μια κοινωνία όπου στην πραγματικότητα και στην γλώσσα, ό, τι είναι αρσενικό δεν είναι απαραιτήτως καλό και ό, τι είναι θηλυκό δεν είναι απαραιτήτως κακό»! Μπράβο στον κ. Τσακαλώτο διότι με αυτές, τις λίγο μάλλον ασυνάρτητες, φράσεις, συνόψισε όλη την θεωρία της Σχολής της Φρανκφούρτης.

Α. Ο αξιαγάπητος υπουργός δεν γνωρίζει ότι η λαϊκή έκφραση για την έλλειψη παντελονιών δεν υπάρχει για να μειώνει τις γυναίκες αλλά για τους άνδρες που συμπεριφέρονται ως γυναίκες;

Β. Δεν γνωρίζει επίσης, επιστήμων άνθρωπος, ότι η βιολογική και η ψυχολογική  ανθρωπολογία αποδέχεται το γεγονός ότι η γυναίκα λόγω του ότι υστερεί μυϊκά έναντι του ανδρός αλλά και επειδή πρέπει να προστατεύει τα παιδιά της, αλλά και από την ίδια της την φύση (αρχετυπικά), προτιμά να ελίσσεται, τείνει να λέει πιο εύκολα ψέματα, να απαρνιέται αυτό που πρώτα υποστήριζε, να υπεκφεύγει, να δειλιάζει κλπ; Όλα αυτά δεν έχουν ηθικιστική ή αξιακή χροιά, αλλά απλά φυσιολογική. Δεν μειώνουν τη γυναίκα, όπως δεν μειώνει τον άνδρα το γεγονός ότι μπορεί πιο εύκολα να δώσει μία γροθιά. Αυτό που μειώνει είναι όταν τη γροθιά τη δίνει η γυναίκα ή όταν θηλυπρεπίζει ο άνδρας.

Γ. Επίσης, ο αγγλοτραφής υπουργός, δεν γνωρίζει ότι αυτή η λαϊκή έκφραση για τα παντελόνια δεν ενοχλεί τις γυναίκες, οι οποίες την αποδέχονται και μάλιστα την χρησιμοποιούν και οι ίδιες όταν θέλουν να υποτιμήσουν έναν άνδρα; Δηλαδή, ο υπουργός στενοχωρήθηκε για κάτι…που δεν στεναχωρεί  τις ίδιες τις γυναίκες! Αυτό που λέμε, ‘βασιλικότερος του βασιλέως’…

Δ. Και ιδού να ξεπηδά το γνωστικό όνειρο: «Οραματιζόμαστε μια κοινωνία όπου στην πραγματικότητα και στη γλώσσα, ό, τι είναι αρσενικό δεν είναι απαραιτήτως καλό και ό, τι είναι θηλυκό δεν είναι απαραιτήτως κακό»! Δηλαδή, μεταφράζοντας τα “αγγλικά” του κ. Τσακαλώτου, σημαίνει: δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ του αρσενικού και του θηλυκού, μην τα ξεχωρίζετε, όλα τα στοιχεία, μαύρο και άσπρο, εντός του “Ενός-Όλου”, όπως στο σύμβολο του Γιν–Γιανγκ. Ο κ. Τσακαλώτος με τις παραπάνω δηλώσεις, έδειξε ότι, πνευματικά τουλάχιστον, βρίσκεται μακριά τόσο από τον κόσμο των γυναικών όσο και από το κόσμο των ανδρών. Μάλλον η πνευματική του υπόσταση θυμίζει ανδρόγυνο, ξέρετε, εκείνο της καβαλιστικής  γνώσης...   

Ε. Να και η πολιτική ορθότητα: «…όπου στην πραγματικότητα και στην γλώσσα…», εδώ τα είπε ανάποδα: πρώτα στη γλώσσα που θέλουν να φτιάξουν και μετά να την επιβάλλουν στην πραγματικότητα, δηλαδή να προσαρμόσουν την πραγματικότητα στους νέο-λογισμούς τους.

Στ. «Οραματιζόμαστε μια κοινωνία…»: δηλαδή  τον  κ. Τσακαλώτο η δήλωση  “Πάντα εν σοφία εποίησας” δεν τον βρίσκει σύμφωνο. Ο Κόσμος δεν του αρέσει όπως είναι φτιαγμένος και θέλει να τον αλλάξει, να τον επιδιορθώσει: “Tikkun 'Olam” λένε οι Ιουδαίοι μυστικιστές την “επιδιόρθωση” του Κόσμου.

Έτσι λοιπόν, σε αυτό τον “επιδιορθωμένο κόσμο”, επειδή τα παιδιά του σχολείου ήταν στα θεωρεία της βουλής και άκουγαν, τα αγοράκια θα ξέρουν ότι από εδώ και στο εξής, όταν θα βρίσκονται εμπρός από τις ευθύνες τους και θα πρέπει να απαντήσουν με ένα κοφτό, αντρίκιο, Ναι ή Όχι, θα μπορούν, αντίθετα, να σκάσουν ένα χαμογελάκι, να κάνουν ένα ναζάκι και να σιγοψιθυρίσουν: «εντάξει μωρέ, δεν το ήθελα, άντε καλέ…»

Παρατηρώντας όλα αυτά και άλλα πολλά που συμβαίνουν στο σύγχρονο κόσμο μας, ο Ιταλός δημοσιογράφος Marcello Veneziani δεν μπορούσε παρά να εμπνευστεί το ακόλουθο άρθρο υπό τον τίτλο:                                                                                      
                        
                    
                                                                 Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΠΟΔΑ

Μετάφραση: Θεόδωρος Λάσκαρης    
 
Ο κόσμος αναποδογυρισμένος, το δίκαιο ανεστραμμένο, η Ευρώπη με το κεφάλι κάτω. Τα παιδιά δεν τα θέλει πια κανείς, εκτός από τους γκέι, τις λεσβίες και τις ηλικιωμένες γυναίκες. Και έτσι αρχίζουν οι ενοικιάσεις μητρών, οι παρένθετες, οι ετερόλογες μητρότητες, οι υιοθετήσεις από ζευγάρια του ίδιου φύλου. Και εάν η πολιτική αμφιταλαντεύεται, η δικαιοσύνη επιταχύνει, δεν εφαρμόζει τους νόμους αλλά τους δημιουργεί ταχύτατα. Κάτι που προφανώς δεν συμβαίνει για το μεγαλύτερο μέρος των δικαστικών υποθέσεων. 

Ασφαλώς, φταίει πάντα ο νόμος που δεν υπάρχει, ο νόμος όπως εμείς τον θέλουμε, έτσι ο συμπονετικός δικαστής με την προσαρμοσμένη ευαισθησία τον εφευρίσκει για την κάθε περίπτωση, εξατομικευμένα. 

Εάν ένας γιατρός είναι αντιρρησίας συνείδησης για τις εκτρώσεις, τότε προσλαμβάνουν μόνον γιατρούς που κάνουν εκτρώσεις, παράλληλα αποκτά δημοφιλία η επιβοηθούμενη αυτοκτονία και η ευθανασία. Αναπτύσσεται δηλαδή μία λατρεία για τους εθελοντές του θανάτου: διότι το δικαίωμα στην ζωή αυτού που γεννιέται μπορεί να του το στερούν, αλλά δεν μπορεί ούτε καν να συζητηθεί το δικαίωμα να πεθάνεις, σύμφωνα με το νόμο, με τη βοήθεια του κράτους. 

Μπορεί να αφαιρούνται  τα παιδιά από τους γονείς, τα εγγόνια από τους παππούδες, αλλά εγκρίνεται η αγορά παιδιών από τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Σπεύδουν τα δικαστήρια της Ρώμης, της Φλωρεντίας, του Τρέντο - τα ίδια δικαστήρια, όπου πολλές και επείγουσες υποθέσεις μαραζώνουν για πολλά χρόνια - για να εξασφαλίσουν υιοθεσίες και παιδιά από ενοικιαζόμενες μήτρες σε ζευγάρια του ίδιου φύλου. Κινείται το Κοινοβούλιο για να ψηφίσει το πρώτο βήμα για την ευθανασία, για την ώρα υπό την καθησυχαστική μορφή της “βιολογικής διαθήκης”. Μετά, σταδιακά, θα έλθουν και τα υπόλοιπα. 

Αυτή είναι η στρατηγική, πρώτα ανακινούν ακραίες περιπτώσεις για να  εντυπωσιάσουν τη λαϊκή φαντασία, μετά επεκτείνονται και σε άλλες περιπτώσεις. Γινεται επίκληση σε μία νέα διάταξη ad hoc και τέλος διευρύνεται η διάταξη καθ’ υπερβολή.

Έτσι συνέβη με τα ναρκωτικά, με τους παράνομους μετανάστες  και με όλες τις παράπλευρες συνέπειες, συμπεριλαμβανόμενων των κλοπών στα σπίτια. Το φταίξιμο δεν είναι ποτέ των ναρκωτικών αλλά εκείνου που εμποδίζει τη χρήση τους. Δεν φταίει ο ναρκομανής αλλά η μάννα που εναντιώνεται στο να κάνει χρήση το παιδί της. Το φταίξιμο δεν είναι των παράνομων μεταναστών αλλά εκείνων που τους αποκαλούν παράνομους.  Δεν είναι το φταίξιμο αυτού που κλέβει το σπίτι αλλά εκείνου που αμύνεται μέσα στο σπίτι του. Το δίκαιο αντιστράφηκε και όποιος αντιτίθεται, κατηγορείται για σεξισμό, ρατσισμό, φασισμό, ξενοφοβία. Εν τέλει ο εγκληματίας είσαι εσύ, που υπέστης ή κατήγγειλες το γεγονός. 

Όμως τι είναι αυτή η αρρωστημένη θέληση να αναστραφεί η φύση, η ιστορία του πολιτισμού, ο νόμος, η πραγματικότητα και η ανθρωπότητα όπως γινόταν αντιληπτή μέχρι τώρα; Τι είναι αυτή η επιθυμία να ανατραπεί η οικογένεια, η μητρότητα, η πατρότητα, η γέννηση, η ζωή και ο θάνατος, να αποδομηθούν οι μορφές τους που μέχρι σήμερα ήταν γνωστές; Είναι δυνατόν μία γενιά μέσα σε λίγα χρόνια να διαλύσει το χιλιετή ιστό ενός διακαιϊκού και θρησκευτικού πολιτισμού, πολιτικού και φυσικού, βασισμένου πάνω στην οικογένεια;  

Ποιοί είμαστε εμείς, οι ζωντανοί, για να εγερθούμε με άπειρη έπαρση σε κριτές της ανθρωπότητας όλων των εποχών και να αποφασίσουμε ότι μέχρι σήμερα οι άνθρωποι είχαν κάνει λάθος, αλλά τώρα εμείς θα επανορθώσουμε τα λάθη της ιστορίας και της φύσης, της αιώνιας εμπειρίας και της ζωής των γενεών; Πως αλλιώς μπορούμε να ονομάσουμε αυτό το ιδεολογικό, επιστημονικό και νομικό παραλήρημα εάν όχι μία ιογενή μορφή καταστροφικής τρέλας;  

Χάνουμε την αίσθηση των ορίων, ανατρέφουμε τέρατα γενετικά τροποποιημένα, βρισκόμαστε σε πλήρη παροξυσμό υπέρβασης των ορίων, θέλουμε να γκρεμίσουμε τα όρια μεταξύ των φύλων, τα όρια της ηλικίας και της φύσης, των λαών και των επιθυμιών. Εάν έχει δίκιο ο Schopenhauer, ίσως είναι η φύση που αποφάσισε να τελειώσει και χρησιμοποιεί την εκτεταμένη στειρότητα, τα ένστικτα του θανάτου και της αυτοκαταστροφής, την ίδια την ομοφυλοφιλία ανυψωμένη σε μοντέλο ζωής, για να οδηγήσει την ανθρωπότητα στον αφανισμό. 

Συγχαρητήρια κύριοι, εκείνο που δεν κατάφεραν οι πόλεμοι, τα ατομικά  όπλα, οι αιματηρές επαναστάσεις και τα στυγνά καθεστώτα, θα μπορέσετε να το καταφέρετε εσείς οι ειρηνιστές και ελευθεριακοί στο όνομα των δικαιωμάτων, της προόδου και της ίδιας της ανθρωπότητας.


Σχόλιο του μεταφραστή
:   

Ο συγγραφέας του άρθρου αναρωτιέται “τι είναι αυτή η εποχή μας, τι είναι αυτή η θέληση για την αναστροφή των πάντων;”. Πέραν και πάνω από τις όποιες υπαρκτές επιδιώξεις των κρυφών ή φανερών λόμπι, των οικονομικών συμφερόντων, των πολιτικών κύκλων, των στρατηγικών αποδόμησης που εφαρμόζουν οι  ισχυρές ομάδες  κλπ  η απάντηση που δίνουμε είναι ότι αυτή η εποχή μας έχει καταλειφθεί από μία ψυχική κατάσταση ή ένα πνεύμα, το πνεύμα  της  “Τρίτης Εποχής”, όπως την είχε ορίσει ο καθολικός αιρετικός Ιωακείμ της  Φιόρε, ο οποίος δημιούργησε ένα δικό του μυστικιστικό-γνωστικό σύστημα. Σε αυτή λοιπόν την “Τρίτη Εποχή”, ο Ιωακείμ της Φιόρε φανταζόταν μία εκκλησία στην οποία «…η“αγάπη” και η “ελευθερία” θα πάρουν τη θέση του Νόμου». Με αυτή τη φράση, ο Ιταλός αιρετικός μας εισαγάγει στη γνωστική ανατροπή, στην απελευθέρωση του ανθρώπου από το Νόμο του Δημιουργού που μας προαναγγέλλει την εποχή του αντινομισμού. Η αγάπη, στερημένη από το Νόμο, μπορεί να αγαπήσει και  το κακό... 

Η “Τρίτη Εποχή” αγαπά τον Κάιν χωρίς να του ζητά  να μετά-νοήσει, με άλλα λόγια, αποδέχεται τη…“διαφορετικότητά” του.

Για μία εμβάθυνση στις θεωρίες του Ιωακείμ της Φιόρε βλ. εδώ

14 σχόλια:

  1. "ΟΔΥΣΣΕΥΣ"

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00026 ] [ 2013.04.28 00:00 ]

    ΑΝΤΙΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗ ΦΙΛΟΪΣΛΑΜΙΚΗ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΨΥΧΟΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

    ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ 183 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΗ ΤΕΛΕΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ ΑΝΤΙΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΦΙΛΟΪΣΛΑΜΙΚΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΑ ΑΝΤΙΑΡΡΕΝΑ ΑΝΤΙΘΗΛΕΙΑ ΑΝΤΙΑΜΦΙΓΟΝΙΚΑ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΑ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΩΣ ΠΑΡΑΝΟΪΚΑ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΙΣΕΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΚΙΑΣ ΑΠΕΙΛΩΝ ΨΥΧΟΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

    (Δείτε τις 183 αποδεικτικές φωτογραφίες ακολουθώντας το κάτωθι Link)

    http://odysseus.pa-sy-a.gr/2013/04/28/00-00/pa-sy-a_odysseus_2013-04-28_00-00.htm#plohgos_05

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι καλά που υπάρχει και η ομάδα του εν λόγω site,γιατί στο ελληνικό διαδίκτυο επικρατεί η απόλυτη παρακμή και σήψη.Οι ιστοσελίδες του ""χώρου"" μας,εκτός από ελάχιστες(πραγματικά μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού),τροφοδοτούν τους επισκέπτες τους με χιλιοειπωμένες ασυναρτησίες ή με "πολιτικά" κείμενα "μεγάλων" Ελλήνων στοχαστών(Δραγούμης,Γιαννόπουλος κ.α.).Η ύπαρξη σας όπως καταλαβαίνετε είναι απαραίτητη στο ελληνικό διαδικτυακό χώρο.
    Όσον αφορά το άρθρο σας,έχω να σας παραθέσω την παρακάτω διαδικτυακή διεύθυνση( https://drive.google.com/file/d/0B4gfUQcyDNWZUjRtakdJZTJXcXM/view)και σας συμβουλεύω να την διαβάσετε.Στην συγκεκριμένη μονογραφία διακρίνεις το μέγεθος της ανωμαλίας που διατρέχει κάποια μυαλά.Το μέγεθος της αντιστροφής,που προκαλεί δικαιολογημένη αποστροφή σε κάθε άνθρωπο(που έχει διατηρήσει τα χαρακτηριστικά ενός φυσικού ανθρώπου),των πάντων είναι τόσο μεγάλο που ο σημερινός κόσμος(δυτικός κατά κανόνα)αποτελεί πεδίο εσωτερικής και εξωτερικής μάχης για τον καθένα μας.Μια σημαντική παρατήρηση,το συγκεκριμένο απεχθή κείμενο αποτελεί εισηγητικό κείμενο από την αναρχική συλλογικότητα Θερσίτης σε μια εκδήλωση.Το όνομα της εν λόγω συλλογικότητας και το νόημα που δίνετε μέσω αυτού στις δράσεις τους,μας προδιαθέτει για τα πάντα(για Θερσίτη δες εδώ https://chilonas.com/2013/09/04/httpwp-mep1op6y-14p/ και εδώ η αριστερή αντεστραμμένη άποψη http://www.elzoni.gr/html/ent/290/ent.7290.asp).

    Λάκων Μαχητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΑΕΙ Ο ΠΑΣΥΑ
      ΕΔΩ
      https://drive.google.com/file/d/0B4gfUQcyDNWZUjRtakdJZTJXcXM/view

      Διαγραφή
  3. υπεροχο! καταιγιστικο διευκρινεστατο και αναλυτικοτατο το αρθρο σας.συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενα κείμενο για σκέψη...ειδικά για τους Συριζαίους-Χρυσαυγίτες...που τα έχουν κάνει πλακάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἔχουμε δυστυχῶς καταντήσει στὴν ἐποχή μας νὰ ὑπάρχῃ ἐπιτακτικὴ ἀνάγκη νὰ προβάλλουμε καὶ νὰ ὑποστηρίζουμε τὰ αὐτονόητα.
    Κάπου θὰ τρίζουν ἴσως καὶ τὰ κόκκαλα τοῦ στρατηγοῦ Θρασυβούλου Τσακαλώτου, θείου τοῦ λαμπροῦ ὑπουργοῦ τοῦ Συριζιστάν, ὅμως κάπου τοῦ ἀποδίδεται καὶ δικαιοσύνη. Ὅταν πρὸ πολλῶν ἐτῶν εἶχε προχωρήσει σ᾿ ἐκείνην τὴν περίφημη ἐνδοτικὴ χειρονομία "συμφιλιώσεως" μὲ τὸν Μᾶρκο Βαφειάδη, ἔτυχε νὰ εἶμαι κοντὰ στὸν ἕνα ἐκ τῶν δύο μεγαλυτέρων ἀδελφῶν τῆς μητρός μου, ποὺ ὡς καταδρομεῖς τῶν πρώτων ἐκείνων, θρυλικῶν, ΛΟΚ ἐπολέμησαν στὰ βουνὰ κατὰ τοῦ ΕΛΑΣ καὶ τοῦ Δημοκρατικοῦ Στρατοῦ. Τότε λοιπόν, πλήρης ὀργῆς, ἐκεῖνος ὁ θεῖός μου ὁ Σωτήρης ἀνεφώνησε: "Ὠρὲ κάθαρμα Τσακαλῶτε, τὶ ἔρχεσαι τώρα κι ἀναλακύπτεις πὼς ὁ αἱματηρός μας ἀγώνας κατὰ τοῦ Κομμουνισμοῦ ἦταν μάταιος; Ἂν τέλος πάντων αὐτὸ εἶναι τὸ τελικό σου συμπέρασμα καὶ τῆς ἀστικῆς πολιτικῆς ἡγεσίας, γιατὶ τοὐλάχιστον δὲν τὸ διαπιστώνατε ἐγκαίρως τότε, προτοῦ θυσιασθῇ ὁ ἀνθὸς τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας; Γιὰ νὰ διαλαλήσετε τώρα ἐκ τῶν ὑστέρων πὼς ὅλοι μας ματαίως τόσα χρόνια πολεμούσαμε - καὶ τόσοι καὶ τόσοι ἀπὸ ἐμᾶς ἀδίκως ἔπεσαν;"
    Τότε λοιπὸν ὁ στρατηγὸς Τσακαλῶτος κουρέλιασε τὴν στρατιωτικήν του τιμήν. Καὶ ἐπειδὴ εἶναι ἴδιον τῆς Ὕβρεως ποὺ κάπου σπέρνεται νὰ φουντώνῃ καὶ νὰ γιγαντώνῃ δίκην ἐπιθετικοῦ καρκινικοῦ ὄγκου, βλέπουμε τώρα τὸν ὁμώνυμον ἀνηψιόν του νὰ κουρελιάζῃ καὶ αὐτὴν τὴν θεμελιώδη ἀνδρικὴν τιμήν, ἀκόμη καὶ εἰς τὸ ἐπίπεδον τῶν Ἀρχῶν.
    Ὅμως ἔχω κάποιαν ἔνστασιν ἐπί τινος σημείου τῆς τοποθετήσεως τοῦ Marcello Veneziani, ὅταν γράφῃ "κάνουν εκτρώσεις, παράλληλα αποκτά δημοφιλία η επιβοηθούμενη αυτοκτονία και η ευθανασία. Αναπτύσσεται δηλαδή μία λατρεία για τους εθελοντές του θανάτου: διότι το δικαίωμα στην ζωή αυτού που γεννιέται μπορεί να του το στερούν, αλλά δεν μπορεί ούτε καν να συζητηθεί το δικαίωμα να πεθάνεις, σύμφωνα με το νόμο, με τη βοήθεια του κράτους".
    Θεωρῶ ὅτι εἶναι ἄστοχος ἡ ἀκριβῶς ἐπὶ τῶν συγκεκριμένων παραδειγμάτων (τονίζω!) ταὐτοποίησις τῆς συγχρόνου ἐκτροπῆς ὡς ἀντιστροφῆς τοῦ ἀξιακοῦ διπόλου "Ζωή/Θάνατος". Παρ᾿ ὅτι φαινομενολογικῶς φαίνεται ὀρθὴ ἡ ταυτοποίησις αὕτη, ὅμως χωλαίνει οὐσιωδῶς. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ>>)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. >> Θεωρῶ ὅτι εἶναι ἄστοχος ἡ ἀκριβῶς ἐπὶ τῶν συγκεκριμένων παραδειγμάτων (τονίζω!) ταὐτοποίησις τῆς συγχρόνου ἐκτροπῆς ὡς ἀντιστροφῆς τοῦ ἀξιακοῦ διπόλου "Ζωή/Θάνατος". Παρ᾿ ὅτι φαινομενολογικῶς φαίνεται ὀρθὴ ἡ ταυτοποίησις αὕτη, ὅμως χωλαίνει οὐσιωδῶς.
    Διότι ἐν προκειμένῳ πρόκειται περὶ ἀντιστροφῆς προτεραιοτήτων μεταξὺ ἀρχετυπικῶν δεδομένων ἀφ᾿ ἑνὸς καὶ περιστασιακῶν των ἐκφάνσεων, ὀλιγώτερον ἢ περισσότερον ἐπιτυχῶν, ἀφ᾿ ἑτέρου, καθ᾿ ὅσον τὸ ἄτομον τίθεται "ἀνθρωπιστικῶς" ὑπεράνω ὄχι μόνον τῆς ὁλότητος ἀλλ᾿, ἔτι περαιτέρω, ὑπεράνω τοῦ ἀρχετύπου. Ἐξηγοῦμαι:
    Τὸ ἄτομον βολεύεται εἰς ἕνα χονδροειδῆ ἐγωπαθῆ εὐδαιμονισμόν, ἴδιον μάλιστα κυρίως τοῦ ἐκφυλισμοῦ τῆς γυναικός, καθ᾿ ὃν προηγεῖται ἡ ἰδία καλοπέρασις, ὁ ὁποῖος εὐδαιμονισμὸς τηρεῖ στάσιν ἐπιθετικῆς περιφρονήσεως ἔναντι τῶν ἀρχῶν τῆς Ζωῆς, τῆς Ὁλότητος (Κοινότητος), τῆς Φύσεως, τῆς ἀρχετυπικῆς ὑγιοῦς μητρότητος ἐπίσης, τὴν ὁποίαν περιφρόνησιν κατόπιν περιβάλλει μὲ ἕνα ἐξωραϊστικὸν μανδύα ἐκφύλου θηλυκῆς ἠθικολογίας - περὶ "δικαιωμάτων", μάλιστα δὲ δικαιωμάτων νὰ ... "ὁρίζουν οἱ γυναῖκες τὸ σῶμά τους" λἐγουν πανηλιθίως, καθὼς βεβαίως ὁρίζουν τὸ ἀναπτυσσόμενον ἔμβρυον ὡς μέρος τοῦ σώματός τους!
    Ἡ Κοινότης ἐξοβελίζεται τελείως, πρὸ παντὸς καὶ ἀπολύτως ὑπερισχύουν τὰ κατὰ φαντασίαν "δικαιώματα" μιᾶς κυριολεκτικῶς θεοτύφλου ἐκτρωματικῆς ἐγωπαθοῦς ἀτομικότητος. Ἡ πνευματικῶς καὶ κοσμικῶς ἔγκυρος Κοινότης, ὅμως, θὰ εἶχε βεβαίως κάθε δικαίωμα, ἐν περιπτώσει ἐκφυλισμοῦ, νὰ ἐπιβάλλῃ τὴν ἔκτρωσιν, προασπιζομένη Ἑαυτὴν καὶ τὰ ἀρχέτυπά της. Διότι μπορεῖ γιὰ τὴν χριστιανικήν, ὑποθέτω, θεώρησιν τοῦ ἰταλοῦ συγγραφέως καὶ τὸ ἔμβρυον ἐπίσης π.χ. μὲ σύνδρομον Down νὰ ἀποτελῇ "ἰσαξίαν" "εἰκόνα τοῦ Θεοῦ", ὅμως δι᾿ ἡμᾶς ποὺ σεβόμεθα τὸν Κόσμον καὶ τὴν δι᾿ αὐτοῦ πολεμικῶς καὶ ἀγρίως ἐπίσης ἐκδηλουμένην Θειότητα, ἡ εὐσέβειά μας ἀκριβῶς ἐπιβάλλει κατ᾿ ἐκείνην τὴν περίπτωσιν τὴν ἔκτωσιν, ὅπως καὶ τὴν ἀπαγορεύει ἐπίσης εἰς τὰς πλείστας τῶν ὑγιῶν περιπτώσεων, καὶ μέσῳ μάλιστα τῆς κοινοτικῆς θεωρήσεως· καθ᾿ ἢν βεβαίως ἡ Κοινότης (ὅπως ἄλλοτε π.χ. καὶ ἡ Πόλις) ἀποτελεῖ μικρογραφίαν τῆς θείας κοσμικῆς τάξεως, ἐκεῖ δὲ ἀκριβῶς ἔγκειται καὶ ὁ ἀληθῶς θεῖός της χαρακτήρ. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (συνεχιζόμενον >>)
    Ἐξ ἴσου νοσηρὸν προϊὸν τοῦ εὐδαιμονιστικοῦ ἀνθρωπιστικοῦ ἀτομισμοῦ ἀποτελεῖ καὶ ὁ μάταιος ἀγὼν διὰ τὴν πάσῃ δυνάμει παράτασιν ἔστω ἀκόμη καὶ τῆς φυτοζωῆς. Ἐν προκειμένῳ ΕΔΩ εὑρίσκεται ἡ νοσηρότης, ὄχι εἰς τὴν ἐνδεχομένην δυνατότητα "εὐθανασίας", ὅπως ὑποστηρίζει ὁ συγγραφεύς.
    Ἡ Διάκρισις ἔχει κυρίως ἀξίαν ὅταν εἶναι ὀρθὴ καὶ πλήρης, ἄλλως αὐθυποσκάπτεται καὶ ἀναπαράγει τὴν Σύγχυσιν ἀλλὰ καὶ τὴν Ἀντιστροφήν - τῶν ὁποίων τὰς ῥίζας πρέπει νὰ ἔχωμεν τὸ πλῆρες θάρρος ν᾿ ἀναγνωρίσωμεν καὶ κατονομάσωμεν:"Ἀρχὴ Σοφίας ὀνομάτων ἐπίσκεψις"! ;
    Ὀρθὴ Ἱεράρχησις λοιπόν, καθ᾿ ὅλα τὰ ἐπίπεδα - ἐπίσης δὲ καὶ ἐντός μας: τέτοια εἶναι ἡ ἰδική μου κοσμικὴ θεοσέβεια.
    Ὑπάρχουν ἀρχέτυπα π.χ. ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν, βεβαίως φυλετικῶς χρωματισμένα· ὅταν κάποια περίστασις ἄρρενος, ἐπὶ παραδείγματι, ἀστοχεῖ εἰς τὴν ἐνσάρκωσιν τοῦ οἰκείου του ἀρχετύπου, τότε ἔρχονται οἱ ἀριστεροφιλελεύθεροι "ἀνθρωπισταὶ" λέγοντες, "πρέπει νὰ σεβαστοῦμε τὴν διαφορετικότητα", οὐσιαστικῶς καὶ τελικῶς δηλαδὴ ἐπιβάλλοντες τὴν διαστροφὴν αὐτῶν τούτων τῶν προτύπων, ὥστε ταῦτα νὰ προσαρμόζωνται κατὰ τὰς διαστροφὰς τῶν (χειρίστων) ἀτόμων. Δηλαδὴ ἀντιστρέφουν τὴν ἀξιακὴν διαδοχὴν Ἀρχέτυπον-Κοινότης-(Ἄριστοι-)Ἄτομον. Ὅταν ἀστοχῇ, λοιπόν, τὸ ("ξεσαλωμένον", ἐγωπαθές, οἰηματικόν) ἄτομον, τότε κατ᾿ ἐκείνους ... "τόσον τὸ χειρότερον διὰ τὰ ἀρχέτυπα"!!! Τὰ ἀντικαθιστοῦν μὲ ἴδια τερατουργήματα, ὥστε νὰ κατασκευάσουν θερμοκηπιακοὺς μικρο-τερατοκόσμους, ποὺ τελικῶς δὲν εἶναι βιώσιμοι, ἀλλὰ στιγμιαίως μπορεῖ νὰ ὑποστηριχθοῦν. Ὅπως ἕνα σῶμα γεμᾶτο μὲ ἐπιθετικοὺς καρκινικοὺς ὄγκους, πρὸ παντὸς μάλιστα εἰς τὸν ἐγκέφαλον, δὲν εἶναι βιώσιμον, ὅμως δύναται ὁ ἄχαρος βίος του καὶ δι᾿ ἐντατικῆς συνεχοῦς θεραπείας νὰ παραταθῇ, ἐπί τι:
    Ὁ θρίαμβος τῆς "ζωῆς" ἐν προκειμένῳ, διὰ νὰ κλείσω οὕτω τὸν κύκλον ἀνακάμπτων εἰς τὸ ἕτερον παράδειγμα, δὲν συνίσταται εἰς τὴν παράτασιν τοῦ ἄχαρι βίου τοῦ καρκινοπαθοῦς: ὁ θρίαμβος τῆς Ζωῆς συνίσταται, ἀπεναντίας, ἀκριβῶς εἰς τὸν θάνατόν του! Θυμηθῆτε καὶ τὸν Ἡράκλειτον...
    Ἡ ἐν προκειμένῳ διαφοροποίησις τοῦ ἰταλοῦ συγγραφέως φέρει ἔντονα σημεῖα τῆς διαστροφικῆς "ἀνθρωπιστικῆς"/ἀτομιστικῆς περὶ "ζωῆς" ἀντιλήψεως, ἔστω κι ἂν ἡ τοποθέτησίς του εὑρίσκεται πολὺ ὑψηλότερα ἐκείνης ποὺ καταπολεμᾷ. Ὅμως δὲν ἔφθασεν μέχρι τὴν ῥίζαν... Ἡ διάκρισίς μας πρέπει νὰ εἶναι ὀξυδερκὴς καὶ λεπτοτάτη - ἀλλὰ καὶ ἀσυμβίβαστος, ἀλλοιῶς θὰ καταντήσουμε σὰν τοὺς Τσακαλώτους!
    Εὐχαριστῶ διὰ τὴν φιλοξενίαν.
    Στέφανος Γκέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε 3/6/2017-5.55 μ.μ...
    Από όλο το άρθρο που διάβασες (αν το διάβασες), το απαύγασμά σου ήταν το σχόλιο που έστειλες...;;;
    Ποιοι ψήφισαν το "σύμφωνο συμβίωσης" στην "Ελληνική" βουλή, ξέρεις;;;
    Έγραψες την "τρολιά" σου, πήγαινε να πάρεις το μεροκάματο τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017
    ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ: "Τελειώνοντας το πανεπιστήμιο, πήγα για μεταπτυχιακές σπουδές στο Παρίσι, όπου ανακάλυψα έναν καινούριο κόσμο, συναντήθηκα με νέες ιδέες, αυτήν τη φορά φεμινιστικές. Ήταν η εποχή που οι γυναίκες έκαναν αισθητή την παρουσία τους, διεκδικώντας πλήρη ανθρώπινα δικαιώματα. Οι ιδέες αυτές με καθόρισαν όσο και η Αριστερά. Αριστερά και φεμινισμός είναι με κάποιον τρόπο οι πυλώνες της ιδεολογικής και πολιτικής μου συγκρότησης."

    http://anti-amazon.blogspot.gr/2017/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ "ΑΝΩΝΥΜΟ 3/6/17-5.55μ.μ.", ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ...
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο ΣΥΝΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ "ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ"...
    ΠΟΘΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΥΤΟ;
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ;
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ "ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ";
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΤΖΑΜΙΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ;
    ΑΣ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ...
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "AD HOMINEM"... ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βρήκα κανένα μήνυμα σαν αυτό που αναφέρεσαι, ούτε στο spam υπάρχει κάτι. Είσαι σίγουρος πως το έστειλες όντως;

      Μην ξαναγράψεις με κεφαλαία.

      Διαγραφή
  11. "ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04270 ] [ 2017.05.15 00:00 ]
    "ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ" - ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΣΧΟΛΙΟ: "...ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΔΕΝ ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ... ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ... ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ Ή ΣΙΩΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ... ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑΣ..."

    http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2017/05/15/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2017-05-15_00-00.htm#plohgos_03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυστυχώς ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και Χρυσή Αυγή τα έχουν κάνει πλακάκια.ΓΙΑΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ?
    Ο ΚΟΤΖΙΑΣ ΣΥΖΗΤΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ..ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ
    H Ελλάδα ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ από τα ΣΚΟΠΙΑ ,πέραν του ονόματος που δεν πρέπει να εμπεριέχει τον όρο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,και ΑΛΛΑΓΗ του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ τους (απόφαση του συμβουλίου όλων των κομμάτων).Και αυτό διότι το Σύνταγμα του κρατιδίου αναφέρει οτι τα ΣΚΟΠΙΑ εκτείνονται και στην Μακεδονία μας.Περιμένουμε λοιπόν από όλο το κοινοβούλιο,ΑΡΝΗΣΗ στις ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ του κρατιδίου αυτού

    ΑπάντησηΔιαγραφή