Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015

TΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ (1942-1944)

Συνεχίζουμε το αφιέρωμα στην Κατοχή που ξεκίνησε με προηγούμενο άρθρο μας. Αυτή τη φορά θα εξετάσουμε τη συμπεριφορά των νεοελλήνων που βρέθηκαν εντός Γερμανίας την περίοδο 1942-1944. Στο μέλλον θα ακολουθήσει και άρθρο το οποίο θα ασχοληθεί με το πολυθρύλητο "κατοχικό δάνειο", το οποίο -αν και οι Γερμανοί φορολογούμενοι έχουν δώσει δις στην Ελλάδα μέσω της ΕΕ- οι νεοέλληνες ακόμα επιμένουν να απαιτούν...

Γράφει ο Ιωάννης Μπότσικας

Όπως όλοι πια ξέρουνε, την άνοιξη του 1943 ο «Ελληνικός Λαός ξεσηκώθηκε στην Αθήνα και σε μεγάλα επαρχιακά κέντρα» και ματαίωσε το σχέδιο της κατοχικής κυβέρνησης να επιβάλει πολιτική επιστράτευση και να στείλει μπουλουκηδόν Έλληνες εργάτες στη Γερμανία. Αυτό το επίτευγμα μόνο στη δική μας χώρα έγινε – και απόδειξη οι αριθμοί: Δύο περίπου εκατομμύρια ξένοι εργάτες είχαν δουλειά στη Γερμανία στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και από αυτούς οι Έλληνες δεν ήταν περισσότεροι από 2.500. Άρα –τεκμαίρεται αβιάστως- η Ελληνική Αντίσταση κατά του κατακτητή υπήρξε μεγαλειώδης, μοναδική και ανεπανάληπτη. Για να δούμε λοιπόν ακριβώς τι έγινε.

Ότι είχαν θάρρος οι χιλιάδες που διαδήλωναν την άνοιξη του 1943 στα μεγάλα αστικά κέντρα κατά της πολιτικής επιστράτευσης είναι γεγονός που δεν χωράει αμφιβολία. Μόνο να βλέπει κανείς, όντας άοπλος, τους Γερμανούς φαντάρους με τα κράνη κ.τ.λ. και τους έφιππους Ιταλούς καραμπινιέρους ήταν αρκετό για να τον πιάσει τρόμος. Από την άλλη όμως πλευρά, και οι Γερμανοί και οι Ιταλοί απέφυγαν τη σύγκρουση με τα πλήθη των διαδηλωτών: Κατά κανόνα πυροβολούσαν στον αέρα και συχνά, στις πόλεις της Θεσσαλίας π.χ., μετά τη διάλυση των διαδηλωτών, μόνο και μόνο για να αποτρέψουν νέες «συγκεντρώσεις». Το κυριότερο όμως είναι το εξής: Εντάξει, πέρα από το θάρρος και την αποτελεσματικότητα των οργανωτών των διαδηλώσεων (δηλαδή του Ε.Α.Μ.), μπορεί κανείς να πιστέψει ότι οι δυνάμεις Κατοχής φοβήθηκαν τους άοπλους διαδηλωτές;  Στην ανάγκη μάλιστα, μπορούσαν να επιβάλουν «δια νόμου» την αναγκαστική πολιτική επιστράτευση και αντί να μαζέψουν 50.000 κόσμο π.χ., θα μάζευαν 10-15.000 και θα τους έστελναν στη Γερμανία. Οι υπόλοιποι θα κρύβονταν, θα έβγαιναν «στο βουνό» όπου ούτως ή άλλως ήδη κυριαρχούσε το Ε.Α.Μ., αλλά αυτό που ήθελαν οι Γερμανοί θα γινόταν: Μερικές, λίγες έστω, χιλιάδες Έλληνες εργάτες θα πήγαιναν στη Γερμανία. Άρα άλλος υπήρξε ο βαθύτερος λόγος της επιτυχίας των διαδηλώσεων – συγκεκριμένα:

1. Η σταθερή ισοτιμία του μάρκου: 1 Reichsmark= 60 δρχ. Οι εργάτες στη Γερμανία πληρώνονταν σε μάρκα, τα οποία μπορούσαν να στέλνουν στις οικογένειές τους, στη χώρα καταγωγής τους. Εάν όμως ο Έλληνας εργάτης έπαιρνε 1.000 μάρκα μηνιαίως, η οικογένειά του στην Ελλάδα θα εισέπραττε 60.000 δρχ, ποσό γελοίο λόγω του πληθωρισμού της Κατοχής. Αυτό το καταλάβαιναν οι Γερμανοί και έκαναν, ειδικώς όσον αφορά τους Έλληνες, τα «στραβά μάτια». Δεν τους πολυπίεζαν να πάνε στη Γερμανία.

Γαλλική αφίσα για την εργασία στη
Γερμανία
2. Οι Έλληνες εργάτες (ή τελοσπάντων αυτοί που  μπορούσαν να θεωρηθούν «Έλληνες εργάτες» εκείνη την εποχή) εύρισκαν εξαιρετικά επικερδές και προτιμούσαν να ασχολούνται με την παραοικονομία, δηλαδή με ασχολίες συναφείς με τη «Μαύρη Αγορά», παρά να δουλεύουν «για τους Γερμανούς». Πράγματι, ακόμα και σε έργα που για λογαριασμό των Γερμανών είχαν αναλάβει οι πασίγνωστοι «εργολήπτες» (εργολάβοι) δημοσίων έργων, όπου η πληρωμή και ήταν υψηλή και μερικώς δινόταν σε τρόφιμα, απέφευγαν να πάνε να εργαστούν και για λόγους «εθνικούς, πατριωτικούς» κ.λπ. βέβαια, αλλά και γιατί θεωρούσαν επικερδέστερο να εργάζονται για τους μαυραγορίτες. Με άλλα λόγια, πήγαιναν στην επαρχία, μάζευαν τρόφιμα, τα μετέφεραν στην Αθήνα, στους «εργοδότες τους» κ.λπ.

3. Κάτω τις συνθήκες αυτές, η όποια προπαγάνδα των Γερμανών υπέρ της «εθελοντικής εργασίας στο Ράιχ» ήταν άκαρπη. Και για να ξέρουμε πού βρισκόμαστε και πού πατάμε, σας πληροφορώ ότι κύριο φερέφωνο των γερμανικών εκκλήσεων για «εργασία στο Ράιχ» ήταν η πασίγνωστη εφημερίδα «Ελεύθερον Βήμα», η οποία, αντί να κλείσει μετά το τέλος της Κατοχής, άλλαξε τον τίτλο της από «Ελεύθερον Βήμα» σε «Βήμα» σκέτο και έγινε ο μέγας στυλοβάτης των δημοκρατικών φρονημάτων και αιτημάτων  του Ελληνικού Λαού. Ε, εδώ δεν αντέχω, θα το πω ακόμα μια φορά: Να τι θα πει Ελλάδα!

4. Έτσι, φίλες και φίλοι του «Θεόδοτου», λόγω αυτής της έρμης της σταθερής ισοτιμίας του μάρκου και της ελληνικής «Μαύρης Αγοράς», η οποία, το τονίζω ακόμα μια φορά, ΥΠΗΡΞΕ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ (ούτε στη Γαλλία π.χ. ούτε στην Ολλανδία και το Βέλγιο, ούτε στις Σκανδιναβικές χώρες υπήρξε πείνα και «μαύρη αγορά» όπως εκείνες του 1941-1942 στην Αθήνα και τον Πειραιά και γενικά στην Ελλάδα), οι Έλληνες δεν ήθελαν να πάνε να εργαστούν στη Γερμανία, παρά το ότι τελικά οι αρχές του Ράιχ ανέλαβαν και τον εφοδιασμό σε τρόφιμα των οικογενειών των εργατών οι οποίες θα έμεναν στην Ελλάδα. Πολλοί τότε στη χώρα μας επέθαναν από την πείνα και τα γερμανικά αντίποινα (άλλη ιστορία αυτή, θα τα πούμε σε άλλο άρθρο Θεόδοτου επιτρέποντος) αλλά και επίσης πολλοί έγιναν τότε πάμπλουτοι. Εξ ου και το περίφημο ελληνικό ρητό της Κατοχής: «Πότε πεθαίνει ο βλαξ; Στον πόλεμο! Πότε πλουτίζει ο έξυπνος; Στον πόλεμο!» 

Παρά ταύτα, οι συνθήκες εθελοντικής εργασίας στη Γερμανία παρέμεναν ελκυστικές, οπότε περίπου 2.500 Έλληνες μπήκαν στο Ράιχ «για να εργασθούν». Ε, τότε ήταν που έγινε το έλα-να-δεις. Δηλαδή:  

Α) Πολλοί προσπάθησαν να μπουν στη Γερμανία χωρίς άδεια, επειδή λόγω μαύρου και άραχλου ποινικού μητρώου τους οι αρχές του Ράιχ δεν  τους δέχονταν. Οπότε τους έπιαναν στα σύνορα ή στις πόλεις όπου κατάφερναν να διεισδύσουν και τους έστελναν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. (Να πού οφείλεται και ο πολύ μεγάλος αριθμός Ελλήνων που μαρτύρησαν στα γερμανικά «στρατόπεδα του θανάτου»).

Β) Αυτοί τελοσπάντων που κατάφερναν να μπουν και να ενταχθούν στο δυναμικό κάποιου εργοστασίου, απέφευγαν συστηματικώς να εργαστούν και ασχολούνταν με άλλες δραστηριότητες ιδιαιτέρως επικερδείς, όπως: πορνεία (ομοφυλοφιλική και άλλη), μαύρη αγορά (είχαν ήδη την απαραίτητη τεχνογνωσία!) και λαθρεμπόριο. Όσοι μάλιστα από αυτούς δεν είχαν «τα κότσια» να στήσουν μεγάλες δουλειές, ἐκαναν κάτι πολύ πιο απλό, «χωρίς μεγάλους κινδύνους». Στο Ράιχ η προμήθεια τροφίμων του –γερμανικού- πληθυσμού γινόταν με δελτία. (Αυτό περιέργως απέφυγαν να το κάνουν οι ελληνικές κυβερνήσεις της Κατοχής. Γιατί; Έλα ντε! Γιατί;) Έμπαιναν λοιπόν οι γνήσιοι απόγονοι του Περικλή στα καταστήματα τροφίμων, ένας απασχολούσε τον Γερμανό καταστηματάρχη και 1-2 άλλοι έκλεβαν δελτία τροφίμων, που στη συνέχεια «πωλούσαν» σε Γερμανούς ή και σε ξένους εργάτες σε μεγάλες –εννοείται-τιμές.

Και όσοι όμως δεν μπορούσαν ούτε αυτό να κάνουν, δεν έμειναν παραπονεμένοι. Χτυπούσαν την πόρτα ενός γερμανικού σπιτιού, λέγαν πως ήταν πρόσφυγες από την Ελλάδα, τη «χώρα που γέννησε τον πολιτισμό» κ.τ.λ. και ζητιάνευαν δελτία τροφίμων. Τους Γερμανούς παπούδες και γιαγιάδες (οι νέοι πολεμούσαν στα διάφορα μέτωπα) τους έπιανε η συγκίνηση και  έδιναν δελτία τροφίμων στους απογόνους εκείνων που είχαν φέρει στην Ευρώπη τον πολιτισμό. Την επομένη όμως, ο «χαροκαμμένος» Έλλην τους ξαναχτύπαγε την πόρτα και ζητούσε και άλλα δελτία τροφίμων. «Μα σου δώσαμε χτες», απαντούσε ο Γερμανός παπούς. «Αν δεν μου δώσεις κι άλλα, θα πάω στη Γκεστάπο μ’αυτά που μου έδωσες χτες και θα πω πως μου τα πούλησες» ήταν η απάντηση του υπερήφανου Έλληνος. Έντρομοι οι Γερμανοί ηλικιωμένοι οικογενειάρχες τους έδιναν κι άλλα δελτία, που αυτοί στη συνέχεια πωλούσαν στους «ομοεθνείς τους» κι έτσι περνάγανε μια χαρά, ξεζουμίζοντας γερμανικές οικογένειες, επί μήνες. Εδώ θα επαναλάβουμε κάτι που γράφτηκε και στο προηγούμενο άρθρο, η στρατιωτική και πολιτική αστυνομία των Γερμανών ήταν απείρως αυστηρότερη με τους Γερμανούς τους ίδιους παρά με τους κατεκτημένους λαούς. Ο μελετητής της ιστορικής αυτής περιόδου μπορεί να βρει τεράστιο όγκο παραδειγμάτων εκτελέσεων από την στρατιωτική αστυνομία απλών Γερμανών στρατιωτών για «ψύλλου πήδημα» που θα λέγανε και οι νεοέλληνες.

Γ) Όσοι ούτε αυτό δεν ήταν σε θέση να κάνουν, το έριχναν στην επαιτεία (ζητιανιά). Δεν υπήρχε Γερμανός που δεν θα ελεούσε έναν «αναξιοπαθούντα απόγονο του Λεωνίδα και του Σωκράτη». Το πιο χαριτωμένο  μάλιστα είναι ότι το κόλπο το πήραν είδηση και άλλοι Βαλκάνιοι, που το’ριξαν κι αυτοί στη ζητιανιά παριστάνοντας τους… Έλληνες! Κάτι σαν τους επαίτες πριν μερικά χρόνια που είχαν αυτοβαπτιστεί όλοι ορθόδοξοι Σέρβοι! Εδώ και πάλι δεν αντέχω και θα το πω: Να τι θα πει Ελλάδα και η πολυθρύλητη υπερηφάνεια του λαού μας την οποία προσφάτως ανέφερε και ο υπουργός οικονομικών μας Γιάνης (προσοχή στο ένα «ν»).

Δ) Υπό τας συνθήκας αυτάς (που έλεγαν και οι παλιοί), οι 2.000-2.500 Έλληνες που είχαν κατορθώσει να μπουν στο Ράιχ περνούσαν «ζωή μαχαραγιά». Να γλέντια σε κέντρα, να μεγάλα πουρμπουάρ στα –γερμανικά- γκαρσόνια, να πολυτελής διαβίωση γενικώς και να και επιθέσεις σε Γερμανίδες, τις οποίες ξεμονάχιαζαν και τις άρπαζαν από τους «μαστούς ή τους γλουτούς» και αυτές τα έχαναν, καθότι ασυνήθιστες σε συμπεριφορά όπως εκείνη των απογόνων εκείνων οι οποίοι είχαν χοληστερίνη, όταν οι πρόγονοι των Γερμανών τρέφονταν αποκλειστικώς με βαλανίδια.

Ε) Τελικώς, οι Γερμανοί αγανάκτησαν, αλλά επειδή δεν ήθελαν να αμαυρώσουν το όνομα της Ελλάδας πήραν τα εξής μέτρα: Απαγόρευσαν την παραμονή Ελλήνων στην καρδιά του Ράιχ, δηλαδή στη σημερινή Γερμανία, και την περιόρισαν μόνο στην Αυστρία και σε ορισμένα σημεία της Τσεχοσλοβακίας. Επιπλέον, ζήτησαν από την ελληνική κυβέρνηση της Κατοχής να κάνει… συστάσεις στους «παρεκτρεπομένους» πράγμα που έγινε από το γραφείο του τότε πρωθυπουργού μάλιστα, αλλά με το αποτέλεσμα το οποίο πολύ εύκολα θα μπορούσε κανείς να προβλέψει: Μηδέν! 

Υπάρχει όμως και κάτι συγκινητικό. Οι Έλληνες, όπου και αν βρεθούν, δεν λησμονούν τα πάτρια ήθη και έθιμα. Στο «Μαουτχάουζεν» του Καμπανέλλη π.χ. υπάρχουν σπαρακτικές σελίδες που αποδεικνύουν το πόσο ο Έλληνας είναι ψυχικά δεμένος με τις παραδόσεις του. Το αυτό έγινε και με τους εργάτες «μας» στη Γερμανία. Συγκεκριμένα: Όλοι σας θα έχετε παρατηρήσει ότι σε οποιαδήποτε χώρα κι αν πάτε υπάρχουν παντού τουαλέτες λιγότερο ή περισσότερο καθαρές αλλά πάντοτε διαθέσιμες στο κοινό (έστω και με πληρωμή ενός μικρού ποσού). Μόνο στη δική μας χώρα, έτσι και ζητήσεις τουαλέτα είναι σαν να ζητάς τη σπηλιά του Αλή Μπαμπά με το λυχνάρι του Αλαντίν μέσα. Γιατί; Την απάντηση μας τη δίνουν οι Έλληνες εργάτες στη Γερμανία: «Έκαναν την ανάγκη τους» οπουδήποτε εκτός από εκεί που έπρεπε. Ακριβώς έξω από την πόρτα του καταλύματός τους (επειδή φρόντιζαν την υγεία τους και δεν ήθελαν να «αποπατούν» εκεί που κοιμόντουσαν), δίπλα στις τουαλέτες, κοντά στις τουαλέτες και όποτε είχαν το ψυχικό σθένος να μπουν στις γερμανικές τουαλέτες, απαξιούσαν να «αποπατήσουν» μέσα στη λεκάνη. «Έκαναν την ανάγκη τους» γύρω από τη λεκάνη, κοντά στη λεκάνη ή –αυτό αποτελεί επίτευγμα μοναδικό!- πάνω στο σκέπασμα της λεκάνης! 

Πού οφείλεται αυτή η τελείως ιδιόρρυθμη σχέση του Έλληνα με την τουαλέτα; Εδώ χρειαζόμαστε τα φώτα κάποιου «κοινωνικού ανθρωπολόγου», κοινωνιολόγου ή κάποιου τέτοιου τελοσπάντων… Ενδέχεται ασφαλώς να ήταν και κάποιου είδους αντίστασης με σκοπό τον ψυχολογικό πόλεμο κατά του εχθρού. Δυστυχώς βέβαια οι «αντιστασιακοί της τουαλέτας» δεν φαίνεται να διεκδίκησαν συντάξεις από το ελληνικό δημόσιο, όπως έκαναν εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι. Αυτό ασφαλώς είναι λυπηρό διότι ενδέχεται η μέθοδος αντίστασης τους να ήταν αποτελεσματικότερη ενάντια στον κατακτητή από ό,τι η δράση του ΕΛΑΣ, ο οποίος άλλωστε σπανίως ασχολούταν με τους Γερμανούς αφού προείχε η εξόντωση των μη-κομμουνιστών ανταρτών. Όπως και να έχει, οι Γερμανοί τα έχασαν με αυτή τη συμπεριφορά, έμειναν άναυδοι και τελικά δεν ήταν σε θέση να αντιδράσουν. Ιδού λοιπόν ακόμα μια πράξη αληθινής αντίστασης των Ελλήνων στο γερμανικό φασισμό. Η εξουδετέρωση μέρους έστω του νευρικού συστήματος του κατακτητή εντός της ίδιας του της χώρας!

Αγαπητοί αναγνώστες του Θεόδοτου! Κλείνω την παρέμβασή μου αυτή με ένα ερώτημα και δύο επισημάνσεις. Το ερώτημα: Ούτε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι έκαναν η Gestapo, τα διαβόητα SS, η SD και όλα τα άλλα όργανα του Ράιχ. Δεν μπορούσαν να μαζέψουν 2.000 Νεοέλληνες; Εδώ το θέμα μου μυρίζει – και πολύ μάλιστα- αλλά η σχετική έρευνα δεν είναι αυτής της στιγμής. 

Και τώρα οι επισημάνσεις:

1. Όσοι ενδιαφέρονται για το θέμα των «Ελλήνων εργατών στη Γερμανία», ας ανατρέξουν στο βιβλίο του Δημοσθένη Κούκουνα, «Η ελληνική οικονομία κατά την Κατοχή», εκδόσεις: Ερωδιός, (Θεσσαλονίκη) από τη σελίδα 209 και μετά.
2. Πολλούς εναγωνίως τους απασχολεί το θέμα του «γερμανικού χρέους» προς την Ελλάδα. Μην αγωνιάτε, σας παρακαλώ πολύ: και αυτό θα το δούμε, Θεοδότου επιτρέποντος βέβαια.

34 σχόλια:

  1. Προβλέπω λίαν συντόμως, στα πλαίσια του υψηλού εθνικού φρονήματος που διακατέχει την ΤαCIA και τους αντίφα συντρόφους της, να σας κλείνουν ως συνεργάτες των ΝΑΖΙ και ανθέλληνες......
    Ολα όσα λέτε είναι αληθή. Ένας έλληνας εθελοντής υπήρξε ο οποίος πήγε στην Γερμανία, κατετάχθη λόγω της εμφανισής του που ήταν Αρεία στα SS, πολέμησε στο Βερολίνο και γύρισε περπατώντας μέσω Πολωνίας. Τον γνώρισα λίγο πριν πεθάνει το 1991, λεγόταν Α.Κ. ήταν υιός πρέσβη, άριστος γνώστης της Γερμανικής και δυστυχώς μου περιέγραψε σκηνές παρόμοιες με τις δικές σας ....για τα πατριωτάκια με τα οποία δεν ήθελε όσο και καμμία σχέση. Πολλές λοιπόν οι συμπτώσεις των διηγήσεων για να είναι μόνο συμπτώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό θα ήταν όλα όσα σου διηγήθηκε να τα συγγράψεις, ανάλογα το μέγεθος τα δημοσιεύεις είτε σε άρθρο είτε σε μικρό βιβλίο. Εάν ισχύει το πρώτο, ο Θεόδοτος είναι στη διάθεση σου και δεν χρειάζεται να παρατεθούν ονόματα, ούτε το δικό σου ούτε του εθελοντή. Οι άνθρωποι αυτοί υπήρξαν "ζωντανή ιστορία" είναι κρίμα που ουδέποτε η ιστορική έρευνα δεν ασχολήθηκε με αυτούς. Δυστυχώς λόγω της κατάληψης των πανεπιστημίων από τους μαρξιστές (και την αποβλάκωση στους φοιτητές που επέφερε αυτή η εξέλιξη) η "ιστορική έρευνα" στην Ελλάδα ασχολείται αποκλειστικά με φαντασιόπληκτους "αντιστασιακούς" και την κακοπέραση των αριστερών το '50 και το '60...

      Διαγραφή
    2. Θα γίνει και θα το έχετε σύντομα σε ένα μικρό αφήγημα

      Διαγραφή
    3. θαυμάσια, το μαιλ του μπλογκ ειναι theodotus777@gmail.com

      Διαγραφή
  2. http://www.paraxeno.com/973/to-drama-ton-germanon/

    ΕΥΓΕ...μόνον αν αρχίσουμε να λέμε την αλήθεια θα υπάρξει κάποια ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποζημίωση απο τη Βουλγαρία κλπ δεν γίνεται να πάρουμε αφού δεν επιτέθηκαν άμεσα στην Ελλάδα. Όταν όμως αυτό έγινε φυσικά και πήραμε αποζημιώσεις ακόμα και απο την Ιταλία, πλην των μπαταχτσήδων Γερμανών. Όπως και πληρώσαμε στην Τουρκία για τον πόλεμο του 1897. Μένετε σε συναισθηματικές άνευ ουσίας διηγήσεις σε στυλ μικρού (Γερμανού) ήρωα και δεν έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα. Το ίδιο παθαίνουν και οι Μαρξίζοντες όπου κάποια στιγμή με όλες τις ατέρμονες συζητήσεις με τους ομοιδεάτες τους κλείνονται στο μικρόκοσμό τους και ξεφεύγουν εντελώς. Τα ίδια λέει και ο Β. Λεβέντης πάντως. Τουλάχιστον αυτός παντελόνιασε και μια κρατική επιχορήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παραβιάσω την πολιτική του μπλογκ να μην δημοσιεύει ηλίθια σχόλια (κάτι το οποίο είναι εμφανώς το δικό σου) διότι κάποιες φορές οι ψευδομύθοι των ηλιθίων πρέπει να απαντώνται, καθώς αλλιώς αναπαράγονται και καταπίνουν κάθε λογική.
      Έχουμε και λέμε λοιπόν:
      Δεν είναι απαραίτητο για μία χώρα να εισβάλει σε μία άλλη για να αποζημιώσει η πρώτη τη δεύτερη. Αποτελεί αρχή των Ηνωμένων Εθνών πως αποζημιώσεις πληρώνει στα θύματα οποιοσδήποτε (άτομο ή κράτος ή οργανισμός) κριθεί υπεύθυνος από τα διεθνή δικαστήρια για παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Reparations_(transitional_justice)#Who_Provides_Reparation
      Επί αυτής της αρχής η Νικαράγουα έχει ζητήσει 1, 7 δις δολλάρια από τις ΗΠΑ για τη χρηματοδότηση ένοπλων αντάρτικων μονάδων (τους Contras) που η Νικαράγουα θεωρεί πως έκαναν εγκλήματα κατά Νικαραγουανών πολιτών. Ήδη από το 1986 το δικαστήριο της Χάγης έχει δικαιώσει τη Νικαράγουα σε αυτό της το αίτημα.
      http://edition.cnn.com/2011/WORLD/americas/07/21/nicaragua.us.claim/
      Δεδομένου λοιπόν πως Γιουγκοσλαβία, Βουλγαρία και Αλβανία υποστήριξαν, ενίσχυσαν και χρηματοδότησαν τους κομμουνιστές αντάρτες και αυτό είναι κάτι που εύκολα αποδεικνύεται, η Ελλάδα θα μπορούσε να διεκδικήσει χρήματα από αυτές τις χώρες.
      Για τα 400 χρόνια τουρκοκρατίας ασφαλώς δεν τίθεται καν ζήτημα για το τι θα μπορούσε να διεκδικήσει αν ήθελε η Ελλάδα…
      Όσον αφορά τους Μπαταχτσήδες Γερμανούς έχουν πληρώσει ιλιγγιώδη ποσά σε διάφορες χώρες
      http://en.wikipedia.org/wiki/German_reparations_for_World_War_II
      Όπως επίσης οι Γερμανοί φορολογούμενοι έχουν δώσει και εξίσου ιλιγγιώδη ποσά στην Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια, ποσά τα οποία οι νεοελληνέζοι σα και του λόγου σου τα έφαγαν στα σκυλάδικα και απαιτούν και άλλα για να συνεχίσουν το φαγοπότι.
      Το υπόλοιπο του σχολίου σου είναι παραληρηματικές αερολογίες που δεν έχουν κανένα νόημα να σχολιαστούν.
      Aν και δεν πρόκειται να ξαναδημοσιευθεί σχόλιο σου, φρόντισε πριν ξαναγράψεις για κάτι να γνωρίζεις έστω και τα ελάχιστα για το θέμα.

      Διαγραφή
  4. - Ο τίτλος της ανάρτησης γράφει: «TΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ (1942-1944)»

    – Η ανάρτηση μιλάει όμως για: «Δύο περίπου εκατομμύρια ξένοι εργάτες είχαν δουλειά στη Γερμανία στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και από αυτούς οι Έλληνες δεν ήταν περισσότεροι από 2.500″

    Οπότε,
    ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ (1942-1944)
    ή
    ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΑΠΟ 2.500 ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ (1942-1944), είναι το σωστό;

    Γιατί αυτή η γενίκευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτή η παρατήρηση, ίσως εάν δεν υπήρχε το κόμμα πριν το "εντός" η φράση να ήταν πιό ακριβής. Αλλά δεν έχει και μεγάλη σημασία αυτό όταν μιλάμε για έναν λαό (νεοελληνέζοι) που για τις συμπεριφορές μιας τραγικής μειοψηφίας Γερμανών στρατιωτών (οι οποίοι τις περισσότερες φορές είχαν ήδη προκληθεί από τα χυδαία εγκλήματα πολέμου των κατσαπλιάδων τους ΕΛΑΣ) κατηγορεί όχι μόνο τους Γερμανούς της τότε εποχής συλλήβδην αλλά και τα δισέγγονα τους σήμερα. Δισέγγονα τα οποία δανείζουν τους νεοελληνέζους εδώ και 30 χρόνια για να τα τρώνε αυτοί στα σκυλάδικα.

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους πείτε τα...ο νεοελληνέζος είναι ένα υπερήφανο σκυλάδικο αυτή είναι η ταυτότητα του. Ένα 'σοβαρό' ,'λιγομίλητο',΄σκληρό' , μουσάτο αντράκι προς τα έξω με άποψη για όλα που καπνίζει κόκκινα βαριά 'αντρίκια' τσιγάρα μα ένα κουτοπόνηρο τσουλάκι εντός που δεν έχει διαβάσει ούτε ένα βιβλίο στη ζωή του και το θεωρεί και μαγκιά. Για την μέση ελληνίδα τα πράγματα είναι πολύ πιο πολύπλοκα και λυπηρά...
      Αν διάβαζα αυτό το κείμενο μερικά χρόνια πριν όντας κλισμένος στον μικρόκοσμο μου, τις παρέες μου και τους κύκλους μου θα νόμιζα οτι υπερβάλετε και βγάζετε απωθημένα. Τώρα που είδα όλη την εικόνα και την ουσία του νεοέλληνα και της χυδαίας υπαρξής του η λύση είναι ....ευγονική.

      Διαγραφή
    3. Αρχικά η τιμωρία είναι η δυσγονική που θα επιβάλει η ΤαCIA με το νομοσχέδιό της....Καιν το γένος οι άθλιοι συνομώτες και οι νεοελληνέζοι ασχολούνται με τις ποδοσφαιρικές μεταγραφές κοκ

      Διαγραφή
  5. Περιμένουμε εναγωνίως την συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κανέναν ποτέ δεν έβλαψε η αλήθεια παρά μόνον στην τσέπη Εύγε και πάλι εύγε για το κείμενο ας αποτελέσει αφορμή να συγγράψουν και άλλοι παρόμοια γιατί έχουν γίνει παρόμοια σε μεγάλο βαθμό. Οι έλληνες δυστυχώς έγιναν 'μπολσεβίκοι' αλλά είναι εμφανώς δειλοί για να μας ξεπαστρέψουν όπως έκαμαν οι μπολσεβίκοι τους μενσεβίκους και χρησιμοποιούν τους επήλυδας αφροασιάτες. Το ψέμα κάποια στιγμή τελειώνει ακόμα και μετά από τόσα χρόνια μελέτης εμφανίζονται καινούργια στοιχεία που αποδεικνύουν το μέγεθος της προπαγάνδας και την δύναμή της στις πλατιές μάζες. Δείτε μόνο τις λούμπεν φυσιογνωμίες των συριζαίων και την ντροπιαστική είκόνα της χώρας. Έχει σταματήσει ο χρόνος στην Ελλάδα έχει γίνει χωροχρονική μετατόπιση ζούμε την Οκτωβριανή επανάσταση αλλά το 2015 τελευταία κομμουνιστική χώρα η Ελλάδα. Ακραίος αλλά αληθής ο όρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς αυτοί είμαστε. Ενα κράμα γυφτοανατολίτη και αριστερισμού. Μίγμα ξεραστικό. Μονη λύση να αφυπνιστεί η μριοψηφία των εκλεκτών και να οργανωθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είναι καθόλου άστοχη η κριτική που ασκεί ο Θεόδοτος στους σύγχρονους αλλά και παλαιότερους Έλληνες.

    Ας μην ξεχνάμε όμως ότι οι σημερινοί Γερμανοί, και γενικότερα οι δυτικοί, απέχουν πολύ απ΄το να θεωρηθούν πρότυπα.
    Κατά την γνώμη μου, η Δύση έχει σαπίσει σε μη-αναστρέψιμο βαθμό, και το κακό με τους Έλληνες είναι ότι βλακωδώς μιμούμαστε την παρακμή τους με αποτέλεσμα να γινόμαστε τρισχειρότερα κακέκτυπά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς θα συμφωνήσω. Πάρα πολλά χρόνια προπαγάνδας, μας έκαναν να ξεχάσουμε και τους προγόνους μας, και τισ αξίες μας και τα ιδανικά μας. Αυτή την στιγμή το μόνο που υπάρχει ακόμη είναι ο νεογραικυλισμός. Ένα συνοθύλευμα κομματοκρατίας, αμορφωσιάς ή ακόμη χειρότερα, ημιμάθειας, μια παάθεια, αδιαφορία και ηθική καταβαράθρωση, που το μόνο που προοιωνίζονται είναι αφανισμός. Όσο κι αν αποδεδεγμένα τα ελληνικά γονίδια είναι πανίσχυρα και έχουν επιβιώσει παρά τισ χιλιάδες χρόνων επιμειξιών.

      Διαγραφή
  9. Καμία χώρα ευρωπαϊκή όσο και να έχει σαπίσει αγαπητέ δεν πετάει στον κάλαθο των αχρήστων τα υγιή και εργατικά της κύτταρα. Ναί προσπάθησαν πολλοί να μοιάσουν λαθεμένα σε ευρωπαΐκά και Αμερικάνικα πρότυπα αλλά εδώ πλέον για όποιον διαθέτει στοιχειώδη μέσο όρο δείκτη ευφυΐας είναι αυτοκτονικό ακόμα και να γράφει αλήθειες με το καθυστερημένο αριστερίστικο 'πνεύμα' που κυριαρχεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή παρατηρηση. Η σύγκριση Ελλάδας-νεοελλήνων και ευρωπαϊκών κρατών και λαών είναι άστοχή. Ολοι οι ευρωπαϊκοί λαοί ζούνε υπό το ίδιο ακριβώς καθεστώς και ωστόσο εκεί τα κράτη λειτουργούν, υπάρχει αξιοκρατία, υπάρχουν ακόμα πανεπιστήμια που προσφέρουν αξιόλογη εκπαίδευση και παιδεία, υπάρχουν ακόμα δυνατότητες να ζήσει κάποιος τη ζωή του αξιοπρεπώς.

      Τίποτα από τα παραπάνω δεν υπάρχει στην Ελλάδα, είναι ένα κράτος παρωδία όπου οι ηλίθιοι και οι κρετίνοι κυριαρχούν παντού απομυζώντας και καταπιέζοντας όλους τους άλλους.Και όσα λεφτά κι αν πέσουν στη χώρα αυτό το καθεστώς δεν πρόκειται να αλλάξει, ίσα ίσα όσα περισσότερα λεφτά δινουν οι Ευρωπαίοι στους νεοέλληνες τόσο χειρότεροι θα γίνονται. Η μόνη ελπίδα για τη χώρα είναι η διάλυση της πασοκικής δομής του κράτους αλλά το βρίσκω δύσκολο καθότι η δομή αυτή είναι σύμφυτη με την ιδιοσυγκρασία του μέσου νεοέλληνα, δεν θα μπορούσε αλλίως να φτιαχθει και διατηρηθεί για δεκαετίες.

      Διαγραφή
    2. Aγαπητέ Θεόδοτε...λυπάμαι, αλλά η μόνη λύση είναι να διαλυθεί παντελώς το Fake state...αυτό θα το κάνουν οι πακιστανοί. Οι έλληνες θα πρέπει να αποκηρύξουμε την οποιαδήποτε νομική σχέση με το άθλιο αυτό έμεσμα, να κηρυχθεί το έθνος υποδιωγμό και ο χώρος υπο κατάληψη και κατάχρηση του όρου Ελλάς.
      Εγω προσωπικά θεωρώ ότι το κρατίδιο δεν έχει δικαίωμα χρήσης του ονόματος Ελλάς..... Είναι ψευδοκράτος και οι έλληνες δεν έχουμε δικό μας κράτος. Αυτό πρέπει να ειπωθεί ευθέως , να υπάρξει αυτοοργάνωση, προφανώς απο το εξωτερικό και να προχωρήσουμε σε ανακατάληψη της περιοχής μας, δίκη των καταχραστών του ονόματος και τιμωρία. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ....ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. Ας κρατήσουν τον Ακετοκουμπο και τον Χασάν ώστε να αποδεικνύουν όλο και περισσότερο ότι δεν έχουν σχέση με Ελλάδα.

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστές παρατηρήσεις! Εάν υπάρχει ένα θετικό από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είναι πως πλέον γίνεται ξεκάθαρο πως "πατριώτης" για ένα κράτος σαν αυτό δεν μπορεί να είναι κανείς υγειώς σκεπτόμενος άνθρωπος, πόσο μάλλον εάν είναι και δεξιός ιδεολόγος. Πλέον η "πατρίδα" ταυτίζεται με τις ΔΕΚΟ, "πατριώτες" είναι οι χαραμοφάηδες του δημοσίου, η επαναλειτουργία της ΕΡΤ, ως εξώφθαλμα κομμουνιστικού καναλιού, γίνεται αντιληπτή ως "πατριωτική πράξη" κλπ. Μιλάμε για πλήρη διαστροφή. Πρέπει να γραφτει ένα άρθρο για αυτό το θέμα, διότι όντως είναι το πλέον ουσιώδες ζήτημα που πρέπει να κατανοήσουμε.

      Διαγραφή
    4. Και να αρχίσουμε πλέον να ερευνούμε τελικά ποίοι από όλους αυτούς είναι Ελληνικής καταγωγής. Δείτε σας παρακαλώ φυσιογνωμίες των συριζαίων δέν ξέρουμε τίποτε για αυτούς ούτε από που κατάγονται και τα όποια βιογραφικά τους δεν λένε και πολλά. Σωστότατη η παρατήρηση του αναγνώστη δεν δικαιούνται να χρησιμοποιούν το όνομα Ελλάς δεν νιώθουν Έλληνες όχι μόνο ιδεολογικά αλλά και ουσιαστικά. Όσο και αν έχουν κάνει σφάλματα παλαιοί αριστεροί ιδεολόγοι ήταν πατριώτες και αρκετοί πολέμησαν, αυτοί είναι πραγματικά κάτι το πρωτοφανές.

      Διαγραφή
    5. Οι παλιοί αριστεροί πολέμησαν για να κάνουν την Ελλάδα σοβιετική δημοκρατία και μέσα στα σχέδια τους ήταν η σφαγή όλων όσων ήταν πολιτικά αντίθετοι. Έδρασαν δε συνειδητά υπερ της σοβιετικής ένωσης και των άλλων κομμουνιστικών κρατων και εναντίον της Ελλάδας. Δεν ξέρω πως λέγεται αυτό, πάντως πατριωτισμός δεν λέγεται. Θες να τους πεις ιδεολόγους; Πες τους, αλλά όχι και πατριώτες, μη τρελλαθούμε...

      Υπήρχαν βέβαια και οι ηλίθιοι, οι οποίοι όντως πίστεψαν πως το ΚΚΕ είναι πατριωτικό κόμμα, αλλά νομίζω πως τους ηλίθιους δεν έχουμε λόγω να τους αναφέρουμε σε τέτοια ζητήματα, πρόβατα είναι που άγονται και φέρονται.

      Διαγραφή
    6. Δέν μίλησα για αυτό όχι ποτέ δεν εννοούσα αγαπητέ όσους εντάχθηκαν κομματικά. Κάποιοι που ήταν στον στρατό ως απλοί φαντάροι δεν μιλώ για οργανωμένους. Εκτός και αν δεν υπήρχαν και διορθώνω την λέξη αριστερός με το μή-δεξιός ή neutral.

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ Θεόδοτε, "παιδί και σκυλί όπως το μάθεις" λέει ο λαός.
      Γιατί εντυπωσιάζεστε με την κατάντια της χώρας ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
      Ποιοί φέρουν ευθύνη για την σημερινή κατάσταση του νεοέλληνα; Δεν φταίει το πολιτικό σύστημα; Αυτοί δεν "εκπαιδεύσανε" τον κόσμο ώστε να χαθούν αξίες, αρχές, ηθική και οτιδήποτε άλλο κάνει τον άνθρωπο ανώτερο σε σκέψη και συμπεριφορά; Και άν γλιτώσανε.... κάποιοι από όλη αυτή την λαίλαπα των τελευταίων χρόνων, τί έγινε; Μειοψηφία είναι και σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα η μειοψηφία δεν έχει καμμία δύναμη.
      Όσο για την λύση... Η μόνη ελπίδα είναι μία για να γυρίσει τούμπα η κατάσταση.
      Στην αναταραχή.... που θα έχουμε λίαν συντόμως διεθνώς και κυρίως στην γειτονιά μας, να βρεθούνε άξιοι στο τιμόνι της χώρας με οποιονδήποτε τρόπο.... για να μηδενίσουν το κοντέρ και να αρχίσουν όλα από την αρχή.
      Οι Έλληνες είμαστε αιώνια παιδιά δεν έλεγε ο ιερέας της Αιγύπτου στον Σόλωνα;
      Τα παιδιά λοιπόν για να γίνουν σωστά θέλουν μία ιδιαίτερη Δημοκρατία. Μία ας το πούμε πειθαρχημένη... δημοκρατία.

      Μάνος

      Διαγραφή
  10. Το σύστημα Πασόκ αγαπητέ Θεόδοτε και κλείνω με αυτό θα πρέπει να είναι το πιό τέλειο σύστημα του Πλανήτη. Εννοώ φυσικά διαφθοράς είναι η απόλυτη και μοναδική αιτία καταστροφής ηθικής πρωτίστως (τα υπόλοιπα έπονται) του σύγχρονου νεοέλληνα. Είθε τα νέα παιδιά να ευδοκιμήσουν στο εξωτερικό και να κρατήσουν τον Ελληνισμό στην καρδιά είναι η μόνη ελπίδα της υπό κατοχής των σε λανθάνουσα κατάσταση συριζο-μπολσεβίκων κατοίκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προέρχομαι από παραδοσιακή δεξιά οικογένεια, βασιλόφρονες ως επί το πλείστον. Ο παππούς μου μου έχει αφηγηθεί πολλές ιστορίες από την Κατοχή, ήταν άνθρωπος με ευρύτητα αντιλήψεων και ήταν τότε 40ρης και πατέρας δύο παιδιών, άρα άνθρωπος με ώριμη κρίση. Η επισήμανση ελαττωμάτων των Ελλήνων, συνήθως λόγω διαφθοράς από τη μακραίωνη τουρκοκρατία, και των αγριοτήτων των κομμουνιστών, δεν δικαιολογεί σε κανένα βαθμό (και θέλω να το τονίσω) την εξίσου αναμφισβήτητη αγριότητα των γερμανών κατακτητών. Η τελευταία διαπιστώθηκε όχι μόνο στο Δίστομο, αλλά σε πλείστες όσες περιπτώσεις (αναφέρω ενδεικτικά το Κομμένο της Άρτας). Και γίνεται ακόμα πιο οδυνηρή η διαπίστωση όταν αυτή η αγριότητα προήλθε εκ μέρους ενός λαού κατά τεκμήριο από τους πλέον καλλιεργημένους της Ευρώπης.
    Εν κατακλείδι, δεν έμαθα ποτέ από τον παππού μου (συνειδητό βασιλόφρονα, οργανωμένο σε σύλλογο υπέρ της επαναφοράς του Γεωργίου Β΄ και λαβόντα μέρος στο φιλοβασιλικό συλλαλητήριο του 1935) ότι το να είσαι δεξιός σημαίνει ιδεολογική συγγένεια με τον ναζισμό και συμπάθεια προς ένα κατακτητή της πατρίδας σου. Αυτό δεν το διδάχθηκα ποτέ και δεν θα το κατανοήσω, επίσης, ποτέ.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη δημοσίευση του σχολίου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστός ο παππούς σου και οι όποιοι αγώνες του (δεν ειρωνεύομαι, το εννοώ), αλλά ο χώρος που πρέσβευε δεν είχε ποτέ κάποια συγκροτημένη ιδεολογία και αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν είχε ελπίδες ενάντια στην ιδεολογικά στιβαρή αριστερά, η οποία μπορεί να έλεγε παλαβομάρες (ανεφάρμοστες και δολοφονικές) αλλά είχε ξεκάθαρες θέσεις.

      Είναι καλό να αντιληφθείς πως όταν προσδιορίζεσαι ιδεολογικά, εντός των πλαισίων των όσων σου είπε κάποιος πρόγονος σου, που έζησε σε μια παντελώς διαφορετική εποχή, είναι τουλάχιστον κωμικό και καταστροφικό για την ιδεολογική και διανοητική σου συγκρότηση.

      Αντί να μένεις λοιπόν στο τι σου είπε ο παππούς σου, καλό θα ήταν να αρχίσεις να μελετάς διανοητές της δεξιάς και να αρχίσεις να αντιλαμβάνεσαι πως στις μέρες μας ο όποιος αγώνας, για τις ιδέες της δεξιάς, δεν είναι δυνατόν να περιορίζεται σε ξεπερασμένους κρατικίστικους εθνικισμούς. Έχεις περισσότερα κοινά με ένα Γάλλο δεξιό από ό,τι έχεις με τον οποιοδήποτε νεοελληνέζο, που σήμερα ζητοκραυγάζει που άνοιξε η ΕΡΤ και που θεωρεί τον Βελουχιώτη αντίστοιχο των αγωνιστών του '21 και τον παππού σου εθνοπροδότη.

      Όχι, δεν είναι απαραίτητο ένας δεξιός να ταυτίζεται ιδεολογικά με το γερμανικό εθνικοσοσιαλισμό. Ο τελευταίος ήταν μια έκφανση δεξιών θέσεων, μέσα απο το πρίσμα της μοντερνικότητας. Για την ακρίβεια, λόγω του έντονου υλισμού-επιστημονισμού του, θα έλεγα πως έρχεται σε σύγκρουση και με παραδοσιακές δεξιές αρχές και θέσεις, καθώς η δεξιά δέχεται πάντα και μεταφυσική διάσταση στα πράγματα.

      Ακόμα και αν υποθέσουμε πως τα όσα γράφεις και λέγονται για τα εγκλήματα των Γερμανών εναντίον αμάχων είναι αληθινά, ειναι αστείο να κρίνεις μια ιδεολογία και ένα πολιτικό σύστημα από τη συμπεριφορά μικρής μερίδας στρατιωτών ενός κράτους που εκείνη τη περίοδο είχε το προαναφερθέν πολιτικό σύστημα.

      Διαγραφή
  12. Οι βασιλόφρονες δεν είναι δεξιοί - εκτός ίσως από τους Επιστράτους του Κωνσταντίνου, 1916-1920. Όλοι οι άλλοι υπόλοιποι βασιλόφρονες ήταν και είναι καλοπροαίρετοι μεν αλλά άσχετοι με την πραγματικότητα δε. Ποιος συνειδητοποιεί σήμερα ότι ο Χουάν-Κάρλος και η Σοφία διέλυσαν το Κράτος της Ισπανικής Φάλαγγας και το σπουδαιότερο: Η Σοφία της Ισπανίας είναι δραστήριο μέλος της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όσο για το Δίστομο έχω να πω τα εξής: Όλοι ξέρουν την ελληνική, δηλαδή αριστερή, αφήγηση των γεγονότων. Η γερμανική αφήγηση άλλα λέει: Το χωριό ήταν κέντρο ανταρτών που χτύπαγαν εκ του ασφαλούς τους Γερμανούς, οι οποίοι, για να μπορέσουν τελικά να μπουν στο χωριό, χρησιμοποίησαν ακόμα και... πυροβολικό. Τώρα ποιοι έχουν δίκιο; Μάλλον οι Γερμανοί, σε ένα βαθμό έστω. Διότι μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως στα καλά του καθουμένου οι γερμανικές στρατιωτικές μονάδες μπήκαν στο Δίστομο και άρχισαν να σφάζουν όποιον έβρισκαν, έτσι, αναίτια. Τα ίδια έγιναν και στον Χορτιάτη: Πήγαινε ένας ταγματάρχης Γερμανός, όχι μάχιμος αλλά υγειονομικός, μόνος του, πάνω σ'ένα μουλάρι, γιατί οι χωρικοί είχαν παραπονεθεί πως το νερό στο χωριό είχε μολυνθεί. Πήγαινε λοιπόν ο υγειονομικός αξιωματικός να δει από κοντά το νερό του Χορτιάτη. Και καθώς πήγαινε τον σκότωσαν οι αντάρτες. Μεγάλο κατόρθωμα, έτσι; Και μετά από αυτή την πολύ ηρωική πράξη έγιναν αυτά που έγιναν. Και τελειώνω με το ερώτημα: Στα Καλάβρυτα τι έγινε; Ξέρει κανείς να μας πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αριστερή αφήγηση των γεγονότων γίνεται αποδεκτή διότι ο κόσμος έχει εκπαιδευτει να βλέπει τους Γερμανούς και ειδικά εκείνης της περιόδου, ως αιμοβόρα κτήνη που είχαν ως μόνο στόχο το να σκοτώνουν αμάχους. Με τέτοια απλοϊκή αντίληψη και σκέψη στο μέσο ανθρωπο είναι αναμενόμενο να πιστεύει ό,τι αρλούμπα του ξεφουρνίσει η αριστερά.

      Η αλήθεια είναι πως, αργά ή γρήγορα, στους πολέμους, όπως έχουν εξελιχθεί στη μοντέρνα εποχή, κυριαρχεί η βαρβαρότητα, ακόμα και σε στρατούς πειθαρχημένους όπως ο τότε γερμανικός. Απλά προσωπικά μου είναι δύσκολο να πιστέψω οτιδήποτε προέρχεται από αριστερή αφήγηση. Οι αριστεροί ψεύδονται εξ ιδεολογίας καθώς θεωρούν το σκοπό (επανάσταση) υπεράνω κάθε αλήθειας, ιστορικής ή άλλης, οπότε είναι ανούσιο να παίρνει κανείς στα σοβαρά το τι λένε. Και ειλικρινά, δεν αμφιβάλλω πως σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να έχουν και δίκιο (π.χ. κακουχίες που πέρασαν ορισμένοι από αυτούς από το μετεμφυλιακό κράτος) αλλά είναι σα το βοσκό που φώναζε "λύκος, λύκος!", από ένα σημείο και έπειτα απλά παύεις να δέχεσαι οτιδήποτε κι αν λένε...

      Στα Καλάβρυτα είναι λιγο πολύ γνωστό τι έγινε, ο ΕΛΑΣ κατακρεούργησε με φρικαλέο τρόπο καμμία 80αριά Γερμανούς τραυματίες, έπειτα οι Γερμανοί είδαν το θέαμα και ακολούθησε ό,τι ακολούθησε...Ρε παιδί μου ειλικρινά μερικές φορές δεν αντιλαμβάνομαι κάποια πράγματα με τους αριστερούς. Θες να σκοτώσεις τους αιχμαλώτους; κάνε το, χρειάζεται να τους βγάλεις τα μάτια, να τους γδάρεις ζωντανούς, να τους κόψεις τα γεννητικά όργανα κλπ; Αναρωτιέται κανείς τι είδους όντα έλκονται από τις ιδέες της αριστεράς...

      Διαγραφή
  14. Ωραία τα λένε οι παραπάνω. Εγώ προσθέτω και τα εξής: 1. Η πριγκίπισσα Ειρήνη ζει σήμερα σε διαμέρισμα στην Αθήνα, κοντά στην πρεσβεία των ΗΠΑ, με έξοδα του... συγκροτήματος Λαμπράκη! 2. Για την Σοφία της Ισπανίας και την Λέσχη Μπίλντεμπεργκ είναι γνωστά. Άλλωστε, η Σοφία, βασίλισσα της Ισπανίας τότε, χαριεντιζόταν έξω από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στο Κολωνάκι, με τον... Σημίτη. Ναι, ναι, τον Σημίτη, τον διάδοχο του Παπανδρέου. Και ξέρετε σε ποιαν έδωσε βραβείο για την "προσφορά της στον πολιτισμό"; Στην Ειρήνη Παπά! Και ξέρετε σε ποιαν άλλην; Στη Λαμπράκη-Πλάκα, της Εθνικής Πινακοθήκης. Κι αν ψάξουμε λίγο, θα βρούμε κι άλλα χειρότερα. Να σας πω και κάτι άλλο; Έτσι και ξανάρχονταν οι βασιλιάδες στην Ελλάδα, το πρώτο που θα έκαναν θα ήταν να κυνηγήσουν άγρια όλους όσους έχουν την ιδεολογία του "Θεόδοτου". Αυτά προς το παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σε παρακαλώ βάλε την μουσική κύριε διαχειριστή ...... άλλωστε δεν δέχομαι την προοπτική ...... https://www.youtube.com/watch?v=C-_WCXNkBSc.......

    GEODETIS......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΤΕ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΒΛΑΞ : ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΤΕ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ: ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ. ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή