Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

ΕΛΙΤ, ΜΑΖΕΣ ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


γράφει ο Alex Synodinos


αναπαράσταση Σπαρτιάτη αριστοκράτη
Θα έχετε ακούσει ασφαλώς την σύνηθη καραμέλα του ευρύτερου «πατριωτικού χώρου» πως το πρόβλημα του πολιτικού μας συστήματος είναι πως έχουμε έλλειψη δημοκρατίας. Μάλιστα αυτή η ηλιθιότητα διατυμπανίζεται και από κάποιους εθνικιστές που στη προσπάθεια τους να χτυπήσουν το παρόν σύστημα φτάνουν να ταυτίζονται ιδεολογικά με τους αριστερούς που μιλούν για καθολική και διαρκή συμμετοχή της μάζας στα κοινά (σύστημα Σοβιέτ).

Οι «δημοκράτες-πατριώτες» λοιπόν μας λένε πως στην Ελλάδα έχουμε ένα ολιγαρχικό καθεστώς που αποφασίζει για τους πολίτες χωρίς τους πολίτες για πληθώρα θεμάτων και σύμφωνα με αυτή την άποψη το μόνο που χρειάζεται να γίνει είναι να αυξηθεί η συμμετοχή της μάζας στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Έτσι, μας λένε, πως θα μπορέσει ο λαός να αποφασίσει για τη τύχη του και θα σταματήσει τα σχέδια της υπάρχουσας πολιτικής ελίτ.

Για να είμαστε αντικειμενικοί, εάν ο λαός αφηνόταν να αποφασίσει σε κάποια θέματα (πχ λαθρομετανάστευση) μέσω δημοψηφισμάτων όντως οι αποφάσεις που θα έπερνε θα ήταν διαφορετικές από αυτές που παίρνουν οι πολιτικοί που εκλέγει. Εκ πρώτης όψεως δηλαδή μπορεί να φανεί πως ένας περαιτέρω εκδημοκρατισμός θα είχε θετικά αποτελέσματα, όμως αυτό δεν αποτελεί στην ουσία επιχείρημα υπερ του δημοκρατικού πολιτεύματος. Το φαινόμενο που προαναφέραμε είναι ένα σύμπτωμα και φυσικό αποτέλεσμα της δημοκρατίας που εξέλεξε τους πολιτικούς αυτούς και τίποτα στη φύση δεν διορθώνεται με το να μεγιστοποιείς και ισχυροποιείς κάτι που είναι εξ αρχής προβληματικό...Κάτι αντίστοιχο είναι η αστεία θέση των φεμινιστριών που όταν ερωτώνται για το καταστροφικό χάος στις ανθρώπινες σχέσεις και στη κοινωνία που δημιούργησε ο φεμινισμός απαντούν πως η λύση είναι περισσότερος φεμινισμός...

Βέβαια τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο μας τα περιγράφουν οι «δημοκράτες-πατριώτες» και ο λαός έχει δικαίωμα στο να αποφασίζει. Ίσως μόνο κάθε 4 χρόνια αλλά σίγουρα δεν είναι αποκλεισμένος από την πολιτική. Οι αποφάσεις δε που παίρνει ο λαός τα τελευταία 40 χρόνια καταδεικνύουν κιολας στο κατά πόσο η λύση για την Ελλάδα είναι περισσότερη δημοκρατία και η ενεργότερη συμμετοχή της μάζας στα κοινά. Μέχρι σήμερα ο ελληνικός λαός εμπιστεύθηκε την εξουσία της χώρας, μεταξύ άλλων, σε:

ΓΑΠ, ο "σοφός λαός" του έδωσε 44%
Α) Έναν φρενοβλαβή τροτσκιστή που διέλυσε την αγροτική παραγωγή της χώρας και δημιούργησε έναν γιγαντιαίο και άχρηστο κράτος μετατρέποντας τους οπαδούς του (οι οποίοι αποτελούσαν κιολας το χειρότερο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας) σε δημοσίους υπαλλήλους με υπέρογκους μισθούς και απολαβές.
Β) Έναν αισθητικά απεχθή  κρυπτοιουδαίο καθηγητάκο που κατ' επανάληψη εξευτέλισε εθνικά την Ελλάδα ένω επί της εποχής του επισπεύστηκε η εθνική και ηθική αποσύνθεση της κοινωνίας.
Γ) Έναν λειψό διανοητικά, αμερικανοτραφή, αρλεκίνο που οδήγησε τη χώρα στο ΔΝΤ.

Αυτά είναι μόνο κάποια από τα αποτελέσματα της λαικής ψήφου και της «σοφίας του λαού». Το πως εκλέχτηκαν οι προαναφερθέντες ειναι λίγο πολύ γνωστό: υποσχόμενοι αύξηση μισθών, διορισμούς, άνοδο του χρηματιστηρίου και φυσικά πως «λεφτά υπάρχουν». Αντικειμενικά λοιπόν μπορούμε να πούμε πως αν κρίνουμε απο τα αποτελέσματα της λαικής ψήφου, ο λαός όχι μόνο ξεγελιέται εύκολα αλλά και είναι ανίκανος να αντιληφθεί το συμφέρον του, ειδικά όταν κιολας του κουνάει κάποιος στη μούρη μερικά ευρώ.

Ουσιαστικά οι Έλληνες όχι απλά ψηφίζουν βάσει των ταπεινότερων και στενότερων προσωπικών τους συμφερόντων αλλά και ως φαίνεται είναι ανίκανοι ακόμα και να αντιληφθούν ποιά είναι τα πραγματικά τους προσωπικά συμφέροντα. Διότι ένας λαός που πραγματικά πίστεψε πως το συμφέρον του είναι να καταστρέψει την οικονομική παραγωγή της χώρας του και να ζει ως δημόσιος υπάλληλος από τα δανεικά τρίτων σίγουρα είναι περιορισμένης διανοητικής ικανότητας. Και όχι λυπάμαι δικαιολογίες για το πανηγυράκι της δεκαετίας του ‘80 δεν υπάρχουν. Σε καμία άλλη χώρα στον κόσμο (εξαίρεση οι αφρικανικές) οι αρλούμπες (και δεν έχει κανείς παρά να ακούσει τους λόγους του Αντρέα από εκείνη την εποχή) του ΠΑΣΟΚ δεν θα γίνονταν πιστευτές. Ούτε σε καμία σοβαρή χώρα πολιτικοί καρνάβαλοι τύπου Τσίπρα θα είχαν τα ποσοστά που έχουν.

Αυτή η περιορισμένη διανοητική ικανότητα των Ελλήνων που αναφέραμε είναι ασφαλώς καρπός του εξαιρετικά χαμηλού (για ευρωπαικά/λευκά επίπεδα) μέσου δείκτη νοημοσύνης των Ελλήνων, που βρίσκεται στο 93 όταν ο αντίστοιχος γερμανικός είναι στο 102 (παρά και το μεγάλο ποσοστό μεταναστών στη Γερμανία που ρίχνουν τον μέσο όρο IQ). Θα έλεγα κιόλας πως οι Έλληνες στη παρούσα κατάσταση τους: έλλειψη παιδείας λόγω της καταστροφής της από την αριστερά (δείτε απλά τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους καθηγητών και δασκάλων και θα καταλάβετε), χαμηλού IQ και 40 χρόνια πλύσης εγκεφάλου από την αριστερά είναι ιδιαίτερα αμφίβολο εάν είναι σε θέση να κατανοήσουν το μακροπρόθεσμο συμφέρον τους, κάτι που καταρρέει και κάθε επιχείρημα υπερ της δημοκρατίας.   

Όμως υπάρχει και ένα άλλο ουσιώδες θέμα που πρέπει να αναλυθεί. Αυτό είναι η ύπαρξη συγκεκριμένων ελίτ και των θέσεων τους στη κοινωνία. Οι «δημοκράτες-πατριώτες» είναι κατά των ελιτ γενικά, εμείς όμως ως Δεξιοί έχουμε διαφορετική προσέγγιση στο θέμα. Για εμάς το πρόβλημα δεν είναι πως ελιτ διοικούν και καθοδηγούν τις μάζες, αυτό για τη Δεξιά αποτελεί μια έκφανση της φυσικής πραγματικότητας. Οι άνθρωποι δεν είναι ίσοι μεταξύ τους και κάθε κοινωνία μαθηματικά οδηγεί στην ύπαρξη ηγετών και ηγετικών ελίτ που ξεχωρίζουν από τη μάζα, ελάχιστοι δε έχουν την ικανότητα να ασχοληθούν σοβαρά με τα κοινά. Η δική μας θέση λοιπόν δεν είναι πως μια μικρή ελίτ διοικεί και αυτό αποτελεί πρόβλημα εμεις επικεντρωνόμαστε στο ποία ελιτ διοικεί και τι χαρακτηριστικά έχει. Βλέπετε στον σύγχρονο δυτικό κόσμο αυτό το οποίο έγινε τα τελευταία 250 χρόνια είναι πως οι φυσικές ελίτ της κοινωνίας σταδιακά και διαμέσου επαναστάσεων και πολέμων καταστράφηκαν και την θέση τους πήραν ξένες και εχθρικές προς το λαό ελίτ οι οποίες αντικειμενικά τον οδηγούν στην καταστροφή. Δείτε για παράδειγμα τις ΗΠΑ που ο οργανωμένος ιουδαϊσμός κατάφερε να εξοστρακίσει την φυσική ελιτ των ΗΠΑ (WASPs) και να λάβει τη θέση τους και ασφαλώς από αυτή τη θέση να ελέγχει τον σύγχρονο κόσμο, οικονομικά, πολιτικά, πολιτιστικά και στρατιωτικά. Η Δύση λόγω οργανωμένων συνωμοσιών της αστικής-μερκαντιλιστικής τάξης και ξένων στοιχείων παραμέρισε την αριστοκρατία του αίματος που βρισκόταν στην ηγεσία του δυτικού κόσμου για αιώνες. Τη θέση της πήραν οι πλέον ακατάλληλοι να διοικούν: έμποροί, δικηγόροι και πλέον ηθοποιοί και μοντέλα και γενικά άτομα που εξασκούν μη-παραγωγικά (αεριτζίδικα) επαγγέλματα.

Μην πιστέψετε κιόλας πως η αριστέρα παρά τη ρητορία της είναι πάντα κατά των ελίτ όπως δηλώνει. Ας θυμηθούμε λίγο την εποχή του Jeffrey και του λαθρονόμου Ραγκούση όταν το κύριο επιχείρημα των αριστερών στην αντίδραση μερίδας του κόσμου για το νόμο ήταν πως οι κυβερνήσεις πρέπει να νουθετούν το λαό και να τον καθοδηγούν όταν πρέπει. Θα μου πείτε βέβαια πως αυτό αποτελεί μνημειώδη κωλοτούμπα της αριστεράς που μιλάει πάντα υπερ της δημοκρατίας και της λαικής θέλησης. Ασφαλώς και είναι, αλλά για να απορεί κανείς για αυτές τις τούμπες πάει να πει πως θεωρεί πως η αριστερά έχει κάποιου είδους σταθερές αρχές όσον αφορά το τρόπο που πρέπει να διοικείται μια κοινωνία. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, η αριστερά δεν έχει καμιά απολύτως αρχή, το ενδιαφέρον της είναι να οδηγήσει την κοινωνία προς το μοντέλο που την ενδιαφέρει με κάθε τρόπο. Έτσι αν η πολιτική ελιτ εξυπηρετεί το σκοπό της συμμαχεί με την ελιτ, εάν όχι γίνεται ακραία λαικιστική.

Τα εμβλήματα της Οξφόρδης και του Καίμπριτζ
Ποιά λοιπόν είναι η λύση; Σίγουρα όχι η περισσότερη δημοκρατία που θα οδηγήσει σε ακόμα χειρότερης ποιότητας άτομα από αυτούς που έχουμε δει μέχρι στιγμής στο κοινοβούλιο (πχ Τατσόπουλος, Πρωτόπαππας, Δαμανάκη, Αλαβάνος κλπ). Η λύση είναι στη δημιουργία μιας νέας ελίτ η οποία θα αναλάβει την διοίκηση της κοινωνίας. Μιας ελίτ που θα αποτελεί την ελίτ του πνεύματος και θα προετοιμασθεί μέσα από σχολεία και σχολές και με τη χρήση όλων των τεχνολογικών δυνατοτήτων που έχουμε στη διάθεση μας. Αυτό δεν είναι κάτι δύσκολο στη δημιουργία του, ούτε και ασφαλώς δεν έχει ιστορικά προηγούμενα. Ας δούμε για παράδειγμα το φαινόμενο της βρετανικής αυτοκρατορίας που δημιουργήθηκε και επί αιώνες διοικούταν από μια μικρή ομάδα ατόμων αποφοίτων δύο μεγάλων βρετανικών πανεπιστημίων της Οξφόρδης και του Καίμπριτζ. Ή ας πάρουμε ένα πιό «ακραίο» παράδειγμα αυτό των SS που προαλοίφονταν να είναι η νέα ελιτ της γερμανικής κοινωνίας.

Αυτή η ελίτ του πνεύματος σταδιακά θα αποκτήσει και χαρακτηριστικά της παλαιάς ελιτ του αίματος αφού αναγκαστικά θα λειτουργεί εντός μιας ιεραρχικής κοινωνίας με σαφή οργανικό χαρακτήρα.

Πως όμως θα αποφευχθεί το πρόβλημα της πλήρους απόσχισης αυτής της ελίτ από την κοινωνία και η εκμετάλλευση της δεύτερης από τη πρώτη; Καταρχάς θα πρέπει να πούμε πως ιστορικά αυτή η εξέλιξη, παρά τις αρλούμπες της αριστερο-δημοκρατικής ιστοριογραφίας, σπάνιζε στα προ-γαλλικής επανάστασης καθεστώτα τα οποία είχαν δεσμούς αίματος με τον απλό λαό.  Όμως θα πρέπει να αναφέρουμε πως η προ-1789 ελιτ ζούσαν σύμφωνα με έναν ηθικό κώδικα τελείως διαφορετικό από τον κυρίαρχο στη δική μας κοινωνία. Το «θεικό δικαίωμα των βασιλέων στην εξουσία» σήμαινε ταυτόχρονα και την ηθική προσταγή της προάσπισης και την ευημερίας των υπηκόων τους. Σήμερα αυτή η σύνδεση με το επέκεινα έχει χαθεί, όπως επίσης έχει χαθεί και η ανώτερη ηθική εκείνης της εποχής. Συνεπώς η μελλοντική ελιτ αυτή θα πρέπει να επιμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να κάνει αντιληπτό τον εαυτό της ως αναπόσπαστο κομμάτι της ιεραρχικής και οργανικής πυραμίδας της κοινωνίας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της κλασσικής παιδείας, όπως άλλωστε για αιώνες συνέβαινε και με τους αποφοίτους της Οξφόρδης (κυρίως) και του Καίμπριτζ, έτσι ώστε η ελιτ αυτή να φτάσει να ταυτίζει τον ευατό της με τους φιλοσόφους-βασιλείς της πλατωνικής πολιτείας.

Εν κατακλείδι αυτό που χρειάζεται η χώρα δεν είναι περισσότερη δημοκρατία, χρειάζεται την επαναφορά της στη φυσική της κατάσταση, δηλαδή σε μια ιεραρχική δομή όπου οι καλύτεροι θα διοικούν για το κοινό καλό. Προς αυτό το μοντέλο πρέπει να στραφεί η δεξιά σκέψη στην Ελλάδα.


15 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ δυνατό άρθρο. Για να διαμορφωθεί και να δράσει μία πραγματικά Ελληνική πνευματική ελίτ πρέπει να ισχύουν δύο προυποθέσεις:

    - Τα μέλη του Ελληνικού έθνους που ανήκουν στις μέτριες και κατώτερες πνευματικά τάξεις να αναγνωρίσουν την ανεπάρκειά τους.
    - Να εμπιστευτούν τη τύχη τους στους ανώτερους πνευματικά Έλληνες.
    - Να σκέφτονται το μακροπρόθεσμο όφελος και όχι το βραχυπρόθεσμο.

    Για να γίνουν αυτά χρειάζεται παιδεία.

    Πριν όμως γίνουν αυτά πρέπει οι Έλληνες να εναντιωθούν στο σύστημα. Αυτό γίνεται αρχικά με το να μη το ενισχύουν. Πρέπει δηλαδή:

    - Να προσέχουν τον τρόπο διασκέδασης τους ώστε να μη καταλήγουν τα λεφτά τους σε μαφιόζους της νύκτας.
    - Να πάψουν να ενισχύουν οικονομικά το hollywood.
    - Να πάψουν να έχουν για θεούς διάφορες "αθλητικές ομάδες" (στην ουσία ΑΕ) και να συμπεριφερθούν ανάλογα..
    - Να μη ξαναδούν ποτέ στη ζωή τους τηλεόραση. Δε χαζεύει απλώς, αλλά αποτελεί μέσο απομακρυσμένου ελέγχου του νου.

    Το υπάρχον σύστημα μας καταστρέφει. Σε πρώτη φάση ας σταματήσουμε να το ενισχύουμε.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αριστερά έχει ως στόχο την διοίκηση από ιουδαϊκή+φιλοιουδαϊκή ελίτ, γι'αυτόν τον σκοπό δημιουργήθηκε. Η δημοκρατική ρητορία είναι μέχρι να πάρει την εξουσία με την βοήθεια των πιο λούμπεν στοιχείων μιας κοινωνίας τα οποία οργανώνει κατά της προηγούμενης ελίτ.

    Πολύ σωστά βάζετε και θέμα iq, οι αυτοκολακείες για ελληνικά δαιμόνια και σοφούς λαούς δεν ωφελούν πουθενά. Πρέπει κανείς να βλέπει την πραγματικότητα όπως είναι και βάσει αυτής να πορεύεται.
    Χρειάζεται με μέτρα προληπτικής ευγονικής το μέσο iq να ανέβει τουλάχιστον 5 μονάδες αν θέλουμε να μιλάμε στα σοβαρά. Οι Εβραίοι αυτό έκαναν επί αιώνες και γι'αυτό σήμερα το μέσο iq των ασκενάζι είναι πάνω και από των ευρωπαίων. Πράγμα που αυτοί το χρησιμοποιούν για τους δικούς τους διεστραμμένους σκοπούς ως εχθρική ελίτ κατά των λαών επί των οποίων επιδιώκουν να άρχουν.
    Στο Ισραήλ ακόμα και σήμερα χρησιμοποιείται ευγονική με υποχρεωτική αντισύλληψη σε Αιθίοπες Εβραίους που θέλουν να μεταναστεύσουν εκεί
    http://www.jpost.com/Opinion/Editorials/Article.aspx?id=295373

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eνα μοντελο που θα μου αρεσε ειναι να εχουν δικαιωμα ψηφου 100.000 Ελληνες, οι οποιοι θα προκρινονται μεσα απο δραστηριοτητες που εχουν να επιδειξουν υπερ του εθνους, βασει αυστηρων προδιαγραφων που θα θετει ενα εθνικιστικο συνταγμα. Αυτοι θα ψηφιζουν για την ηγεσια του τοπου η οποια μπορει να ανανεωνεται καθε 10 χρονια αλλα και μπορει να παρατεινεται αν οι περιστασεις το επιβαλουν. Δεν μιλαμε ουτε για Δημοκρατια, ουτε για απολυτη Μοναρχια αλλα για Αριστοκρατια και μαλιστα Αριστοκρατια οχι κληρονομικη αλλα που θα βασιζεται σε αξιολογηση των εργων του καθενος.

    Και μια σημαντικη διευκρινηση. Η περιφημη αθηναικη δημοκρατια της κλασσικης περιοδου παρα τα οσα μας λενε ηταν μαλλον μια δημοκρατια αριστων και ενα πολιτευμα μεταξυ δημοκρατιας και αριστοκρατιας. Δικαιωμα ψηφου ειχαν μονο οι αρρενες πολιτες που μπορουσαν να φερουν οπλα και ειχαν αποδεδειγμενα αθηναικη καταγωγη και απο τους δυο γονεις τους. Απαγορευονταν η ψηφος στις γυναικες, στους δουλους, στους μετοικους και σε οσους ηταν τεκνα Αθηναιου πολιτη με γυναικα μετοικο. Επισης το δικαιωμα ψηφου χανοταν σε περιπτωσεις που ο πολιτης κατηγορουνταν για ατιμια (κατι που δεν συμβαινει στις δικες μας ισοπεδωτικες δημοκρατριες που ψηφιζουν τα λαμογια και οι εμποροι ναρκωτικων). Κατα συνεπεια ενα συστημα που θα βασιζοταν στην αθηναικη αριστοδημοκρατια και που θα εθετε και ακομη αυστηροτερες προδιαγραφες θα μπορουσε να γινει επικεντρο μελετης για τον εθνικιστικο χωρο. Τετοιες αυστηρες προδιαγραφες θα μπορουσαν να θετουν εθελοντικη δραστηριοτητα υπερ του εθνους και της πατριδας απο νεαροτατη ηλικια σε διαφορους τομεις προκειμενου να καταχωρηθει το δικαιωμα ψηφου στον πολιτη που το επιθυμει.

    Θυμοσαστε την ΕΟΝ του Μεταξα; Οι νεολαιοι της μετειχαν στρατιωτικης εκπαιδευσης, αθλοπαιδειων, επιτελουσαν κοινωνικο εργο, εκαναν αναδασωσεις, διοργανωναν παρελασεις και γιορτες εθνικου περιεχομενου. Οσοι διακρινονται σε μια συγχρονη ΕΟΝ θα μπορουσαν να κερδιζουν απο τα 25 και μετα (και οχι νωριτερα) το δικαιωμα ψηφου και τη συμμετοχη τους στην αυριανη αριστοκρατια του τοπου.

    Μιχάλης Κονταξής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μοντέλο που θα μπορούσε να εφαρμοστεί αν συνεχίζαμε να έχουμε καθολική ψήφο θα ήταν να έχουν δικαίωμα ψήφου από το 25 έτος της ηλικίας τους οι νέοι (δηλαδή αφού θα έχουν μπει στην αγορά εργασίας), και για τους άντρες προϋπόθεση θα είναι να έχουν κάνει το στρατιωτικό τους και οι γυναίκες αφού έχουν γεννήσει τουλάχιστον 2 παιδιά και τα μεγαλώνουν εντός οικογένειας.
      Εννοείται ασφαλώς πως σε αυτό το σύστημα δεν θα υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές και η στρατιωτική θητεία θα είναι με προδιαγραφές σπαρτιατικής εκπαίδευσης.
      Προσωπικά βέβαια είμαι εναντίον της καθολικής ψήφου εξ αρχής και ειδικά για τους Έλληνες για τους λόγους που εξήγησα στο άρθρο.

      Διαγραφή
  4. Πιστεύω ότι πιο λογικό είναι το σύστημα που προτείνει ο κ. Alex Synodinos. Και τούτο, γιατί ο κ. Μ.Κονταξής έχει εξιδανικεύσει την αθηναϊκή δημοκρατία. Δεν ψηφίζανε εκεί οι άριστοι. Κάθε άλλο: Ψήφιζε ένας συρφερτός 6.000 -το πολύ- αργόσχολων, οι οποίοι πληρώνονταν, για να συμμετέχουν στις συνελεύσεις της Πνύκας και τελικώς κατέστρεψαν την Ελλάδα. Αυτοί προκάλεσαν τον Πελοποννησιακό πόλεμο, αυτοί πολέμησαν τους Μακεδόνες του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αυτοί φέρανε τους Ρωμαίους στην Ελλάδα.
    Το σύστημα έχει εξιδανικεύσει την αθηναϊκή δημοκρατία. Αντίθετα το πολίτευμα της Σπάρτης ήταν πολύ πιο λογικό.
    L.V.F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν πρεπει να εχουν ολοι δικαιωμα στην ψηφο. οπως και στην αρχαια αθηνα. δεν μπορει η ψηφος ενος καλιεργημενου ανθρωπου να εχει την ιδια αξια με την ψηφο ενος ψυχανωμαλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σοβαρη ελληνοκεντρικη παιδεια και αυστηρος ελεγχος τηλεοπτικων προγραμματων τοσο στο περιεχομενο οσο και στην εμφανιση των παρουσιαστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το θέμα δεν είναι πως θα λειτουργεί το σύστημα που προτείνει ο κ. Συνοδινός, το θέμα είναι πως θα πάμε από το σημερινό δημοκρατικό σύστημα σε αυτό. Το άρθρο δυστυχώς δεν κάνει αναφορά στο κρίσιμο αυτό θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΔΠ

      Σωστή παρατήρηση, αλλά για να αναλύσω και το πως θα πάμε σε αυτό το σύστημα που προτείνω θα χρειαζόταν ξεχωριστό άρθρο. Το οποίο θα γραφεί στο μέλλον.
      Σίγουρα πάντως δεν θα πάμε μέσω δημοκρατικών διαδικασιών ή βίας. Η προσωπική μου θέση είναι πως υπάρχουν πολλές ενδείξεις πως το παρόν σύστημα που επικρατεί στον δυτικό κόσμο ενδέχεται να καταρρεύσει καθότι το μοντέλο κοινωνίας και οικονομίας που προσπαθεί να δημιουργήσει είναι αδύνατον να λειτουργήσει. Εάν και όταν το παρόν σύστημα καταρρεύσει θα πρέπει να έχουμε μια σοβαρή και ολοκληρωμένη αντιπρόταση για να μην ξανακυλίσουμε στον παρακμιακό δημοκρατικό βούρκο που βρισκόμαστε τώρα.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος20 Ιανουαρίου 2013 - 10:33 π.μ. ειπε...
    Πιστεύω ότι πιο λογικό είναι το σύστημα που προτείνει ο κ. Alex Synodinos. Και τούτο, γιατί ο κ. Μ.Κονταξής έχει εξιδανικεύσει την αθηναϊκή δημοκρατία. Δεν ψηφίζανε εκεί οι άριστοι.


    Ειπα οτι με βαση το αθηναικο συστημα (που δεν ηταν μαζικη δημοκρατια οπως οι δικες μας) θα μπορουσαμε να προσθεσουμε και καποιες αυστηροτερες προδιαγραφες ωστε τελικα να ψηφιζουν 100.000 αριστοι πολιτες που θα επιλεγονται με κριτηρια της προσφορας τους στο εθνος. 100.000 εθνικα συνειδητοποιημενοι πολιτες εναντι του συρφετου των εκατομμυριων που ψηφιζουν σημερα, θα σχηματίζουν την Ελιτ και θα εκπροσωπούν τους υπόλοιπους δινοντάς τους και πρότυπο μίμησης.

    Μιχάλης Κονταξής


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το θέμα το έλυσε ο γερμανικός εθνικοσοσιαλισμός και το ολοκληρωτικό κόμμα με τους θεσμούς και τις λειτουργίες του οι οποίες εξασφαλίζουν την αριστοκρατική διακυβέρνηση, την αξιοκρατία και την δικαιοσύνη. Το κράτος οδηγός αποτελεί το όραμα των συνειδητοποιημένων εθνικιστών. Για να πετύχουμε αυτό το στόχο σήμερα, απαιτείται αγώνας των εκλεκτών ελίτ όλης της Ευρώπης ενάντια στο ψέμα, τη βλακεία και τη δειλία. Χρειάζεται λοιπόν, για να χρησιμοποιήσω έναν παραφθαρμένο όρο του ολετήρα του Έθνους Ανδρέα Παπανδρέου, "εθνικοσοσιαλιστικός μετασχηματισμός" της ελληνικής κοινωνίας.

    Πίνδαρος Μακεδών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπό τις σημερινές της ελίτ η Ευρώπη δεν έχει να περιμένει τίποτα, μας έχουν ξεπουλήσει στο Μαμμωνά. Μάλιστα το έκαναν χωρίς καν δεύτερη σκέψη.

      Διαγραφή
    2. Δεν εννοώ τις ελίτ που κυβερνούν σήμερα. Αυτοί είναι οι εχθροί! Ομιλώ για την σιωπηλή ως τώρα μειοψηφία των παραγκωνισμένων εκλεκτών που υπάρχουν πάντα σε κάθε Έθνος. Την αληθινή ελίτ των ενάρετων-Άριων-Άριστων (ίδια η ρίζα) που πρέπει να αναλάβουν την εξουσία η οποία τους ανήκει δικαιωματικά ως υπερέχοντες ηθικά. Η αποκατάσταση της φυσικής τάξης πραγμάτων θα έρθει όταν οι αληθινοί εκλεκτοί συντρίψουν τους σημερινούς εξουσιαστές που δημοκρατικά μεν πλην όμως παρά φύσει κατέχουν την πολιτική εξουσία και πάρουν πίσω αυτό που τους ανήκει. Την ηγετική τους θέση. Ελπίζω η Ευρώπη να μην σάπισε τόσο πολύ ώστε αυτό να έχει καταστεί πλέον αδύνατο.
      Πίνδαρος Μακεδών

      Διαγραφή
    3. Γεια σας, θα σας πω κάτι το οποίο είχα πληροφορηθεί ότι ισχύει στις Η.Π.Α., εν τέλει μάλλον ισχύει σε όποια χώρα έχει δημοκρατία: αναρωτιέται ποτέ κανείς γιατί θέσεις επιρροής ελέγχονται από αριστερά ή αλλιώς αντί-εθνικά, αντί-παραδοσιακά, συχνά κιόλας αντί-ηθικά στοιχεία;
      Οι άνθρωποι που δεν συμφωνούν με όσα συμβαίνουν, στις χώρες τους στις οποιεσδήποτε χώρες, και εδώ τείνουν να μην ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα κοινά, δηλαδή για ότι συμβαίνει γύρω τους.
      Τι σημαίνει αυτό: Δεν με νοιάζει τι σκέφτεται ο απέναντί μου ή ο από πάνω μου, δεν με νοιάζει τι συζητάνε αυτοί εκεί στο μεγάλο καφενείο, δεν με νοιάζει γιατί αυτό γίνεται.
      Με λίγα λόγια έχει καταντήσει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού να είναι απαθές, με αποτέλεσμα να ψηφίζεται η κοινωνική μεταρρύθμιση, που είτε συμφωνεί με αυτήν είτε όχι δεν θεωρεί πως θα τον ή την επηρεάσει, ή την οικογένεια αυτού ή αυτής.
      Αυτό το θλιβερό γεγονός είναι η δεύτερη μεγαλύτερη επιτυχία των αποδομητικών δυνάμεων. Προσοχή! Λέω δυνάμεων και όχι ελίτ, γιατί τη ζημιά δεν την προκάλεσε μία ελίτ, αλλά διάφορες ομάδες σε διάφορες θέσεις, με αποτέλεσμα να εκφυλιστεί το μεγαλύτερο μέρος της ελίτ, ώστε να σιγουρευτεί η κυριαρχία των αποδομητικών δυνάμεων.
      Πολιτικά η αριστερά έχει επηρεάσει την όλη ιστορία του εικοστού και του μικρού εικοστού πρώτου αιώνα. Μία φεμινίστρια είχε πει κάποτε κάτι με το οποίο συμφωνώ, από την ανάποδη: "η αποκτημένη εξουσία πολύ δύσκολα παραδίνεται". Είχε απόλυτο δίκιο! Ας διαλογιστούμε σαν άνθρωποι και άτομα, πόσοι άνθρωποι έχουνε θεμελιώσει την ζωή του σε οποιοδήποτε αποδομητικό-αριστερό, "δωράκι". Η απάντηση είναι πάρα πολλοί!
      Η δυσκολία αλλαγής πορείας από τη σύγχρονη κατάσταση σε μία άλλη, που ουδεμία σχέση δεν θα έχει με την τωρινή, δηλαδή σε ένα παραδοσιακό μοντέλο, είναι αφαίρεση των δικαιωμάτων των διαφόρων αναγνωρισμένων πολιτικά μειονοτήτων, αλλά και οι τάξεις και οι άνθρωποι που είναι οικονομικά εξαρτώμενοι από τη σύγχρονη κατάσταση.
      Αναφορικά: Οι δημοσιογράφοι θα πρέπει να αναγκαστούν να παύσουν να λαϊκίζουν, οι καθηγητές θα πρέπει να σταματήσουν να περνάνε τις ιδεολογίες τους στο μάθημα, μη πω, πως πρέπει να γίνεται και έλεγχος φρονήματος πριν τους βάλουμε μέσα, θα πρέπει να επιβληθεί και ο σεβασμός στην τέχνη, πολλοί "καλλιτέχνες" και ακτιβιστές δεν θα μπορούν να το δεχτούν αυτό, θα πρέπει να μειωθούν οι χορηγήσεις και οι φοροαπαλλαγές ΚΑΙ στις μικρές επιχειρήσεις ώστε να μην επιτρέπεται να λειτουργήσουν επιχειρήσεις που θα κλίνουν σε δύο μόλις χρόνια, και που δεν θα παρασιτούν στο κράτος, επίσης τα επιδόματα οποιοδήποτε είδους θα πρέπει να μετριασθούν, κλπ. Νομίζω ότι έκανα τον εαυτό όσο πιο κατανοητό γίνεται.

      -Νικόστρατος

      Διαγραφή