To επόμενο άρθρο του Θεόδοτου θα αναρτηθεί την Παρασκευή 26 Μαΐου.

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

EΥΡΩΠΗ, ΑΝΑΣΤΗΣΟΥ!


Πηγή: Identità e Tradizione
Μετάφραση–επιμέλεια: Ελευθέριος  Αναστασιάδης


Ludwig Fahrenkrog, η Γη των Προγόνων μας
Ως ευρωεθνικιστές  έχουμε  το επιτακτικό καθήκον να είμαστε καλοί πατριώτες ευρωπαίοι. Δηλαδή την ηθική υποχρέωση να υπερασπίσουμε τις δικές μας κοινότητες του Αίματος και του Εδάφους, να αντιταχθούμε με όλες τις δυνάμεις μας στα κακά που από πολύ καιρό πλήττουν την Ευρώπη: την αλλογενή μετανάστευση, την μασονική παγκοσμιοποίηση, τον κομμουνιστικό υλισμό, τον καπιταλιστικό φιλελευθερισμό. Από την παράδοση προέρχεται η αληθινή έννοια της πατρίδας, που ο αρχηγός των εξεγερμένων της Βανδέας François de Charette, σε θανάσιμο αγώνα εναντια στους ιακωβίνους επαναστατες, εξέφρασε με πληρώτητα: «Η πατρίδα για εμας είναι τα χωριά μας, οι εκκλησίες μας, οι τάφοι μας, όλα αυτά που οι πατέρες μας αγάπησαν πριν από εμας. Η πατρίδα μας είναι η πίστη μας, η γη μας…». Πατριώτες λοιπόν, ριζωμένοι στην αγάπη για τους Λαούς της Ευρώπης, για τις Εθνικες  κοινοτητες μας, για την Παραδοσή μας, για την Ιστορία μας, για την χιλιόχρονη Πίστη μας. Τυλιγμένοι μέσα σε χιλιόχρονες σημαίες που ποτέ δεν γνωρισαν την ήττα, σημαίες που παραλάβαμε από τους προγόνους μας ως κληρονομιά των ένδοξων εποχών, και που σήμερα τις κυματίζουμε ξανά στον ορμητικό άνεμο της ιστορίας. Η παγκοσμιοποίηση, που δεν είναι μία συνομοσιολογική εφεύρεση, αλλα αντίθετα ένα σχέδιο κοινωνίας, ολοκληρωμενο, οργανικό (επεξεργασμενο σε μασονικά-τεχνοκρατικά περιβάλλοντα) που προχώρησε με σταδιακά βήματα (για να γίνει πιο ''ευπεπτο'' στους λαούς) έχει ως τελικό σκοπό να επιβάλλει μία Νέα Παγκόμια Τάξη, θεμελιωμενη πάνω στην καταστροφή και στα συντρίμια της εθνικής ταυτοτητας και της Παράδοσης των ευρωπαίκων λαών. Ενα συγκεκριμένο σχεδιο που θα επιριάσει κάθε όψη της ζωής μας. Μαζικές εισβολές αλλοδαπών, κοινωνίες πολυφυλετικές, καταστροφή της παραδοσιακής οικογένειας, υπογεννητικότητα, καταστροφή της κοινωνικης πρόνοιας, θρησκευτικός συγκριτισμός: αυτά είναι τα τοξικά συστατικά της  νέας τάξης που συγκεκριμένα οικονομικά, πολιτικά και αποκρυφιστικά περιβάλλοντα εισαγάγουν για να μεταμορφώσουν ή πιο σωστά, για να υπονομέψουν τις χιλιόχρονες κοινότητες του Αίματος και της Γης. Μία πραγματική μυστική κυβερνηση που κινείται  στα παρακήνια της επίσημης πολιτικής, με  τεράστια δύναμη, πρσγματοποιεί  το τόσο εξυμνημενο «παγκόσμιο χωριό».


Αλφρέδος ο Μέγας
Οι αξίες αναφοράς και διάκρισης δεν είναι πιά η ένταξη  σε μια ορισμένη φυλή, σε μια ορισμένη εθνική κοινοτητα, αλλά η κατοχή υλικών αγαθών. Για να παγματοποιήσουν το σχεδιό τους οι καρχαρίες της μασονικής–καπιταλιστικής παγκοσμιοποιησης ακολουθούν δύο δρὀμους: Έναν οικονομικό που περνά διαμεσου της  εξάλειψης της μικρής και μεσαίας επιχειρησης καθώς και των εμπόρων, συγκεντρώνοντας την οικονομική δύναμη στα χέρια  της μεγάλης διανομής και των πολυεθνικών.Ο άλλος δρόμος, κοινωνικου τύπου, διαμέσου της μαζικής μετανάστευσης, στοχεύει στην καταστροφή των λαών πνίγοντας την ανθρωποβιολογική τους ταυτότητα μέσα στα κύματα των νέων εισερχομένων. Όσον αφορά την οικονομική όψη της εξάλειψης των μικρών εμπόρων και παραγωγών, επιτυγχάνεται με την ''βοήθεια'' των τραπεζών των διαφορών χωρών που συνθλίβουν τον μικρό επιχειρηματία με υψηλούς τόκους πάνω στα δάνεια.Άλλο στοιχείο που προκαλεί την κρίση στον τομέα των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, είναι εκείνη η πλανιτική ελευθερία συναλλαγών  με την εξάλειψη των προστατευτικών φραγμών, που βάζει σε ανταγωνισμό τον μικρό αρτοποιό με την πολυεθνική,  με τα  ολέθρια αποτελεσματα που όλοι γνωρίζουμε  πάνω  στην ραχοκοκαλια της ευρωπαϊκης οικονομίας.
Αλλά μια που η οικονομική εξαθλίωση ενός λαού δεν είναι πάντα επαρκής για να εκμηδενίσει την υπερηφάνεια του, οι σχεδιαστές της νέας τάξης έχουν προβλέψει μια ''τελική  λύση''  και από πλευράς πνευματικής και εθνικής: δηλαδή την ολική καταστροφή όλων των εθνικών, κοινωνικών, πολιτιστικών, και συναισθηματικών δεσμών που ενώνουν κάθε άνθρωπο με την γη του και την κοινότητα του. Η θρησκεία, οι παραδόσεις, ο πολιτισμός, συνδέουν το άτομο σε μια πιο ευρεία ομάδα, (ξεκινώντας από εκείνη της οικογένειας μέχρι εκείνη του έθνους), της οποίας  το χαρακτηριστικό είναι ότι αποτελείται από άτομα με ένα κοινό υπόβαθρο, έναν ίδιο τρόπο αντίληψης, των οποίων η λειτουργία θα έπρεπε να είναι εκείνης της προστασίας των μελών της ομάδας από τους εξωτερικούς κινδύνους. Ακριβώς η ύπαρξη αυτών των κοινοτικών δομών θεμελιωμένων πάνω σε εθνικές βάσεις, εμποδίζει τα σχεδία του μεγάλου κεφαλαίου που αποσκοπεί να έχει τον άνθρωπο σκλάβο της παραγωγής και της κατανάλωσης, και που για να επιτύχει αυτό το αποτέλεσμα, πρέπει να ψαρεύει σε μία νοθευμένη κοινωνία, στην όποια κυριαρχεί ο ατομικισμός και ο εγωισμός.

Mυστράς
Να λοιπόν γιατί οι επιθέσεις στην παραδοσιακή οικογένεια. Η κοσμοπολίτικη αριστερά (ανόητη υπηρέτρια των ισχυρών και του μεγάλου κεφαλαίου) πιέζει όχι μόνον για την αναγνώριση των ομοφυλόφιλων ζευγαριών αλλά  για να δοθεί σε αυτούς  η δυνατότητα να υιοθετούν παιδιά. Γίνεται δηλαδή προσπάθεια να περάσει η ιδέα ότι η απόκτηση παιδιών δεν είναι κάτι που περνά μέσα από την ένωση άνδρα–γυναίκας και δεν είναι συνδεμένη με την έννοια της οικογένειας. Πέρα από την ηθική και συναισθηματική άποψη, πρέπει να εξεταστεί ο βασικός στόχος των εχθρών της φύσης που μάχονται την οικογένεια: η παρακμή της εμποδίζει την φυσιολογική εναλλαγή των γενεών και επιδρά πάνω στην δημογραφική διαμόρφωση της Ευρώπης: μία ήπειρος γέρων που πρέπει μάλιστα να αναλάβει τα εκατομμύρια των παιδιών που γεννούν οι μετανάστες  με  συνεχή ρυθμό, με την συγκατάθεση και την οικονομική βοήθεια εκείνων των ίδιων κρατών που με χίλιους δύο τρόπους εμποδίζουν τους ιθαγενείς πολίτες τους να φέρουν παιδιά στο κόσμο. Η μείωση των παιδιών στην Ευρώπη και η μεγάλη αύξηση των παιδιών που γεννιούνται από μετανάστες, είναι το πρώτο βήμα  για την πραγματοποίηση της πολυφυλετικής κοινωνίας.

Η παγκοσμιοποίηση είναι μία δίνη η οποία θα εξαφανίσει κάθε  εθνικό-παραδοσιακό δεσμό και κάθε υπηρηφάνεια και από την οποία θα βγει, πλασμένος μέσα στο σκοτάδι, σύμφωνα με το τρομακτικό όραμα των ιδεολόγων του, ο νέος άνθρωπος. Ο νέος άνθρωπος που δεν θα είναι τίποτα άλλο από έναν τέλειο άπατρι, ο παγκόσμιος καταναλωτής, ο ιδιώτης. Εν τω μεταξύ, στα χρυσαφένια παλάτια του Ολύμπου των  παγκοσμιοποιητών, ένας στενός κύκλος ισχυρών θα διαχειρίζεται όλη την εξουσία χωρίς πια κανένα έλεγχο. Εμπρός από αυτό το καταστροφικό φαινόμενο, είναι καθήκον μας ως  ευρωεθνικιστικές να εναντιωθούμε.  Με όλες τις δυνάμεις μας!

30 σχόλια:

  1. Η αγάπη πρός τα πατρώα εδάφη μπορεί να έχει δύο βασικές γενεσιουργές αιτίες. Η πρώτη και πιό άδολη είναι η ταύτιση με τα μέρη που είδαμε το φως της ημέρας, που πρωτοματώσαμε τα γόνατά μας, που κάναμε τις πρώτες συναισθηματικές μας εξερευνήσεις και αργότερα τις επαγγελματικές μας δραστηριότητες κλπ... αλλά κυρίως, που επιλέξαμε να είμαστε αυτό που μας παρέδωσαν ιστορικά οι πρόγονοί μας μαζί με την διαχρονική κουλτούρα (όπως το όνομά μας) και σεβόμενοι αυτό δεν το συμψηφίζουμε με όμορφα καθρεπτάκια μιας χρήσης που μας θαμπώνουν όπως τους παλιούς ιθαγενείς.
    Υπάρχει όμως και μιά δεύτερη αιτία, που δυστυχώς ποτέ δεν στοιχειώθηκε σοβαρά από την όποια διανόηση και αφορά σύγχρονους όρους "συναλλακτικών ηθών" που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν, ως έννοια, ούτε και από την επιτιθέμενη πλευρά των μεγαλοσυμφερόντων που θέτουν τους κανόνες του παιχνιδιού.
    Αυτή αφορά εμπράγματα δικαιώματα (ατομικά και δημόσια) σε έναν γεωγραφικό χώρο που στην σύγχρονη εποχή αποτιμάται (υλικά) περισσότερο από άλλους και που η διεθνιστική αριστερά όμως δεν θεωρεί εθνική περιουσία των παραδοσιακών κατοίκων της χώρας, αλλά... μπάτε σκύλοι αλέστε!
    Για να γίνω σαφέστερος, πρίν 100 χρόνια η μόλις αποξηραμένη Κωπαίδα ήταν πνεύμονας επιβίωσης για την συντήρηση του πληθυσμού (όπως και ο θεσσαλικός κάμπος κλπ) και οι απέραντες ακτογραμμές της χώρας προσεφέροντο μόνο για γλάρους και ρομαντικούς ποιητές.
    Σήμερα άλλαξαν άρδην τα πράγματα (δεν αναφέρω τα κοιτάσματα κλπ). Με όρους διεθνών τιμών ένα άνυδρο υπόσκαφο στο Μεροβίγλι έχει αξία σκληρού συναλλάγματος 1000 φορές ανωτέρα του αντιστοίχου χωραφιού σε έναν κάμπο.
    Πως θα γίνει δεκτή μια (κατ' ουσίαν) ανταλλαγή πατρίδας, ως διαρκές έστω αγαθό, για πρόσκαιρα προιόντα μαζί με κατοίκους άλλων περιοχών που επιβάλλει η ΕΕ;
    Και μόνο γιαυτόν τον λόγο μέρη όπως η Ελλάδα και κάποιες άλλες αντίστοιχες περιοχές, είναι παντελώς ασύμφορο να εντάσσονται σε διεθνιστικά κομπρεμί. Από μόνες τους παράγουν "τόκο" που δεν μπορούν να "διανοηθούν" οι κάτοικοι των υψίπέδων πχ του Αφγανιστάν, ή των υποσαχαρίων περιοχών.
    Δεν μας συμφέρει η σύγχρονη νεοφιλελεύθερη υπερκινητικότητα, δηλ να πάμε εμείς σε άλλα μέρη όταν το δικό μας μέρος είναι στόχος εγκατάστασης υψηλού διεθνούς εισοδήματος, εδώ πρέπει να παραμείνουν τα οικονομικά μας συμφέροντα και να αναδείξουμε με μετρημένο σχέδιο την δική μας μικροεπιχειρηματικότητα-εργασία, που αποτρέπει την αφαίμαξη πόρων από πολυεθνικά σχήματα που αφαιρούν πόρους περισσότερο παρά εισάγουν.
    Επομένως εκτός από την πατρίδα του καθήκοντος υπάρχει (στην περίπτωσή μας) και η πατρίδα του συμφέροντος, ποιά ιντελιγκέντσια θα την αναδείξει πειστικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O ελληνικός ,ο ιταλικός,ο γαλλικός, ο ισπανικός,ο γερμανικός ,ο σερβικός και κρατικός εθνικισμός κλπ με αφήνουν (και πρέπει να μας αφήνουν όλους) παγερά αδιάφορο πλέον. Το όραμα μας πρέπει να είναι μια μεγάλη Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία από την ακτές του Ατλαντικού ως το Βλαδιβοστόκ. Μια Ευρώπη όχι σαν την σημερινή ΕΕ , αλλά μια Ευρώπη της Παράδοσης και του Ιπποτικού πνεύματος που θα προάγει την ταυτότητα ,και την ιδιαιτερότητα των Εθνών και των εθνικών ομάδων. Σε αυτή την Ευρώπη και οι διάφορες εθνικές ομάδες όπως οι Βάσκοι,οι Καταλανοί, οι Σκώτοι, οι Βρετόνοι ,οι Σλαβομακεδόνες,οι Έλληνες της Β.Ηπείρου κ.α. δεν θα φοβούνται να μιλήσουν τα ιδιώματα τους, θα μπορούν να έχουν τα ήθη και τα έθιμα τους χωρίς να τους καταπιέζει ο στείρος εθνικισμός-σωβινισμός ιακωβίνικου τύπου.
    Ίσως αυτό ακούγεται σε πολλούς ρομαντικό και αδύνατο. Ίσως και να είναι. Εντέλει "είμαστε ρεαλιστές επιδιώκουμε το αδύνατο" για να μην έρθει το αναπόφευκτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιο πολιτευμα προτεινετε, θα μας πειτε επιτελους?

      Διαγραφή
    2. Σλαβομακεδόνες εννοείς τους σκοπιανούς παραχαράκτες της ιστορίας μας;

      Διαγραφή
    3. Δεν θα υπήρχε θέμα με τα Σκόπια εάν είχαμε υιοθετήσει μια σκληρή αλλά λογική πολιτική όλα αυτά τα χρόνια. Εάν δηλαδή τους λέγαμε ότι τους αναγνωρίζουμε ως Σλαβομακεδόνες, δηλαδή Σλάβους που κατοικούν στην ευρύτερη περιοχη της Μακεδονίας και οι ίδιοι κάνανε αυτόν τον διαχωρισμό. Ο Γκλιγκόρωφ το είχε δηλώσει τότε και επίσημα ότι δεν έχουν σχέση με τους αρχαίους Μακεδόνες. Η ίδια η ακαδημία των Σκοπίων είχε επίσημη θέση πως ειναι απόγονοι Σλάβων που ήρθαν στη Μακεδονία το 500 μχ άρα μέτα απο 1500 χρόνια κατοικησης στη περιοχή έχουν το δικαίωμα να χαρακτηρισθούν Μακεδόνες. Νομίζω θα μπορούσαμε εύκολα να τους κάνουμε να μετατρέψουν το "Μακεδόνες" σε "Σλάβομακεδόνες".

      Αντ' αυτού η Ελλάδα πήγε από την ακραία θέση πως δεν δεχόμαστε κανένα συνθετικό με τον όρο Μακεδονία στις ηλίθιες πολιτικές του Σημίτη περί οικονομικής διείσδυσης (που γύρισαν μπουμπερανγκ σε εμάς αφου μετά οι σκοπιανοί μας απειλούσαν με κλείσιμο των επιχειρήσεων) και στο τα συζητάμε όλα. Το σκοπιανό χάθηκε από τον συνδυασμό της προδοτικής πολιτικής Σημίτη-Πάγκάλου και της ανόητης εθνικιστικής υστερίας που μας είχε πιάσει τότε.

      Τέλος πάντων από τους 1000-1400 εθνικά σλάβους που κατοικούν σε κάποια χωριά της Μακεδονίας δεν κινδυνεύει κανείς ούτε καν και το παντελώς άχρηστο και ανίκανο ελληνικό κράτος. Ας έχουν τα δικά τους ήθη και έθιμα, ας έχουν τα λεξικά τους κλπ. Δεν ενοχλούν κανέναν. Τι θα κάνουν; θα ξεκινήσουν αντάρτικο για να αποσχίσουν 2-3 χωριά και να ενωθούν με τα Σκόπια; Αλλά ακόμα κι αν αύριο τους δινόταν η δυνατότητα να ενωθούν με τα Σκόπια πόσοι στα σοβαρά θα προτιμούσαν αυτό το κρατίδιο από την Ελλάδα που τους δίνει τουλάχιστον δυνατότητα ευρωπαικού διαβατηρίου; Αλλά ας πουμε οτι 2-3 χωριά φεύγανε από την Ελλάδα και ενώνονταν με τα Σκόπια. Και λοιπόν; Θα πήγαιναν τα ελληνικά σύνορα 2-3 χιλιόμετρα πιό μέσα; Σιγά το πρόβλημα...

      Διαγραφή
    4. Πραγματικά, πιστεύω πως οι όποιες ανυσιχίες εκφράζονται από κάποιους σχετικά με τους Ντόπιους είναι αβάσιμες και οφείλονται στο ότι δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή με αυτούς. Απλά ακούνε "ιστορίες" ,τις πιστεύουν και διαμορφώνουν φοβίες. Από τις προσωπικές μου γνωριμίες με Ντόπιους δεν εντόπισα καμία διαφορά με άλλους Ελλαδίτες, μόνο το ότι μιλάνε ως δεύτερη γλώσσα Ντόπικα. Ίσα ίσα οι περισσότεροι έχουν μια "παιδική-εθνικιστική" θέση στα πράγματα του τύπου "This is sparta" και είναι αρνητικοί προς τα Σκόπια. Το μόνο κακό είναι πως λόγω γεωγραφίας έχουν μια αισθητική και μια νοοτροπία που προσεγγίζει το θεσσαλονικιο μοντέλο και lifestyle :)
      H Ελλάδα εξ αρχής θα έπρεπε να είχε μια θετική προσέγγιση με τα Σκόπια. Τώρα άμα το πεις αυτό στο μέσο ντουβάρι θα αρχίσει να μιλάει για Σλάβομακεδόνες. Και άμα του πεις πως ο διπλανός του είναι Συριζαίος και άρα πιο επικύνδινος από όλους τους Ντόπιους μάζι. Θα αρχίσει να κάνει κήρυγμα: "Δεν υπάρχει δεξιά, δεν υπάρχει αριστερά, μόνο κόκκαλα ελλήνων τα ιερά" - "Tο πατριοτικό ΠΑΣΟΚ" - "Οι πατριώτες του ΕΛΑΣ" - "Κοινό μέτωπο ενάντια στο ΔΝΤ" κτλπ.

      Διαγραφή
    5. Μια διορθωση στα λεεγομενα του Θεοδοτου, στην τελευταια παραγραφο! Δεν υπαρχουν εθνικα Σλαβοι στα χωρια της Μακεδονιας, υπαρχει απλα μια γλωσσικη μειονοτητα, που μιλαει ενα σλαβικο ιδιωμα(το οποιο ειναι βουλγαρικης προελυσης και οχι ιδιο με τη γλωσσα των Σκοπιανων)! Ακομα και στην εποχη του Μακεδονικου Αγωνα, οι σλαβοφωνοι στην συντριπτικη τους πλειοψηφια θεωρουσαν τους εαυτους τους, Ελληνες(και καποιοι λιγοι αυτοπροσδιοριζονταν ως Βουλγαροι), ουτε σχεση ειχαν με τους αλλους λαους της Γιουγκοσλαβιας, ουτε ενιωθαν εθνικα "Μακεδονες", αυτα ειναι πολυ μεταγενεστερα τερτιπια...και ουτε λεξικα χρειαζονται, απο τη στιγμη που αυτο το ιδιωμα που ομιλουν, ποτε δεν καταγραφηκε(οπως και τα βλαχικα)
      Για περισσοτερες λεπτομερειες, εδω
      http://www.anixneuseis.gr/?p=20992

      Διαγραφή
    6. Eνδιαφέρον, ευχαριστώ. Πάντως έχω διαβάσει για αρκετές περιπτώσεις ατόμων ήδη από τη δεκαετία του 1990 που αυτοπροσδιορίζονταν ως Σλάβοι και μάλιστα έλεγαν πως το ελληνικό κράτος τους είχε αναγκάσει να αλλάξουν και τα ονόματα τους.

      Διαγραφή
    7. Ναι, οπως ειπα και παραπανω, απο ενα σημειο και μετα, εμφανιστηκε το φρουτο των "εθνικα Μακεδονων" κλπ(ο Τιτο το '44 αλλα και γενικα ο διεθνης και ντοπιος κομμουνισμος επαιξαν ρολο σε αυτο), οποτε, ακουγεται λογικο, αυτο που μου λες για τη δεκαετια του '90! Ως γνωστον, το αστικο κρατος εχει παραδοση στο να χειριζεται τετοια θεματα, με ατυχη τροπο(βλ. και περιπτωση Μουσουλμανων Θρακης, η και το βλαχικο ζητημα οπου αν δεν κανω λαθος, ο Βενιζελος πηγε να τους αναγνωρισει ως ρουμανικη μειονοτητα)

      Διαγραφή
    8. Ο ισχυρισμός των σκοπιανών ότι είναι απόγονοι του Μ.Αλέξανδρου είναι όντως γελοίος. Ότι υπήρχαν σλαβόφωνοι-σλαβικής καταγωγής πληθυσμοί στη Μακεδονία, αυτό δεν μπορούμε να το αμφισβητήσουμε . Μάλιστα πολλοί από τους σλαβόφωνους , πήραν το μέρος των Ελλήνων κατά την διάρκεια του Μακεδονικού αγώνα. Μετά όμως το ελληνικό κράτος προσπάθησε με το ζόρι να τους "εξελληνίσει" αναγκάζοντας τους ν'αλλάξουν ακόμα και τα ονόματα τους ! Δεν είναι περίεργο που πολλοί απ'αυτούς στράφησαν κτά του ελληνικού κράτους. Είναι νομίζω υποκριτικό κάποιοι του "εθνικού χώρου" να μιλούν για καταπίεση Βάσκων, Καταλανών και Σκώτων και να μην βλέπουν τι έγινε εδώ.
      Θα πεί κάποιος τα ίδια λένε ο Δημητράς και η Ρεπούση. Δεν είναι έτσι ! Αυτοί απλά διογκώνουν ένα όντως υπαρκτό πρόβλημα με σκοπό την αποδόμηση της ελληνικής ταυτότητας. Βέβαια όταν τελειώσουν με εμάς, θα αποδομήσουν και τις ταυτότητες αυτών που δήθεν υπερασπίζονται.

      Διαγραφή
    9. Aπό όσο γνωρίζω έγιναν στο παρελθόν κάποιες ανταλλαγές πληθυσμών και οι με σλαβική συνείδηση ανταλλάχθηκαν με άτομα που αυτοπροσδιορίζονταν ως Έλληνες. Συνεπώς αυτοί που έμειναν πίσω (δηλ. στην Ελλάδα) δεν θα έπρεπε να παραπονιούνται. Από την άλλη το ολο θέμα είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο και τραβηγμένο από τα μαλλιά. Μιλάμε για μερικές εκατοντάδες άντε 1500 άτομα. Δεν απειλούν κανέναν.

      Διαγραφή
    10. Οι σλαβοφωνοι που πηραν το μερος των Ελληων στον Μακεδονικο Αγωνα(οπως σωστα λες), δεν πηραν μερος ως Σλαβοι φιλελληνες η Σλαβοι συμμαχοι των Ελληνων, αλλα ως σλαβοφωνοι ΕΛΛηνες! Πρεπει να το καταλαβουμε καλα αυτο! Η συνειδηση τους ηταν ελληνικη!

      Διαγραφή
  3. "σας" έχουμε πει, αν διάβαζες τα κείμενα μας θα ήξερες: http://theodotus.blogspot.gr/2013/01/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, θεωρητικα πολυ καλο, αλλα πρακτικα τι γινεται? Πως θα αναδυθει αυτη η ελιτ? Θα υπαρξει καποιο κομμα, η εστω οργανισμος/οι που θα λειτουργησει/ουν σε αυτη την κατευθυνση? Θα επιδιωξουν σιγα σιγα και μεταρρυθμιστικα να αλλαξουν το πολιτευμα και τη νοοτροπια της κοινωνιας, η θα κανουν επανασταση? αν ισχυσει το δευτερο, θα επιδιωξουν συμμαχιες με ενοπλες δυναμεις και σωματα ασφαλειας η οχι? αν οχι, πως θα γινει επανασταση, χωρις ενοπλα τμηματα? Μηπως θα δημιουργηθει ξεχωριστος στρατος(οπως εκανε ο Λενιν?)? Με τις σχεσεις με τα αλλα κρατη τι θα γινει? θα επιδιωχθουν συμμαχιες με ομοιδεατες απο αλλα κρατη? η θα γινει μια Διεθνης της Δεξιας, ωστε πολλοι ταυτοχρονα ομοιδεατες να συντονιστουν ωστε να επιτευχθει ο σκοπος?

      Διαγραφή
    2. Eάν τα είχαμε λύσει αυτά τα θέματα δεν θα είμασταν εδώ τώρα:)

      Διαγραφή
    3. ε ναι, αλλα καποτε πρεπει να γινουν καποια βηματα! Αλλιως, εμεις θα συνεχισουμε να θεωρητικολογουμε και κυριως να τρωγομαστε μεταξυ μας(για το αν ο Μεταξας επρεπε να πει ναι η οχι, αν η βασιλεια ωφελησε την Ελλαδα η οχι κλπ) και οι αριστεροι με τους φιλους τους τους λαθρομεταναστες θα μας σφαζουν...

      Διαγραφή
    4. Oδεύουμε προς κοσμογονικές αλλαγές και πιθανότατα μεγάλες σφαγες και συγκρούσεις. Αν επιβιώσουμε όλων αυτών ευκαιρίες θα βρεθούν άλλωστε ο μόνος λόγος που αυτές οι αρλούμπες περί ισότητας, πολυπολιτισμού και δημοκρατίας υπάρχουν και είναι αποδεκτές είναι επειδη το σύστημα ελέγχει την σκέψη. Όταν εξαφανιστεί, οι άνθρωποι αργά η γρήγορα θα περάσουν στη πρωταρχική τους κατάσταση.

      Διαγραφή
    5. μακαρι να γινει αυτο που λες!

      Διαγραφή
  4. Ναι στην Ευρώπη των Εθνών, όχι στο σημερινό έκτρωμα της "Ενωμένης Ευρώπης" και της Ευρωζώνης.
    Ταυτόχρονα όμως, προσωπικά λέω όχι και στην "Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία" που οραματίζεται ο Nikolai Romanov, για 2 λόγους :
    Πρώτον, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς με αυτή τη φράση ("Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία") , είναι μάλλον ασαφές όπως το θέτεις.
    Και δεύτερον, για να ιδρυθεί κάποτε αυτή η "Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία" , θα πρέπει αναγκαστικά να πάρει τη μορφή Κράτους, έστω και ομοσπονδιακού. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο, πρέπει υποχρεωτικά να καταργηθεί η εθνική κυριαρχία και η εθνική ανεξαρτησία των σημερινών εθνών - κρατών. Αυτό, με τη σειρά του, προϋποθέτει την ύπαρξη ΕΝΟΣ ευρωπαϊκού έθνους και όχι πολλών, ΕΝΟΣ ευρωπαϊκού λαού που θα αποτελούσε την αναγκαία βάση ενός τέτοιου εγχειρήματος.
    Είναι όμως προφανές ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει σήμερα, και, φυσικά, δεν μπορεί να επιβληθεί με διατάγματα άνωθεν και με το στανιό. Αυτό ακριβώς άλλωστε προσπαθεί να επιβάλει σήμερα η Ευρωζώνη : η περίφημη "πολιτική ενοποίηση" της Ευρωζώνης, που μας προπαγανδίζουν, στοχεύει ολοφάνερα στην κατάργηση της εθνικής ανεξαρτησίας των κρατών - μελών.
    Επειδή λοιπόν απουσιάζει η πιο απαραίτητη προϋπόθεση για ένα ενιαίο ευρωπαϊκό κράτος ή "ευρωπαϊκή αυτοκρατορία" (δηλ. απουσιάζει ένα ενιαίο ευρωπαϊκό έθνος), η πραγματοποίηση αυτού του οράματος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με την επιβολή του ισχυρότερου έθνους - κράτους σε όλα τα υπόλοιπα. Δηλαδή, η "ευρωπαϊκή αυτοκρατορία" που οραματίζεστε, όπως και η "πολιτική ενοποίηση" της ευρωζώνης, στην πράξη, μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνον με όρους ηγεμονίας του ισχυρότερου έθνους πάνω στα υπόλοιπα.
    Υπενθυμίζω άλλωστε, ότι όσες φορές επιχειρήθηκε να "ενοποιηθεί" η Ευρώπη, επιχειρήθηκε ακριβώς με τέτοιους όρους ηγεμονίας του ισχυρότερου : Ναπολέων, Γουλιέλμος Β' (Α΄Παγκόσμιος), Χίτλερ.
    Κι από την άλλη μου φαίνεται πως αντιφάσκεις : από τη μια είσαι υπέρ μιας 'ευρωπαϊκής αυτοκρατορίας" και κατά των επιμέρους εθνικισμών, αλλά από την άλλη δηλώνεις και υπέρμαχος της εθνικής ταυτότητας και ιδιαιτερότητας του κάθε ευρωπαϊκού έθνους. Καταλαβαίνω - νομίζω - τι εννοείς, αλλά στην σκληρή πραγματικότητα αυτά τα δύο αντικρούουν το ένα το άλλο.
    Αυτά για την άποψη του Nikolai Romanov. Κατά τ΄άλλα συμφωνώ με τις βασικές θέσεις του άρθρου.

    ΓΡΑΚΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To λέει ξεκάθαρα νομίζω πως σε αυτή την αυτοκρατορία που περιγράφει θα είναι σεβαστές οι εθνικές ιδιαιτερότητες.
      Η Αγία Ρωμαική Αυτοκρατορία είχε διάφορες εθνότητες αλλά όλες συνυπήρχαν. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει εννιαίο έθνος, χρειάζεται απλά ένας συνδετικός κρίκος αυτό θα μπορούσε να είναι μια βασιλική οικογένεια ή μια ευρωπαική ελιτ.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και πάλι.
      Αυτή η βασιλική οικογένεια - συνδετικός κρίκος, αναγκαστικά θα προερχόταν από ένα έθνος. Πώς θα το δέχονταν αυτό τα υπόλοιπα έθνη;
      Όσον αφορά μια "ευρωπαϊκή ελίτ" , στο παρελθόν υπήρξαν εθνικές ελίτ - γαλλική, γερμανική κτλ - και ακόμη υπάρχουν, στο βαθμό που υπάρχουν. Ευρωπαϊκή ελίτ (όπως την εννοείτε) θα ήταν δυνατόν να υπάρξει μόνον αν υπήρχε ένα ευρωπαϊκό έθνος : και πριν τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, πολλοί έλεγαν ότι υπήρχε πλέον μια πανευρωπαϊκή ελίτ (πολιτική, δυναστική, οικονομική και πνευματική) , ελίτ η οποία υποτίθεται έπαιζε το ρόλο της στο να μην γίνει πόλεμος. Τα γεγονότα τους διέψευσαν.
      Η Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία διαλύθηκε και μία βασική αιτία γι΄αυτό ήταν ο εθνικισμός και η εθνική ιδεολογία.
      Θυμίζω ότι ο εθνικισμός και η εθνική ιδεολογία δεν είναι τέκνο της Γαλλικής Επανάστασης, απλά αυτή τους έδωσε νέα μορφή και έκταση. Η εθνική ιδεολογία και η συγκρότηση εθνικών κρατών ξεκίνησε πολύ πριν τη Γαλλική Επανάσταση, τόσο στη Γαλλία (Ρισελιέ, αλλά και πιο πριν) όσο και στην Αγγλία (Ελισάβετ Α' , Κρόμγουελ) , για να περιοριστώ σε 2 μόνο μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.
      Ο εθνικισμός είναι η ισχυρότερη ιδεολογία των τελευταίων 500 ετών, και είναι θανάσιμος εχθρός κάθε "αυτοκρατορίας". Αυτός ευθύνεται στο μεγαλύτερο βαθμό μέχρι και για τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης στην εποχή μας.

      ΓΡΑΚΧΟΣ

      Διαγραφή
    3. Οι βασιλικές οικογένειες είναι ουσιαστικά πανευρωπαικές. Παντρεύονται μεταξύ τους κλπ. Το τι καταγωγής θα είναι αυτή η οικογένεια είναι το μικρότερο από τα προβλήματα μας.

      Φοβάμαι πως έχεις μια ιδιαίτερα ρομαντική αντίληψη για τον εθνικισμό ενώ δεν συμφωνώ και με την θέση της ταύτισης εθνικής ιδέα και ταυτότητας από τη μία και εθνικισμού (όπως τον αντιλαμβανόμαστε σήμερα) από την άλλη.

      Εαν κάτι κατέδειξε ο Α' ΠΠ είναι πως ο εθνικισμός μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες όπως και είχε και το ίδιο συνέβει και με τον Β ΠΠ. Βέβαια τις φωτιές των δύο πολέμων άλλοι τις άναψαν αλλά δεν είχαν δυσκολία να ρίξουν το ένα ευρωπαικό έθνος ενάντια στο άλλο στηριζόμενοι ακριβώς στον εθνικισμό τους. Το αποτέλεσμα; Δύο απίστευτες σφαγές οι οποίες διέλυσαν τον δυτικό κόσμο.
      Και όταν ο Α'ΠΠ τελείωσε πάλι οι ίδιοι που άναψαν τις φωτιές πριν στον εθνικισμό στηρίχθηκαν για να διαλύσουν την Αυστρουγγαρία.

      Η Αγία Ρωμαική Αυτοκρατορία κράτησε κοντά 1000 χρόνια, δεν θα έλεγα πως διαλύθηκε από τον εθνικισμό αλλά από την χαλαρή εξουσία του αυτοκράτορα και από αυτό που σήμερα θα αποκαλούσαμε τοπικισμό ο οποίος βρίσκεται σε άμεση σύγκρουση με τον κρατικό εθνικισμό ο οποίος δεν αναγνωρίζει τοπικές ταυτότητες και συχνά τις ισοπεδώνει.

      Ο Κρόμγουελ πως κολλάει με τον εθνικισμό ακριβώς; Δεν αντιλαμβάνομαι. Έχεις βρει πολύ αρνητικό παράδειγμα για να υπερασπιστείς τον εθνικισμό. Ο Κρόμγουελ ξεπούλησε την Αγγλία στους τοκογλύφους και στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα από τα οποία και στηρίχθηκε.

      Δεν αμφιβάλλω πως αντίληψη της εθνικής ενότητας και του έθνους προυπήρχε της γαλλικής επανάστασης. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Ο εθνικισμός όμως όπως τον ξέρουμε σήμερα ως ιδεολογία ουσιαστικά είναι κομμάτι της γαλλικής επανάστασης.

      Η ΕΣΣΔ δεν διαλύθηκε λόγω του εθνικισμού. Διαλύθηκε επειδή η τραπεζική ελίτ δεν εξυπηρετούταν πλέον από αυτή. Το αν τώρα ο εθνικισμός χρησιμοποιήθηκε για να σπρώξει την ΕΣΣΔ στο γκρεμό δεν αμφιβάλλω, αλλά το να λέμε ότι διαλύθηκε λόγω του εθνικισμού είναι πολύ αφελές.

      Όπως και να έχει εάν ο παλαιού τύπου κρατικός εθνικισμός υπάρχει ως εμπόδιο στα σχέδια των τραπεζιτών για παγκοσμιοποίηση έχει καλώς, αλλά αν είναι να χρησιμοποιηθεί ξανά για να αλληλοσφαγούμε τότε καλύτερα να τελειώνουμε με αυτόν και να αναπτύξουμε μια διαφορετική ταυτότητα.

      Για αυτό και εδώ μας ενδιαφέρουν μόνο δύο είδη εθνικισμού, ο ευρωπαικός και ο λευκός.

      Διαγραφή
    4. Στην διαλυση της ΕΣΣΔ ο εθνικισμος επαιξε σημαντικο ρολο! Εξαιρετικο ενδιαφερον παρουσιαζει το βιβλιο του Γιαννη Κολοβου "Εθνικος Κομμουνισμος και Εθνικος Μπολσεβικισμος, Ο Παραγων Εθνοτητες και η Καταρευση της Σοβιετικης Ενωσης" των εκδοσεων Πελασγος! Αυστηρα επιστημονικη μελετη, με τεραστια ξενη βιβλιογραφια.
      Υ.Γ. μπορεις να αποσαφηνισεις λιγο τη διαφορα ευρωπαικου και λευκου εθνικισμου

      Διαγραφή
    5. o ευρωπαικός εθνικισμός είναι στην ουσία μια μορφή λευκού εθνικισμού αφού οι ευρωπαίοι είναι λευκοί αλλά σχετίζεται και με τα άμεσα συμφέροντα της Ευρώπης που δεν είναι σίγουρα ταυτόσημα με αυτά των ΗΠΑ και ίσως και να μην ήταν ακόμα και αν οι ΗΠΑ ήταν μια χώρα που κυριαρχούσανν οι λευκοί. Ο λευκός εθνικισμός προφανώς περιλαμβάνει τους λευκούς όπου κι αν βρίσκονται (Αμερική, Νότια Αφρική κλπ).

      Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο αλλά τον ψυχρό πόλεμο τον έχω μελετήσει όπως και την κατάρρευση της ΕΣΣΔ. Είναι εμφανές πως ο εθνικισμός χρησιμοποιήθηκε για την κατάρρευση της, αλλά δεν ήταν η πρωταρχική αιτία, ούτε και σίγουρα η βασική. Εκτός αν θεωρούμε και ένα είδος εθνικισμού την αίτηση του Γιέλτσιν για απόσχιση της Ρωσίας από την ΕΣΣΔ....

      Διαγραφή
  5. νομίζω ότι οι σημερινές ευρωπαϊκές αριστοκρατικές και βασιλικές οικογένειες είναι μέρος του συστήματος και του παρακμιακού "life style" που το συνοδεύει ! Δεν ομιλούμε γι'αυτούς φυσικά. Ο Ναπολέων Βοναπάρτης έκανε τη δική του αριστοκρατία (σύντομα κατάλαβε ότι ο Ιακωβινισμός οδηγεί στο χάος) από τους καλύτερους αξιωματικούς και στρατηγούς. Στο 3ο Ράϊχ τα Allgemeine και Waffen SS θα ήταν το φυτώριο που θα έβγαινε η νέα Γερμανική Αριστοκρατία. Για να γίνει κάποιος αξιωματικός των Allgemeine και Waffen SS πριν γίνει δεκτός στις σχολές αξιωματικών (junkerschule) έπρεπε να υπηρετήσει 2 χρόνια τουλάχιστον σαν οπλίτης. Εκτός από τα SS υπήρχαν ακαδημίες για επίλεκτους της hitlerjugend ,οι περίφημες σχολές NAPOLA από όπου θα έβγαιναν οι μελλοντικοί κρατικοί λειτουργοί.
    Στις σχολές αυτές δεν έπαιζε ρόλο η καταγωγή , έτσι ο γιός του αγρότη και του βιομηχανικού εργάτη μπορούσαν να γίνουν αξιωματικοί στα SS ή να γίνου δεκτοί στις σχολές ΝΑPOLA !
    Νομίζω ότι είναι το καλύτερο μοντέλο αριστοκρατικής διακυβέρνησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για μενα, περα απο τη διαφορα για το ονομα που μπορει πολυ απλα να λυθει ονομαζοντας τους σλαβομακεδονες και τη γλωσσα τους σλαβομακεδονικη, δε μπορω να δω τον σλαβο της περιοχης των σκοπιων ως ορθοδοξο συμμαχο εναντια στον αλβανικο ισλαμοφασισμο και τον τουρκικο νεοοθωμανισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. o όρος "ισλαμοφασισμός" είναι νεοσυντηρητικό κατασκεύασμα. θα σου πρότεινα να τον αποφεύγεις...

      Διαγραφή
    2. φανταζομαι καταλαβενεις πως το εννοει: '' γινεσαι μουσουλμανος ή πεθαινεις''

      ΥΓ: Σου ειχα στειλει ενα mail περι αλβανων-σκεπιταρεων και τις αρβανιτικες φαρες στην ελλαδα πριν απο το '21. Θα το δουμε σε αναρτηση?

      Διαγραφή
  7. θα ηταν σημαντικο επιτελους να διεξαχθει μια ανοιχτη συζητηση πανω στον ευρωπαικο φασισμο και πως θα προσφερουμε σε αυτη την κατευθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν υπαρχει ισλαμοφασισμος.υπαρχει ισλαμισμος και φασισμος.δυο διαφορετικοι κοσμοι.τελος. stlv

    ΑπάντησηΔιαγραφή